nic
6 Dec 2007, PM van het 10:18
CITAAT (gal DRAAGT @ 6 Dec 2007, PM van het 08:15)

I Ddn't weet zelfs er PREMIEOBLIGATIES nog meer bestonden, maar een kerel op het werk zei dat zijn familie heeft
al hun besparingen in hen en zij hebben een regelmatig druppeltje van „uitgaven“ hoewel zijn „groot aantal“ niet op nog is gekomen.
Hij zei hij vorig jaar over £500 maakte in tegenstelling tot wat praktisch niets in een spaarrekening zou zijn.
hij zei ook hij een schenking heeft die volgend jaar ongeveer 30k steunt en hij zeer verleid is om de partij te zetten
in premieobligaties eerder dan om een brok van zijn hypotheek te betalen.
Ik dacht nothingmore aan het tot wij een FINANCIËLE ADVISEUR gingen vorige week zien.
Wij vroegen hem waar wij het geld zouden moeten zetten wij voor onze huisstorting sparen.
Hij zei „blimey van PREMIEOBLIGATIES“ ...... ik bijna van mijn stoel!! viel! 2 mensen in één week!!
FA zei hij een absoluut pakket op hen heeft gemaakt.
Wat denkt u?
Hoe krijgt u greep van hen?
Eerst en vooral, is het belangrijk om te begrijpen dat het feit dat de winst vluchtig is (in tegenstelling tot het betalen van gewaarborgde rente) universeel slecht is. Vergeleken bij een bankrekening, zouden de investeerders een hogere opbrengst (risicopremie) moeten vereisen om op premieobligaties worden betaald.
De mensen zien premieobligaties als „pret“ en kans om te winnen, maar klinisch het spreken allen u bent terugkeervluchtigheid krijgt, die zuigt.
Ten tweede, is het belangrijkste belangrijke te zoeken ding wat de verwachte uitgave is. Dit is momenteel 4%, belastingvrij. Dit evenaart een belastbare opbrengst van 5.13% als u een 22% belasting - betaler en 6.67% als u een 40% belasting bent - betaler bent.
In vergelijking, kunt u spaarrekeningen krijgen die een gewaarborgde rente meer dan 6% betalen.
Zo, samenvattend, zijn zij slechts waard het nadenken als u elk van bent
A) Een hoger tariefbelasting - betaler

Uw ISA toelage hebben uitgeput
C) Voorbereidingen getroffen om significante terugkeervluchtigheid in ruil daarvoor goed te keuren voor het snuifje extra in verwachte terugkeer meer dan een spaarrekening. Typisch zult u het maken van een slechte terugkeer in de meeste gevallen bekijken, met een kleine kans om een te winnen.
Vraag me waarom de institutionele investeerders niet in premieobligatie zoals investeringen investeren? Omdat zij slecht zijn. Zij bieden een zeer slechte risico/terugkeerbeloning in vergelijking met andere markten aan. In wezen betaalt u door een sub-pariinvestering voor een bit van „pret“ van het zijn in een loterij goed te keuren. Niet zeer verschillend van andere loterijen.
Ten slotte, breekt uw FA verordeningen als hij premieobligaties op de basis adviseerde hij „tot een absoluut pakket“ op hen wordt gemaakt. Hij zou moeten worden uitgesloten.
Zie ook:
http://www.moneysavingexpert.com/savings/premium-bonds