Warning: fopen(cache/43da85fcf58771e5e14773c0f4ffd558.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > de Toekomst van de Agenten van het Landgoed…
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De toekomst van de Agenten van het Landgoed…
De Prijzen van het forum > van het Huis van de Neerstorting van de Prijs van het huis > de schrijvers uit de klassieke oudheid
mercsl
Toen Internet langs een decennium geleden nu kwam was het voorspelde middenmensen, vooral zouden de landgoedagenten uit zaken zijn. Met de boom in het laatste paar van jaren die zij enkel mulitplied.

Wat zijn volkerengedachten op hun toekomst en bedrijfsmodel? Zijn de Britten enkel schuw over het algemeen te om rechtstreeks aan de verkoper over prijs te spreken? Kan de percentageprijs ook of zal het de prijs vastgesteld van overleven vast gaan? Zouden de prijzen werkelijk een bit lager zonder de middenman zijn?
Derek
Zoals ik eerder heb vermeld, heb ik zaken van computerhuren, en mijn grootste klant veruit is een ketting van onafhankelijke landgoedagenten - zij huren bijna computers 60+ van me.

Ik kan u vertellen dat mijn EA niet gaat verdwijnen. Ik denk de manier EAs werkt uit al erkenning niettemin zal veranderen.

Mijn EA tegen 2006 zal touwtjes met rechtskundig adviseurs en landmeters hebben zodat kan hij de HEUPEN (de pakken van de Informatie van het Huis) produceren die zullen worden vereist.

EAs zal of moeten zo klein zijn dat zij één tot één persoonlijke zaken aanbieden die exclusieve eigenschappen verkoopt of zij zullen technologierijken met vele geautomatiseerde processen moeten zijn.

Er zal niet om het even welke middengrond zijn.
GonnaBeMessy
CITAAT (Februari 2005, PM van Derek @ 27 van 12:04)
Zoals ik eerder heb vermeld, heb ik zaken van computerhuren, en mijn grootste klant veruit is een ketting van onafhankelijke landgoedagenten - zij huren bijna computers 60+ van me.

Ik kan u vertellen dat mijn EA niet gaat verdwijnen. Ik denk de manier EAs werkt uit al erkenning niettemin zal veranderen.

Mijn EA tegen 2006 zal touwtjes met rechtskundig adviseurs en landmeters hebben zodat kan hij de HEUPEN (de pakken van de Informatie van het Huis) produceren die zullen worden vereist.

EAs zal of moeten zo klein zijn dat zij één tot één persoonlijke zaken aanbieden die exclusieve eigenschappen verkoopt of zij zullen technologierijken met vele geautomatiseerde processen moeten zijn.

Er zal niet om het even welke middengrond zijn.
*

Ik kon niet minder akkoord gaan. EA in groot hebben langs één inkomensstroom, die natuurlijk alleen afhankelijk van de bezitsmarkt is, meer zo verkoop dan latend. Met markt aanvang stagneren/daling - er kan slechts één resultaat voor een percentage EA zijn. Geen hoeveelheid technologie zal hen bewaren als zij genoeg strenghth in hun balansen hebben om het tegemoetkomende onweer te doorstaan. Absoluut onvermijdelijk dat eerlijk weinigen naar de muur zal gaan. rolleyes.gif
BTLOptingOut
CITAAT (mercsl @ 27 Februari 2005, 12:58 PM)
Toen Internet langs een decennium geleden nu kwam was het voorspelde middenmensen, vooral zouden de landgoedagenten uit zaken zijn. Met de boom in het laatste paar van jaren die zij enkel mulitplied.

Wat zijn volkerengedachten op hun toekomst en bedrijfsmodel? Zijn de Britten enkel schuw over het algemeen te om rechtstreeks aan de verkoper over prijs te spreken? Kan de percentageprijs ook of zal het de prijs vastgesteld van overleven vast gaan? Zouden de prijzen werkelijk een bit lager zonder de middenman zijn?
*

Ik denk met bezit dat zulk een justrein en feit is dat om het even welke idiot het leven van het kon maken wij zag een boom zuiver in bureaus voor prestige in een poging het beperkte verschaffen van verkopers vangen. Ik denk er EA middenmensen vele komende jaren…. zal zijnNochtans

Ik denk wij massieve cull van bureaus in de volgende 2 jaar gaan zien. De levering is nu overvloedig zodat te hoeven EA niet om voor instructies te concurreren maar de transacties (commissies) zijn laag. Als de agenten geen omzet kunnen handhaven zullen zij kosten moeten beheren.

Ik denk de potentiële kopers gebruikend Internet voor bezitsonderzoeken zeer comfortabel zijn. Internet is een uitstekend lage kosten marketing middel voor onroerende goederen en biedt goede onderzoeksmogelijkheden (prijs, type, plaats, grootte enz.) aan. Met Internet nu gemeenschappelijke breedband (virtuele reizen), zullen de mensen steeds minder op agenten met pluchebureaus, krant reclame en mailshots voor huis de jacht vertrouwen.

Samengevat EA zal het aantal dalen, zullen hun banen evolueren maar zij zullen rond voor een nog langere bit zijn. IMO
Derek
Dat was mijn voorgenomen punt, moet EA een veelvoudige inkomensstroom hebben.

