Financiële Ontwerper
29 nov. 2007, PM van het 04:13
Debat op wat FTBers, BTLers enz. zouden moeten doen. Ik zeg „Buy“, kunt u niet met bezit verliezen…
Het punt van FiveLive van de download (17 min 42 seconde, 32kbps MP3, 4.05MB)
rood
30 nov. 2007, PM van het 12:48
Geef hem geen duim, het goede geluk van vriespunt…!
Bearback
1 Dec 2007, 09:22 AM
Ik zal, zien luisteren of kunt u uw „investeerders BTL lijn bent binnen van de TOOST“ krijgen.
Ash4781
1 Dec 2007, 09:35 AM
29929BlackTuesday
1 Dec 2007, PM van het 06:52
Goed uitgevoerd en dankvriespunt. Die presentator was echt dwars aan het eind van uw bit was geen hij?
Goede het werkbroer.
Bearback
1 Dec 2007, PM van het 07:19
CITAAT (29929BlackTuesday @ Dec 1 2007, 06:52PM)

Goed uitgevoerd en dankvriespunt. Die presentator was echt dwars aan het eind van uw bit was geen hij?
Goede het werkbroer.
Het debat heeft nog begonnen n't.
29929BlackTuesday
1 Dec 2007, PM van het 11:06
CITAAT (Bearback @ Dec 1 2007, PM van het 08:19)

Het debat heeft nog begonnen n't.
Ah ja - ik ben meer dan allen vorig op meself gekomen - was onder indruk dit met Programma het van vandaag van het Geld moest doen. Maar hey - dank voor het wijzen van op mijn fout.
CATFLAP
2 Dec 2007, 12:50 AM
Een welke „prat“
Ash4781
2 Dec 2007, 11:06 AM
lol wat een onthaal!
Waarom kreeg de eerste bezoeker op de radio?
SlumpmonkeyII
2 Dec 2007, 11:32 AM
Goed uitgevoerd Jonathan!
Dat VI kwam zeer agressief over en bezorgd! U bleef kalm en geloofwaardiger door het gesprek!
Kruisboog
2 Dec 2007, 11:33 AM
CITAAT (Financieel Nov. 2007, PM van de Ontwerper @ 29 van het 04:13)

Debat op wat FTBers, BTLers enz. zouden moeten doen. Ik zeg „Buy“, kunt u niet met bezit verliezen…

Een welk schitterend prestatiesvriespunt.
„Dat zette me in mijn plaats“
57percent
2 Dec 2007, 11:37 AM
Het goede werk door vriespunt.
Maar vrij debatteren de armen. 5Live liet het niet worden ook gedetailleerd.
Bearfacts
2 Dec 2007, 11:55 AM
Goed uitgevoerde absolutley eerste klasse van vriespunt - u won door een knockout. U klonk kalme verzekerd, informeerde en rationeel - uw „tegenstander“ klonk bezorgde, zieke geïnformeerd, niet afdoend en panicked. Zijn enige pathetische defensie was dat een huis een huis meer dan een investering is. U had hem zelfs zijn raad door 180 graden tijdens dat korte gesprek veranderen. Hij begon mensen te adviseren dat het zinnig om nu was uit te gaan en te kopen en geëindigdf door akkoord te gaan die nu geen goede tijd om vooruit met een aankoop was te drukken.
U was briljant, maar en nemend niets vanaf u, hebt u logica aan uw kant - hij had niets, slechts emotie. Dat maakt deel uit van de reden hij absoluut verslagen was. Hij klonk ook boos wat groot was omdat u enkel in uw feiten en logica kalm en zeker klonk.
Dank heeft u me omhoog geen eind toegejuicht - ik voelde boos hebben gelezend het ramping van David Smiths voor tariefbesnoeiingen in The Times. Heb magnificently een goede zondag - gedaan werk -.
Wario
2 Dec 2007, 11:57 AM
Plotseling maar snoepje, vriespunt. Gezien circs. d.w.z. onderbrekingen en bits collectieve tussenvoegsels Beeb, en de bezoekers die tot gekken van Yorkshire schijnen worden beperkt, dacht ik die zeer goed afging.
Beschuldigde dat Peter werkelijk „vijf rentevoetstijgingen van een rij“, of het inslapen van I was?
Gehouden van het toen u werd gedwongen om uw aanwezigheid te rechtvaardigen, door punter IIRC. „goed wordt dat gezet me in mijn plaats!“
Ik denk Rachel van u houdt. „Tarief tussen banken“ inderdaad.
Alles bij elkaar, verliet uw Dr. Finlay, aan Peter Kapitein Mainwaring me in geen twijfel waar de sterkte van de argumenten lag.
De „dalende activa… bargepole…“ Hulp ma boab, u slaagde zelfs erin om zich me met de implicaties ongerust te maken!
Bearback
2 Dec 2007, PM van het 12:00
Goed uitgevoerd vriespunt, u schopte ezel.
De andere kerel klonk belachelijk, was hij totaal ten gunste van het kopen van huizen zelfs wanneer het als een slecht te doen ding klonk, waarschijnlijk omdat het zijn type dat grote commissie van de overeenkomst zou maken. d.w.z. handel omhoog van een bed 3 aan een bed 4 voor extra 100k, ffs die 100k voor een extra slaapkamer is en hij was allen voor het.
Bearfacts
2 Dec 2007, PM van het 12:07
CITAAT (Bearback @ Dec 2 2007, PM van het 12:00)

