Warning: fopen(cache/9c090ff388c53123dd31d752fb80f835.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > wat u doen Kerels denkt aan Premieobligaties?
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Wat denkt u Kerels aan Premieobligaties?
Het forum > de Investering > het Contante geld ISA en de Spaarrekeningen van de Neerstorting van de Prijs van het huis
GAL DRAAGT
I Ddn't weet zelfs er PREMIEOBLIGATIES nog meer bestonden, maar een kerel op het werk zei dat zijn familie heeft
al hun besparingen in hen en zij hebben een regelmatig druppeltje van „uitgaven“ hoewel zijn „groot aantal“ niet op nog is gekomen.

Hij zei hij vorig jaar over £500 maakte in tegenstelling tot wat praktisch niets in een spaarrekening zou zijn.
hij zei ook hij een schenking heeft die volgend jaar ongeveer 30k steunt en hij zeer verleid is om de partij te zetten
in premieobligaties eerder dan om een brok van zijn hypotheek te betalen.

Ik dacht nothingmore aan het tot wij een FINANCIËLE ADVISEUR gingen vorige week zien.
Wij vroegen hem waar wij het geld zouden moeten zetten wij voor onze huisstorting besparen.

Hij zei „blimey van PREMIEOBLIGATIES“ ...... ik bijna van mijn stoel!! viel! 2 mensen in één week!!

FA zei hij een absoluut pakket op hen heeft gemaakt.

Wat denkt u?

Hoe krijgt u greep van hen?
Ash4781
Nationale Besparingen en Investeringen.

U gokt met de rente met Premieobligaties.
Loo van Bloo
http://www.moneysavingexpert.com/savings/p...nds-calculator/

deze calculator toont uw kansen van winnend tony Blair de hoeveelheid het winnen en vandaar de percentagekans snijden om een paar jaren te winnen geleden.
muttley
CITAAT (gal DRAAGT @ 6 Dec 2007, PM van het 08:15) *
Wat denkt u?

Van het Postkantoor. Zij zijn O.K. als u een hoog tariefbelasting - betaler bent, anders uw geld beter in een hoge renterekening.

www.nsandi.co.uk
scuuzeme
I Ddn't weet zelfs er PREMIEOBLIGATIES nog meer bestonden, maar een kerel op het werk zei dat zijn familie heeft
al hun besparingen in hen en zij hebben een regelmatig druppeltje van „uitgaven“ hoewel zijn „groot aantal“ niet op nog is gekomen.

Hij zei hij vorig jaar over £500 maakte in tegenstelling tot wat praktisch niets in een spaarrekening zou zijn.
hij zei ook hij een schenking heeft die volgend jaar ongeveer 30k steunt en hij zeer verleid is om de partij te zetten

Ik dacht nothingmore aan het tot wij een FINANCIËLE ADVISEUR gingen vorige week zien.
Wij vroegen hem waar wij het geld zouden moeten zetten wij voor onze huisstorting sparen.

Hij zei „blimey van PREMIEOBLIGATIES“ ...... ik bijna van mijn stoel!! viel! 2 mensen in één week!!

Wat denkt u?

Ik heb enkelen thou in hen, betalen zij ongeveer 5% elk jaar voor me (ik gemiddeld geluk, blijkbaar) niet heb, vergeet het belastingvrij is!
Ik hoop altijd voor 50k of zo, hoewel bepaalde ongebreidelde hpi ik dat aan minstens 500k zou moeten herzien sad.gif
Veel veel dan beter de stomme belasting, in elk geval.
ga ns&i in google in en controleer hun website, drukte ik het pdfaanvraagformulier af en verzond hen dat en een cheque…
Goed geluk!
Crasher van de achterbank
Hijgt maar als u houdt van gaan naar de NS&I plaats http://www.nsandi.com en proberen uw geluk. Ik bekijk het deze manier als u het prijsfonds neemt en in het „geïnvesteerdee“ totaal het betaalt één of andere 3.5% verdeelt, neem groot uit win en het is zelfs minder. Als uw gelukkig u groot kan winnen maar als u enkel gemiddeld is zal het zelfs geen inflatie slaan
CviewUK
Ik ben een ventilator smile.gif

De gids MSE is uitstekend en u kunt hen online kopen.
huw
Premieobligaties

De onderliggende rentevoet is niet zo heet (momenteel 4%), maar winnen zijn belastingvrij. Zo is de waarde van de banden hoogst - afhankelijk van uw belastingsstatus. De investering is hoofdzakelijk goudgerand zodat gaat u niet uw kapitaal verliezen.

