bulltraderpt
23 Dec 2007, PM van het 01:22
CITAAT (christh @ 23 Dec 2007, 11:56 AM)

Die overeenkomst van Halifax kijkt vrij smakelijk. Of het deed tot ik een diepere bit speurde. U hebt £30,000 waarde van ISA van vorige jaren contant geld nodig - d.w.z. 10 waarde van het jaar van maximum bijdragen - om de krantekop te krijgen 6.55% tarief. En ik heb dat niet. Goede overeenkomst als u niettemin doet (en congrats op uw financiële nous)
Dank!
Ik houd van de Afhankelijkheid van Kent (met hen 4 jaar), maar het personeel denkt daar er een goede kans is dat het tarief voor hun veranderlijke rekening neer aan 5.99% zal worden gesneden komt dit Januari. Aangezien ik nog niet kan zien de tarieven die opnieuw nog eens zes maanden I uitgaan dachten het een goed idee zou zijn om het tot 09 binnen te sluiten Januari.
Na een minuut 20 die roostert, overtuigde het meisje op het centrum van Halifax genoeg om te verklaren dat zelfs als Kent 28 dagen vergt om het contante geld (de maximumtijd worden zij toegestaan) over te brengen, u nog het tarief van 6.55% bij het begin akkoord gegaan wordt. Het moet in een veranderlijk tarief ISA gaan eerst (voor een dag), dan wordt het overgebracht naar het vaste tarief van 6.55%.
Het is een weinig verwarrend op hun website, aangezien zij deze bit niet duidelijk maken.