Warning: fopen(cache/5317d5834a1b72a97e048241c4120ca2.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > Goede Tijd om een Vaste Spaarrekening van het Tarief te openen
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Goede Tijd om een Vaste Spaarrekening van het Tarief te openen
Het forum > de Investering > het Contante geld ISA en de Spaarrekeningen van de Neerstorting van de Prijs van het huis
Tonester
Ik heb een A&L contant geld ISA dat ik het overbrengen overweeg. Het 2 jaar bevestigde tariefband van Halifax bekijkt verleidend 6.25%. Interessant is 3yr één minder (6.20%) en 4yr één is meer (6.4%).

Als BoE de besparingen van dalingstarieven dan onderaan vrij scherpe maar zullen gaan hypotheek zullen de tarieven ik berekenen kleverig zijn.

Om het even welke meningen? Betere keuzen dan Halifax?
helderziende-winst
CITAAT (Tonester @ Nov. 29 2007, 01:36 AM) *
Ik heb een A&L contant geld ISA dat ik het overbrengen overweeg. Het 2 jaar bevestigde tariefband van Halifax bekijkt verleidend 6.25%. Interessant is 3yr één minder (6.20%) en 4yr één is meer (6.4%).

Als BoE de besparingen van dalingstarieven dan onderaan vrij scherpe maar zullen gaan hypotheek zullen de tarieven ik berekenen kleverig zijn.

Om het even welke meningen? Betere keuzen dan Halifax?

als u geld van isa aan een band beweegt, bent u een non-tax betaler omdat anders zal worden belast u
Tonester
Het is nog een iSA-Grens. Misschien was ik verkeerd om naar het als band te verwijzen:

http://www.halifax.co.uk/isas/fixedrateisa.asp
helderziende-winst
CITAAT (Tonester @ Nov. 29 2007, PM van het 12:30) *
Het is nog een iSA-Grens. Misschien was ik verkeerd om naar het als band te verwijzen:

Wat is uw houding tegenover risico?

op een schaal 1-10 d.w.z.

1 geen risico/heet en kruidige 10
bulltraderpt
CITAAT (Tonester @ Nov. 29 2007, PM van het 12:30) *

Dit is een ISA band betalend 6.55% (d.w.z. geen belasting) voor a1 aan 4 jaarperiode?

Ik onderzoek morgen!

Ik word momenteel 6.21% in Kent op £30k plus, zolang zij geen over te brengen leeftijd vergen het zouden kunnen me helpen.

Juicht toe! smile.gif
Sparkie
Stier waarom u Nationaal niet probeert, weet ik hoeveel u van hen houdt tongue.gif
bulltraderpt
CITAAT (Sparkie @ Nov. 29 2007, PM van het 07:56) *
Stier waarom u Nationaal niet probeert, weet ik hoeveel u van hen houdt tongue.gif

laugh.gif

Mijn oude mens heeft het in Nationaal geplakt. dry.gif

Hoorde u Jeremy Vine vorige week (denk ik het) was, met de „Deskundige van Bi van de Besparing van het Geld polaire“ toont?

Zij deden een vergelijking tussen de Banken & De Hypotheekbanken met achting de beste overeenkomsten/de besparingentarieven.

Gissing die één, uit won? wink.gif
bulltraderpt
CITAAT (bulltraderpt @ 29 Nov. 2007, 07:43PM) *
Dit is een ISA band betalend 6.55% (d.w.z. geen belasting) voor a1 aan 4 jaarperiode?

Ik onderzoek morgen!

Ik word momenteel 6.21% in Kent op £30k plus, zolang zij geen over te brengen leeftijd vergen het zouden kunnen me helpen.

Juicht toe! smile.gif

Nu 6.55% vast voor een jaar met Halifax hebben beveiligd.

Ja! smile.gif

christh
CITAAT (bulltraderpt @ 21 Dec 2007, 12:46PM) *
Nu 6.55% vast voor een jaar met Halifax hebben beveiligd.

