Timm
10 Dec 2007, PM van het 04:47
Ik ben nooit zeer geinteresseerd in effecten geweest, die meer de nadruk leggen op bezit en krediet. Nochtans moet daar komen een tijd wanneer het geld elders wordt vereist, en ik veronderstel dat het zou vergen geen particually grote daling om heel wat vrij onrustige investeerders te sturen die voor de uitgangen lopen. Ik veronderstel ook er minder geld beschikbaar dan in het verleden beschikbaar voor het opkopen van koopjes is. Gekoppeld aan nieuwe verhalen over Hoofdstraat slaat vouwen en privé gelijkheid op die in zijn eigen zakken moeten onderdompelen, en gebaseerd op niets buiten een gevoel in mijn beenderen, voorspel ik een neerstorting vóór dit jaar uit is.
Zouden anderen met meer kennis geven te becommentariëren?
De gemaskeerde Tulp
10 Dec 2007, PM van het 04:51
Eigenlijk, voorspel ik het tegengestelde - een verzameling ter voorbereiding van Kerstmis en dan tijdens de verkoop van Januari.
Ik verdenk wij zullen beginnen te zien veel omhoog verkooprapporten in de komende 10 dagen met onlangs verminderde IRs buoyed die aangezien de oorzaak wordt aangehaald - de „Britse klanten keren aan de Hoofdstraat als resultaat van recente rentevoetbesnoeiingen terug!“ bazelde - nonsens!
xeouialp
10 Dec 2007, PM van het 04:53
Ik denk u zult vinden de overeenkomst hier een weekdag moet noemen die door het woord „Zwarte is voorafgegaan“.
Timm
10 Dec 2007, PM van het 04:55
CITAAT (Gemaskeerd Dec 2007, PM van de Tulp @ 10 van het 04:51)

Eigenlijk, voorspel ik het tegengestelde - een verzameling ter voorbereiding van Kerstmis en dan tijdens de verkoop van Januari.
Ik verdenk wij zullen beginnen te zien veel omhoog verkooprapporten in de komende 10 dagen met onlangs verminderde IRs buoyed die aangezien de oorzaak wordt aangehaald - de „Britse klanten keren aan de Hoofdstraat als resultaat van recente rentevoetbesnoeiingen terug!“ bazelde - nonsens!
Kon goed zijn.
Nochtans in de loop van de laatste jaren, is de tendens voor het gedeprimeerde winkelen tot een ongeveer week vóór Kerstmis geweest, wanneer iedereen aan de winkels meesleept, dit gegeven dat slechts na het feestelijke seizoen verschijnt. Zeker van amout van „drie dagen slechts“ 25% en 30% kortingsaffiches die ik heb gezien, dit is het patroon dat de detailhandelaars verwachten.
Als zeg ik, is het enkel een gissing.
CITAAT (xeouialp @ 10 Dec 2007, 04:53PM)

Ik denk u zult vinden de overeenkomst hier een weekdag moet noemen die door het woord „Zwarte is voorafgegaan“.

Ik weet het. Maar het grootste deel van die posten hebben minstens een dunne reden om het te roepen. Ik speel enkel met het kosmische opdracht geven tot.
drminky
10 Dec 2007, PM van het 04:58
CITAAT (Timm @ Dec 10 2007, PM van het 04:47)