Nadelen: het vergt een paar weken want uw geld om in te gaan trekt, zo niet geschikt voor holdings op korte termijn (of de dood-tijd overheerst teveel). Ook, kunt u aan de vernedering (aangezien ik eens) deed van lijden het zien een collega met geïnvesteerdee 250 een grote prijs, terwijl uw eigen 20k investering u oneven 50 of 100 krijgt maar laugh.gif dat is de charme natuurlijk van de dingen, de mogelijkheid wint dat u een leven-veranderend bedrag (of u zou niets mogelijk kunnen winnen!) zou kunnen winnen
winkie
Ik heb £150 met een waarde van, had hen ongeveer 7 jaar, won £100 drie maanden nadat ik hen kocht en twee van £50… zo hebben verdubbeld mijn geld winnen. IMO dan beter zettend geld op de loterij, op zijn minst met PBs u heeft een kans om miljoen elke maand te winnen en kan uw geldrug nog worden. wink.gif
Ash4781
Pb's betalen geen rente.

„In plaats van het betalen van rente, zijn de Banden ingegaan in maandelijkse prijs trekt. Herinner dat de inflatie zal verminderen de ware waarde van uw geld in tijd.“ kan

http://www.nsandi.com/products/pb/index.jsp
Ah-zo
Geen dat IRL, zelfs nog meer reden is gesneden om voor Aan de index gekoppelde nationale besparingencertificaten te gaan, betalend RPI + 1.35% belastingvrij, gelijkwaardig aan meer dan 6% voor een gewone belasting - betaler, 9% of hoger tariefbetaler.
X-QUORK
Gratie de informele taal, maar zij zijn een bos van w*nk. Ik kocht over waarde £10k en hield hen voor een jaar en won absoluut zoet FA. Ik verloor uit op een paar honderd quid die ik na belasting in een spaarrekening zou bereikt hebben.

Goed duidelijke jonge os.
Ash4781
CITAAT (ah-zo @ 6 Dec 2007, PM van het 08:33) *
Geen dat IRL, zelfs nog meer reden is gesneden om voor Aan de index gekoppelde nationale besparingencertificaten te gaan, betalend RPI + 1.35% belastingvrij, gelijkwaardig aan meer dan 6% voor een gewone belasting - betaler, 9% of hoger tariefbetaler.

Wanneer denkt u zij een nieuwe kwestie zullen uitbrengen?
CviewUK
De gids MSE werd geschreven vóór Noordelijk Wrak en omvat deze commentaren:

Bijna heeft de helft van het UK geld in deze Banden, produceren zij het contante geld van de Overheid en met over £30 miljard gehouden in hen, zijn veruit rond het grootste enige besparingenproduct. Het doel is hier te antwoorden de belangrijkste vraag … “ zij met een waarde van het is? ”

Win wat, verlies wat.

Dank x-quork-x smile.gif
benj
CITAAT (ah-zo @ 6 Dec 2007, PM van het 09:33) *

Gedetacheerd. Iedereen zou wat hiervan moeten hebben.

De financiële adviseurs zullen hen (of een ander product NS&I) niet aan u adviseren omdat zij geen commissie op de verkoop krijgen. Maar zij zijn één rond van de beste overeenkomsten. Inflatie-bewijs en belastingvrij!

Ik niet heel erg zoals premieobligaties: als ik een weddende mens was, zou ik minstens wedden op materiaal ik ongeveer een bit kende en een kans had om eerder dan enkel overheid-geproduceerde entropie te voorspellen.
Omhoog het verkopen
CITAAT (ah-zo @ 6 Dec 2007, PM van het 08:33) *

Absoluut, heb ik 60k in deze en periodiek controle om te zien of is er een nieuwe beschikbare kwestie.
De gemaskeerde Tulp
Ik heb 30K 3 - 4 jaar nu gehad. Beter in een hypotheekbank zou gedaan hebben. Am wachten tot 2 Januari om hen te verwijderen allen en het geld te plakken in een spaarrekening of de aan de index gekoppelde nationale besparingen certs.