Goed uitgevoerd vriespunt, u schopte ezel.
De andere kerel klonk belachelijk, was hij totaal ten gunste van het kopen van huizen zelfs wanneer het als een slecht te doen ding klonk, waarschijnlijk omdat het zijn type dat grote commissie van de overeenkomst zou maken. d.w.z. handel omhoog van een bed 3 aan een bed 4 voor extra 100k, ffs die 100k voor een extra slaapkamer is en hij was allen voor het.
Een extra slaapkamer voor 100K, heb ik gehoord dat cijfer vóór - toont enkel hoe belachelijk onze huisprijzen zijn. Een extra ruimte zou bouwen in het gebied van 20k bovenkanten moeten kosten.
Vriespunt - schuin wachttijd voor uw volgende verschijning af - u is een held van HPC. Hebben enkel uit rente om het even welke VIs benaderde u om uw stilte te kopen te proberen en? Hebt u een prijs?
Turnbull2000
2 Dec 2007, PM van het 12:45
Is er om het even welke manier ik aan een herhaling kan luisteren?
Enthousiaste FTB
2 Dec 2007, PM van het 01:18
CITAAT (Turnbull2000 @ Dec 2 2007, PM van het 12:45)

Is er om het even welke manier ik aan een herhaling kan luisteren?
Dit zou ong. 1 uur 7 binnen
hier moeten werken mins.
Een dwaas & Zijn Geleend Geld
2 Dec 2007, PM van het 01:48
CITAAT (Dec 2007, 11:33 AM van de Kruisboog @ 2)

Een welk schitterend prestatiesvriespunt.
„Dat zette me in mijn plaats“

Ik ontdekte sarcasme toen hij dat zei,
Maar goede prestaties globaal, klonk hij als de spreekwoordelijke het woeden stier die taunted door de rode vlag is die door vriespunt wordt gespeeld.
Kansloos
2 Dec 2007, PM van het 01:49
De beste bit was thicko die in het lambasting van vriespunt wat betreft hem telefoneerde die verkeerd vriespunt gelooft zei de prijzen 200% in twee jaar waren uitgegaan. Duidelijk omdat hij kocht twee jaar geleden is hij nu sh1tting zelf bij de gedachte van een prijscorrectie.
En hebben u opmerkte hoe [zonder twijfel onlangs gekocht] op de vraag en aanbodmythe hangen, durf ik zeg omdat dat het „aas“ was dat hen in de eerste plaats vasthaakte.
Als heb ik alles behalve voordien gezegd, groeit uw economisch onderwijs met elke voorbijgaande economische cyclus u getuigt.
Wario
2 Dec 2007, PM van het 02:08
CITAAT (een Dwaas & Zijn Geleend Dec 2 2007, PM van het Geld @ van het 01:48)