Ik ben nooit zeer geinteresseerd in effecten geweest, die meer de nadruk leggen op bezit en krediet. Nochtans moet daar komen een tijd wanneer het geld elders wordt vereist, en ik veronderstel dat het zou vergen geen particually grote daling om heel wat vrij onrustige investeerders te sturen die voor de uitgangen lopen. Ik veronderstel ook er minder geld beschikbaar dan in het verleden beschikbaar voor het opkopen van koopjes is. Gekoppeld aan nieuwe verhalen over Hoofdstraat slaat vouwen en privé gelijkheid op die in zijn eigen zakken moeten onderdompelen, en gebaseerd op niets buiten een gevoel in mijn beenderen, voorspel ik een neerstorting vóór dit jaar uit is.
Ik denk wat zult u zien is grotere vluchtigheid, en een majoor maakt zich het vormen in de effectenbeurzen los. Als u financials en homebuilders moest bekijken, dan zou de neerstorting reeds menens begonnen zijn. Als u, nochtans was om de energievoorraden te bekijken, mijnbouw, het verschepen of goederenvoorraden, zou u benieuwd zijn welke neerstorting iedereen over sprak. Dat moet niet de welwillendheid zeggen niet onderaan enigszins met slecht worden gesleept. Zelfs gouden wordt neer gesleept in brede selloff, zoals verlies het behandelen betekent goed om het even wat wordt verkocht om de margevraag op slechte enz. te betalen Vandaar zal de vluchtigheid, die ik denk steeds extremer, als golf nadat de golf van financiële schokken het systeem schommelt, dat door koopjesjagers wordt gevolgd die binnen op de goede opgedrongen voorraden springen - maar globaal worden, zullen de belangrijkste indexen eerder slecht presteren, aangezien de algemene liquidatiedruk neer op de markt. draagt.
de maaimachine
10 Dec 2007, PM van het 04:59
voor een effectenbeurs aan neerstorting en niet alleen correct geloof ik u meer headier waardevaststellingen dan wij have.particulalrl nodig zou hebben; y in 100, de grote olie en grote pharma zijn nergens dichtbij probleem. De banken zijn, zoals u zou denken op enige cijfers zijn maar het is geen bubble.as wij een deflatoire periode ingaan, is er een goede kans dat enkele investeringsgeld ons stromen van bezit voorraden zal raken. De grote neerstortingen waren voorafgegaan door een specualtive bel, en terwijl de privé gelijkheid omhoog 350 heeft gepompt, hebben de grote jongens zich niet in tien jaar werkelijk bewogen.
er aan eb verschijnt geen teken van een grote aar in bandopbrengsten en zo zou ik niet aan een grote crash.it ben al relatief ik veronderstel voorzien, wat u een correctie roept maar 20% zou me niet hebben die mijn broek kakking. Nochtans zou ik op verzamelingen verkopen en zou wat contant geld hamsteren en zou wachten tot de boom opnieuw geschud wordt
De gemaskeerde Tulp
10 Dec 2007, PM van het 05:00
Btw, met de weinig kennis heb ik beschikbaar over het onderwerp het voor me moeilijk is om te verklaren of ik inderdaad meer kennis dan u heb. Hoeveel hebt u? Een handvol? Een emmer? Kunt u het alstublieft meten?
Aangezien IRs onderaan ik is gekomen zijn verbaasd hoe blinkered, en zelfs boos, zijn velen hier geweest en keihard geworden dat het kaartenhuis instort. Velen schijnen om te vergeten dat veel van het Publiek slechts nu in termen van lager IRs = Goed denkt en vandaar om in ontkenning over lagere IRs schijnt te zijn veroorzakend een sprong in het besteden.
De gemaskeerde Tulp
10 Dec 2007, PM van het 05:02
In de laatste huisvestingsdaling eigenlijk steeg FTSE.
Rode Kharma
10 Dec 2007, PM van het 05:02
In het UK minstens, met gesneden IRs is uit vorige week helpen van bouwers, banken die op een technisch verzameling, olie en een gas wijzen die etc. het moeilijk om te zien op een toenemen wat groot zou teweegbrengen verkoop in de volgende 2 weken. Wij krijgen dicht bij het opnieuw testen van het hoog, zodat de weerstand sell-off kan teweegbrengen. Afwachting wat morgenavond met het EOF gebeurt.
hotairmail
10 Dec 2007, PM van het 05:06

Wat, als
„Zwarte Kerstmis“ of iets?
Vlak draag
10 Dec 2007, PM van het 05:29
CITAAT (Timm @ Dec 10 2007, PM van het 04:47)

Ik heb het zelfde intuïtief gevoel.
Ik heb een sterk gevoel u, maar wanneer correct bent? wat tijd spoedig ik denk. Kon zelfs vóór Kerstmis zijn.
Laura
10 Dec 2007, PM van het 05:34

Met ref aan MFI:
Zaterdag de zwarte van de As (effect)droevig
Pakje
10 Dec 2007, PM van het 05:40
FTSE 250 piek dicht was op 23 Mei 2007 bij 12220.17 en sloot bij 10632.92 vorige Vrijdag 13% onder die piek.
FTSE 100 piek dicht was op 15 Juni 2007 bij 6732.39 en sloot bij 6554.93 vorige Vrijdag 2.6% onder die piek.
De markt is omhoog een weinig vandaag maar een 10% correctie in FTSE 250 vormt het begin van een baissemarkt - FTSE 100 is niet momenteel neer zoals veel wegens de sterkte van mijnbouwvoorraden die omhoog een significante fractie van het kapitaal FTSE maken; isation. Als u die weg nam zou FTSE 100 min of meer neer zo veel zoals FTSE 250 zijn. De baissemarkt is begonnen - zijn net hebben de krantekoppen nog niet de achterstand ingelopen omdat de index FTSE 100 nog niet zeer is gevallen.
Interessant, heeft FTSE 100 nog niet het piek dichte niveau overtreden het op 30 December 1999 van 6930.20 bereikte.
Ik hoop dat wij erin slagen om het aan het midden van volgend jaar te maken alvorens de werkelijk ernstige baissemarkt begint.
WouldbeSeller
10 Dec 2007, PM van het 05:40
CITAAT (Dec 2007, PM van Laura @ 10 van het 05:34)

