Warning: fopen(cache/2fff3c580f728a82b671f3800f12041f.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > geen Wat ik over Goud begrijp is…
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Wat niet ik over Goud begrijp is…
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > Investering > Goud en andere kostbare metalen
De laatste Beer
Het verdergaan op mijn thema vandaag van Alle Dingen die ik heb willen om het weten maar geweest Bang te vragen…

Ik wil niet klinken als ik betwijfel om het even welke eisen de gouden ventilators maken.
Ik beteken, kan ik begrijpen dat het echt iets en moeilijk te verkrijgen in vergelijking met document en inkt is om document toestemmingsgeld te maken.

Ik ben niet zeker hoe veilig men goud kon opslaan als de duw aan shove kwam. Ik ben niet zeker als ik zeker zou zijn zelfs als het in een kluis was.
Maar dat is enkel me - ik ben altijd voorzichtig.

Maar wat ik het meest benieuwd ben is waarom er een bevordering nu van goud aan investeerders is als er werkelijk zulk een schommeling in prijs gaat zijn zoals sommigen voorstellen. Zeker, als dat het geval is, dan waarom niet de greep op het goud nu en het later verkoopt wanneer het waardevoller is.

Ik beteken, zou ik gelukkig zijn om toestemmingsgeld nu te lenen als ik van zulk een knappe beloning voor het goud ging worden verzekerd ik nog moet verkopen.

Ik zou werkelijk iemand me willen opleiden hier, bij voorkeur zonder sarcastic zetten-verslaat.

Om het even welke afnemers?
Ursus
Eenvoudige Termijnen. *Conditions Apply* wink.gif

Zelfde redenmensen gesteunde hypotheken. *Investment*

Om geld te maken. Een veilige plaats om het groeien rijkdom op te slaan. Pensioenen/Besparingen/de voertuigen van de Investering. Een terugkeer van belang in het grootste en veiligste bedrag.

: geef uit: Het veiligst uit zou kunnen willen daar nemen. Omdat als ernst wat ook uitgaat neer komt.

Zo voor goud om opnieuw een ernstige rijkdomopslag te worden, moet onze bits van document met Haar Maj daar een waarde hebben.

Als uw pond een brood van brood maar waard is het brood wordt moeilijker om (duurdere grondstoffen/hogere energiekosten) dan uw brood te maken is daarom duurder. Aldus wordt uw pond gedevalueerd.

Nu als uw lonen gehouden spoor ten koste huidige van bovengenoemd product wij dan geen inflatie voor bovengenoemde goederen zouden hebben en u weg neen slechter zou zijn. Maar nu voor goud om te komen in is het. Het middel van Gold=finite. Heeft aldus waarde. Of een opslag van rijkdom. Als vele monden op een eindig middel in altijd groeiende aantallen willen voeden toen zouden de kosten door vraag naar bovengenoemd eindig middel toenemen (zie de correlatie met huisprijzen „beperkt middel toe te schrijven aan het losse lenen en *investment*“ het binnenstormen.

Zo kon u debatteren dat al *investment* een gok van één of andere soort is. Duidelijk zal een eindig middel dat veel gevraagd is in waarde die toenemen (zo uw het besteden macht met uw toestemming vermindert) omdat u zich minder van bovengenoemd middel kunt veroorloven toe te schrijven aan de vraag.

ala „Marktinvloeden“.

Dat gaat niet in de ingewikkeldheid van de economieën van vandaag en hoe de rentevoeten/toestemming en middeloverdracht samen met drijfkrachten markten bewegen. Maar in eenvoudige termen die uw meest fundamentele begrip zouden moeten dekken.

Nota aan enkele meer hoger lid; Gelieve correct te zijn aangewezen.

Onpartijdig
CITAAT (Laatste Dec 2007, PM van de Beer @ 11 van 11:27) *
Het verdergaan op mijn thema vandaag van Alle Dingen die ik heb willen om het weten maar geweest Bang te vragen…

Ik wil niet klinken als ik betwijfel om het even welke eisen de gouden ventilators maken.
Ik beteken, kan ik begrijpen dat het echt iets en moeilijk te verkrijgen in vergelijking met document en inkt is om document toestemmingsgeld te maken.

Ik ben niet zeker hoe veilig men goud kon opslaan als de duw aan shove kwam. Ik ben niet zeker als ik zeker zou zijn zelfs als het in een kluis was.
Maar dat is enkel me - ik ben altijd voorzichtig.

Maar wat ik het meest benieuwd ben is waarom er een bevordering nu van goud aan investeerders is als er werkelijk zulk een schommeling in prijs gaat zijn zoals sommigen voorstellen. Zeker, als dat het geval is, dan waarom niet de greep op het goud nu en het later verkoopt wanneer het waardevoller is.

Ik beteken, zou ik gelukkig zijn om toestemmingsgeld nu te lenen als ik van zulk een knappe beloning voor het goud ging worden verzekerd ik nog moet verkopen.

