Rode Kharma
13 Dec 2007, PM van het 01:15
Ik heb grondig van mijn tijd op HPC genoten.
Ik ben een HPC draag voor de laatste 3 jaar geweest, en het genoegen heb om te zien dat mijn geloof in markten niet is misplaatst, enkel lichtjes verkeerd getimd.
De laatste weken in het bijzonder heb ik een stijgend aantal posten gevonden die smerig en verachtelijk in hun aard, in tegenstelling tot speels en het genieten van goed eerlijk open debat worden.
Dat is niet iets ik wens om mijn tijd door te brengen in dienst nemend in.
Ik heb door de kwaliteit van posten worden gewankeld, de tijd die door medeaffiches wordt doorgebracht, en a great deal geleerd. Mijn mening over het leven is dat wij nooit zouden moeten ophouden lerend, en ik ben gelukkig te zeggen ik iets van het lezen van de posten leer en de middellinks die op deze plaats elke dag worden gepost.
Ik ben oud genoeg, en hopelijk wijs genoeg om BS te erkennen toen ik/las het hoor, en alle zou ik zeggen ik aanmoedig u ben om over de redenen achter enkele agressievere en geringschattende/minachtende affiches te denken. Zij zijn niet hier voor hun voordeel, aangezien zij geloven er niets zijn zij van om het even wie konden leren, zodat zou u kunnen houden van te denken waarom zij hier zijn. Ik denk u zult leren het weinig heeft met huisprijzen of de economie te doen.
Alle beste, en geniet van uw HPC. Het zal waarschijnlijk zijn de goede 'V.N.
A.steve
13 Dec 2007, PM van het 01:20
Droevig om u te zien weggaan, heb ik ook deze plaats onderwijs _very_ - hoewel ik akkoord ga… niets van de amateur hier geposte analyse bij nominale waarde zou moeten worden genomen - eerder slechts als een uitgangspunt gevonden waarvan om uw eigen onderzoek te beginnen.
Ik deel uw mening dat wat met minder inzicht dan gemiddeld onder de kraag eerder heet zijn geworden, maar - ik denk - er is overvloed van anderen wie op de zoektocht naar een evenwichtige mening blijven.
Geniet ook van uw HPC.
rabbithole
13 Dec 2007, PM van het 01:22
CITAAT (Rood Kharma @ Dec 13 2007, PM van het 01:15)

Ik ben een HPC draag voor de laatste 3 jaar geweest, en het genoegen heb om te zien dat mijn geloof in markten niet is misplaatst, enkel lichtjes verkeerd getimd.
De laatste weken in het bijzonder heb ik een stijgend aantal posten gevonden die smerig en verachtelijk in hun aard, in tegenstelling tot speels en het genieten van goed eerlijk open debat worden.
Ik heb door de kwaliteit van posten worden gewankeld, de tijd die door medeaffiches wordt doorgebracht, en a great deal geleerd. Mijn mening over het leven is dat wij nooit zouden moeten ophouden lerend, en ik ben gelukkig te zeggen ik iets van het lezen van de posten leer en de middellinks die op deze plaats elke dag worden gepost.
Ik ben oud genoeg, en hopelijk wijs genoeg om BS te erkennen toen ik/las het hoor, en alle zou ik zeggen ik aanmoedig u ben om over de redenen achter enkele agressievere en geringschattende/minachtende affiches te denken. Zij zijn niet hier voor hun voordeel, aangezien zij geloven er niets zijn zij van om het even wie konden leren, zodat zou u kunnen houden van te denken waarom zij hier zijn. Ik denk u zult leren het weinig heeft met huisprijzen of de economie te doen.
Ga niet! Wij allen zouden zeer de goeden waarderen om slecht en uw vertrek in aantal te overtreffen slechts zullen betekenen er één minder goede affiche met een meer dan ons van gezond verstand (eerder dan goud)…. isgoed als u voelt moet u…
vicmac64
13 Dec 2007, PM van het 01:23
Rode Kharma - ga niet - uw meningen helpt deze plaats maken wat het is - en I voor één eerbiedigt hen en geniet van lezend hen…
Ernstig - gelieve te blijven.
Minos
13 Dec 2007, PM van het 01:24
Zie ya, zou niet willen zijn ya.
moosetea
Dank voor alle vissen?
vicmac64
CITAAT (rabbithole @ 13 Dec 2007, 01:22PM)

