Warning: fopen(cache/b50f7c9122002f3ba4fd337961dab36e.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > Investerend £70k
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Het investeren van £70k
Het forum > de Investering > de Investering van de Neerstorting van de Prijs van het huis in het algemeen
ravedave
Hallo,

Ik heb £70k die voor een storting op een huis (ik ben een FTB) moest zijn - hoewel alvorens ik me kon bewegen ik was uit de markt te werk ga - levend in Belfast.

Nu, in al eerlijkheid zijn de financiën niet mijn sterkste onderwerp. Ik wil dit geld investeren zodat ik mijn winst met minimumrisico kan maximaliseren - ik werkte hard voor dit geld en ik wil niet het verliezen.

Weldra zit £70k in één enkele rekening in mijn lokaal bank @ belang 5.25%.

Ik weet niet werkelijk het hoe te om het geld te investeren. Ik denk niet dat ik snelle toegang tot het moet hebben aangezien het voor een huis is en ik kan niet zien inkopend lange tijd Noord-Ierland de minuut.

Zo, heb ik een bank genoemd IceSave vernomen, maar ik ken niets over het - behalve zijn een Britse basis voor Ijslands bankwezen. Ik ben reeds mijn Ns&i- rekening geworden en baseerden de voorraden ISA (die me £10 verhoging sinds April kreeg blink.gif ).

Wat zou ik moeten bekijken en waarom zijn zij de beste opties voor me?

Dank,

Dave.
prophet-winst
CITAAT (ravedave @ 27 Nov. 2007, 12:20 PM) *
Hallo,

Ik heb £70k die voor een storting op een huis (ik ben een FTB) moest zijn - hoewel alvorens ik me kon bewegen ik was uit de markt te werk ga - levend in Belfast.

Nu, in al eerlijkheid zijn de financiën niet mijn sterkste onderwerp. Ik wil dit geld investeren zodat ik mijn winst met minimumrisico kan maximaliseren - ik werkte hard voor dit geld en ik wil niet het verliezen.

Weldra zit £70k in één enkele rekening in mijn lokaal bank @ belang 5.25%.

Ik weet niet werkelijk het hoe te om het geld te investeren. Ik denk niet dat ik snelle toegang tot het moet hebben aangezien het voor een huis is en ik kan niet zien inkopend lange tijd Noord-Ierland de minuut.

Zo, heb ik een bank genoemd IceSave vernomen, maar ik ken niets over het - behalve zijn een Britse basis voor Ijslands bankwezen. Ik ben reeds mijn Ns&i- rekening geworden en baseerden de voorraden ISA (die me £10 verhoging sinds April kreeg blink.gif ).

Wat zou ik moeten bekijken en waarom zijn zij de beste opties voor me?

Dank,

Dave.

VEILIGE OPTIE

Mijn advies (niet raad rolleyes.gif ) zou ten eerste verdeeld worden het, vandaar bent u meestal beschermd op 35k investeringen in twee verschillende Britse Banken/Hypotheekbanken:

Dan slot op 35k in de band van a1jaren met een Nationale e-band die 6.7% betaalt (behoefte flexaccount niettemin)

Andere 35k zou in een onmiddellijke toegangsrekening zoals Sainsburys Internet kunnen worden gezet sparen (u kunt een link kaart krijgen) het betalen van 6.25%

(u kon hogere tarieven op onmiddellijke toegang met icesave en ICICI (die nu tot de Britse Code van het Bankwezen hebben ondertekend) krijgen. Nochtans, roep me ouderwets maar ik houd van mijn geld kust zo te zeggen

RISKIER OPTIE

uw gissing is zo goed zoals mijn!
ravedave
Ik dacht van ijs-behalve of ICICI. Nochtans, op een ander forum dat ik één affiche klaagde van weinig of geen mededeling van ICICI heb gelezen. Ijs-behalve blikkengoed niettemin.

Ik zal het geld in moeten worden spoedig, zodat zou ik mollig voor Nationaal a/c kunnen.

Er zijn zo veel niettemin door te lezen… (: Ik veronderstel de duivel in het detail… is

Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.