Warning: fopen(cache/162887047c87dd40d4951d5427d91a8e.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > de Pret van de Vrijdag
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De Pret van de vrijdag
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > Investering > Goud en andere edel metalen
Bimble

Ik verklaar dat ik de grootste verdediger van uw BullionVault ben. Het is inderdaad geruststellend om te weten dat de beloningen voor degenen werkt en de werkgelegenheid wordt weg gehouden veilig roversbaronnen dergelijke onze villainous „Koning“ en zijn eerste minister.

Ik moet bekennen nochtans dat erg vermoeiend het degenen uiteindelijke opslag van rijkdom moeten verkopen en ruilen in de lokale parochiale munt. Door mijn reizen heb ik vele vreemde lokale douane voor het middel van uitwisseling gezien. Ik ben bij zeldzame Overzeese Shells, en extra gewone kiezelstenen benieuwd geweest, maar mijn hoe ik geheel als boerenstand in haar majesteiten ex-kolonies lachte ruilde de meest vreselijk ongeschikte „dollar“. Ik was toegestaan benieuwd waarom zij niet dachten om de bladeren van bomen te gebruiken aangezien zij zouden schijnen om in geen een manier minder op te blazen en zeker minder overvloedig zijn.

Ik zou de resultaten van mijn pontification aan BullionVault willen aanbieden, die wanneer ik mijn zaken in deze vreemde achterwaartse grenzen, die zij me met certificaten voor mijn goud uitgeven dat ik met beschaafd anderen van een gelijkaardige post zou kunnen ruilen direct, zonder het ongemak van het ruilen leid. Wij zouden deze certificaten „beloften kunnen bespreken“ voor een bepaald gewicht in goud terug te kopen dat door uw opmerkelijke reputatie en betrouwbaarheid wordt gesteund. Het zal met één of andere spijt zijn dat ik minder mooie overzeese shells over mijn persoon zal hebben, maar zeker zal ik graag verlicht van die belachelijke dollars.
c-t van Chris
CITAAT (Bimble @ Dec 19 2007, PM van het 02:56) *
Ik verklaar dat ik de grootste verdediger van uw BullionVault ben. Het is inderdaad geruststellend om te weten dat de beloningen voor degenen werkt en de werkgelegenheid wordt weg gehouden veilig roversbaronnen dergelijke onze villainous „Koning“ en zijn eerste minister.

Ik moet bekennen nochtans dat erg vermoeiend het degenen uiteindelijke opslag van rijkdom moeten verkopen en ruilen in de lokale parochiale munt. Door mijn reizen heb ik vele vreemde lokale douane voor het middel van uitwisseling gezien. Ik ben bij zeldzame Overzeese Shells, en extra gewone kiezelstenen benieuwd geweest, maar mijn hoe ik geheel als boerenstand in haar majesteiten ex-kolonies lachte ruilde de meest vreselijk ongeschikte „dollar“. Ik was toegestaan benieuwd waarom zij niet dachten om de bladeren van bomen te gebruiken aangezien zij zouden schijnen om in geen een manier minder op te blazen en zeker minder overvloedig zijn.

Ik zou de resultaten van mijn pontification aan BullionVault willen aanbieden, die wanneer ik mijn zaken in deze vreemde achterwaartse grenzen, die zij me met certificaten voor mijn goud uitgeven dat ik met beschaafd anderen van een gelijkaardige post zou kunnen ruilen direct, zonder het ongemak van het ruilen leid. Wij zouden deze certificaten „beloften kunnen bespreken“ voor een bepaald gewicht in goud terug te kopen dat door uw opmerkelijke reputatie en betrouwbaarheid wordt gesteund. Het zal met één of andere spijt zijn dat ik minder mooie overzeese shells over mijn persoon zal hebben, maar zeker zal ik graag verlicht van die belachelijke dollars.

Sp's:

Ik moet bekennen nochtans dat ik het erg degenen uiteindelijke opslag van rijkdom vermoeiend vind moeten verkopen en ruilen in de lokale parochiale munt. Door mijn reizen heb ik vele vreemde lokale douane voor het middel van uitwisseling gezien. Ik ben bij zeldzame Overzeese Shells, en extra gewone kiezelstenen benieuwd geweest, maar mijn hoe ik geheel als boerenstand in haar majesteiten ex-kolonies lachte ruilde de meest vreselijk ongeschikte „dollar“. Ik was hardop benieuwd waarom zij niet dachten om de bladeren van bomen te gebruiken aangezien zij zouden schijnen om in geen een manier minder op te blazen en zeker minder overvloedig zijn.

laugh.gif
Fortuin
De achtergebleven jongere broer van Wario? hahaha laugh.gif

P.S. Slechts het kidding Bimble…
wellandpower
CITAAT (Dec 2007, PM van het Fortuin @ 19 van het 03:51) *
De achtergebleven jongere broer van Wario wie eerder cakes zou bakken? hahaha laugh.gif

P.S. Slechts het kidding Bimble…

Krijg uw recht van PC! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.