Er is geen middengrond.

EA ik zaken doe met heeft -

Het Agentschap van het landgoed - veelvoudige bureaus
Heeft een het verkopen website
Handelingen in het verkopen van nieuwe eigenschappen
doet commerciële waardevaststellingen.
Heeft een het laten agentschap
Heeft belangen in een hypotheekbedrijf
Is vestiging zaken om de rapporten van HEUPEN in te dienen.

Elk van deze activiteiten vergen een grote afhankelijkheid van technologie.
TW11
CITAAT (Februari 2005, PM van Derek @ 27 van 12:21)
Dat was mijn voorgenomen punt, moet EA een veelvoudige inkomensstroom hebben.

Er is geen middengrond.

*

Derek,

Wat „veelvoudige inkomensstroom“????

Zij verkopen huizen of zij gaan mislukking. Is het dat hard uit te werken?

herinner dit:

http://www.timesonline.co.uk/article/0,,5-1276847,00.html

En een andere tariefstijging kijkt een zekerheid….

Investeer wat tijd op nethouseprices en u kunt uitwerken hoe slecht hun huidige omzet is. In mijn voorstad van Londen verkopen de agenten letterlijk twee of drie per maand. Feit.
right_freds_dead
ik zie EAs reizend naar het bekijken op een eliptical hangende reisschijf.

op is elk EAs wapen gebouwd in cyber-Taxateur. Een prijs indicater die genetisch in EA wordt geïnplanteerd en door het hart EAs rythms aangedreven.

elke EA zal hoorzitting met interne hoofden op vertoning vergroot hebben die op de binnenkant van het hoornvlies evenals interne de vinderpeul van de laserwoede in bijlage wordt ontworpen aan de ruggegraatskolom.

EAs van de toekomst zou de kleine teen op elke voet verliezen, met schalen die huid op gezicht vervangen.

elke EA is ingepakt in een titanium beschermend bad helpen schade van antivliegtuigenklappen absorberen. ook hebben alle interne systemen 3 faalveilige maatregelen en vliegen door draad wordt gesteund door 3 overtollige systemen. GPS is een optie.

de gemiddelde reissnelheid voor EA zou van 5-7mph recht tot mach II stijgen aangezien zij de maan voor waardevaststellingen in de toekomst kunnen bereiken.

EAs zal alle seksuele identiteit en geslachtskenmerken verliezen, verkiezend androgen begrijpen en reproductieve inhibitors. De reproductie wordt nu bereikt door een reeks op schotel-gebaseerde hybride aanpassingen van de vorige bundels van DNA EAs.

EA van de toekomst zal niet meer carburatoren of suikers voor energie verbruiken. EA van de toekomst zal van een cadmium pak van de 9 uur het navulbare batterij dat in de 240v anus dokkende het laden modulebaai wordt opgenomen in werking stellen.

.
Marina
Zij zijn als prostituees. Zij zijn, geweest en, met ons voor altijd geweest.
voordien gebrand
Ik hoop zij, niet in een vrijwillige code van praktijk zoals vandaag geregeld worden!
Zo als zij om het even welke normen breken om hun beroep in diskrediet te brengen
zij zouden door hun enkels door auto rond de straten kunnen worden gesleept en
flogged openbaar bij deeltijdse voetbalgelijken!
Derek
De EA ondernemingen willen over het algemeen eveneens worden geregeld, nochtans flunked de overheid dat besluit een paar weken geleden.

(Vrijwillige) NAEA doet een redelijk werk, nochtans aangezien u niet al EAs kent behoor tot het
VacantPossession
CITAAT (Februari 2005, PM van Derek @ 27 van 12:21)

*

Ik ben zeker die juist ben, maar deze diversiteit is een bit zich ongerust maakt, op de zelfde manier dat de huidige vergadering van constitutioneel afzonderlijke bevoegdheden tussen het uitvoerende UK en rechterlijke macht zich ongerust maakt is. In Amerika, wordt het een Nationaal Schandaal dat de Taxateurs en de Landmeters zo nauw verbonden met EA zijn dat de taxateurs die correcte waardevaststellingen geven ten gunste van hen worden gelaten vallen die overwaarderen.

In de jaren '90 leidde het nauwe verband tussen zogenaamde „onafhankelijke“ financiële adviseurs en EA gedeeltelijk tot mis-verkoopt van Schenkingen. Het voortdurende verband tussen hypotheekbanken en EA ketens is niet in het openbare belang en de voortdurende groei van huis het kopen pakketten „alles inbegrepen“, waar de agent, de geldschieter, de adviseurs, de landmeters en andere VI aangesloten zijn allen leidt onvermijdelijk tot uiterst ongezonde Virtuele Kartels.

Ik zou nooit zaken met om het even welke agent, op om het even welk gebied van zaken doen, die dichte banden met een andere functionaris heeft de van wie vereniging dat de capaciteit van de agent compromitteerde om zijn fundamenteel werk te doen: om de belangen van zijn cliënt te vertegenwoordigen.