Ja! smile.gif

Die overeenkomst van Halifax kijkt vrij smakelijk. Of het deed tot ik een diepere bit speurde. U hebt £30,000 waarde van ISA van vorige jaren contant geld nodig - d.w.z. 10 waarde van het jaar van maximum bijdragen - om de krantekop te krijgen 6.55% tarief. En ik heb dat niet. Goede overeenkomst als u niettemin doet (en congrats op uw financiële nous)
bulltraderpt
CITAAT (christh @ 23 Dec 2007, 11:56 AM) *
Die overeenkomst van Halifax kijkt vrij smakelijk. Of het deed tot ik een diepere bit speurde. U hebt £30,000 waarde van ISA van vorige jaren contant geld nodig - d.w.z. 10 waarde van het jaar van maximum bijdragen - om de krantekop te krijgen 6.55% tarief. En ik heb dat niet. Goede overeenkomst als u niettemin doet (en congrats op uw financiële nous)

Dank!

Ik houd van de Afhankelijkheid van Kent (met hen 4 jaar), maar het personeel denkt daar er een goede kans is dat het tarief voor hun veranderlijke rekening neer aan 5.99% zal worden gesneden komt dit Januari. Aangezien ik nog niet kan zien de tarieven die opnieuw nog eens zes maanden I uitgaan dachten het een goed idee zou zijn om het tot 09 binnen te sluiten Januari.

Na een minuut 20 die roostert, overtuigde het meisje op het centrum van Halifax genoeg om te verklaren dat zelfs als Kent 28 dagen vergt om het contante geld (de maximumtijd worden zij toegestaan) over te brengen, u nog het tarief van 6.55% bij het begin akkoord gegaan wordt. Het moet in een veranderlijk tarief ISA gaan eerst (voor een dag), dan wordt het overgebracht naar het vaste tarief van 6.55%.

Het is een weinig verwarrend op hun website, aangezien zij deze bit niet duidelijk maken.

Tonester
CITAAT (christh @ 23 Dec 2007, 11:56 AM) *

Ik ben vrij zeker zij dat kort na mijn originele post… veranderden sad.gif
bulltraderpt
CITAAT (Tonester @ Dec 29 2007, PM van het 06:20) *
Ik ben vrij zeker zij dat kort na mijn originele post… veranderden sad.gif

Nr, het is nog levend of was gisteren (Fri 28 07 Dec) toen ik mijn documentatie in de nam tak Uxbridge te verifiëren en worden verzonden. dry.gif

Er was precies wat verwarring over welk tarief u zou krijgen als het in het Nieuwjaar veranderde, maar na uit het geselen van dit met de kerel in de tak Uxbridge, (hij moest hun commercieel centrum telefoneren) en me die hun lijn van de telefoontoepassing is het telefoneert het tarief u zult krijgen.

De kerel in de tak dacht eerst en vooral het zou veranderen, maar na het spreken aan hun commercieel centrum en het herzien van de nota's over hun systeem heeft gerealiseerd dat hij hij was niet zich bewust van deze bepaalde vaste rekening en zijn termijnen.

Ik verdenk het spoedig niettemin teruggetrokken zal worden. sad.gif

dandare500
CITAAT (bulltraderpt @ 29 Dec 2007, 07:14PM) *
Nr, het is nog levend of was gisteren (Fri 28 07 Dec) toen ik mijn documentatie in de nam tak Uxbridge te verifiëren en worden verzonden. dry.gif

Er was precies wat verwarring over welk tarief u zou krijgen als het in het Nieuwjaar veranderde, maar na uit het geselen van dit met de kerel in de tak Uxbridge, (hij moest hun commercieel centrum telefoneren) en me die hun lijn van de telefoontoepassing is het telefoneert het tarief u zult krijgen.

De kerel in de tak dacht eerst en vooral het zou veranderen, maar na het spreken aan hun commercieel centrum en het herzien van de nota's over hun systeem heeft gerealiseerd dat hij hij was niet zich bewust van deze bepaalde vaste rekening en zijn termijnen.