Ik zou werkelijk iemand me willen opleiden hier, bij voorkeur zonder sarcastic zetten-verslaat.

Om het even welke afnemers?

In eenvoudige termen.

Sheeple is fooled - goldman sachs zegt plotseling het, overheid gesteunde agentschappeneis het als barbaars overblijfsel, of te vluchtig, of geen dividenden, of te gewaagd.

Sheeple heeft niet daarin geïnvesteerdi - de markt is zo klein als sheeple daarin reeds het reeds zou geraakt hebben de maan was, is het slimme geld reeds daarin.

Het slimme geld verkoopt geen goud - het kartel en zijn „vrienden“ zijn en zij shorting het.

Sheeple zal - aangezien reinfaltion raakt en sheeple „slimmer word“ sheeple zal kopen goud - horloge uit voor goud ontwaken $1000 dit de eerste golf van totstandbrenging zal zijn.

Dit is in de eenvoudigste vorm.

controleer sommige bronnen en lees lang hard en als u de markt wilt ingaan.

bronnen:

www.financialsense.com

www.jsmineset.com

www.goldseek.com

www.dollarcollapse.com

www.goldmoney.com

www.bullionvault.com

www.gold-eagle.com

www.moneyweek.com

www.silverseek.com

Britse Gelijkheid: www.minesite.com

OOIT VERGEET OOIT GEEN ZILVER!!

Injin
In om het even welk systeem moet er een basisniveau zijn.

In het metrische systeem zijn er 1 kilogramblokken die worden gebruikt om een norm voor andere dingen te bepalen die worden moeten gemeten tegen, één op elk continent (ik geloof op elk continent, zou kunnen zijn per land). Er zijn ook 1 gram, 1 meterenz. equivalenten. Het is enkel een maatregel dichte genoeg objectief te zijn die op door alle partijen als een basislijn kan worden goedgekeurd die eperimentation kan dan toelaten, iedereen het het weten resultaten, mededeling van uniformiteit enz.

Het goud is inert, aantast niet, hangt rond voor altijd en er zijn niet veel van het en is volledig en volkomen nutteloos voor bijna een ander doel dan zijnd een dood gewicht om te meten dingen tegen. Het is vriendelijk van mooi ik veronderstelt en de kerk die wordt gebruikt om een soort de stijlvraag van de toestemmingsmunt naar het tot stand te brengen omdat u een gehuwd te worden ring nodig had en moest worden gehuwd om aan de kerkenvereisten te voldoen om een familie te hebben.

Maakt de nutteloze inertie .this van Anway. tot het een uitstekende norm aan maatregel tegen betreffende de relatieve waarden van al het andere. Het is zoals dicht bij een ongeldige waarde die in de wereld van handel kan worden gevonden. De mensen in Londen zijn het ermee eens dat zij in troy ons zullen meten, en dit heeft een gelijke waarde in Boston, dehli en Frankfurt. Dit is de goudstandaard.

Wat, echter telt, is het „overeenkomsten“ deel van de structuur. Geen goudstandaard heeft ooit voor zeer lang overleefd, is de verleiding te liggen en een winst te maken enkel groot veel, veel te. Het is eerder als als één kerel die de kilogrambasislijn houdt een paar fibs met zijn blok kon vertellen en de parlementen, snelle auto's, afbijtmiddelen, in feite vrij veel om het even wat kunnen kopen hij wilde.

Fundamenteel denken sommige mensen dat het goud iets waard is omdat het als deze barometer wordt gebruikt (ik veronderstel het een assoicationding) is en dit geeft het beurtelings een speculatieve waarde.
De laatste Beer
Dank u Injun, Ursus, en vooral Onpartijdig voor het vergen van de tijd om dat alles uit te schrijven. Lezend het met rente, die mijn hoofd rond probeert te krijgen het.
Onpartijdig
CITAAT (Laatste Dec 2007, 12:09 AM van de Beer @ 12) *
Dank u Injun, Ursus, en vooral Onpartijdig voor het vergen van de tijd om dat alles uit te schrijven. Lezend het met rente, die mijn hoofd rond probeert te krijgen het.

wanneer
M. Nice
u zult altijd verkopers in om het even welke bepaalde markt hebben.

op dit ogenblik is er zo gouden overvloed niet is gestegen.

denk over het als huisvesting.

de meeste mensen die en al gedachte kopen verkopen die zij „voor altijd“ zouden uitgaan

dat hield niet daar van het zijn op overvloed van verkoop.

alhoewel het goud eindig is, zijn er nog nieuwe bedragen die op de markt, voor sommige mensen komen, is maken van de winst op het verkopen van het waar zij hun geld, zoals EAs maken.

uiteindelijk, als het werkelijk geen greep vangt, zal er rond een minder verkopers zijn, die is precies waarom het in prijs zou uitgaan.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.