VP
DrBubb
GEBRUIKTE AUTO'S…

zal moeten worden verkocht om de tekorten in cash flow te behandelen BTL
Michael

*

De Ea industrie is altijd zeer cyclisch ..... geweest en nog ...... geweest
Derek
Het lege Bezit, u is juist over de zorg van de „nabijheid“ tussen EA taxateurs en landmeters en zelfs rechtskundig adviseurs

Nochtans is dat de manier zijn het gaan moeten zijn, als deze rapporten van HEUPEN redelijk moeten worden geprijst.

Deze rapporten zullen tijdwasters zonder bedoeling tegenhouden om hun bezit te verkopen van het brengen van het op de markt, als zijn het gaan kosten hen £600 om dit te doen.
De gemaskeerde Tulp
Ik ben een Adviseur van Internet en hier ben mijn twee centen:

1. Aangezien de cijfers uit kwamen dat de verkoop van Internet vorige Kerstmis steeg is er een plotselinge en scherpe vraag naar mensen met deskundigheid inzake het ontwerpen van en het uitvoeren van de „grote“ portalen van de Elektronische handel van Internet geweest. Ik heb zonder twijfel dat veel ondernemingen net tot de „macht van Internet“ hebben gewekt.

2. De verscheidene jarenrug, voorafgaand aan om het even welke belangrijke bestaande plaatsen van Internet EA, een vriend van de softwareontwikkelaar van mijn ontwikkelde een ruddy buitengewoon systeem voor EAs. Hij wierf het toen ronde eindeloze EA ketent in Zuid-Wales en het Zuidwesten. Niets was interessant.

Nochtans, stond dit hem toe om uit de eerste hand de EA zaken „binnenkant“ te zien en hij kon niet geloven enkel hoe inefficiënt en ouderwets hun bedrijfspraktijken. Een goed voorbeeld is een EA keten, en dit is typisch, die 10 of 20 verkoopbureaus in de verschillende voorsteden van een stad zou kunnen hebben maar elk bureau heeft SLECHTS huizen daar voor verkoop van de voorstad het in is.

Zo, als u intern 2 of 3 mijlen weg geinteresseerd bent moet u in uw auto krijgen en aan het bureau van die voorstad drijven. Het ontschorst volledig en u kunt niet aan een andere zaken denken die zo slecht op deze wijze zouden georganiseerd worden. Behalve om het even wat kan het eenvoudig niet rendabel zijn om al deze bureaus in werking te stellen en hen te handhaven allen met personeel, onderhoudsrekeningen, enz.

Ik verdenk het gedeeltelijk met de commissiebasis moet doen het werk EAs waaraangaande maar ik veronderstel, de eerste verandering die wij in EAs zal zien komt de mislukking zijn een rationalisatie van het hebben van talrijke bureaus in enkel één, misschien twee, hoofdbureaus.

Lange termijn, met het eBay zijn de moordenaar „app“ die mensen gebruikend Internet voor het winkelen heeft, denk ik dat more and more mensen nu acustomed aan het gebruiken van Internet voor alle soorten doeleinden worden. De dag van de tak EA staat niet morgen te beëindigen op het punt maar ik denk deze bel hun laatste zal zijn.
muttley
CITAAT (Marina @ 27 Februari 2005, 01:20 AM)
Zij zijn als prostituees. Zij zijn, geweest en, met ons voor altijd geweest.
*

Goed, staan zij zowel op de ruggen op het punt als shafted te worden, maar ik bereken dat de prostituees meer geld gaan maken dan EAs dit jaar!!
EEK
Mijn dragen creÃërden wij hoed Rightmove, is EA in werking gestelde ondernemingen of werkelijk slecht onvermijdelijk met zeer vaste kosten zo of massieve rentabiliteit verliest. Als voorbeeld van dit begonnen wij aan Landelijk en Halifax over het idee in 1995 te spreken. Ik denk in de hele tijd ik het behandelen van vestiging Rightmove daar was slechts vier dingen besteedde die geëisteo landgoed de agenten doen bepalen dat de mensen hen willen doen.

De huidige markt is gebaseerd op de veelvoudige beten van de kersenbenadering terwijl zo weinig mogelijk het doen. Ik ga niet anymore zeggen nochtans aangezien ik bij het weer opnemen van deze markt plan wanneer de tijd juist is.
De gemaskeerde Tulp
CITAAT
Ik denk in de hele tijd ik het behandelen van vestiging Rightmove daar was slechts vier dingen besteedde dat de landgoedagenten eisten te doen dat de mensen hen willen doen.

Het letten van op deze TV progs van mensen die eigenschappen kopen overzee het schijnt, in het bijzonder in de V.S. en in Oz, dat andere EAs schijnt om de betere, professionelere dienst aan te bieden dan het veel UK EAs.