Ik verdenk het spoedig niettemin teruggetrokken zal worden. sad.gif

Nationaal en B&B allebei zei zij de tarieven verwachtten dat worden veranderd op vandaag vast hun, maar het was nog omhoog toen ik vanochtend keek! Er bedraagt heel wat linkerzijde 6.40% - vergeet niet de volgende tariefverandering 10 Januari is (misschien!)
bulltraderpt
CITAAT (dandare500 @ Dec 29 2007, 10:31PM) *
Nationaal en B&B allebei zei zij de tarieven verwachtten dat worden veranderd op vandaag vast hun, maar het was nog omhoog toen ik vanochtend keek! Er bedraagt heel wat linkerzijde 6.40% - vergeet niet de volgende tariefverandering 10 Januari is (misschien!)

Dit zijn echt interessante tijden wij in leven.

Ik zal het beste deel van 100k bij 6.55% en over voor tussen 6 maanden en een jaar bevestigd hebben.

Mijn punt is dat gekomen April (als wij deze drie tarievenbesnoeiingen) krijgen, ik meer rente van de banken „zal maken“ dan zij van de duidelijk uitkomende hypotheek maken. ohmy.gif

Dat gebeurt niet elke dag van de week ik u kan vertellen. dry.gif

Interessante tijden.
christh
Het spreken van Halifax - hebben wij een blik bij dit voordien gehad?

De vaste Spaarder 3 maand @ 7.05% van het Web van Halifax van het Tarief
http://www.halifax.co.uk/savings/fixedwebsaver.asp

Nota's:
Behoefte om omhoog voor de veranderlijke rekening van de tariefspaarder te ondertekenen eerst (met vuilnisrentevoet), om het toen pendel het geld aan de vaste rekening van de tariefspaarder overdwars te financieren.
Zodra u de openingsbetaling hebt verricht kunt u niet aan het geld in de rekening toevoegen.
Geen terugtrekking stond toe u anders de rente verliest.

Om het even wat heb ik gemist?
bulltraderpt
CITAAT (christh @ 30 Dec 2007, 03:10PM) *
Het spreken van Halifax - hebben wij een blik bij dit voordien gehad?

De vaste Spaarder 3 maand @ 7.05% van het Web van Halifax van het Tarief
http://www.halifax.co.uk/savings/fixedwebsaver.asp

Nota's:
Behoefte om omhoog voor de veranderlijke rekening van de tariefspaarder te ondertekenen eerst (met vuilnisrentevoet), om het toen pendel het geld aan de vaste rekening van de tariefspaarder overdwars te financieren.
Zodra u de openingsbetaling hebt verricht kunt u niet aan het geld in de rekening toevoegen.
Geen terugtrekking stond toe u anders de rente verliest.

Om het even wat heb ik gemist?

7% is een echt hoofdlijn het grijpen tarief. Maar als de meeste hoofdlijn het grijpen zijn tarieven, niet dat goed wanneer u binnen aan het d.w.z. slechts drie maanden kijkt.

Zoals voor de rest de tarieven en termijnen, niets daar die om veel beter eruit ziet te zijn dan enkele andere tarieven die rond worden aangeboden.

Nochtans, kunnen de dingen veranderen!
christh
CITAAT (bulltraderpt @ 30 Dec 2007, 05:35PM) *
7% is een echt hoofdlijn het grijpen tarief. Maar als de meeste hoofdlijn het grijpen zijn tarieven, niet dat goed wanneer u binnen aan het d.w.z. slechts drie maanden kijkt.

Zoals voor de rest de tarieven en termijnen, niets daar die om veel beter eruit ziet te zijn dan enkele andere tarieven die rond worden aangeboden.

Nochtans, kunnen de dingen veranderen!