Ik ontdekte sarcasme toen hij dat zei
Mmm, is dat wat het zo amuserend maakte, correct maakte hem zelfs meer van onelegante, clueless dick.
En Rachel houdt van u, gaf zij u de kans om uw diploma in publiek, niet punter op te poetsen. U klonk enkel juist, lichtjes-verontschuldigend-maar-als-u-moeten-vraagt soort ding.
De verontschuldigingen aan Yorkshire, „Steve van So'ton“ is één of andere soort van Lancs woollyback. Geklonken gedronken aan me.
(Ta voor Enthousiaste link,)
„Vraag en aanbod“! PMSL
10/10 voor die gelijke, werkgever. Blindener.
Omheining
2 Dec 2007, PM van het 02:39
de maaimachine
2 Dec 2007, PM van het 02:39
Vriespunt, werkelijk goede verzekerde performance.you verklaart kwesties zoals toenemende hypotheekkosten (ongeacht de bewegingen van IRL) in laymanstermen. Oppo was werkelijk uit zijn diepte maar anderzijds moet het proberen om onverdedigbaar te verdedigen hard op VI's.Feel werkelijk droevig voor hen ..... niet!!!
DoctorJ
2 Dec 2007, PM van het 09:41
een 250K vlakte zal slechts aan 175K vallen. Dat is een bit grootmoedig vriespunt

wij meer willen
groot toon vriespunt. De VI kerel was aan het eind helemaal over de plaats.
CATFLAP
2 Dec 2007, PM van het 10:02
Hij adviseert eigenlijk u een 2 slaapkamervlakte op een slechter gebied zoals chavsville eerder dan het huren op een aardig gebied voor hetzelfde of minder geld zonder risico koopt.
Goed prestatiesvriespunt - om het even welke kans u kon de cyclus van het 18 jaarbezit (14 jaar omhoog, 4 jaar neer) in een toekomstig gesprek vermelden - hoe dit patroon zich altijd heeft herhaald en waarom het zelfde ding in 18 jaar tijd zal gebeuren tenzij wij land belasten om land/eigendom speculatie te beëindigen.
Bootsox
3 Dec 2007, 07:05 AM
Op één punt de kerel de emotionele chantagekaart speelde, is iets volgens de lijnen van een „huis meer dan een investering het een huis“ is. Na het feiten en cijfersargument, dacht ik deze lijn als bit van een gebogen bal kwam en ik niet zeker ben hoe dit het best zonder sommige secties van het publiek te vervreemden zou beantwoord worden.
Misschien iets volgens de lijnen van het die „één van de besluiten van het leven“ of „één van die hart tegenover de hoofdogenblikken“ is die door een herhaling van de feiten/de voorspellingen worden gevolgd.
Ik hield van de bit over bezit dat in „korte levering is“ die VIs ongeveer voor onbetwiste maanden heeft gebonst (bijna volledig) en verzette tegenme met woorden met als inhoud van “ 800k momenteel plus eigenschappen op de markt voor verkoop ”.
De situatie is dat er slechts een leveringstekort aan „betaalbaar bezit“ is dat, hopelijk, de komende marktcorrectie zal helpen oplossen.
Achting
Sox
DrBubb
3 Dec 2007, 09:24 AM
daar gesproken redelijkheid, vriespunt
btl is de markt dood - zo waar:
de mensen die aan wegwerp een storting willen 30-40%, kunnen dit doen, dan zal een bezit
„was zijn gezicht“, aangezien de hoofdwaarde terug naar een rationeler niveau valt.
waarom zou iedereen aan wegwerp die groot een storting willen?
sommige dwazen waren gelukkig dit te doen, omdat zij dachten de bezitsprijzen zouden toenemen.
nu de droom langzaam verdwijnt. en zij die die speelden dat het spel is waren zij realiseren
de „grotere dwazen“ om zo laat in het spel (als omgekeerde cyclus) te spelen
Financiële Ontwerper
3 Dec 2007, 09:50 AM
CITAAT (CATFLAP @ Dec 2 2007, PM van het 10:02)

Vriespunt - om het even welke kans u kon de cyclus van het 18 jaarbezit (14 jaar omhoog, 4 jaar neer) in een toekomstig gesprek vermelden - hoe dit patroon zich altijd heeft herhaald en waarom het zelfde ding in 18 jaar tijd zal gebeuren tenzij wij land belasten om land/eigendom speculatie te beëindigen.
U bent geen F Harrison esq door enige kans, bent u? …
CATFLAP
3 Dec 2007, PM van het 01:39
CITAAT (Financieel Dec 2007, 09:50 AM van de Ontwerper @ 3)

U bent geen F Harrison esq door enige kans, bent u? …

Hebben u het boek niettemin lezen?
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.