Ketterinboy
18 Dec 2007, 09:49 AM
Ik heb net een blik bij een alternatief huurbezit, aangezien ons contract uit in februari en me loopt en missus heeft beslist iets anders te zoeken, de flat gehad wij in zijn hoogste rang leven maar het gebied heeft een worden gewenst! Wij beide worden omhoog met chavs gevoed en idioten die rond in de vroege uren in de ochtend schreeuwen (niet alleen vrijdag en zaterdag nite)!
Ik ben in schok, zijn de huurprijzen in de laatste maanden ..... dramatisch toegenomen!
Waarom gebeurt dit? De eigenaars die tariefstijgingen enz. doorgeven is het duidelijke antwoord maar zijn mensen die werkelijk deze gekke prijzen betalen?
Stad im die spreekt over is Kettering en ik zie nu flats bij £600+, die eerder minder dan £525 waren, 2 het konijnehokhuizen van het slaapkamer moderne konijn die £475 nu £525 of £550 waren, 2/3 huis van het slaapkamer oud terras in automisdaad bereden wegen die £500 nu £550+ waren!
Ik begrijp niet, is Kettering een crapstad, begint de hoofdstraat om als een barakstad met alle onbezette afzet te kijken!!
Wanneer is deze onzin die gaat ophouden ....... wat wij doen? Wij schuinen KOPEN een huis af en zijn het krijgen aan het stadium dat wij HUUR een huis afschuinen, en theres geen kans van het bezit van de RAAD zo waar wij? gaan?
Ik moet im toelaten beginnend te worden omhoog werkelijk gevoed met het bezitsspel of het koopt of huurt, zijn het landgoed en laten van agenten zo ruw en nutteloos en ik werkelijk omhoog gevoed am! de leugens dat ik door de laatste latende agent ben gevoed is unbelivable en ik heb onderzocht en er zijn niets ik over het kan doen!
Anyways, raast en tieren over en ik verontschuldig me voor mijn het, heb ik net definitief genoeg van dit zieke land gehad!
404
18 Dec 2007, 11:08 AM
De lijn van de bodem is het is geworden werkelijk duur om een dak over u te zetten hoofd in het UK. U kunt de volledige prijs (koop) gedeeltelijk betalen, landLord hebben u (huur) subsidiëren of de belasting hebben - betalers zwaar u (krijg een raadshuis) subsidiëren en de laatste optie zou werkelijk enkel een veiligheidsnet moeten zijn.
Wat is levering als? Snel gluurt bij rightmove toont bijna 50 2 bedplaatsen voor huur tussen 400 en 500. Ik heb geen idee op de grootte van Kettering maar dat klinkt een redelijke pool en sugests is het enkel vraagprijzen het uitgaan. Ik huurde enkel een huis in Wales voor 15% onder het aanvankelijke vragen en de meeste anderen waren open voor bespreking, zouden de vlakten zachter nog moeten zijn.
Als er overvloed van beschikbare eigenschappen is begin makende lage aanbiedingen. Als er werkelijk toen natuurlijk een korte levering is zullen de huren uitgaan.
Vergeleken bij de vraagprijs dat LL de opbrengsten kan betaald hebben vreselijk is zodat is het niet onredelijk aan voor huren om een bit uit te gaan als het kan worden gesteund. Zij geven tarief geen stijgingen door, die zouden impliceren dat zij het omhoog tot nu toe bij onder het markttarief hebben gehuurd. Het is aan hen om zo veel geld te proberen te krijgen aangezien zij misschien de hele tijd kunnen maar een tariefstijging beïnvloedt uw gemiddelde renters niet de financiële situatie zo niet het markttarief zou moeten verstoren.
U kunt om een verhoging vragen, overwerk werken of een betere het betalen baan zoeken maar dat is op korte termijn over het. De prijzen van het huis zullen wat neer maar tenzij de huren van leveringsveranderingen radicaal zullen blijven rond welke mensen kan betalen.
stuk van document
18 Dec 2007, 11:15 AM
CITAAT (@ 404 Dec 18 2007, 11:08 AM)

De lijn van de bodem is het is geworden werkelijk duur om een dak over u te zetten hoofd in het UK. U kunt de volledige prijs (koop) gedeeltelijk betalen, landLord hebben u (huur) subsidiëren of de belasting hebben - betalers zwaar u (krijg een raadshuis) subsidiëren en de laatste optie zou werkelijk enkel een veiligheidsnet moeten zijn.
