Warning: fopen(cache/e1c6223d017197acbc0bbb6fb0d5b6ee.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > de Gekoste Uitwisseling van de Munt Effctive
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De Uitwisseling van de Munt van Effctive van kosten
Het forum > de Investering van de Neerstorting van de Prijs van het huis > overzee bezitsinvestering
Faithman
Hallo,
Doet iedereen kennen de beste manier om munten te ruilen, tevreden.
Dank
OFS Spanje
CITAAT (Faithman @ Nov. 30 2007, PM van 09:48) *
Hallo,
Doet iedereen kennen de beste manier om munten te ruilen, tevreden.
Dank

Hallo daar.

De bedrijven die wij want verplaatsend geld voor cliënten (B.V. de betalingen van het Pensioen van het UK) hebben gebruikt zijn volgend:

www.hifx.co.uk
www.currenciesdirect.com

Wij gebruikten om www.corporatefx.co.uk ook te gebruiken maar denken zij kunnen gesloten hebben.

Deze bedrijven zullen om het even welk bedrag nemen en kunnen gewoonlijk u een beter tarief geven dan uw bank.

Achting

Alan Macdonald
OFS Spanje

prophet-winst
CITAAT (Dec 2007, 09:51 AM van OFS Spanje @ 1) *
Hallo daar.

De bedrijven die wij want verplaatsend geld voor cliënten (B.V. de betalingen van het Pensioen van het UK) hebben gebruikt zijn volgend:

www.hifx.co.uk
www.currenciesdirect.com

Wij gebruikten om www.corporatefx.co.uk ook te gebruiken maar denken zij kunnen gesloten hebben.

Deze bedrijven zullen om het even welk bedrag nemen en kunnen gewoonlijk u een beter tarief geven dan uw bank.

Achting

Alan Macdonald
OFS Spanje

Ik gebruikte vroeger op het jaar directe munten om £40k in US$ te ruilen; Ik kreeg een goed tarief en er was geen ruzie

US$ werd toen gehouden in een nationale zee (het Eiland Man) rekening - zij doen één eveneens hiervan voor euro
Jake B
Ik heb Xchange Zaken - http://www.xchangebusiness.co.uk - voor de laatste 3 jaar gebruikt.

Ik heb geld naar NZ verzonden, Maleisië en Sri Lanka gebruikend hen en zij hebben altijd een vrij goed tarief aangeboden. De verspreiding is normaal rond 0.5% en er is geen vaste prijs op transacties over £1000.

Bijvoorbeeld:

Verzend £50,000 naar Nieuw Zeeland
De medio prijs van GBP NZD is $2.65
Het van Bedrijfs xchange citaat is $2.635
Zij maken commissie $0.015 per pond d.w.z. $750 of over £283

Ik heb citaten van banken gehad en de Zaken Xchange zijn altijd uit bovenkant gekomen. Zij antwoorden snel op e-mail en zijn ook snel op de telefoon. U moet het geld naar hun rekening overbrengen zij het dan naar de ontvankelijke rekening overbrengen.

Dit gezegd zijnde, zou ik nog een goedkopere manier willen vinden om geld te verzenden als iedereen van een bedrijf kent dat een smallere verspreiding aanbiedt.

Om handel te drijven gebruikend Zaken Xchange, moet u eerst een rekening openen en zij moeten uw paspoort en rijbewijs (of een verklaard exemplaar) zien zodat is het een weinig een ruzie en vergt een paar dagen.
expatowner
Wat is beste manier om $ voor £ te ruilen ?

Neem uw geld uit de bradende pan en zet het in de brand.
Steve Netwriter
http://www.xe.com/fx/

Van wat ik houd bent u kunt het doen al online.

Voor GBP aan NZ$ zij rekenen 1% aan.

Ik heb perfect de dienst om gevonden te zijn.
Steve
Stourbridge Baggie
Persoonlijk, denk ik Directe de Munten een slecht tarief geven tenzij u een (d.w.z. £10k en over) koopt. Zij bieden ongeveer 4% onder vlektarief aan.
Hun minimumaankoop is £2000 met een waarde van (plus £15 overdrachtprijs) maar kunt u een beter tarief voor dit bedrag bij de kleine cabine in Post van de Trein van Birmingham de Internationale, zijn geroepen Euromoney denken krijgen? Niet zeker. Zij gaven me ongeveer 3% onder vlektarief de laatste tijd ik hen, voor £500 met een waarde van gebruikte.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.