Ik kreeg de rekeningsdetails door de post en ging naar opstelling de rekening… en nu is het onderaan aan 6.95% rolleyes.gif
Geduldig Londen FTB
De Hypotheekbank van Chelsea Doet een 6.9% één jaarmoeilijke situatie en een moeilijke situatie 6.6% van twee jaar.
Tonester
Zode Halifax. Voor hun vast tarief ISA als u ISA naar een andere leverancier zelfs daarna de vaste termijn wilt overbrengen verliest u 180 dagenrente!!!!
bulltraderpt
CITAAT (Tonester @ Januari 10 2008, 11:35 AM) *
Zode Halifax. Voor hun vast tarief ISA als u ISA naar een andere leverancier zelfs daarna de vaste termijn wilt overbrengen verliest u 180 dagenrente!!!!

Hallo Tonestar, denk ik u mis kunt hebben lezen dat:

http://www.halifax.co.uk/savings/impinfo.a...unt_eligibility

De Spaarder van Halifax ISA
De gedetailleerde voorwaarden zijn op de rekeningen van de Spaarder van Halifax ISA van toepassing. Deze vertegenwoordigen terugtrekking en de bedragen u op een rekening onder de ISA van de Overheid kunt betalen regels. Voor volledige informatie gelieve te vragen om een exemplaar van onze ISA brochure.

Het minimum bedraagt u kan van een veranderlijk tarief de Spaarder van Halifax terugtrekken ISA is £10.

Hoewel het best is om een vaste Spaarder van tariefHalifax ISA tot het eind van de vaste termijn open te verlaten, kunt u uw rekening of overdracht aan een andere ISA Manager liquideren. Nochtans, zult u een bedrag gelijk aan de rente van 180 dagen verliezen, die op het tarief wordt berekend waaraan de rente wordt betaald voor uw rekening.

Ik las de bovengenoemde passage aangezien u uit vóór het eind van de vaste termijn kunt overbrengen en als u zult u 6 maanden rente verliezen, niet zult u 6 maanden rente NA het eind van de vaste tariefdraai verliezen als of wanneer u overbrengt.
OzzMosiz
Ik bracht mijn A+L ISA naar Halifax - vast 1 jaar bij 6.2 over, en ik kan; t betaalt om het even wat.

Ik zal hoe open nieuwe ISA in April.
Tonester
CITAAT (bulltraderpt @ 13 Januari 2008, 08:58PM) *
Hallo Tonestar, denk ik u mis kunt hebben lezen dat:

http://www.halifax.co.uk/savings/impinfo.a...unt_eligibility

De Spaarder van Halifax ISA
De gedetailleerde voorwaarden zijn op de rekeningen van de Spaarder van Halifax ISA van toepassing. Deze vertegenwoordigen terugtrekking en de bedragen u op een rekening onder de ISA van de Overheid kunt betalen regels. Voor volledige informatie gelieve te vragen om een exemplaar van onze ISA brochure.

Het minimum bedraagt u kan van een veranderlijk tarief de Spaarder van Halifax terugtrekken ISA is £10.

Hoewel het best is om een vaste Spaarder van tariefHalifax ISA tot het eind van de vaste termijn open te verlaten, kunt u uw rekening of overdracht aan een andere ISA Manager liquideren. Nochtans, zult u een bedrag gelijk aan de rente van 180 dagen verliezen, die op het tarief wordt berekend waaraan de rente wordt betaald voor uw rekening.

Ik las de bovengenoemde passage aangezien u uit vóór het eind van de vaste termijn kunt overbrengen en als u zult u 6 maanden rente verliezen, niet zult u 6 maanden rente NA het eind van de vaste tariefdraai verliezen als of wanneer u overbrengt.