Ga niet! Wij allen zouden zeer de goeden waarderen om slecht en uw vertrek in aantal te overtreffen slechts zullen betekenen er één minder goede affiche met een meer dan ons van gezond verstand (eerder dan goud)…. isgoed als u voelt moet u…
Nr - zij zijn allen goede affiches met verschillende adviezen en meningen die door wij allemaal zouden moeten worden geëerbiedigdf.
losgemaakt
13 Dec 2007, PM van het 01:25
Dank voor het bericht van goodwill
Ik ga met uw punt op enkele extremere affiches akkoord, hoewel ik volledig de woede en de woede begrijp die nu en dan in sommige posten kunnen losbarsten. Maar de interessante tijden liggen in het verschiet dat! zonder twijfel is!
Goede kharma aan u partner
christh
13 Dec 2007, PM van het 01:28
Ik hoop u achter zult zijn - ik genoot van uw posten op de markten en in het bijzonder uw posten die een folie verstrekten aan het eindeloze en eerlijk gezegd vervelende gouden ramping.
DoctorJ
13 Dec 2007, PM van het 01:31
Zijn een droevig verlies. Ik houd van uw posten
Heb een onderbreking van HPC over Kerstmis en kom in het nieuwe jaar terug. Vorder, wordt dit enkel goed!
drrayjo
13 Dec 2007, PM van het 01:32
CITAAT (DoctorJ @ Dec 13 2007, PM van het 01:31)

Zijn een droevig verlies. Ik houd van uw posten
Heb een onderbreking van HPC over Kerstmis en kom in het nieuwe jaar terug. Vorder, wordt dit enkel goed!
Hoor, hoor!
wellandpower
13 Dec 2007, PM van het 01:34

Hoe wij verbieden ongeveer gouden posten in Th hoofdforum!? Ik zal een opiniepeiling beginnen!
knorrig-oud-mens
13 Dec 2007, PM van het 01:36
wie zal wij moet debunk de de samenzweringstheoretici van de tinhoed (als mij

)??
neem een korte onderbreking, op dit ogenblik wordt het enkel zeer, zeer interessant (& eng).
GOM.
Realistbear
13 Dec 2007, PM van het 01:37

Ve vant zere namen, elk van zem!
Ja--het is een schande die één of andere toevlucht aan persoonlijk uitonduidelijk spreekt. Vereis ergens gallary schurken. Ik denk de meesten van hen „Neithers“ zullen blijken zoals de meeste stieren in het licht van HPC zijn gegaan. Zij zouden in een paar jaar tijd niettemin moeten terugkomen--wanneer zijn tijd opnieuw stijgend te zijn.
yellerKat
13 Dec 2007, PM van het 01:38
Ja verlaat RK, al veel te interessant nu net te springen/schip!
GCS15
13 Dec 2007, PM van het 01:39
Ik houd van deze posten. „Ik ga maar wil geen drukte. BTW is hier de slechte mensen die me verlof“ maakten
Koppel als u dan wilt gaan gaat. Maak geen lied en dans over het. Dan opnieuw is het de leeftijd van prinsessen. „Bekijk me iedereen. Ik ben speciaal.“
Ik hoop dat u nooit dit omdat leest als u enkel uw als de 10 éénjarigen doet die aankondigt dat hij vanaf huis slechts om aan de poort loopt te worden sullenly terug kijkend.
In elk geval als u dit leest - krijg over zich. Uw naam is geen Rode Kharma, is HPC.co.uk een niet helemaal echte website (maar er zijn dwingende argumenten dat het) dicht is en om Tyler Derden „te parafraseren u geen speciale kleine sneeuwvlok“ bent.
FWIW - ik hoop u vindt wat u zoekt
Opgesloten Vaer
13 Dec 2007, PM van het 01:42
U wilt niet weggaan alvorens de pudding doet u wordt gediend? Kom gekomen, hebben een waffer dun munt,
plaag de activisten een bit en neem het openen totaal-ver*tellen-u-alle-zo-jaar-geleden drama met sommige gelijkgestemde zielen waar.
De koffie zal in de biljartruimte na de belangrijkste gebeurtenis worden gediend. In het geval van hyperinflation voorbereidingen getroffen goed te keuren
ersatz.
Opgesloten
knorrig-oud-mens
13 Dec 2007, PM van het 01:42
CITAAT (wellandpower @ 13 Dec 2007, 01:34PM)