Eerlijk gezegd, zou ik veronderstellen dat ik, zonder achtergrond in de EA zaken, de professionelere dienst aan Britse verkopers en kopers kon aanbieden. Zeker kan het niet zijn dat hard om mensen te behandelen als uw getaxeerde klanten, hun vraag eigenlijk te beantwoorden en eerlijk aan hen te zijn?
EEK
CITAAT (Gemaskeerde Februari 2005, PM van de Tulp @ 27 van 08:30)
Lange termijn, met het eBay zijn de moordenaar „app“ die mensen gebruikend Internet voor het winkelen heeft, denk ik dat more and more mensen nu acustomed aan het gebruiken van Internet voor alle soorten doeleinden worden. De dag van de tak EA staat niet morgen te beëindigen op het punt maar ik denk deze bel hun laatste zal zijn.
*

Ebay bewijst eigenlijk dat Groot-Brittannië een natie van winkeliers is. Vrij slechte af en toe evenals laptop £1800 dat ik dit typ (gekocht voor minder dan £1000 binnen twee weken na Sony die hen vrijgeeft toont).
EEK
CITAAT (Gemaskeerde Februari 2005, PM van de Tulp @ 27 van 08:53)
Het letten van op deze TV progs van mensen die eigenschappen kopen overzee het schijnt, in het bijzonder in de V.S. en in Oz, dat andere EAs schijnt om de betere, professionelere dienst aan te bieden dan het veel UK EAs.

Eerlijk gezegd, zou ik veronderstellen dat ik, zonder achtergrond in de EA zaken, de professionelere dienst aan Britse verkopers en kopers kon aanbieden. Zeker kan het niet zijn dat hard om mensen te behandelen als uw getaxeerde klanten, hun vraag eigenlijk te beantwoorden en eerlijk aan hen te zijn?
*

U moet herinneren dat de klant voor het tho betaalt. van het Britse de prijzen landgoedagentschap zijn laag elders in vergelijking met. Verleend zijn zij hoger dan zij zouden moeten zijn maar zij zijn de veel lagere toen V.S. en de Australische tarieven laten slechts continentaal Europa.
mercsl
Heel wat mensen kunnen niet worden gehinderd organiseert kijkers of zijn enkel te bezig om te zijn daar mensenronde te tonen. Wanneer u nadenkt kan de grootte van de prijs zijnd de prijs van een kleine auto zijn het verrassen omhoog beëindigen.
Marina
CITAAT (DrBubb @ Februari 27 2005, PM van 04:41)
GEBRUIKTE AUTO'S…

zal moeten worden verkocht om de tekorten in cash flow te behandelen BTL
*

Dat is een goed punt. Ben benieuwd wanneer de koopjes zullen komen - ik ben nu in de markt voor iets.
Marina
CITAAT (Gemaskeerde Februari 2005, PM van de Tulp @ 27 van 07:30)
2. De verscheidene jarenrug, voorafgaand aan om het even welke belangrijke bestaande plaatsen van Internet EA, een vriend van de softwareontwikkelaar van mijn ontwikkelde een ruddy buitengewoon systeem voor EAs. Hij wierf het toen ronde eindeloze EA ketent in Zuid-Wales en het Zuidwesten. Niets was interessant.

*

Ik heb een gelijkaardige ervaring gehad. Zij zijn, over het algemeen juiste peilstokken. Zij worden „opgeleid“ om een agenda en een kaartsysteem te gebruiken - iets anders is voorbij hen. Er is wat goede software voor agenten - zij zijn te dik om het te gebruiken. En, zoals voor voorzien van een netwerkbureaus, zodat kunnen zij middelen delen en info - iven met Internet dat voorzien van een netwerk goedkoop maakt - zij kunnen niet nog het zien.

Zij zullen omhoog als enige bureaus hoewel beëindigen - zij kunnen niet zich veroorloven om 9 bureaus open te houden wanneer 1 zal doen. Hoeveel mensen nu agenten bezoeken wanneer zij een bezit willen. Zij gebruiken Internet aan onderzoek en register. Het hoofdstraatbureau zal spoedig een ding van het verleden zijn.
De gemaskeerde Tulp
Eerlijk gezegd, zie ik, eventueel, welke niet vaardigheden zij hebben.

Allen zij schijnen moeten doen is:

1. Open een bureau.
2. Breng mensen ertoe om hen te gebruiken als hun „agenten“ en in lokaal vod te adverteren.
3. Wacht op koper om op bovengenoemd kantoor te verschijnen en te vragen rond worden getoond.
4. Wacht op aanbieding/de aanbieding van de Jacht
5. Zorg ervoor dat de verkoop regelmatig te werk gaat.

Ik zie persoonlijk een GROOT gebrek aan professionalisme dat ik in zulk een zaken zou verwachten. EAs schijnt zeer goed bij het vertellen van u de grootte van de ruimten of hoe groot de tuin is maar ik heeft om nog te ontmoeten die een combi van een condensatorboiler, kan me vertellen welke kwaliteit van isolatie in de muren welke is kent, norm van elektromontage door het bezit en 101 andere dingen is dat ik EA zou verwachten dat het weet.

Hebben gezegdd dat, is de kwaliteit van verkoper in het UK vrij ontzettend. Ik was vorige week in het handel drijven van Toyota in Cardiff en het saleslady spreken aan me had geen idee of de vleugelspiegels op Toyota Avensis of niet intrekbaar waren. Ik beteken, hebt u een half dozijn maakt van auto en allen u moet doen is onthoudt specs maar dat op zichzelf scheen te moeilijk geweest te zijn.
beerhunter

Ik zag nooit een voorspelling dat EAs uit zaken wegens Internet… nochtans. zou zijn.

Van de boom van puntCom, zijn is duidelijk enkel hebbend een website niet genoeg te verkopen. een erkende naam en een achtergrond zijn ook nodig.