Het is niet noodzakelijk zo! De juiste raadshuizen werden betaald voor decennia geleden. De huren zijn niet dat laag en behandelen meer dan de bedrijfskosten van de eigenschappen. De Raad profiteren eigenlijk van niet-voordeel-eisers die in traditionele raadsaanpassing leven.
knal
Extradry Martini
18 Dec 2007, 11:16 AM
Er is waarschijnlijk één of ander lokaal effect dat - nationaal zijn de huren gaand de zelfde manier zoals huisprijzen en rentevoeten daalt -. Ik zou voorstellen u iemand 500 aanbiedt.
greenalien
18 Dec 2007, 11:19 AM
Er zijn andere alternatieven:
1) Vind wat als gelete op mensen en huur samen een huis - vaak goedkoper dan een vlakte, vooral als het een werkelijk groot, oud huis met veel ruimten is
2) Controleer uw gebied huisvestingsverenigingen en huisvestingsco-ops
3) Denk buiten het „bakstenen en mortier“ concept - caravan/motorhome/boot
4) Ga voor de ondergrondse benadering en controleer het idee van het zijn een kraker
5) zoek de opties „van de huisbabysitter“
(ik heb persoonlijk het gedeelde huis, de boot en motorhome de opties in het verleden… gebruikt)
jp1
18 Dec 2007, 11:31 AM
Behandel geadverteerde huren als „vraagprijzen“ dan gezet in uw „aanbieding“
Minesapint
18 Dec 2007, 11:40 AM
CITAAT (Ketterinboy @ Dec 18 2007, 09:49 AM)

Ik heb net een blik bij een alternatief huurbezit, aangezien ons contract uit in februari en me loopt en missus heeft beslist iets anders te zoeken, de flat gehad wij in zijn hoogste rang leven maar het gebied heeft een worden gewenst! Wij beide worden omhoog met chavs gevoed en idioten die rond in de vroege uren in de ochtend schreeuwen (niet alleen vrijdag en zaterdag nite)!
Ik ben in schok, zijn de huurprijzen in de laatste maanden ..... dramatisch toegenomen!
Waarom gebeurt dit? De eigenaars die tariefstijgingen enz. doorgeven is het duidelijke antwoord maar zijn mensen die werkelijk deze gekke prijzen betalen?
Stad im die spreekt over is Kettering en ik zie nu flats bij £600+, die eerder minder dan £525 waren, 2 het konijnehokhuizen van het slaapkamer moderne konijn die £475 nu £525 of £550 waren, 2/3 huis van het slaapkamer oud terras in automisdaad bereden wegen die £500 nu £550+ waren!
Ik begrijp niet, is Kettering een crapstad, begint de hoofdstraat om als een barakstad met alle onbezette afzet te kijken!!
Wanneer is deze onzin die gaat ophouden ....... wat wij doen? Wij schuinen KOPEN een huis af en zijn het krijgen aan het stadium dat wij HUUR een huis afschuinen, en theres geen kans van het bezit van de RAAD zo waar wij? gaan?
Ik moet im toelaten beginnend te worden omhoog werkelijk gevoed met het bezitsspel of het koopt of huurt, zijn het landgoed en laten van agenten zo ruw en nutteloos en ik werkelijk omhoog gevoed am! de leugens dat ik door de laatste latende agent ben gevoed is unbelivable en ik heb onderzocht en er zijn niets ik over het kan doen!
Anyways, raast en tieren over en ik verontschuldig me voor mijn het, heb ik net definitief genoeg van dit zieke land gehad!
Dit kan enkel wensgedachte namens eigenaars zijn die grote mortages aan de dienst hebben. Hoeveel van deze eigenschappen daar zijn als u enkel een grote keus hebt het bedrag aanbieden denkt u u zou moeten betalen youll krijgt een afnemer aangezien om het even welk geld beter is dan geen geld.
Ketterinboy
18 Dec 2007, 11:42 AM
Punten die gemiste hier knullen, im die schuin ik veroorloof me hoge huren zeggen niet zijn af, im die zegt waarom zijn toenemen huren die en zijn mensen die stupied om hoge huren te betalen?
Zijn de meerderheid op hier huurt ik veronderstelt, zodat wat u allen denkt, u bereid om een 10% verhoging van huren te betalen?
Er is overvloed van vlakten en huizen in Kettering en im zekere I zou prob een verminderde aanbieding uitgezonderd krijgen maar mijn punt is, dat im omhoog met de hebzucht die bezit duwt, vooral de agenten voedde die constant om liggen te verkopen, huren, overeenkomsten beveiligen!
De vlakten tussen £400 en £500 zouden afschuwelijke gebieden enz. zijn, weet ik ik één hiervan kan nemen maar een paar maanden geleden kon ik een bed 2 op een aardig gebied voor £500 nu worden zijn het gaan kosten me £550+!
Zo wanneer de huurinflatie die is gaat ophouden, mijn gissing is wanneer de idioten ophouden overeenkomend om hogere huren in het risico te betalen om „uit“ te verliezen!