Juicht voor dat toe. Ik kan de voorwaarden het (de paragraaf wordt absoluut geschreven verschillend dan wat ik door de post werd verzonden) herlezen.
Tonester
Heb de tarieven enkel gestegen naar 6.4%?!

http://www.halifax.co.uk/savings/personalr...lifax_ISA_Saver

Britse jaarlijkse tarieven vanaf 11 Januari 2008

Term AER/gross pa
1 jaar £30,000+ 6.40%
1 jaar £20,000 - £29,999 6.40%
1 jaar £10,000 - £19,999 6.40%
1 jaar £3,000 - £9,999 6.40%
2 jaar £3,000 6.25%
3 jaar £3,000 6.20%
4 jaar £3,000 6.50%
OzzMosiz
CITAAT (Tonester @ Januari 14 2008, PM van het 05:31) *

Term AER/gross pa
1 jaar £30,000+ 6.40%
2 jaar £3,000 6.25%
3 jaar £3,000 6.20%
4 jaar £3,000 6.50%

Shi+!!!!
Ik telefoneer omhoog hen F *** ers!
bulltraderpt
CITAAT (Tonester @ Januari 14 2008, PM van het 05:31) *

Term AER/gross pa
1 jaar £30,000+ 6.40%
2 jaar £3,000 6.25%
3 jaar £3,000 6.20%
4 jaar £3,000 6.50%

Hallo Tonester,

Ik denk u juist bent, zijn zij net over de hele linie maar neer op 30k plus band uitgegaan.

Ik vroeg over de verwoording van de paragraaf u benadrukte en zij gaan akkoord het slecht verwoord is. dry.gif
Tonester
Vergelijk nu vandaag:

Term AER/gross pa
1 jaar £30,000+ 6.30%
1 jaar £20,000 - £29,999 6.30%
1 jaar £10,000 - £19,999 6.30%
1 jaar £3,000 - £9,999 6.30%
2 jaar £3,000 6.20%
3 jaar £3,000 6.10%
4 jaar £3,000 5.50%

Zo onderaan opnieuw, maar interessant slechts 5.50% 4 jaar?!! Ik teveel in kan hebben lezen dit maar waarom in de ruimte van een paar weken besloten zij dat wij lage rentevoeten gaan op lange termijn hebben? Misschien is er net heel wat klantenvraag naar het geweest maar het is een lange termijn om geld voor te blokkeren…

Ik stelde een rekening 2 weken open geleden en ben niet rond aan het invullen van alle details geworden. Ik heb reeds het tarief vergeten dat voor me 6.2% werd goedgekeurd ik denk zodat zal ik om dat vragen te veranderen!

Zie ook hun niet Vast tarief 6.80% AER 6 maanden http://www.halifax.co.uk/savings/fixedwebsaver.asp

Tonester
CITAAT (bulltraderpt @ 14 Januari 2008, 06:32PM) *
Hallo Tonester,

Ik denk u juist bent, zijn zij net over de hele linie maar neer op 30k plus band uitgegaan.

Ik vroeg over de verwoording van de paragraaf u benadrukte en zij gaan akkoord het slecht verwoord is. dry.gif

Dank voor het vragen. Toen ik over het dacht hield het steek omdat het geld automatisch naar een veranderlijke ISA rekening op eind van termijn overbrengt en dit heeft geen prijzen voor transferrals (op het ogenblik!).

asquithea
Zo zetten zij uit het aas bij 7.05% meer dan 3 maanden, maar nu is het slechts 6.10% en hun 6 maandtarief kijkt vrij aantrekkelijk.

Mijn mening is dat zij proberen om ervoor te zorgen dat zij overvloed van contant geld voor het komende jaar hebben, en het manipuleren tarieven om spaarders onder voorwaarden aan te trekken die hun zaken zullen aanpassen.
bulltraderpt
CITAAT (asquithea @ 18 Januari 2008, 06:29PM) *
Mijn mening is dat zij proberen om ervoor te zorgen dat zij overvloed van contant geld voor het komende jaar hebben, en het manipuleren tarieven om spaarders onder voorwaarden aan te trekken die hun zaken zullen aanpassen.