Met ref aan MFI:
Zaterdag de zwarte van de As (effect)droevig 
Ha! Ik dacht die… grappig was
Paard, wat bedoelt u u met het kosmische opdracht geven tot speelt - betekent u u tot een neerstorting opdracht geeft? Dergelijke soorten orden zijn ongeldig en nietig, blijkbaar. Shedloads van contant geld enerzijds, door het kosmische opdracht geven tot en een al bit van inspanning van u…
(ik controleerde enkel mijn lottoaantallen van Gezeten, kijk als ik gemakkelijk ook niet word mijn orde niet zo.

)
Icantbelieveitsnotbutter
10 Dec 2007, PM van het 05:43
Werkt niet werkelijk als dat, zijn er losmaakt tussen gelijkheid en andere activaklassen - dit is gemakkelijk geïllustreerde in bezit waardoor de commerciële bezitsaandelen onderaan 30%+ dit jaar, investeerders op verwachting van de dalingen wijzen van de bezitswaarde alhoewel zij niet nog zijn gezien (sprekend aan wat, schijnt het de transacties scherp hebben vertraagd, zodat heeft niemand om het even welk echt vertrouwen in waarde).
Houd de marginale investeerder in gelijkheid niet gewoonlijk de kleinhandelsinvesteerder (goed, is het in Azië, en kan in het UK zijn, maar niet op het ogenblik) in gedachten en het is zou schijnen dat de meeste institutionele investeerders sterke contant geldsaldi reeds houden. Huidige negatieve newsflow is geen nieuw verhaal aan de gemiddelde institutionele gelijkheidsinvesteerder, met woningbouwers, banken enz. ook onderaan sterk dit jaar, tegen de tijd dat de slechte winsten in de industrie aankomen, de effectenbeurs heeft gezien een goede maatregel van het die komt, is het meestal vrij duidelijk. De algemene prestaties van de gelijkheidsmarkt zijn buoyed omhoog door sterke goederenprijzen, (olie enz.), met FTSE 100 omhoog bijna 10% ondanks de horde vermelde dalingen.
In feite, zou uw geval de andere manier kunnen worden gedebatteerd. Het slechte nieuws zal verdergaan, maar met inflatoire vrees, zullen de banden (het toenemen van opbrengsten betekent lager hoofdwaarden) slecht zijn, is het bezit eveneens, goederen reeds sterk toegenomen zodat zou de gelijkheid een goede haag tegen zijn inflatie kunnen bewijzen, misschien, een lang verhaal.
U zou kleinhandelsinvesteringsstromen zelfs kunnen zien aangezien sheeple opgeef gelovend hun huis hun pensioen zal zijn, underfunded ophouden en bestedend „het investeren“ beginnen, met verhoogde stromen in hun te sparen dramatisch pensioenpotten. Een Govt scherp (goed, niet scherp, maar schijnbaar voorbereidingen getroffen om zich inflatie en het besteden van controle te onthouden in ruil daarvoor voor het proberen om het schip op zee te houden) om de munt te ondermijnen is geen grote advertentie voor buitenlandse investering in het UK, maar een goed deel van de waarde in de Britse gelijkheidsmarkt is investering overzee zodat krijgt u de waardevermindering in de munt als appreciatie in uw echte gelijkheidsinvestering. (denk aan het deze manier - het UK heeft Aziatische zaken in mede-eigenschap - aangezien £ valt, zodat de waarde van de Aziatische zaken in de van de Britse stijgingen aandeelprijs)
Houd, huisvest prijzen aanvang in gedachten vallend in 1989, maar de marktneerstorting was 1987, en het geld schakelde van bezit in gelijkheid toen het nieuws in de echte wereld goed zou geweest zijn voor u zo slecht was.
Timm
10 Dec 2007, PM van het 06:00
CITAAT (WouldbeSeller @ Dec 10 2007, PM van het 05:40)