Een mens in Swansea dat 2K waarde van banden in 2001 kocht won 1 miljoen van deze maand.
Darkman
Ik sloeg munt onlangs 25K uit waarde van Premieobligaties. Ik won regelmatig met hen, maar de winst viel manier plotseling van basisbelang ik in een eenvoudige spaarrekening zou verdiend hebben. Ik schat ik van de HELFT VAN het bedrag in het winnen in vergelijking met potentiële rentebetalingen maakte. Fundamenteel zijn zij een truc. Ik hield enkelen voor loterijdoeleinden, maar dat is allen.
X-QUORK
Voorbereidingen getroffen om nul terugkeer te krijgen, als u met die risico… barst gelukkig bent.
CviewUK
Zoals reeds is gezegd, gokt u met uw rente, maar het is een veilig huis voor uw contant geld, zijn winnen belastingvrij, en uw geld is gemakkelijk toegankelijk.
M. Nice
CITAAT (benj @ 6 Dec 2007, 02:43PM) *

De financiële adviseurs zullen hen (of een ander product NS&I) niet aan u adviseren omdat zij geen commissie op de verkoop krijgen. Maar zij zijn één rond van de beste overeenkomsten. Inflatie-bewijs en belastingvrij!

Ik niet heel erg zoals premieobligaties: als ik een weddende mens was, zou ik minstens wedden op materiaal ik ongeveer een bit kende en een kans had om eerder dan enkel overheid-geproduceerde entropie te voorspellen.

zij zijn slechts inflatiebewijs als u gelooft werkelijk dat de gepubliceerde aantallen voor inflatie correct zijn.

als het gebeurt dat de inflatie wordt afgezwakt, dan bent u bijna gewaarborgd een verlies elk jaar.
De laatste Beer
CITAAT (benj @ 6 Dec 2007, 08:43PM) *

Maar u kunt £15K in hen per kwestie, en uw geblokkeerd geld slechts zetten. En als zij het plotseling in CPI toen veranderen bent u shafted.
De laatste Beer
Premieobligaties - hebben ploeteren als u zich voorstelt, niet enkel met geld waarvan u van een renteterugkeer afhangt.

Het spreken vanuit de persoonlijke en van een vriend ervaring - het gemiddelde genomen van 2% per jaar keren terug. Maar niet zelfs is dat gewaarborgd.

Enerzijds, kunt u één van de gelukkige zijn die goed, moet iemand na allen.
gelukkig?
CITAAT (M. Nice @ 6 Dec 2007, PM van het 09:23) *
zij zijn slechts inflatiebewijs als u gelooft werkelijk dat de gepubliceerde aantallen voor inflatie correct zijn.

als het gebeurt dat de inflatie wordt afgezwakt, dan bent u bijna gewaarborgd een verlies elk jaar.

IT heeft GEMONTEERD. IK VERTEL U HET ALLEN WORD GEMONTEERD!!!!!!!!!!!
benj
CITAAT (Laatste Dec 2007, PM van de Beer @ 6 van het 10:27) *
Maar u kunt £15K in hen per kwestie, en uw geblokkeerd geld slechts zetten. En als zij het plotseling in CPI toen veranderen bent u shafted.

Waar, is er een grens aan hoeveel u kunt investeren. Maar u kunt uw geld uit op elk ogenblik worden (de voorafgaande rente, maar dat zijn waar van de meeste gelijkaardige producten). Ik betwijfel zij de bestaande index-aaneenschakeling van obligatiehouders in CPI zonder een massief kabaal konden veranderen - als zij, en ik betwijfel zij zullen, zou het het waarschijnlijkst voor nieuwe slechts kwesties zijn.

Het waarschijnlijk is een bit over de bovenkant om te zeggen zij „inflatie-bewijs“ zijn, maar zij zijn een fatsoenlijke haag tegen inflatie. U zou geen 100% van uw besparingen in hen moeten dalen, maar zij zijn absoluut het hebben in uw portefeuille waard. In het bijzonder als u een hoog-tariefbelastingbetaler bent.
ruggedtoast
De Premieobligaties zijn gebaseerd op het model dat in George Orwells' 1984 wordt voorgesteld, waar een handvol proles af en toe een klein bedrag wint om de meerderheid te maken denken zij heeft een kans om aan armoede te ontsnappen.

Eigenlijk is nr, volledige economie Britains gebaseerd op dat.
nic

Wij vroegen hem waar wij het geld zouden moeten zetten wij voor onze huisstorting sparen.

Wat denkt u?

Eerst en vooral, is het belangrijk om te begrijpen dat het feit dat de winst vluchtig is (in tegenstelling tot het betalen van gewaarborgde rente) universeel slecht is. Vergeleken bij een bankrekening, zouden de investeerders een hogere opbrengst (risicopremie) moeten vereisen om op premieobligaties worden betaald.

