Warning: fopen(cache/03ab8e00ab747346e8e113bd2b3fb46e.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > is daar Om het even welke Verlaten Stieren.
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Zijn daar Om het even welke Verlaten Stieren.
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > over housepricecrash.co.uk > over housepricecrash.co.uk
hedi
aangezien ik al deze onderwerpen van het beervoedsel las, zie ik steeds minder stieren proberend om mensen omhoog te winden.

ik hoop zij de nog plaats bezoeken. hun commentaren worden zeer gewaardeerd.
TheCountOfNowhere
Nu, is dat een toeval.

Ik zei aan een collega van mijn litterally enkel dat toen ik begon deze website 6 maanden te bekijken geleden daar was veel stieren maar nu zij allen zijn verdwenen. Hebben zij vanaf de donkere kant gedraaid?
Timm
CITAAT (hedi @ 12 Dec 2007, 01:48PM) *
aangezien ik al deze onderwerpen van het beervoedsel las, zie ik steeds minder stieren proberend om mensen omhoog te winden.

ik hoop zij de nog plaats bezoeken. hun commentaren worden zeer gewaardeerd.

Goedheid Hedi!

Gelieve op te houden!

Aternativly, u kon Bloomburg proberen: http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=206...&refer=home

Houdt van van Richard Branson en Joseph Lewis stelt voor dit het ogenblik om in de geslagen financiële sector is te kopen.

CITAAT
Zijn zij juist? Waarschijnlijk. Voor iedereen met het geld om een wilde rek te weerstaan, er te maken fortuinen zijn. Wanneer een markt haywire gaat, is het altijd de moeite waard het letten van op wat rijk met hun geld doet.

Vorige week, leerden wij dat Lewis zijn staak in de Investeringsbank van de V.S. draagt Cos. Stearns had opgevoerd. aan 8 percenten. Hij heeft nu $1 miljard het accumuleren aandelen in Beer Stearns besteed aangezien de subprimecrisis brak. Dat is ernstig geld -- zelfs voor een mens die onder hoogste 400 in 2007 miljardairs rangschikt van het tijdschrift Forbes maak van, met een geschat fortuin van $2.5 miljard een lijst.
subsidiser
Zijn niet kan een permanente voorwaarde maar het op elk ogenblik terugkomen.

Ik ben stijgend op bezit over een periode van tien jaar, maar voor nu verwacht ik prijsdalingen of minstens stagnatie in het UK. Geen idee hoe lang dit zal duren. Maar tien jaar van nu de prijzen zullen hoger zijn.

Ik verwacht ook inflatie zodat zal de heel wat prijsstijging meer dan tien jaar inflatie zijn (naar mijn bescheiden mening). Maar dat slaat de onderkant van een matras.

pmaupoil
Ik veronderstel BTLers de bezigere jacht voor remortgages en het aanwezig zijn de cursussen van de boekhoudingsneerstorting is om hun verliezen uit te werken…
Heb een blik bij het Zingen Varken, is het enkel dood. U wordt nauwelijks een post een dag in elk onderwerp…: -)
dancer7
Ben Ik à la baisse zeker over bezit op dit ogenblik… wie niet zou zijn? Hebben gezegdd dat, zijn er verbindend om een opleving in toekomstig te zijn… zodat een beer nu een potentiële stier is!

Om het even welke gissingen over hoe lang voor de volgende toename?
subsidiser
CITAAT (dancer7 @ Dec 12 2007, 02:18PM) *
Ik à la baisse zeker ben over bezit op dit ogenblik… wie niet zou zijn? Hebben gezegdd dat, zijn er verbindend om een opleving in toekomstig te zijn… zodat een beer nu een potentiële stier is!

Om het even welke gissingen over hoe lang voor de volgende toename?

Het geduld is een deugd.

Wij hebben werkelijk niet de achteruitgang nog gehad. Het slechts anticiperen van het, en het begin op sommige gebieden.
subsidiser
Wat gebeurt? Is iedereen ontvoerd door vreemdelingen?
Sine270
CITAAT (subsidiser @ 12 Dec 2007, 03:20PM) *
Wat gebeurt? Is iedereen ontvoerd door vreemdelingen?

Geloof me, is dit de aanwinst van HPC omdat ttrtr en Co zelfde oude Cr nog ap spuit zij altijd.
Baronet van Duisternis
CITAAT (Sine270 @ Dec 12 2007, PM van het 07:36) *
Geloof me, is dit de aanwinst van HPC omdat ttrtr en Co zelfde oude Cr nog ap spuit zij altijd.

Ik heb het op goed gezag dat Co een vroeg prototype van Flirtbot was.

Duidelijk zijn de verbeteringen gemaakt aangezien „Stuckrecordbot 2000“ (om Co te geven bot is het officiële titel) werd ontwikkeld. Het charmless, pedante droning van SRB2000 zou niet voor online het flirten bevorderlijk zijn.

De verwijzingen SRB2000 naar zijn „zoon“ waren in feite gecodeerd verwijzingen naar BATTY2005 („Gekocht bij de Bovenkant, Yikes! “) welke nu herinnerd aan weer in bezit is genomen.
Sine270
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Dolkomisch maar zo waar
DrBubb
CITAAT (pmaupoil @ 12 Dec 2007, 02:05PM) *
Ik veronderstel BTLers de bezigere jacht voor remortgages en het aanwezig zijn de cursussen van de boekhoudingsneerstorting is om hun verliezen uit te werken…
Heb een blik bij het Zingen Varken, is het enkel dood. U wordt nauwelijks een post een dag in elk onderwerp…: -)

RECHT.
De vroegere gek-stieren zijn nu de doen schrikken-stieren.
En zij zijn te bezig het proberen om hun wankel bezitsportefeuilles te steunen, of het ontladen van de het meest-aangepaste eigenschappen
alvorens wij ons in de volledige „snelheid van de neerstortingscruise.“ bewegen
knorrig-oud-mens
CITAAT (Baronet van Dec 2007, 12:12 AM van de Duisternis @ 13) *

Duidelijk zijn de verbeteringen gemaakt aangezien „Stuckrecordbot 2000“ (om Co te geven bot is het officiële titel) werd ontwikkeld. Het charmless, pedante droning van SRB2000 zou niet voor online het flirten bevorderlijk zijn.

De verwijzingen SRB2000 naar zijn „zoon“ waren in feite gecodeerd verwijzingen naar BATTY2005 („Gekocht bij de Bovenkant, Yikes! “) welke nu herinnerd aan weer in bezit is genomen.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

aardige BZV
Kansloos
CITAAT (Baronet van Dec 2007, 12:12 AM van de Duisternis @ 13) *

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
dancer7
De leden van dit forum wensen zich bij met succes het voorspellen van deze daling geluk. Ben het meest absoluut geïmponeerd ik… niet!

De boom/de mislukkingscyclus zijn een constante eigenschap van kapitalistische economieën… de enige variabelen die de intensiteit van de boom/de mislukking en de respectieve pauzes zijn. Vandaar, is de voorspelling van een mislukking een totaal nr - brainer!

Ik verdenk vele forumleden zijnd permanente beren… van iedereen genieten die kannibalisme op de straten voorspelt als de dingen werkelijk slecht worden? Er zijn niets als een werkelijk angstaanjagend scenario om zijn geesten omhoog te houden!

Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.