Hoe wij verbieden ongeveer gouden posten in Th hoofdforum!? Ik zal een opiniepeiling beginnen!
Ik denk die een slecht idee zou zijn.
Wij allen hebben zo veel van posten geleerd die uit GOUD verwante postenimo… stammen
u kon de belangrijkste GOUDEN post van te beëindigen begin lezen & zou dat waarschijnlijk beter dan lezing 10 boeken op economieimho zijn.
zich gelieve te herinneren iedereen, enkel omdat met hoge inflatie uw zaken zal kwetsen & uw besparingen niet zal eroderen betekent het zal veranderen als u al bespreking van het verbiedt.
Who weet uiteindelijk welke manier het zal gaan:
Deflatie of Hyper-inflation
maar laat niet einde dat over het spreekt of wij worden zo slecht zoals de mensen dat steun omhoog de immobiliënmarkt, u degenen kent die geen prijzen kan ooit zien dalend.
Gelieve te denken zorgvuldig alvorens met achting aan dit duidelijk zeer netelige onderwerp te becommentariëren.
Ik houd een open mening, maar persoonlijk met wat ik ben het getuigen zie ik een zeer hoge inflatoire periode komst. Als iets toen verandert zal ik mijn standpunt veranderen.
MrE
13 Dec 2007, PM van het 01:43
Het zou een schande zijn als u wegging - hoewel ik kan zien waarom - de faillissementsdraad is een goed voorbeeld ....... maar dat zou slechts de onplezierigere affiches hier hun manier laten krijgen in het verdrijven van de evenwichtigere stem van reden. IMHO.
Goldfinger
13 Dec 2007, PM van het 01:49
Kharma, zou ik droevig zijn om u te zien weggaan.
Vele mensen zijn hier die in tijd worden beledigd geworden: draagt, stieren, deflationists, inflationists. Gewoonlijk wordt het behandeld, en de beledigende partij of verdwijnt of krijgt vastgestelde recht. De besprekingen kunnen worden verwarmd, maar wij zouden onze waardigheid moeten houden en wij zouden elkaar en onze brede waaier van adviezen moeten eerbiedigen.
super huurder
13 Dec 2007, PM van het 01:52
Wiens speelgoed is deze uitgestrooid helemaal over de plaats? Ik dacht wij over huisprijzen spraken.
vicmac64
13 Dec 2007, PM van het 01:52
CITAAT (Goldfinger @ Dec 13 2007, PM van het 01:49)

Kharma, zou ik droevig zijn om u te zien weggaan.
Vele mensen zijn hier die in tijd worden beledigd geworden: draagt, stieren, deflationists, inflationists. Gewoonlijk wordt het behandeld, en de beledigende partij of verdwijnt of krijgt vastgestelde recht. De besprekingen kunnen worden verwarmd, maar wij zouden onze waardigheid moeten houden en wij zouden elkaar en onze brede waaier van adviezen moeten eerbiedigen.
Goed gezegd
hotairmail
13 Dec 2007, PM van het 01:54
CITAAT (knorrig-oud-mensen @ 13 Dec 2007, 01:42PM)