De mensen zien premieobligaties als „pret“ en kans om te winnen, maar klinisch het spreken allen u bent terugkeervluchtigheid krijgt, die zuigt.

Ten tweede, is het belangrijkste belangrijke te zoeken ding wat de verwachte uitgave is. Dit is momenteel 4%, belastingvrij. Dit evenaart een belastbare opbrengst van 5.13% als u een 22% belasting - betaler en 6.67% als u een 40% belasting bent - betaler bent.

In vergelijking, kunt u spaarrekeningen krijgen die een gewaarborgde rente meer dan 6% betalen.

Zo, samenvattend, zijn zij slechts waard het nadenken als u elk van bent
A) Een hoger tariefbelasting - betaler
cool.gif Uw ISA toelage hebben uitgeput
C) Voorbereidingen getroffen om significante terugkeervluchtigheid in ruil daarvoor goed te keuren voor het snuifje extra in verwachte terugkeer meer dan een spaarrekening. Typisch zult u het maken van een slechte terugkeer in de meeste gevallen bekijken, met een kleine kans om een te winnen.

Vraag me waarom de institutionele investeerders niet in premieobligatie zoals investeringen investeren? Omdat zij slecht zijn. Zij bieden een zeer slechte risico/terugkeerbeloning in vergelijking met andere markten aan. In wezen betaalt u door een sub-pariinvestering voor een bit van „pret“ van het zijn in een loterij goed te keuren. Niet zeer verschillend van andere loterijen.

Ten slotte, breekt uw FA verordeningen als hij premieobligaties op de basis adviseerde hij „tot een absoluut pakket“ op hen wordt gemaakt. Hij zou moeten worden uitgesloten.

Zie ook: http://www.moneysavingexpert.com/savings/premium-bonds
lulu
CITAAT (winkie @ 6 Dec 2007, 08:29PM) *
Ik heb £150 met een waarde van, had hen ongeveer 7 jaar, won £100 drie maanden nadat ik hen kocht en twee van £50… zo hebben verdubbeld mijn geld winnen. IMO dan beter zettend geld op de loterij, op zijn minst met PBs u heeft een kans om miljoen elke maand te winnen en kan uw geldrug nog worden. wink.gif

Git! smile.gif

Ik heb over £2000 6 jaar gehad en het totaal generaal van zode allen ..... gewonnen maar ik veronderstel die de aard van een loterij ben.

Ik ga het binnen verlaten daar niettemin, hoop ik enkel dat wanneer mijn geluk verandert het voor een grote prijs zal zijn.
GAL DRAAGT
DANKT IEDEREEN, A gemengde zak van commentaren.

Ik zal moeten hebben denken ................ dry.gif
SMAC67
De Premieobligaties zijn de veiligste plaats op het ogenblik voor uw geld. De waarschuwing die, het veranderlijke winstpercentage is. Ik ben nu bijna tot maximum en krijg verenigbare winst, minstens £50 per maand, die overeenkomstig de voorspellingen NS&I schijnt.

Na het uitputten van uw ISA toelage, en het willen niet aan fondsen op langere termijn begaan, is er niet heel wat keus op de markt voor hoger tariefbelasting - betalers.

Ik gebruik regelmatige spaarrekeningen eveneens, maar de premieobligaties zijn eenvoudig „vergeten geld“, worden gebruikt wanneer de dag inderdaad zeer regenachtig wordt.

Ik zette geld I „win“ op een regelmatige hoge renterekening.

asquithea
(geschrapt)
gelukkig?
CITAAT (nic @ 6 Dec 2007, 10:18PM) *
Vraag me waarom de institutionele investeerders niet in premieobligatie zoals investeringen investeren? Omdat zij slecht zijn. Zij bieden een zeer slechte risico/terugkeerbeloning in vergelijking met andere markten aan. In wezen betaalt u door een sub-pariinvestering voor een bit van „pret“ van het zijn in een loterij goed te keuren. Niet zeer verschillend van andere loterijen.

De institutionele investeerders zijn niet geinteresseerd om verscheidene redenen - wat of meer van het volgende:
De premieobligaties zijn open aan slechts individuen.
De institutionele investeerders, hebben aangezien u verschillende investeringscriteria zegt, is iets niet automatisch „slecht“ omdat het niet aan hun criteria voldoet.