Zij hebben zich. vermenigvuldigd. 2002 (manier na begonnen Internet) er waren 12.000… vandaag daar is bijna 16.000… vandaar me die de maandelijkse Index van de Agent van het Landgoed doet. omdat ik het model van zaken verdenk smile.gif

Wat zijn volkerengedachten op hun toekomst en bedrijfsmodel?

Persoonlijk denk ik EA vandaag daling in 2 belangrijke categorieën;

1) Die die rond enkele ogenblikken zijn geweest (genoeg om de laatste neerstorting te zien)
2) Die die niet hebben.

IMHO er zijn heel wat nieuw enig bureau of kleine kettingsEA tijdens de voorbije paar jaar het openen geweest. Waarschijnlijk werkend aan het principe dat waarom in huisvesting. investeer. laat enkel 1.5% van een verkoop in plaats daarvan nemen. zijn eigenlijk een beter bedrijfsmodel (in vergelijking met het doen referb of btl). geen zegelrecht te betalen, geen whlist van rentebetalingen doen zij omhoog het bezit, keert hoger zich van eigenschappen in een toenemende markt etc… om.

Die EA die aan dat princple werkten zullen waarschijnlijk. sluiten. zoals enkele EA op lange termijn. zullen. Ik zou geld op het aantal dat van EAs plaatsen dichtbij 10.000 (37% daling) is in een paar jaar.

Er is ook een secundaire categorie…

1) Die die een hurenafdeling hebben dieop zowel de huurders als de eigenaars vertrouwen
2) Die die niet

Die die goede duurzame huren een betere kans van overleving hebben hebben. Zijn gewaarborgde niet tho, als de rentevoeten recente BTL verhogen zal zal zij inkomen. proberen en maximaliseren. eerst te gaan om (na het proberen om bij een hogere huur te laten). zal EA. eerder dan te betalen zeg 10-15%, zullen zij zelfstandig handelen (misschien gebruikend EA om huurders slechts te worden)

Zijn de Britten enkel schuw over het algemeen te om rechtstreeks aan de verkoper over prijs te spreken?

Zijn eigenlijk werkt de andere manier rond, EA aan verkopersnaam! Zo zeker zijn de meeste verkopers afriad verkopen zich ook. omdat zij de beste prijs moeten krijgen.

Kan de percentageprijs ook of zal het de prijs vastgesteld van overleven vast gaan? Zouden de prijzen werkelijk een bit lager zonder de middleÂman zijn?
*

Het model dat ik (en nooit zal gebeuren) heb gehouden van ben. u wilt uw huis verkopen. zo verkoopt u het aan EA. EA voegt hun commissie toe. de koper koopt van EA. De reden die ik het heb gehouden van is in een toenemende markt is veel het zelfde als het huidige systeem. in een dalende markt is er a lot more druk op de verkoper om prijzen te laten vallen.

Jammer genoeg zal er altijd een middenmens. zijn. grootste investering van uw leven. de meeste mensen houden van lood te zijn door de hand.

Nochtans als EA geworden wanhopig voor volumes van verkoop. de commissies zouden een moeten dalen. en wanneer de verkoopstijging opnieuw aan commissies zal! Het zal nooit vaste prijs. zijn. iemand zal altijd willen ondergraven om het volume van verkoop te krijgen.
FTB
Ik ken één bijzondere EA keten die mensen aan „waarde“ eigenschappen sturen wanneer de persoon opleiding *no* in wat heeft gehad te doen, ik spreek over mensen die in de baan een paar maanden zonder vroegere ervaring van om het even wat verwant bezit - zij worden verteld aan raadplegingsprijzen van nabijgelegen eigenschappen op rightmove en prijs dienovereenkomstig - het geven of het nemen zijn geweest volgens hoe het aardig verfraaien/de keuken/de badkamers zijn.
Vrij sjofel werkelijk, moet de „waardevaststellings“ oefening zuiver sommige pics krijgen en de dimensionale gegevens - de tarifering is nauwelijks verwant met het bezit in kwestie - het zijn letterlijk een aantal van een hoed (de „Computer zegt geen“)
Is deze gemeenschappelijke praktijk onder EAs? Daar moeten wat van zijn u die zijn/EAs kennen?
TW11
Weet iedereen welke soort geld EA verdient? Het zou interessant zijn het te weten.
FTB
CITAAT (TW11 @ 28 Februari 2005, 12:23 AM)
Weet iedereen welke soort geld EA verdient? Het zou interessant zijn het te weten.
*

Ga enkel naar een website van het baanonderzoek en zoek EA banen - u een vrij goed idee zal geven wink.gif
BTLOptingOut
*

De minderen van het bureau verdienen een pittence. Voor die met ervaring die ik het is over het algemeen vrij lage basis (sommigen onthouden zich zelfs van basis) heb begrepen en omhoog gemaakt door commissie. De laatste jaren kon een goede agent op een bloeiend gebied ..... dingen ontruimen £60K gaat werkelijk strak voor agenten nu met lage volumes en ladingen van hen zijn die over het schroot zoals gieren vechten.