Wij spreken over idioten het kopen overpriced huizen omdat zij niet de boot willen missen, maar nu kan ik het zelfde gebeuren met huren zien!
Het zijn al aload van sillyness en als wij met het toen dragen zullen wij eigen kelen en elke anderen verwijderen die in de geprijste uit boot zijn!
Baronet van Duisternis
18 Dec 2007, 11:45 AM
Uit rente in deed een snel onderzoek op mijn aangewezen gebied (S20, S21 in Sheffield). Ik heb niet gezocht naar huureigenschappen naar een tijdje maar over het algemeen zouden de vlakten tussen £450 en £550 een maand zijn, semi om ongeveer £500-600. De losgemaakte huizen begonnen gewoonlijk om ongeveer £595 (als u gelukkig was). Dit zijn algemene prijzen, die uit geheugen worden genomen (deed waarschijnlijk het laatst een onderzoek in de recente Lente).
Anyhoo, dit is wat mijn onderzoek verscheen:
3 bed losgemaakte £595 [
link]
2 slaapkamer losgemaakte bungalow £495 [
link]
1 bedbenedenverdieping vlakke £425 [
link]
2 bed vlakke £450 [
link]
Zo niet veel verandering die ik kan, behalve misschien prijzen zien die lichtjes redelijker zijn.
De ayatollah Bugheri
18 Dec 2007, PM van het 12:03
CITAAT (Ketterinboy @ Dec 18 2007, 11:42 AM)

De vlakten tussen £400 en £500 zouden afschuwelijke gebieden enz. zijn, weet ik ik één hiervan kan nemen maar een paar maanden geleden kon ik een bed 2 op een aardig gebied voor £500 nu worden zijn het gaan kosten me £550+!
Bied £500 aan en zie wat geeft.
Er gaan altijd variaties volgens het gebied en het type van bezit zijn; zo in die betekenis gaan de anecdotes waarschijnlijk ons geen ware betekenis van het algemene beeld geven.
404
18 Dec 2007, PM van het 12:33
Ik verdenk de mensen stupidly geen hoge huren betalen maar er zal altijd enkelen zijn. Voor het systeem aan het werk hoewel de eigenaars „gulzig moeten zijn“ en de hoogste huur krijgen zal de markt steunen. zij vragen hogere prijzen. U kon 250 op 40 of zo vlakten aanbieden en de aanbiedende prijs verminderen: -)
Als LL de huur omhoog hierboven zette dreig me uit te bewegen. Mijn laatste LL zette huur omhoog 25% zonder rechtvaardiging. Aangezien het tot dusver uit wack met de rest huren was die eigenlijk onwettig in Ierland maar was ik heb door allerlei tribulal raad moeten gaan het bewijzen en omhoog gebeëindigd het huren van iemand gehad ik verachtte zodat me elders bewoog ik en het bezit was leeg voor maanden tot zij lowererd de huur (en ik weet nog wat niet zij eigenlijk. werden)
Tezelfdertijd 07 februari was er een aar in het vragen van huren in Ierland aangezien er een geëistj tekort was en het gekke gekke huurrapport (is als rightmove) het voor allen hypeing het de investeerdersmarkt de moeite waard was bewaren.
Als u de beschikbaarheidscijfers voor die periode bekijkt kunt u zien enkel hoe kortstondig het was.
Grafieken van huur en aankoopbeschikbaarheid voor IerlandOnnodig te zeggen werkte het niet en de dingen kwamen neer terug aan waar zij waren geweest.
De mensen niet worden gesloten in huren en u kunt huurverminderingen altijd bespreken als u denkt de prijzen sindsdien zijn gedaald, moeten zij niet het nemen maar anderzijds kunt zich u altijd bewegen. Niemand heeft om het even welke ilusions over het die activa versus een aansprakelijkheid is zodat gaan de prijzen slechts ooit vertegenwoordigen wat het daarin de moeite waard is leven; het zou hoog kunnen zijn maar dat is enkel de manier het is, is het geen bel.
DrGUID
18 Dec 2007, PM van het 01:18
Goed schijnen de huren om in Essex te stijgen eveneens - ik ben niet zeker als het toe te schrijven aan al deze hernieuwde inbezitnemingen (ik woonde vandaag bij de hoorzitting van de het bezitshernieuwde inbezitneming van mijn eigenaar) gaan of eigenaars die de boeken proberen in evenwicht te brengen.
In algemeen hoewel het bezit niet voor vaak leeg schijnt te blijven, en de kleine 1 bedplaatsen worden gebroken omhoog in een paar dagen.
Ik heb ergens om gezocht te huren (in Colchester) en in het algemeen moet ik de latende agentschappen op de huurwaardevaststellingen complimenteren die zij aan eigenschappen hebben toegewezen - ik heb geconstateerd dat ik kan vertellen wat gaat zijn het binnenland van een plaats als enkel door de hoeveelheid huur te bekijken zij laden.