En, uw punt is? unsure.gif

Met andere woorden, welkom aan de meedogenloze wereld van kapitalisme. dry.gif
asquithea
CITAAT (bulltraderpt @ 18 Januari 2008, 07:34PM) *
En, uw punt is? unsure.gif

Met andere woorden, welkom aan de meedogenloze wereld van kapitalisme. dry.gif

Ik maakte werkelijk geen punt, maar aangezien u vraagt:

Het openen van Bradford & een Bingley eBond nam me onlangs ongeveer 3-4 weken, cheques tijdens de post en een lange periode waar het geld geen rente verdiende terwijl ik op de te beëindigen transactie wachtte. Voor dit soort rekening, zou ik ernstig weg boos zijn als de bank hun door halve rentevoeten veranderde.

Door contrast, dat vergden drie Halifax vaste spaarders van het tariefWeb ongeveer 30 seconden per toepassing, over Internet opent, en het geld verliet onmiddellijk mijn rekening -courant. Halifax biedt goede tarieven aan, en zij zouden niet moeten worden verplicht om die tarieven voor een uitgebreide periode te houden wanneer een investering kan zo gemakkelijk worden gemaakt.
De gemaskeerde Tulp
Ik dacht aan het openen van een Natonwide ebond voor 6.5% 12 maanden. Blijkt het gisteren naar 6.25% daalde zodat is het duidelijk waar zij denken IRs gaat.

Ik heb persoonlijk twijfels over het blokkeren van geld in 6 maand of langere rekeningen. Waarschijnlijk stom weet ik als IRs nu op de manier neer verschijnen. Maar toch, denkt een deel van me nog zij later op het jaar zo veel zullen toenemen aangezien ik denk wij nu in een de stijl deflatoir milieu van Japan zijn.

De gemaskeerde Tulp
CITAAT (asquithea @ 18 Januari 2008, 10:07PM) *
Het openen van Bradford & een Bingley eBond nam me onlangs ongeveer 3-4 weken, cheques tijdens de post en een lange periode waar het geld geen rente verdiende terwijl ik op de te beëindigen transactie wachtte. Voor dit soort rekening, zou ik ernstig weg boos zijn als de bank hun door halve rentevoeten veranderde.

Hebbend geen rekening met B&B vraag ik me af of dit een normale periode voor al hun rekeningen of enkel banden is?
gelukkig?
CITAAT (Gemaskeerd Januari 2008, 10:45 AM van de Tulp @ 19) *
Ik dacht aan het openen van een Natonwide ebond voor 6.5% 12 maanden. Blijkt het gisteren naar 6.25% daalde zodat is het duidelijk waar zij denken IRs gaat.

Ik heb persoonlijk twijfels over het blokkeren van geld in 6 maand of langere rekeningen. Waarschijnlijk stom weet ik als IRs nu op de manier neer verschijnen. Maar toch, denkt een deel van me nog zij later op het jaar zo veel zullen toenemen aangezien ik denk wij nu in een de stijl deflatoir milieu van Japan zijn.

En enkel uw dag werkelijk om te maken: dit product was op aanbieding bij 6.75% een minder dan maand geleden. Iedereen vertelt me dat de tarieven zeker zijn volgende maand te vallen, zodat oordeel ik dat zij omhoog opnieuw in 2-3 maanden wegens onderliggende druk zijn.
asquithea
CITAAT (Gemaskeerd Januari 2008, 11:44 AM van de Tulp @ 19) *
Hebbend geen rekening met B&B vraag ik me af of dit een normale periode voor al hun rekeningen of enkel banden is?

Hielp niet dat de transactie tijdens de periode van Kerstmis plaatsvond, maar de postrekeningen (aangezien hun „eBond“ effectief is, ondanks de naam) schijnen gewoonlijk om minstens twee uitwisselingen van post en een wachttijd voor het te ontruimen geld te impliceren. Ik had een gelijkaardige ervaring met HSBC over een eenvoudige spaarrekening van Internet.
De gemaskeerde Tulp
Gelukkig CITAAT (? @ 19 januari 2008, PM van het 02:43) *
En enkel uw dag werkelijk om te maken: dit product was op aanbieding bij 6.75% een minder dan maand geleden. Iedereen vertelt me dat de tarieven zeker zijn volgende maand te vallen, zodat oordeel ik dat zij omhoog opnieuw in 2-3 maanden wegens onderliggende druk zijn.