Ik zou enkel geen agent in de komende maanden willen zijn.
TW11
CITAAT (BTLOptingOut @ Februari 27 2005, PM van 11:33)
De minderen van het bureau verdienen een pittence. Voor die met ervaring die ik het is over het algemeen vrij lage basis (sommigen onthouden zich zelfs van basis) heb begrepen en omhoog gemaakt door commissie. De laatste jaren kon een goede agent op een bloeiend gebied ..... dingen ontruimen £60K gaat werkelijk strak voor agenten nu met lage volumes en ladingen van hen zijn die over het schroot zoals gieren vechten.

Ik zou enkel geen agent in de komende maanden willen zijn.
*

Ja, dacht ik die de soort geld was. Een welke volledige grap. Het schijnt aan me de enige professionele input die in het geheel wordt vereist dat/het verkopen proces is de landmeter koopt die het bezit en de rechtskundig adviseur onderzoekt die de wettelijke kant verbindt. EA zijn werkelijk niets meer dan beheerders. Hun zeer belangrijke vaardigheden zich rekken niet voorbij de capaciteit uit te lopen, te spreken, een telefoon te gebruiken, een ruimte te meten en een auto te drijven.
BTLOptingOut
*

Vond dit op het Web… maar het is voor 2000:

De midden jaarlijkse inkomens van het UK bezoldigde landgoedagenten, met inbegrip van commissie, in 2000 waren £28,020. De midden 50 percenten die tussen £19,060 en £46,360 worden verdiend een jaar. De laagste 10 percenten verdienden minder dan £13,800 en de hoogste 10 percenten verdienden meer dan £83,330 een jaar.
TW11
Het is enkel duidelijke wong is niet het? Mijn zuster is een vroedvrouw. De laatste tijd wij salarissen spraken was een jaar geleden toen zij op enkel over 18k pa was.

Als zij zich op het werk verknoeit is er de zeer echte kans het twee leven zou kunnen worden verloren.

En dan zijn er landgoedagenten….

. En zij zijn benieuwd waarom zij niet van worden gehouden van?
Warwickshire Lad
CITAAT (BTLOptingOut @ Februari 27 2005, PM van 11:43)
De midden jaarlijkse inkomens van het UK bezoldigde landgoedagenten, met inbegrip van commissie, in 2000 waren £28,020. De midden 50 percenten die tussen £19,060 en £46,360 worden verdiend een jaar. De laagste 10 percenten verdienden minder dan £13,800 en de hoogste 10 percenten verdienden meer dan £83,330 een jaar.
*

Ik realiseerde niet het vrij dat veel was. En om te denken hebben zij niet zelfs werkelijk voor dat geld in de laatste vier jaar moeten werken. Het speculatieve kopen en bezit het voeden frenzy hebben al echt werk voor hen gedaan.
Dude
CITAAT (warks_lad @ 28 Februari 2005, 12:00 AM)
Ik realiseerde niet het vrij dat veel was.  En om te denken hebben zij niet zelfs werkelijk voor dat geld in de laatste vier jaar moeten werken.  Het speculatieve kopen en bezit het voeden frenzy hebben al echt werk voor hen gedaan.
*

Ik heb een kennis van de landgoedagent… sprak vorig jaar aan haar. Zij drijft een werkelijk opzichtige auto… kan niet herinneren wat het was (ik heb zo veel absoluut geen rente in auto's… I cyclus aangezien ik kan). In elk geval, zegt I aan haar „aardige auto u“ het maken van pleasantries en allen hebt. Zij zegt „ja ik WEET het een aardige auto“ op een werkelijk arrogante manier. is. Het sprak volumes voor haar. Zij dan in de loop van een ander gesprek vertelt me zij zal ondernemen een cursus van botox - IJDELHEID en HEBZUCHT - een brandgevaarlijke mengeling. De Agenten van het landgoed? … Laat hen al VERROTTING, laten hen ALLEN naar de muur gaan. Heeft iedereen hier ooit ontmoet een Agent van het Landgoed die U eigenlijk eerst eerder dan hen. .anyone zet die is een leugenaar. heeft.
Dude
CITAAT (Gemaskeerde Februari 2005, PM van de Tulp @ 27 van 10:28)
Eerlijk gezegd, zie ik, eventueel, welke niet vaardigheden zij hebben.

Allen zij schijnen moeten doen is:

1. Open een bureau.
2. Breng mensen ertoe om hen te gebruiken als hun „agenten“ en in lokaal vod te adverteren.
3. Wacht op koper om op bovengenoemd kantoor te verschijnen en te vragen rond worden getoond.
4. Wacht op aanbieding/de aanbieding van de Jacht
5. Zorg ervoor dat de verkoop regelmatig te werk gaat.

Ik zie persoonlijk een GROOT gebrek aan professionalisme dat ik in zulk een zaken zou verwachten. EAs schijnt zeer goed bij het vertellen van u de grootte van de ruimten of hoe groot de tuin is maar ik heeft om nog te ontmoeten die een combi van een condensatorboiler, kan me vertellen welke kwaliteit van isolatie in de muren welke is kent, norm van elektromontage door het bezit en 101 andere dingen is dat ik EA zou verwachten dat het weet.

Hebben gezegdd dat, is de kwaliteit van verkoper in het UK vrij ontzettend. Ik was vorige week in het handel drijven van Toyota in Cardiff en het saleslady spreken aan me had geen idee of de vleugelspiegels op Toyota Avensis of niet intrekbaar waren. Ik beteken, hebt u een half dozijn maakt van auto en allen u moet doen is onthoudt specs maar dat op zichzelf scheen te moeilijk geweest te zijn.
*

„Hebben gezegdd dat, is de kwaliteit van verkoper in het UK vrij ontzettend“.