Wij allen hebben zo veel van posten geleerd die uit GOUD verwante postenimo… stammen
u kon de belangrijkste GOUDEN post van te beëindigen begin lezen & zou dat waarschijnlijk beter dan lezing 10 boeken op economieimho zijn.
zich gelieve te herinneren iedereen, enkel omdat met hoge inflatie uw zaken zal kwetsen & uw besparingen niet zal eroderen betekent het zal veranderen als u al bespreking van het verbiedt.
maar laat niet einde dat over het spreekt of wij worden zo slecht zoals de mensen dat steun omhoog de immobiliënmarkt, u degenen kent die geen prijzen kan ooit zien dalend.
Gelieve te denken zorgvuldig alvorens met achting aan dit duidelijk zeer netelige onderwerp te becommentariëren.
Ik houd een open mening, maar persoonlijk met wat ik ben het getuigen zie ik een zeer hoge inflatoire periode komst. Als iets toen verandert zal ik mijn standpunt veranderen. 
Ga met dat alles akkoord gom… hoewel de laatste bit, ik vind het argument de andere manier over het laatste paar van dagen heeft overgeheld. Het instorten, het vernietigen van in gebreke hoofd… iedereen wij zijn nodig hebben want handel om in te gaan omgekeerde (eis blijf draag is oh mijn God de injectie van vloeibaarheid om insolvent banken wordend achterdollars aan te betalen tegen te houden en om het even wie wie hen wil terugkopen? )
En M. Red Kharma, als u dit leest, is u niet gegaan. Wat u met uw tijd hoe dan ook zou doen. Uw dagen zullen leeg zijn. Of slik uw trots en zeg u wegens de populaire vraag… terugkomt of een andere identiteitskaart krijgt
rabbithole
13 Dec 2007, PM van het 01:55
CITAAT (vicmac64 @ Dec 13 2007, 01:24PM)

Nr - zij zijn allen goede affiches met verschillende adviezen en meningen die door wij allemaal zouden moeten worden geëerbiedigdh.
Waar… aan een punt
libspero
13 Dec 2007, PM van het 01:59
RC, droevig om uw leavinkerel te horen.
Ik heb altijd de mensen vriendschappelijk en nuttig hier over het algemeen. gevonden. het medelijden u had een slechte ervaring.
Voel vrij op om het even welk ogenblik te sluimeren
Kansloos
13 Dec 2007, PM van het 02:03
Rood K, voelen wij allen als op een gegeven moment het opvijzelen van het in. Het vaak mijn mening, zou moeten kruis ik op een posten website die openlijk racistische posten toestaat? Dan denk ik wat, racisme in de echte wereld bestaat, zodat het zeker als hel die in de anonieme wereld van Internet praatjeforums gaan bestaan. Naast waarom indien de rest van de raad aan het verlies van mijn superieur verstand lijdt, wegens de korte komst van een paar dolle nootbanen.
In elk geval wanneer ik beslis te gaan, zeg ik nowt, aangezien ik geen knappe @rsed- gotee sportieve affiches mijn vertrek wil afbreken.

Maar de raad zal weten ik ben gegaan, als slechts wegens de geur die ik weggaan=zal= achter ........ Daar opnieuw kan de raad beslissen me om de redenen van de Dopheide te begraven en van de Veiligheid
keer hier nu terug.
dancer7
13 Dec 2007, PM van het 02:04
Gelieve te denken opnieuw alvorens met het forum op te houden. Er zijn sommige uitstekende en goed ingelichte affiches op hier… het ermee eens geweest dat sommige affiches op de beleefdheidsvoorzijde worden uitgedaagd, maar Internet de forums zijn niet beroemd voor hun hoofs gedrag!
Het is het programma openend de moeite waard enkel voor de grote links!
wickywackywoo
13 Dec 2007, PM van het 02:11

Persoonlijk, denk ik u een bit die met goldbugs wordt geobsedeerd bent. Er zijn velen, in feite de overgrote meerderheid van draden op dit forum, die niets hebben met goud te doen. U schijnt aan me om een enigszins irrationele afkeer van om het even wie te hebben wie zo veel zoals vermeldt goud in een positief licht. Ik heb aan uw aanvallen zelf voor sommige vrij onschadelijke maar volkomen redelijke opmerkingen op goud geleden.
Als de mensen over goud willen spreken toen wie u zijn om hen te vertellen kunnen zij niet? De mensen kunnen over wat spreken zij wensen. U kunt onderwerpen negeren u niet houdt van.
Heb u overwogen krijgend over uw irrationele vrees voor goud door een aardige 1oz Britannia te kopen
The_Oldie
13 Dec 2007, PM van het 02:15
CITAAT (wickywackywoo @ 13 Dec 2007, 02:11PM)

Als de mensen over goud willen spreken toen wie u zijn om hen te vertellen kunnen zij niet? De mensen kunnen over wat spreken zij wensen. U kunt onderwerpen negeren u niet houdt van.
U kunt over gouden allen spreken u, maar het „metalen“ forum gelieve in houdt van.
wickywackywoo
13 Dec 2007, PM van het 02:18
CITAAT (knorrig-oud-mensen @ 13 Dec 2007, 01:42PM)