Ja, toen het 6.75% was wat me tegenhield van openend was het toen een intuïtief gevoel dat IRs tegen het eind van het jaar zou uitgaan. De enige reden waarom ik aan nu het openen van één denk is dat ik denk IRs onderaan op korte termijn zal gaan maar langere termijn, zal BOE niet hen kunnen tegenhouden toenemend.

Ik denk BOE een „geloofwaardigheidszorg“ in dat heeft als het tarieven opnieuw volgende maand laat vallen en de banken weigeren om theirs te laten vallen. Op welk punt de vergadering van het het tariefbesluit van BOE maandelijkse stomp wordt.
De gemaskeerde Tulp
CITAAT (asquithea @ 19 Januari 2008, 02:46PM) *
Hielp niet dat de transactie tijdens de periode van Kerstmis plaatsvond, maar de postrekeningen (aangezien hun „eBond“ effectief is, ondanks de naam) schijnen gewoonlijk om minstens twee uitwisselingen van post en een wachttijd voor het te ontruimen geld te impliceren. Ik had een gelijkaardige ervaring met HSBC over een eenvoudige spaarrekening van Internet.

Het spelen met het openen van hun Internet spaarder - werp omhoog tussen de waarborg van FSA en houdt van van Moneyweek zeggend om B&B op het ogenblik niettemin te vermijden.
Orsino
Ik houd van dit deel van het forum. Enkel gedacht zou ik mijn appreciatie en dank posten. Vergeleken bij de speculatieve chaos op de belangrijkste raad is het als het krijgen van een overvolle forenzentrein, het lopen door uw voordeur en het aanzetten van de ketel. Ik opende een Nationale 1 jaar vaste tarief e-band een paar weken geleden bij 6.7% (nu 6.25%). Ik opende een 6 maand vaste tariefrekening vorige week met Icesave bij 6.76% dankzij de raad op deze draad. Het kan niet de opwindendste investeringsstrategie zijn maar met de effectenbeurs die 5.5% vandaag, goud op het ogenblik en rentevoeten tuimelt dalen die die aan daling worden bepaald, is het test om tot dusver correcte raad te zijn. De inflatie is een zorg maar meer momenteel niets. Ik zou eerder een zuivere zorg eerder dan de blinde paniek duidelijk in de meeste andere markten op het ogenblik hebben.

bulltraderpt
CITAAT (Orsino @ Januari 21 2008, PM van het 05:52) *
Ik houd van dit deel van het forum. Enkel gedacht zou ik mijn appreciatie en dank posten. Vergeleken bij de speculatieve chaos op de belangrijkste raad is het als het krijgen van een overvolle forenzentrein, het lopen door uw voordeur en het aanzetten van de ketel. Ik opende een Nationale 1 jaar vaste tarief e-band een paar weken geleden bij 6.7% (nu 6.25%). Ik opende een 6 maand vaste tariefrekening vorige week met Icesave bij 6.76% dankzij de raad op deze draad. Het kan niet de opwindendste investeringsstrategie zijn maar met de effectenbeurs die 5.5% vandaag, goud op het ogenblik en rentevoeten tuimelt dalen die die aan daling worden bepaald, is het test om tot dusver correcte raad te zijn. De inflatie is een zorg maar meer momenteel niets. Ik zou eerder een zuivere zorg eerder dan de blinde paniek duidelijk in de meeste andere markten op het ogenblik hebben.

Goed op u Orsino, smile.gif

Ik beveiligde 6.76% met Ijs sparen (zes vaste maanden), bevestigden 6.9% met Anglo het Iers voor een jaarrug in Oct, en 6.55% ISA vast voor een jaar met Halifax.

Volgend jaar - achttien maanden zouden wat transparantie met achting moeten toestaan waar de wereld absoluut of in een recessie of een depressie gaat. sad.gif

Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.