De Wereld van PC of Dixons de verkoopmensen zijn vrij goed niettemin ..... niet
REALITYCHECK_EA
CITAAT (TW11 @ 27 Februari 2005, PM van 11:23)
*

typisch £700-800 per maand fundamentele + 10% van geproduceerde prijzen. Een goede agent kan over 50k verdienen. Maar het grote geld (en het grote risico) zijn eigenlijk een agentschap verschuldigd.
niet-FTBer
EAs verdient allen zij in de komende maanden krijgen.

Zij hebben weinig vaardigheden (zelfs interpersoonlijke vaardigheden) en meer geld gemaakt dan zij in de laatste jaren…. verdienen

Zij zouden beter hopen zij wat geld tijdens de „gemakkelijke jaren“…. hebben bespaard wat is dat… zij het allen aan beste flitsauto's en over-de prijs vastgesteld van bezit… oh hebben besteed. blink.gif
OnlyMe
Dude,

Heeft iedereen hier ooit ontmoet een Agent van het Landgoed die U eigenlijk eerst eerder dan hen. .anyone zet die is een leugenaar. heeft.

Vreemd genoeg heb ik, be*zitten-genoemd niet-ketting klein agentschap. Kijkt als hij heeft teruggetrokken de winkel is gegaan en geen advertenties int. hij het laatste paar van maanden behangt. Laatste omzetting met inbegrip van een lange rant op hoge prijzen die alle soorten problemen voor het familieleven/de jongelui en de schuld - niet door me, maar als resultaat van een vraag over duurzaamheid van tarifering veroorzaken. Misschien vond stiffed hij omdat zijn eigen kinderen omhoog de kreek zonder een peddel waren, die het weet?
hij die durft
Ea salaris voor q2 04 =astronomical.
Ea salaris voor q2 05 =GIRO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben lovin het! laugh.gif
dogbox
CITAAT (TW11 @ 27 Februari 2005, PM van 11:50)
Het is enkel duidelijke wong is niet het? Mijn zuster is een vroedvrouw. De laatste tijd wij salarissen spraken was een jaar geleden toen zij op enkel over 18k pa was.

Als zij zich op het werk verknoeit is er de zeer echte kans het twee leven zou kunnen worden verloren.

En dan zijn er landgoedagenten….

. En zij zijn benieuwd waarom zij niet van worden gehouden van?

Ik was een temperatuur in een E/A toen ik een jongen was en ik/niet niet het werk kon doen.

U hebt zeer dikke huid en een niveauhoofd nodig - naar voren gebogen die om zich gewoonlijk ongerust te maken maken het niet. Sucesfulldegenen waren zeer intense mensen die zich vaak op kwellende potentiële mensen de hele dag en nacht concentreerden. Zij waren in een constante staat van gevecht inherent aan de rol. De verkopers willen evrything gisteren/kopers hebben zich nooit een verschillende agenda/wasters gezette huizen jaar na jaar op markt maar bewegen.

De slechtere bit bracht maanden aan wat tosser door die toen zich makkelijk terugtrok.
Zijn bevordert een zeer onzekere baan en paranoia door de emmerlading. E/As ontwikkelen „hen en ons vestingsE/A cultuur“ zeer snel, gelijkaardig aan de ambtenaren van de Politie.

U behandelt ook ton nutters en timewasters wat is waarom ik E/As geloof ontwikkelen zeer snel een vijandige abrupte houding.
Ik herinner aan de ochtendvergaderingen de taxateurs descibed Verkopers waren die ott prijsoorzaak wilden „mijn huis in weg“ best is. Dit is zeer gemeenschappelijk en frustrerend aangezien E/A niet betaald wordt tenzij de voorraad verkoopt.

Als E/A verstoort u altijd één partij en kunt nooit winnen. U behandelt mensen die een zware het levensgebeurtenis ondernemen.

Krijg me niet verkeerd ik niet houden van buggars, maar zijn een veel veel hardere baan bij dan te plakken u kunt veronderstellen.

Natuurlijk heeft het zijn een vroedvrouw/een brandweerman druk maar zijn niet het zelfde soort relentless minuut aan minuut eeuwigdurende presure (moet verkopen, de zelfde oude berg beklimmen elke maand of mijn jonge geitjes eten niet). De brandweerlieden en de vroedvrouwen hebben BOtekort aan gewillige kandidaten.
REALITYCHECK_EA
Om eerlijk te zijn zijn niet zo gemakkelijk aangezien sommigen zouden kunnen veronderstellen, maar zijn nrmanier zo moeilijk zoals zijnd een verpleegster, arts, brandweerman….
De Hoop van Uriah
CITAAT (dat vóór @ 27 Februari 2005, 02:50 PM wordt gebrand)
Ik hoop zij, niet in een vrijwillige code van praktijk zoals vandaag geregeld worden!
Zo als zij om het even welke normen breken om hun beroep in diskrediet te brengen
zij zouden door hun enkels door auto rond de straten kunnen worden gesleept en
flogged openbaar bij deeltijdse voetbalgelijken!
*

Dat is niet eerlijk.