Goede post. Zoals u zo correct verklaart, leidt het onderwerp van goud direct op vele veel bredere economische sectoren. Hoe u ernstig over de neerstortingen van huisprijzen/inflatie/deflatie kunt spreken als één of andere onverdraagzame persoon het gebruik van het woord
„ G O L D“ verbiedt
wickywackywoo
13 Dec 2007, PM van het 02:19
CITAAT (The_Oldie @ Dec 13 2007, PM van het 02:15)

U kunt over gouden allen spreken u, maar het „metalen“ forum gelieve in houdt van.
Maar um, is er een massieve gouden draad op het belangrijkste forum waar het voor eerder oud is geweest.
The_Oldie
13 Dec 2007, PM van het 02:22
CITAAT (wickywackywoo @ 13 Dec 2007, 02:19PM)

Maar um, is er een massieve gouden draad op het belangrijkste forum waar het voor eerder oud is geweest.
Ja, dat
één draad terug naar het belangrijkste forum door populair verzoek werd bewogen. Zeggen bent u die die de reeksen een precedent en die het naar metalen zouden moeten worden verplaatst?
wickywackywoo
13 Dec 2007, PM van het 02:26
CITAAT (The_Oldie @ Dec 13 2007, PM van het 02:22)

Ja, dat één draad terug naar het belangrijkste forum door populair verzoek werd bewogen. Zeggen bent u die die de reeksen een precedent en die het naar metalen zouden moeten worden verplaatst?
Ik denk het op het belangrijkste forum zou moeten blijven omdat oordelend door zijn grootte, het een populair onderwerp is.
Ja, komt het gevreesde „g“ woord omhoog soms in andere draden maar ik denk die gezien zijn brede verwarring met zo vele terreinen van economie onvermijdelijk ben.
Ik zie vele draden op het belangrijkste forum die niet meer verwant met huisvesting dan gouden zijn. Het hindert me niet werkelijk. Ik houd van geen censuur.
killerbee
13 Dec 2007, PM van het 02:37
Droevig uw het weggaan maar ik denk nog uw Micheal Fish.
kb
munimula
13 Dec 2007, PM van het 02:41

Waarom voelen de mensen de behoefte „vaarwel“ te zeggen?
het is een forum FFS van het frickinWeb, is het niet als u emigreert - en hoe dan ook als u… was is het nog een Webforum FFS
Opgesloten Vaer
13 Dec 2007, PM van het 02:56
CITAAT (munimula @ 13 Dec 2007, 04:41PM)

Waarom voelen de mensen de behoefte „vaarwel“ te zeggen?
Misschien kon u aanvaarden dat de mensen denken en verschillend van zich en niet het zelfde ding precies posten handelen
(nog) opnieuw zegt de volgende tijd iemand „vaarwel“? Het wordt vervelend.
Opgesloten
munimula
13 Dec 2007, PM van het 02:59
CITAAT (Opgesloten Vaer @ Dec 13 2007, PM van het 02:56)

Misschien kon u aanvaarden dat de mensen denken en verschillend van zich en niet het zelfde ding precies posten handelen
(nog) opnieuw zegt de volgende tijd iemand „vaarwel“? Het wordt vervelend.
Opgesloten
dat is mijn punt - het is zo vervelend.
Zijn moet een Webforum, u niet dagelijks, hey het gebruiken waarom niet pop in elke maand of zo op nieuws inhalen. Maar doet u zullen waarschijnlijk vinden browing opnieuw één dag - maar omdat u vaarwel hebt gezegd dat gemiddelde u niet op iets kunt antwoorden dat u zou kunnen interesseren? Waarom opleg dat aan zich, voor welke aanwinst?
Of misschien is het een teken van de verslavende macht van HPC die de mensen vinden zij moeten gaan „koud Turkije“?
jonpo
13 Dec 2007, PM van het 03:04

yep grensgebied aan de investeringensectie. en dat gaat voor om het even welke het algemene ramping van de activaklasse van X….
De draak
13 Dec 2007, PM van het 03:08