Dit land is belachelijk duur hoewel - ik ging op vakantie naar Tokyo en werd verrast door hoe goedkoop vele dingen (b.v. voedsel, reis, huren) werden vergeleken bij het UK.
M. Rose
18 Dec 2007, PM van het 02:53
Goed heb ik net ondertekend want 3bed semi nieuw Norwich neer voor £650pm van zijn vraagprijs van £795 (19% daling) en goedkoper inbouwt dan het bestaan 3bed ik in op het ogenblik niet zijn vergeten een groter huis ben.
In mijn ervaring vallen de huren zoeken enkel de huren die ook voor verkoop zijn en u hebt een wanhopige eigenaar. De mijn had het geadverteerd met 3 agenten plus 1 latend agent sinds vóór de zomer omdat er geen tekort in Norwich is. Ik controleerde hoeveel de bezitskosten en ik zelfs afschuinen krijg een hypotheek IO dicht bij wat ik een maand betaal zodat is LL zakkend mijn het leven door bijna een paar honderd quid per maand eveneens.
Sommige huureigenschappen in Norwich kijken als zij zijn huizen LL heeft geprobeerd te verkopen maar schuin zo enkel te werk gegaan om zich op een nieuw bezit te bewegen en hun bestaand huis te verhuren af. Deze mensen worden gedwongen in het huren en hebben geen aanwijzing wordt gebaseerd die op wat ik heb gezien. In de meeste gevallen hebben zij zich uit zonder gedachte bewogen om het huis in neutrale kleuren in de leiding te verfraaien, voldoen velen aan huidige verordeningen en de meeste Latende Agenten geen blind oog aan dit draaien tenzij uitgedaagd over de voorwaarde van sommige eigenschappen door potentiële huurders.
Andere dingen u kunnen doen is bekijken huizen voor verkoop en benaderingskoper en zeggen u bent geinteresseerd in het huis maar het voor 6months wilt huren om te zien of zijn o.k. De wanhopige verkopers zullen om het even wat doen en zodat kunt u geschikte eigenschappen vinden dat de manier als u niet op de mogelijkheid let om na 6months maar in verkoopprijzen zich te bewegen 6months zelfs nog meer heeft gelaten vallen en zo huren zal zodat kunnen zij gelukkig zijn om u te hebben blijven op…
De bouwers en de nieuwe bouwstijlen huren ook voorraad uit zij eveneens verkopen afschuinen omdat de lege ontwikkelingen moeilijker zijn te verkopen dan degenen die bevolkt en trillend zijn.
heather5
18 Dec 2007, PM van het 08:55
Denk het van de plaats en de stad afhangt.
Ik ben in een kleine stad in Bokken - en ja zijn de huren omhoog op vorig jaar £25 gemiddeld.
Gekregen turfed uit opnieuw voor 6de LL in een rij die binnen 1 huur van het jaar verkoopt.
Maar bovenop dat agentschap zijn de prijzen omhoog ook, en de extra kosten aan agentschappen zijn (verwijzingen van een vorige agent, controleprijzen) - zo niet alleen huurbedragen uitgegaan.
In een kleine stad - omdat zo velen niet kunnen kopen - men bedden neigt snel ook te gaan. Plus lijden wij aan het syndroom „dicht bij van Londen“ - maar het werkt hier in omgekeerde aangezien vele uni grads plaatselijk heeft verkozen te werken en thuis te blijven. In het verleden zouden deze grads naar Londen hun manier in de wereld gaan zijn maken - nu zouden zij kunnen omzetten maar die ik aan „heb gesproken kunnen niet worden gehinderd“ aangezien zij niet omhoog met veel meer begin de dag dan thuis levend en plaatselijk werkend een paar jaar om hun schulden te ontruimen en voor het rijbewijs en de eerste auto te betalen zullen beëindigen.
Plus vele middlers - wie ook zouden geriskeerd hebben omzettend aan Londen het zelfde hebben gezegd - financieel, het is steek houdt geen om voor de reiskaartjes te betalen - wanneer zij niet dat veel meer in salaris in Londen voor de ruzie zouden krijgen. Eerder verrassend - het werk van I in IT!!!
Dan is er de verandering in houding ten opzichte van het werk-leven saldo - en het bedrag dat het voor kinderverzorging kost - veel van kerels I het werk met het gaan naar Londen voor een betere carrière zou geriskeerd hebben werken - maar nu zijn zij vroege jaren '30 met jonge jonge geitjes - en het is niet rendabel aangezien zij ertoe brengen familiekredieten om met vrouw rekening te houden die niet werkt - en de kinderverzorging kost zodat veel zodat bekijken de nieuwe vrouwen met jonge geitjes het doen van het „occasionele“ freelance concessiewerk - Ann Summers en variaties van!!!