Sommigen van ons houden van geen voetbal en zouden de helft van de pret missen.
DonnieDarker
CITAAT (REALITYCHECK_EA @ Februari 28 2005, PM van 01:48)
Om eerlijk te zijn zijn niet zo gemakkelijk aangezien sommigen zouden kunnen veronderstellen, maar zijn nrmanier zo moeilijk zoals zijnd een verpleegster, arts, brandweerman….
*

Om te doen is het goed niet gemakkelijk.

Een medelijden zodat weinigen doen goed het.
VacantPossession
CITAAT (dogbox @ 28 Februari 2005, 01:06 PM)
Ik was een temperatuur in een E/A toen ik een jongen was en ik/niet niet het werk kon doen.

U hebt zeer dikke huid en een niveauhoofd nodig - naar voren gebogen die om zich gewoonlijk ongerust te maken maken het niet. Sucesfulldegenen waren zeer intense mensen die zich vaak op kwellende potentiële mensen de hele dag en nacht concentreerden. Zij waren in een constante staat van gevecht inherent aan de rol. De verkopers willen evrything gisteren/kopers hebben zich nooit een verschillende agenda/wasters gezette huizen jaar na jaar op markt maar bewegen.

De slechtere bit bracht maanden aan wat tosser door die toen zich makkelijk terugtrok.
Zijn bevordert een zeer onzekere baan en paranoia door de emmerlading. E/As ontwikkelen „hen en ons vestingsE/A cultuur“ zeer snel, gelijkaardig aan de ambtenaren van de Politie.

U behandelt ook ton nutters en timewasters wat is waarom ik E/As geloof ontwikkelen zeer snel een vijandige abrupte houding.
Ik herinner aan de ochtendvergaderingen de taxateurs descibed Verkopers waren die ott prijsoorzaak wilden „mijn huis in weg“ best is. Dit is zeer gemeenschappelijk en frustrerend aangezien E/A niet betaald wordt tenzij de voorraad verkoopt.

Als E/A verstoort u altijd één partij en kunt nooit winnen. U behandelt mensen die een zware het levensgebeurtenis ondernemen.

Krijg me niet verkeerd ik niet houden van buggars, maar zijn een veel veel hardere baan bij dan te plakken u kunt veronderstellen.

Natuurlijk heeft het zijn een vroedvrouw/een brandweerman druk maar zijn niet het zelfde soort relentless minuut aan minuut eeuwigdurende presure (moet verkopen, de zelfde oude berg beklimmen elke maand of mijn jonge geitjes eten niet). De brandweerlieden en de vroedvrouwen hebben BOtekort aan gewillige kandidaten.
*

Tevens, is zijn een huis-aan-huis dubbele verglazingsverkoper (of was, omdat u velen niet eerder niet rond tegenwoordig waarschijnlijk uiterst zwaar) ziet en emotioneel unrewarding, wat met al „verloren sonny“ en „zode van“ antwoorden aan elke deurslag krijg, maar dat betekent niet het zijn een dubbele verglazingsverkoper een eerbaar beroep is.

Het probleem met het Agentschap van het Landgoed is dat het hoofdzakelijk een onnodige middenmensen niet baan die „respectable“ is vermomt zich. Als iedereen hen enkel negeerde en behandeld/geadverteerd/gefunctioneerde direct zouden zij meestal naar de muur gaan. Het is onze absurd gedateerde en anachronistische manier om huizen te kopen en te verkopen die EA om aanmoedigt te bestaan. In veel andere gebieden van vergelijkbare commerciële activiteit is de middenman uit een baan.

Ik heb zonder twijfel dat EA harde het werk. Het is niet hun hard werk I voorwerp….het is hun overtuiging dat zij vaag nuttig doen om het even wat die ik moeilijk vind te begrijpen.

Let nooit op Engeland dat een natie van winkeliers is - het is een natie van middenmensen, die niets produceren, die tot niets leidt, die niets, behalve heel wat papierafval onderhoudt.

VP
mercsl
Ik ben niet zeker velen van ons eigenlijk voor organisaties werken die ons de morele hoge grond geven.
VacantPossession
CITAAT (mercsl @ 28 Februari 2005, 08:08 PM)
Ik ben niet zeker velen van ons eigenlijk voor organisaties werken die ons de morele hoge grond geven.
*

Het eerlijke punt, behalve dat EA (aangezien wij) het weten spreekt omhoog de markt. Dat verplaatst een weinig de grond.

VP
REALITYCHECK_EA
CITAAT (DonnieDarker @ Februari 28 2005, PM van 04:22)
Om te doen is het goed niet gemakkelijk.

Een medelijden zodat weinigen doen goed het.
*

misschien is dat omdat wij totaal niet geregeld zijn.
mercsl
CITAAT (VacantPossession @ brengt 1 2005, 12:52 AM) in de war
Het eerlijke punt, behalve dat EA (aangezien wij) het weten spreekt omhoog de markt. Dat verplaatst een weinig de grond.

VP
*

Who spreekt niet omhoog wat zij flogging? Zijn geroepen verkoop. Iedereen schijnt om een rotatie op dingen deze dagen te zetten. Koper beware voor alles nu dagen.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.