Ik detacheer dat! Beweeg weg de Gouden posten waar zij behoren.
Zoals voor Rood - ik worden tevredengesteld als u rond zou plakken: houd de verhouding omhoog van goede affiches aan rampers. Waarom niet alleen een hiaat over Kerstmis hebben: op downslide in het Nieuwjaar terug te komen en cheer.
TD
De draak
13 Dec 2007, PM van het 03:15
CITAAT (Goldfinger @ Dec 13 2007, PM van het 01:49)

Ik keur volledig, hypothetisch, Goldfinger goed; nochtans is het Rood absoluut correct in het verklaren dat sommigen hier komen te leren terwijl anderen en inderdaad onbekwaam zijn om in een dialoog eerder dan een scherpe kritiek binnen te gaan. Uw definitieve verklaring - volledig praisworthy BTW - zou het dichtst aan uw eigen best-vriend CGNAO kunnen worden geleid die van zeer het slechtst demonstratief is: komst hier prediken eerder dan om en verachting anderen met volledige onverdraagzaamheid van hun meningen te leren. Ik verkies niet te volgen om het even welk van zijn draden nu (ondanks occasionele korrels van belang onder de hyperbool) om de eigenlijke redenen Rode Kharma zegt zijn het weggaan hebben gestort.
Misschien zou uw definitieve verklaring het motto van HPC moeten worden!
„Houd onze waardigheid, eerbied elkaar en onze brede waaier van adviezen.“TD
noordelijke numpty
13 Dec 2007, PM van het 03:16
CITAAT (GCS15 @ Dec 13 2007, PM van het 02:39)

Ik houd van deze posten. „Ik ga maar wil geen drukte. BTW is hier de slechte mensen die me verlof“ maakten
Koppel als u dan wilt gaan gaat. Maak geen lied en dans over het. Dan opnieuw is het de leeftijd van prinsessen. „Bekijk me iedereen. Ik ben speciaal.“
Ik hoop dat u nooit dit omdat leest als u enkel uw als de 10 éénjarigen doet die aankondigt dat hij vanaf huis slechts om aan de poort loopt te worden sullenly terug kijkend.
In elk geval als u dit leest - krijg over zich. Uw naam is geen Rode Kharma, is HPC.co.uk een niet helemaal echte website (maar er zijn dwingende argumenten dat het) dicht is en om Tyler Derden „te parafraseren u geen speciale kleine sneeuwvlok“ bent.
FWIW - ik hoop u vindt wat u zoekt
Ooooohhhhh een bit die GCS snijdt, en ik had u neer als empathie bereden persoon met uw het comaschaal die van Glasgow het medische aan de grond zetten dicteert.
De draak
13 Dec 2007, PM van het 03:21
CITAAT (wickywackywoo @ 13 Dec 2007, 02:18PM)

Goede post. Zoals u zo correct verklaart, leidt het onderwerp van goud direct op vele veel bredere economische sectoren. Hoe u ernstig over de neerstortingen van huisprijzen/inflatie/deflatie kunt spreken als één of andere onverdraagzame persoon het gebruik van het woord „ G O L D“ verbiedt
Geen bezwaar tegen mensen die spreken van goud sprak niet kan - en echt RK van „het verbieden van“ het bij allen - maar hoe hard het voor goldbugs het concept het posten in het „metalenforum“ te begrijpen zijn? Verbied het niet - enkel post geschikt dan iedereen kan genieten van lezend wat zij in geinteresseerd zijn.
TD
wickywackywoo
13 Dec 2007, PM van het 03:27
CITAAT (Dec 2007, PM van de Draak @ 13 van het 03:21)

Geen bezwaar tegen mensen die spreken van goud sprak niet kan - en echt RK van „het verbieden van“ het bij allen - maar hoe hard het voor goldbugs het concept het posten in het „metalenforum“ te begrijpen zijn? Verbied het niet - enkel post geschikt dan iedereen kan genieten van lezend wat zij in geinteresseerd zijn.
TD
Ik denk niet om het even wie moeilijkheid begrijpend het concept het posten in het metalenforum heeft. Het probleem is de waaier van onderwerpen op het belangrijkste forum met een directe verhouding aan goud, d.w.z. krediet kraken, dollar, inflatie, deflatie enz. Deze onderwerpen zijn ook natuurlijk verwant met HPC.
In elk geval, denk ik de huidige positie is dat het o.k. is om goud op sommige van deze draden (waar relevant) te vermelden zolang de draad niet wordt gekaapt, die aan me redelijk klinkt.
De draak
13 Dec 2007, PM van het 03:49
CITAAT (wickywackywoo @ 13 Dec 2007, 03:27PM)