Op een afzonderlijke nota zijn de premieobligaties een loterij en niet verschillend van een loterij in verscheidene belangrijke criteria:

1. De obligatiehouders gokken hun rente - het kapitaal is altijd veilig. Niet waar van een loterij.
2. De obligatiehouders kunnen een beperkte invloed op hun kansen hebben van het winnen - aangezien de holding tot £30k elk beperkt is.
3. Omgekeerd kan ik elke combinatie van kaartje in een loterij kopen en waarborgen win. Het is geen lonende strategie maar ik kan het doen.

De premieobligaties kunnen voor £100 met de zeer verre mogelijkheid worden gekocht om £1million te winnen. U zou hard geduwd worden overal om een investering te vinden die 10% tegenwoordig terugkeert. Zo zou het andere belangrijkste alternatief voor parlay-omhooggaande £100 aan £1million zijn het geld in een hoge rekening van de rentehypotheekbank te plakken en £7 waarde van loterijkaartjes met de verdiende rente één keer per jaar te kopen.

De keuzen zijn daarom: 12 pogingen tot 1/17million verspreiding-uit in de loop van een jaar tegenover 7 pogingen tot 1/14million in één gaan.

Op voorwaarde één erkent dat de premieobligaties een minder belangrijke gok - het equivalent van het jaarlijkse bureaubereik voor Grote Nationaal - zijn en gebruikt niet als belangrijk deel van iedereen investeringsportefeuille dan kunt u aan weinig kwaad met hen komen.
nic
Gelukkig CITAAT (? @ 16 Dec 2007, PM van het 02:08) *
De institutionele investeerders zijn niet geinteresseerd om verscheidene redenen - wat of meer van het volgende:
De premieobligaties zijn open aan slechts individuen.
De institutionele investeerders, hebben aangezien u verschillende investeringscriteria zegt, is iets niet automatisch „slecht“ omdat het niet aan hun criteria voldoet.

Mijn punt was dat dit type van „loterij“ investering niet buiten premieobligaties eenvoudig bestaat omdat er geen vraag naar het is. De reden is ik ben bang dat de terugkeervluchtigheid inderdaad slecht automatisch wanneer vergeleken is bij het betalen van een regelmatige stroom van inkomen. De enige mensen die voor dit soort ding zouden gaan zijn particulieren die of niet beter het weten of die bereid zijn om downside voor een bit van trilling goed te keuren.

Gelukkig CITAAT (? @ 16 Dec 2007, PM van het 02:08) *
Op een afzonderlijke nota zijn de premieobligaties een loterij en niet verschillend van een loterij in verscheidene belangrijke criteria:

1. De obligatiehouders gokken hun rente - het kapitaal is altijd veilig. Niet waar van een loterij.
2. De obligatiehouders kunnen een beperkte invloed op hun kansen hebben van het winnen - aangezien de holding tot £30k elk beperkt is.
3. Omgekeerd kan ik elke combinatie van kaartje in een loterij kopen en waarborgen win. Het is geen lonende strategie maar ik kan het doen.

De premieobligaties kunnen voor £100 met de zeer verre mogelijkheid worden gekocht om £1million te winnen. U zou hard geduwd worden overal om een investering te vinden die 10% tegenwoordig terugkeert. Zo zou het andere belangrijkste alternatief voor parlay-omhooggaande £100 aan £1million zijn het geld in een hoge rekening van de rentehypotheekbank te plakken en £7 waarde van loterijkaartjes met de verdiende rente één keer per jaar te kopen.

De keuzen zijn daarom: 12 pogingen tot 1/17million verspreiding-uit in de loop van een jaar tegenover 7 pogingen tot 1/14million in één gaan.

Op voorwaarde één erkent dat de premieobligaties een minder belangrijke gok - het equivalent van het jaarlijkse bureaubereik voor Grote Nationaal - zijn en gebruikt niet als belangrijk deel van iedereen investeringsportefeuille dan kunt u aan weinig kwaad met hen komen.

De premieobligaties IS een loterij. U hebt de optie om het in een risico-vrije rekening met een gewaarborgde 6% terugkeer te plakken. Als u hebt is 30k's met een waarde van dat quid 1800 dat u elk jaar wedt. Minder belangrijk zou kunnen zijn maar een loterij niettemin. Als u niet de waarde van uw kapitaal zal winnen door inflatie worden geërodeerdg, zodat is het niet werkelijk van belang dat het het zelfde in nominale termen blijft, veroorzaakt u in reële waarden uit zal verliezen.