Er is een reusachtige verschuiving in de lucht - dat was niet eerder daar… en elders niet werkelijk vermeld - of eerder heb ik het niet gehoord.
Iedereen anders?
treeza
19 Dec 2007, 09:42 AM
Hallo allen
Ja naar mijn mening nemen de huren aan een belachelijk tarief toe. Wij staan enkel zich te bewegen op het punt aangezien onze eigenaar mislukking in de zomer ging en de bank probeert om het bezit (onder aanbieding ongeveer 5 maanden!) te verkopen.
Toen wij eerst ons aan ons huidig gebied (acton/van de herdersstruik grenzen) in 2004 bewogen zou een bed 2 u enkel over een £1000pm nu in het precies zelfde gebied kosten en voor de zelfde types van eigenschappen worden de huren geadverteerd beginnend bij £1300pm. Wij beslisten te proberen om iets in december te krijgen aangezien wij dachten wij een overeenkomst konden krijgen, waren wij juist. Ons bezit werd geadverteerd voor £1300 wij een aanbieding met tegenzin toegelaten voor £1140 hadden die nog meer dan £100 is over wat wij momenteel betalen.
Deze huizen zijn paleizen, of de geen gewone vlakten van ontwerperhuizen enkel met 10 éénjarigenbadkamerss en de keukens daarin is belachelijk, en als ik één hiervan in onze straat wilde kopen de vraagprijzen beginnen bij £330,000. Een bedrag mijn partner en ik zal me nooit veroorloven.
Iets moet over huur in Londen voor gewone mensen worden gedaan die werken (kwalificeer niet voor voordeel) wie misschien harder geen graden (wij doen door de manier) en zodat het het voor hen hebben om £25K plus een jaar te verdienen en kinderen grootbrengen - hoe die soorten mensen zich ergens half fatsoenlijk veroorloven te leven.
Droevig maar ik vind het gek… en ja hebben wij over zich het bewegen verder uit Londen gedacht maar voor om het even welke daling van huur wordt het gecompenseerd door de verhoging van reiskosten.
Recht dat ik ik nu beklimmen=zal= neer van mijn soapbox!! heb gedacht!
De ayatollah Bugheri
19 Dec 2007, PM van het 09:55
Dat is precies de reden die ik in Londen sinds het verlaten van huis nooit heb gewerkt en nooit zal tenzij de kosten van levensonderhoud daar van een klip vallen of ik heb geen keus. In de 14 jaar dat ik huis verliet geleefd ik en in Exeter (drie jaar), Aarhus, Denemarken (vier) en nu Yorkshire gewerkt (zeven). De banen in Londen en zuidoosten zijn op dat zouden vertegenwoordigen een significante carrièrevooruitgang gekomen, maar ik bereken mijn salaris minstens voor me zou moeten verdubbelen niet een grote klap in mijn levensstandaard moeten nemen daar… zodat heb ik eenvoudig niet ingeschreven.
Ik ben verrast wij hoor geen problemen over beroeps die met een gemiddeld inkomen vanaf Londen blijven en daarom economische problemen, b.v. tekort van infrastructuur-kritieke openbare sectorarbeiders opleveren (verpleegsters, ingenieurs enz.). Ik ben zeker deze banen niet allen die door immigranten worden genomen zijn.
Si1
26 Dec 2007, 02:15 AM
Ik heb dat in Leeds de huren vallen, geconstateerd en jarenlang geweest.
Ik WEET dat de mensen van huis het kopen, op zijn minst op mijn gebied wachten. Als dit het geval nationaal toen is overal voegen zij in plaats daarvan waarschijnlijk aan de renters pool toe.
Op gebieden die historische extra huisvestingsvoorraad, zoals het Noorden en de gebieden hebben, dan zou ik denken de huisvestingsvoorraad de extra huurvraag kan absorberen toe te schrijven aan intrinsieke elastische levering. In het zuiden waar zulk een intrinsieke overbevoorrading minder overwegend kan zijn, dan kan de verhoging van aantallen renters een daadwerkelijk effect op de prijs van de markthuur hebben, verhogend het.
Een enkel idee hoe dan ook.
messychopper
27 Dec 2007, 04:23 AM
CITAAT (Ketterinboy @ Dec 18 2007, 04:49 AM)

Wij spraken over komst terug aan het UK maar na het hebben van een blik aan de huurprijzen wij opnieuw denken, kan niet geloven het dit ver en TBH is gegaan wij geen deel van het willen.
Dunno hoe ppl in het UK door anymore…. krijg Ik dacht Florida duur werd tot wij terug het UK bekeken.
