Het verdergaan op mijn thema vandaag van Alle Dingen die ik heb willen om het weten maar geweest Bang te vragen…
Ik wil niet klinken als ik betwijfel om het even welke eisen de gouden ventilators maken.
Ik beteken, kan ik begrijpen dat het echt iets en moeilijk te verkrijgen in vergelijking met document en inkt is om document toestemmingsgeld te maken.
Ik ben niet zeker hoe veilig men goud kon opslaan als de duw aan shove kwam. Ik ben niet zeker als ik zeker zou zijn zelfs als het in een kluis was.
Maar dat is enkel me - ik ben altijd voorzichtig.
Maar wat ik het meest benieuwd ben is waarom er een bevordering nu van goud aan investeerders is als er werkelijk zulk een schommeling in prijs gaat zijn zoals sommigen voorstellen. Zeker, als dat het geval is, dan waarom niet de greep op het goud nu en het later verkoopt wanneer het waardevoller is.
Ik beteken, zou ik gelukkig zijn om toestemmingsgeld nu te lenen als ik van zulk een knappe beloning voor het goud ging worden verzekerd ik nog moet verkopen.
Ik zou werkelijk iemand me willen opleiden hier, bij voorkeur zonder sarcastic zetten-verslaat.
Om het even welke afnemers?