De kansen van het winnen alleen zijn vrij onbelangrijk aangezien het niet van de grootte van het winnen rekenschap geeft. Er is een grote kans om een kleine winst (minder dan de rente zou geweest zijn) te winnen d.w.z. een verlies dat met de alternatieve kosten rekening houdt (wat u kon verdiend hebben).
heinzbean
Ik gebruikte aan tarief hen 30k met een waarde van kregen
ernstig wordend de bult met hen. gevoeld was ik enkel over omhoog vorig jaar (slechts wegens een £1000 win (wat volgens moneysavingseexpert zoals kippentanden) zo zeldzaam is omhoog door ongeveer £200 over normale rente.

na het analyseren van vorige jaren ontving ik slechts een armetierige cheque elke andere maand 6 wint die de helft van ontworpen vermeend wint =12 is

Zo zijn zij of absoluut bedriegen of ik heb enkel manier onder gemiddeld geluk ................ Im die begint te geloven zij ben een zwendel. Zij schijnen te betalen

Nieuw geld. Ik denk ik mijn binnen zal innen. en neem 6%.

wat dingen ik slechter maakt kocht mijn mum £7k met een waarde van (onlangs)
Ik heb £50 op mijn £30k gehad terwijl zij. heeft ontvangen.
£ 50 Januari
£ 50 Januari

£ 50 Januari

£50 december

£100 november

De gemaskeerde Tulp
CITAAT
Zij schijnen om op Nieuw geld te betalen. Ik denk ik mijn binnen zal innen. en neem 6%.

Ik heb dit door de prijzen van 1K of meer opgemerkt te bekijken aangezien ik PBs in 2003 heb genomen. Er zijn verscheidene 1 miljoen pondenwinnners geweest die PBs binnen een paar maanden na het kopen van hun banden kochten die, interessant, rond de zelfde tijd waren dat er reclame proberend was om mensen aan geld in PBs te krijgen. Een cynicus zou kunnen debatteren dat dit werd bevestigd. Ik zou natuurlijk niet dit doen.
DoctorJ
Ik ben geen reusachtige ventilator van PBs omdat de terugkeer niet gewaarborgd is maar ik zie het als bit van pret. Ik bracht £50/month door direct debet aan en heb over £1000 met een waarde van over het afgelopen paar van jaren opgebouwd.

Ik had één in Juli van winnen £50 wat aardig was - maar er is altijd de kans om miljoen te winnen. Zo ben ik gelukkig om nu te plakken met hen voor.

Ook, kunt u hen binnen op elk ogenblik innen. Ik heb de aan de index gekoppelde spaarrekening onderzocht (RPI + 1.75%) maar dit zijn 3/5 jaar termijnen zodat heb ik duidelijk van hen - voor nu gestuurd.
gelukkig?
CITAAT (Gemaskeerd Januari 2008, PM van de Tulp @ 6 van het 12:07) *
Ik heb dit door de prijzen van 1K of meer opgemerkt te bekijken aangezien ik PBs in 2003 heb genomen. Er zijn verscheidene 1 miljoen pondenwinnners geweest die PBs binnen een paar maanden na het kopen van hun banden kochten die, interessant, rond de zelfde tijd waren dat er reclame proberend was om mensen aan geld in PBs te krijgen. Een cynicus zou kunnen debatteren dat dit werd bevestigd. Ik zou natuurlijk niet dit doen.

Dat is natuurlijk omdat u realiseerde dat de heropleving in hun populariteit de laatste jaren heeft betekend dat massaal meer banden de laatste jaren zijn uitgegeven en omdat elke band een gelijke kans om heeft worden getrokken zullen de statistieken betekenen onvermijdelijk dat meer prijzen door nieuwere banden zullen worden gewonnen. Dit zoals u realiseert is natuurlijk geen samenzweringstheorie enkel een statistisch feit:

„Er zijn nu meer dan 27 miljard aantallen van de Band in elke maandelijks trekt, vergeleken bij enkel 4 miljard 10 jaar geleden“

http://www.nsandi.com/products/pb/premiumbondstory.jsp
heinzbean
Nog plannend bij het geven van hen de laars.

ik weet zij verondersteld om pret zijn te zijn maar het losmaken van aint geen pret ........ frustreert me enkel wanneer ik denk als zij de zelfde manier gaan aangezien vorig jaar 6 x bij minumum £50 ..... £300 op stem vóór winnen £30,000 niet mijn geld ......... ik eerder een 30k auto zou kopen en van 30k zou genieten eerder dan om het te verlaten rottend. .winding me omhoog ......
CONDEX
Ik heb net in een vorm verzonden om mijn 30k weg te gaan nadat volgende. trekt.
Ik ga het contante geld in een één jaarband plakken…
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.