Als wij ooit terugkomen zal het wanneer het goedkoper wordt of lonenstijging genoeg om de waanzin anders EU zijn te omvatten hier wij komen
Uitgegeven om na veel bier steek te houden
adibrown
27 Dec 2007, 08:25 AM
Ik huurde een 2 slaapkamervlakte in SE Londen 12 jaar geleden voor £900pcm. Ik heb net een blik nu genomen en een bijna identieke vlakte is voor £950pcm.
Één ding dat zelden over de huisvestingsboom wordt vermeld die net in de loop van de afgelopen 10 jaar is gebeurd is het positieve effect het zoals op de huurmarkt had. Aangezien somebody wie houdt van hurend wegens de flexibiliteit het aanbiedt en de verminderde verantwoordelijkheid rooster ik vrij heartily de boom van de huisprijs. In het verleden de tien jaar zijn de huren statisch gebleven en in sommige gevallen verminderd en tezelfdertijd de keus van huurbezit samen met de kwaliteit is gestegen. Zo nu in Brighton kan ik op Rightmove gaan en ik heb net onder 300 2 beschikbare slaapkamervlakten en ik weet de meesten aan negotitation open zullen zijn en als zij niet ik zullen huren hen niet dan zijn. Ik kan nieuw huren bouw me binnen volledig onaangeroerde flats, beweeg daar en geniet van levend in het slaan - de nieuwe plaats voor een jaar en dan wanneer het begint om een bit opzichtig te krijgen heeft en de waarde 20% gelaten vallen omdat het niet dat nieuwe anymore geur ik enkel uitgaat en huurt een andere heeft.
De redenhuren in Kettering zijn is meer uitgegaan met demographics en het feit dat te doen de mensen het als forenzenstad voor Londen gebruiken. MAAR en het is groot maar u spreekt over vraagprijzen voor huur en gewoonlijk kunt u om 10-20% verminderingen vragen. Deze verschuivingen worden gewoonlijk veroorzaakt door eigenaars die eigenlijk enkel aan break-even proberen maar schroeven bas$ards, laten em loon voor hun hebzucht. Ik huur momenteel van een eigenaar die me ongeveer door £400pcm subsidiÃ˲rt. Het is het grote zijn renter geniet van het op het ogenblik zo en enkel achterover leunt en waarneemt chavs en de idioten die voor het kopen mantra gevallen zijn die uit door de media wordt gepompt. Ik geef het nog eens 5 jaar en dan bereken ik de prijzen genoeg om steek te houden opnieuw kopend I zullen dalen: e wanneer uw terugbetalingsmortagage minder dan de huurwaarde is.
Zoals voor uitgaat huren, kan het soms kijken dat manier maar er veel teveel amateureigenaars BTL in wanhopige situaties zijn. Wij hebben niet de oude jaren '80 en ninties was de situatie eigenaars kon op leegten voor maanden op eind zitten. Deze kerels zullen om het even wat na een paar nietige maanden enkel om tot hun vreselijke investeringskosten nemen bij te dragen. Aangezien renter het omhoog allen omwikkelt en van het geniet. Als u een 5 bedhuis voor £1600pcm aanbieding £1000pcm ziet. Ik heb dit een paar keer en het zoals eigenlijk gewerkt gedaan; o)
Pakje
27 Dec 2007, 09:34 AM
In 2000 ik naar Oxford verplaatste, leef niet daar meer maar houd nog een dicht oog daar op de bezitsmarkt.
Toen I eerst zich daar bewoog, waren de volgende eigenschappen in Vierkant Merrivale net gebouwd door Berkley Homes. Velen waren BTL. Had enkel een blik bij twee voorbeelden en de huren hebben nauwelijks verplaatst en aangetoond dat in het gunstigste geval de huren met slechts een totaal van 6 - 8% in zeven jaar zijn toegenomen!
Dit men is momenteel aan een vraagprijs van £1,225 p.c.m en in 2000 gelijkaardig was bij £1,150 p.cm het vragen.
http://www.rightmove.co.uk/viewdetails-182...8&tr_t=rentDit men is momenteel aan een vraagprijs van £1,350 p.c.m en in 2000 gelijkaardig was bij £1,250 p.cm het vragen.
http://www.rightmove.co.uk/viewdetails-165...7&tr_t=rentBeide eigenschappen zijn vrij aardig en op een goed gebied maar het probleem is dat de Huizen Berkley veel meer huizen/vlakten in het gebied dichtbij het kanaal zijn blijven bouwen en de huren net niet zijn toegenomen. Andere oudere eigenschappen in het gebied zijn ook bevorderd en verdeeld in vlakten dat ook benedenwaartse druk aan huurprijzen heeft toegevoegd.