Ik denk niet om het even wie moeilijkheid begrijpend het concept het posten in het metalenforum heeft. Het probleem is de waaier van onderwerpen op het belangrijkste forum met een directe verhouding aan goud, d.w.z. krediet kraken, dollar, inflatie, deflatie enz. Deze onderwerpen zijn ook natuurlijk verwant met HPC.
In elk geval, denk ik de huidige positie is dat het o.k. is om goud op sommige van deze draden (waar relevant) te vermelden zolang de draad niet wordt gekaapt, die aan me redelijk klinkt.
Akkoord gegaan!
TD
bleakhouse
13 Dec 2007, PM van het 04:01
CITAAT (wickywackywoo @ 13 Dec 2007, 03:27PM)

De inflatie, deflatie, toestemmingsmunt, goud, is allen relevant voor toekomstige huisprijzen die of niet in echt kunnen kunnen verpletteren, of nominale termijnen die of u in de inflatie op deflatiekamp bent afhangen. De macro-economische besprekingen zijn het bloed van dit forum en de grootste aan de gang zijnde besprekingsdraden hebben op deze betrekking. Natuurlijk, gevoelsregels waar de emotionele dingen zoals huizen betrokken, zodat groot zijn om te horen wat het woord op de straat in alle provincies, steden en steden is.
Als u niet houdt van welke mensen zeggen, dan, maar beweeg me waarom niet alleen beweging op de volgende draad, niet van de raad volledig?
Loo van Bloo
13 Dec 2007, PM van het 04:02
waar gaat u?
Zijn er ergens dynamisch anders zo interessant en zoals hier?
Of is het RSI binnen plaatsend???
Ik weet somebody een recht had bij u onlangs gaan, maar hey, zijn enig een website, en zij geen steun kregen.
The_Oldie
13 Dec 2007, PM van het 04:06
CITAAT (Loo Bloo @ 13 Dec 2007, PM van het 04:02)

Zijn er ergens dynamisch anders zo interessant en zoals hier?
www.goldpricecrash.co.uk
CrashTestDummy
13 Dec 2007, PM van het 04:12
CITAAT (GCS15 @ Dec 13 2007, PM van het 01:39)

Kon niet meer akkoord gaan. Als zei ik op nog een andere „draad ik van HPC OCD van de Wanorde“ - geeuw - het ben slechts een Internet forum heb (niet uw volledig leven!), ga uit en word gelegd of iets FFS.
Ik houd ook van al „Nr, ga niet! Wij
wensen u“ antwoorden. Hebt u mensen geen
echte vrienden?
wickywackywoo
13 Dec 2007, PM van het 04:13
CITAAT (bleakhouse @ 13 Dec 2007, 04:01PM)

De inflatie, deflatie, toestemmingsmunt, goud, is allen relevant voor toekomstige huisprijzen die of niet in echt kunnen kunnen verpletteren, of nominale termijnen die of u in de inflatie op deflatiekamp bent afhangen. De macro-economische besprekingen zijn het bloed van dit forum en de grootste aan de gang zijnde besprekingsdraden hebben op deze betrekking. Natuurlijk, gevoelsregels waar de emotionele dingen zoals huizen betrokken, zodat groot zijn om te horen wat het woord op de straat in alle provincies, steden en steden is.
Als u niet houdt van welke mensen zeggen, dan, maar beweeg me waarom niet alleen beweging op de volgende draad, niet van de raad volledig?
Precies. Vandaar dat debatteer ik dat het een fout zou zijn om om het even welke beperkingen op het posten van betreffende „g“ toe te passen woord, enkel vooral omdat één persoon scheen om een bit van een bij in hun bonnet over het onderwerp te hebben.
Dat zou gezegd hebben, als een draad niet hoofdzakelijk over gouden toen mensen is duidelijk niet rond het kapen van het moeten gaan. Moet niettemin zeggen, heb ik weinig van dit het gaan gezien.
Loo van Bloo
13 Dec 2007, PM van het 04:14
CITAAT (The_Oldie @ Dec 13 2007, PM van het 04:06)

www.goldpricecrash.co.uk
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.