Paard, wat bedoelt u u met het kosmische opdracht geven tot speelt - betekent u u tot een neerstorting opdracht geeft? Dergelijke soorten orden zijn ongeldig en nietig, blijkbaar.
Nr, niet ernstig.
Misschien zou ik de titel in Zwarte Kerstmis moeten veranderen om het gebrek aan ernst in de originele post te onderstrepen.
Nochtans, vanavond is de berichten op. Dat heeft blijkbaar een mooi bericht van doomyKerstmis.
http://www.channel4.com/news/articles/disp...+crisis/1149347
A.steve
10 Dec 2007, PM van het 06:22
De beste tijd voor een effectenbeursneerstorting zou Pasen… het enkel voelt net… zijn Het heeft ook de zelfde „kleur van de Kerk“.
57percent
16 Dec 2007, PM van het 07:27
Iedereen die zou er volgende week een daling kunnen zijn denkt?
Niets in het bijzonder, enkel de opeenhoping van veel slechte signalen die aan mensen worden toegevoegd die hun posities heroverwegen
vóór de Kerstmisonderbreking?
nowthenagain
18 Dec 2007, PM van het 04:02
Na Kerstmis, zal er een dramatische neerstorting zijn. Het zal in de V.S. beginnen en zal neer markten door 20%+ wereldwijd trekken. Dit vóór Pasen.
Tegen eind 2008 zal Shanghai onderaan 60% zijn. FTSE zal 2008 bij ~4,500, DOW bij ~10,000 beëindigen
slurms mackenzie
13 januari 2008, 11:52 AM
CITAAT (Dec 2007, PM van het Pakje @ 10 van het 05:40)

FTSE 250 piek dicht was op 23 Mei 2007 bij 12220.17 en sloot bij 10632.92 vorige Vrijdag 13% onder die piek.
FTSE 100 piek dicht was op 15 Juni 2007 bij 6732.39 en sloot bij 6554.93 vorige Vrijdag 2.6% onder die piek.
De markt is omhoog een weinig vandaag maar een 10% correctie in FTSE 250 vormt het begin van een baissemarkt - FTSE 100 is niet momenteel neer zoals veel wegens de sterkte van mijnbouwvoorraden die omhoog een significante fractie van het kapitaal FTSE maken; isation. Als u die weg nam zou FTSE 100 min of meer neer zo veel zoals FTSE 250 zijn. De baissemarkt is begonnen - zijn net hebben de krantekoppen nog niet de achterstand ingelopen omdat de index FTSE 100 nog niet zeer is gevallen.
Interessant, heeft FTSE 100 nog niet het piek dichte niveau overtreden het op 30 December 1999 van 6930.20 bereikte.
Ik hoop dat wij erin slagen om het aan het midden van volgend jaar te maken alvorens de werkelijk ernstige baissemarkt begint.
Goede post en samengevat wat gaand tegelijkertijd vooral de verwijzing naar mijnbouwvoorraden, was de cijfers van vandaag nemen.
FTSE 100 bedraagt nu 6202 - 7.9% van de piek
FTSE 250 bedraagt nu 9829.8 - 19.5% van de piek
Ik ben zeker verrast hoe dit schijnt om mensen uit te glijden langs, als 19.5% die niet ver van een neerstorting is.
whoami
13 januari 2008, PM van het 11:59
CITAAT (nowthenagain @ 18 Dec 2007, 04:02PM)

Na Kerstmis, zal er een dramatische neerstorting zijn. Het zal in de V.S. beginnen en zal neer markten door 20%+ wereldwijd trekken. Dit vóór Pasen.
Tegen eind 2008 zal Shanghai onderaan 60% zijn. FTSE zal 2008 bij ~4,500, DOW bij ~10,000 beëindigen
Ik zou niet verrast worden. Word op de straat is Februari voor de grote onderdompeling. Vraag me geen waarom, u wat deze „woorden“ bent als - stro in de wind enz. weet. Misschien zijn er uit sommige essentiële aantallen die maand dat op wordt geconcentreerd. Maar Februari houdt opduikend, zodat mijn gissing is.
Vlak draag
21 januari 2008, PM van het 05:32
Ik denk uw voorgevoel (en mijn) goed een werkelijkheid konden worden.
Ik neem nota van een daling vandaag van meer dan 5% die door een paar kleinere dalingen is voorafgegaan. Een grote enige dagdaling tijdens volgende maand of kan niet zo worden uitgesloten hoewel ik een dia aan onbekende diepten in de loop van de volgende 6 maanden verdenk.
Opa
5 februari 2008, PM van het 08:55

Een tad neer vandaag.

Het gevoel pufte dat ik alles vorig jaar verkocht.
IR wereld
10 februari 2008, 07:58 AM
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.