Natuurlijk zijn de hoofdwaarden omhoog geschoten zodat zijn de huuropbrengsten sterk gedaald.
Pop
28 Dec 2007, PM van het 03:23
het eind van de daghuur is een behoefte van zo levend mensen zal betalen deze prijzen, als voedsel en brandstof zullen de stijgingen niet in een daling van de vraag resulteren.
Live_in_hope
28 Dec 2007, PM van het 09:00
Hangt af waar u leeft, leef ik in de het noordenbedden/de zuiden cambs grens en de huren zijn niet 5 jaar… veranderd
Geloof dat alles niet u in de Zon leest
Pop
29 Dec 2007, PM van het 09:28
niets met de zon (ik las geen kranten) maar zuiver op ervaring en gezond verstand te doen.
Tijdens de stijging van de recessieshoofdzaak van prijs zoals voedselhuur en brandstofkosten. Ik heb opgemerkt de huren tijdens de laatste 1-2 jaar van deze zogenaamde huisvestingsboom zijn gestegen die aan me een teken is dat er een neerstorting van de huisvestingsprijs op de manier is aangezien de huren om tijdens neerstortingen neigen toe te nemen en tijdens bomen te stagneren.
Live_in_hope
1 januari 2008, PM van het 03:42
CITAAT (Dec 2007, PM van de Pop @ 29 van het 09:28)

niets met de zon (ik las geen kranten) maar zuiver op ervaring en gezond verstand te doen.
Tijdens de stijging van de recessieshoofdzaak van prijs zoals voedselhuur en brandstofkosten. Ik heb opgemerkt de huren tijdens de laatste 1-2 jaar van deze zogenaamde huisvestingsboom zijn gestegen die aan me een teken is dat er een neerstorting van de huisvestingsprijs op de manier is aangezien de huren om tijdens neerstortingen neigen toe te nemen en tijdens bomen te stagneren.
Het vuilnis het allen hangt af toen de eigenaars het huis kochten. Als u in een stad leeft waar de markt met nieuwe bouwstijlen (een universitaire stad is een goed voorbeeld) toen ja is overstroomd. Hoewel iedereen met „gezond verstand“ niet in één van deze gebieden zou huren.
Recessie die ik niet zo denk, de mensen met echte banen (exclusief publissector brownites, landgoedagenten & haaropmakers) zijn=zullen= grotendeels onaangetast door de economische problemen
Pop
3 januari 2008, PM van het 08:07
vele mensen schuinen oogst af en kiezen tho zij moeten leven een gebied or/and moeten ergens vinden om snel te leven of dakloos te zijn, zijn dit grote factoren die huurprijzen drijven.
Ervaring?
tijdens vroege jaren '90 skyward gingen de huren van de huisneerstorting
tijdens recente jaren '90 en vroege 2000s huren stagnerende minimale verhogingen als om het even welk
duur 2 jaar huren die opnieuw stijgen
sommige gebieden zullen de tendens duidelijk breken.
Wanneer repossionsbegin het versnellen er meer en meer aantal mensen in de situatie zal zijn van keur nu huur goed of ben morgen dakloos.
Live_in_hope
4 januari 2008, 12:23 AM
CITAAT (Januari 2008, PM van de Pop @ 3 van het 08:07)

vele mensen schuinen oogst af en kiezen tho zij moeten leven een gebied or/and moeten ergens vinden om snel te leven of dakloos te zijn, zijn dit grote factoren die huurprijzen drijven.
Ervaring?
tijdens vroege jaren '90 skyward gingen de huren van de huisneerstorting
tijdens recente jaren '90 en vroege 2000s huren stagnerende minimale verhogingen als om het even welk
duur 2 jaar huren die opnieuw stijgen
sommige gebieden zullen de tendens duidelijk breken.
Wanneer repossionsbegin het versnellen er meer en meer aantal mensen in de situatie zal zijn van keur nu huur goed of ben morgen dakloos.
Ik verkoos om me verder weg van Londen aan het punt van te bewegen waar ik vandaag wij heb gezien geen huurverhoging 3 jaar leef.
En denkt u de overheid niet als de stijging van repo dramatisch zal handelen?
Radertjes
4 januari 2008, PM van het 06:39
Besprak enkel mijn huur na 4 jaar zonder een stijging opnieuw.
Zij hebben hardball gespeeld en onder druk heb ik toegestemd. Op £5 een maand!
„Eerste“ Brum (einde dat bij de rug gniffelt) en de huren gaan niet overal. In daadwerkelijk feit is mijn gevoel dat met 4 jaar wordt vergeleken geleden dat de huren verzwakken. Zeker a lot more keus rond.
Papitogrande
4 januari 2008, PM van het 08:33
Ik leefde in Wilmslow 5 jaar geleden en huurde een twee bed newish huis met een partner voor £600 pcm (neergehaald=wordt= die hen van £650) Terug enkel bewogen van Londen en huizen op het zelfde landgoed geadverteerd bij £600pcm - hier omhoog niet precies vliegend om
Kurt Barlow
4 januari 2008, PM van het 11:20
CITAAT (Papitogrande @ Januari 4 2008, PM van het 08:33)

Ik leefde in Wilmslow 5 jaar geleden en huurde een twee bed newish huis met een partner voor £600 pcm (neergehaald=wordt= die hen van £650) Terug enkel bewogen van Londen en huizen op het zelfde landgoed geadverteerd bij £600pcm - hier omhoog niet precies vliegend om
Geadviseerde één van mijn personeel om LL op een huis te proberen en neer te halen dichtbij Cambridge. Hij werd neer prijs van £650 aan £625. Niet zo veel zoals I die maar £25 een maand niet wordt verondersteld om worden gesnoven bij.
Pop
6 januari 2008, PM van het 10:15
de verhogingen zijn hoofdzakelijk in bedsits en 1 bedvlakten van wat ik heb opgemerkt. U kerels bent intern.
Nochtans bereken ik wanneer de gaande slechtere huizen van het dingenbegin ook een verhoging zullen zien. In termen van het bespreken van huur zou mijn eigenaar niet bewegen en was bereid om zijn geluk met nieuwe huurders te proberen toen ik om een huurverhoging niet vroeg te gebeuren.
Janelle
Breng 27 2008, 10:23 AM in de war
Ik ga totaal en sympathiseer met iedereen opgesloten in akkoord „kan niet kopen, kan me nauwelijks veroorloven om“ lijn te huren. Mijn echtgenoot en ik kijk momenteel om in Cambridgeshire te huren, en de huren zijn astronomisch naar mijn mening. De gulzige eigenaars die al hun uitgaven, middelen proberen te behandelen u kunnen niet zich veroorloven voor een storting sparen om een huis te kopen, en zodat gaat de eindeloze cyclus verder, creërend underclass van midden oude leven-renters. Hoe indrukkend.
Tenzij u voor een konijnkonijnehok zonder een garage gaat, dan bekijkt u minstens £900 PCM alvorens u om het even wat met om het even welke ruimte vindt. Wij worden ouder en hebben meer „materiaal“ om een huis, als voorbereiding op de heady dagen aan te brengen wanneer wij ons eigen huis kunnen uiteindelijk bezitten, zodat bedroomed huren van a1 hut is minder wenselijk, plus u kan geen vrienden over hebben om te blijven. Overal dicht bij belevingswaarde is nog meer pricier, zodat wordt u gedwongen om in de „stokken“ te leven en lange afstanden om te zetten door auto, waarvoor u dan aan het handvat door de klap-mensen van het Bruin wordt belast.
Ik ben totaal het ermee eens dat renters een aanbieding niet eenvoudig altijd zouden moeten aanbrengen en de vraagprijs goedkeuren. Ook horloge uit voor om het even welke eigenschappen die duidelijk slechts in de huurmarkt zijn terwijl de eigenaar probeert te verkopen. Wilt u werkelijk uw leven dat voor de volgende 6 maanden door potentiële kijkers wordt onderbroken die slepen rond en binnenvallen uw privacy. Niet me! Ik zou goed vanaf dit type van huur blijven. Hoewel met de bezitsmarkt de manier het in het UK is, zijn de kansen u konden veel langer aannemen dan 6 maanden van het bekijken. In uitwisseling zou ik een veel lagere huur toe te schrijven aan de potantial invasie van privacy en vraag van jammerende landgoedagenten… bespreken
cartimandua51
Breng 27 2008, 10:43 AM in de war
CITAAT (Janelle @ brengt 27 2008, 10:23 AM) in de war

Ik ga totaal en sympathiseer met iedereen opgesloten in akkoord „kan niet kopen, kan me nauwelijks veroorloven om“ lijn te huren. Mijn echtgenoot en ik kijk momenteel om in Cambridgeshire te huren, en de huren zijn astronomisch naar mijn mening. De gulzige eigenaars die al hun uitgaven, middelen proberen te behandelen u kunnen niet zich veroorloven voor een storting sparen om een huis te kopen, en zodat gaat de eindeloze cyclus verder, creërend underclass van midden oude leven-renters. Hoe indrukkend.
Met al gepaste eerbied, verwacht dat u een eigenaar laadt een huur die hun uitgaven niet? behandelt! Waarom zou een LL u moeten subsidiëren? Ik aanvaard dat in veel gevallen vandaag LLs omhoog beëindigt subsidiërend hun huurders, maar om het in rechte te verwachten schijn een bit rijken!
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.