Warning: fopen(cache/f03b3b922334bd04447fe4b3fb8658a5.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum > Payfinder van de Neerstorting van de Prijs van het huis
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Payfinder
De Prijzen van het forum > van het Huis van de Neerstorting van de Prijs van het huis > de schrijvers uit de klassieke oudheid
onschuldig
Mijn Oh, zijn er niet vele beroepen verlaten in het UK waar de huiseigendom (d.w.z. binnen 3.5 veelvouden van inkomen)… betaalbaar is ohmy.gif

http://www.payfinder.com/payfinder/index.asp
dogbox
CITAAT (onschuldige @ 28 Februari 2005, 01:57PM)
Mijn Oh, zijn er niet vele beroepen verlaten in het UK waar de huiseigendom (d.w.z. binnen 3.5 veelvouden van inkomen)… betaalbaar is  ohmy.gif

6x het inkomen is een relevanter cijfer. 3.5 gebeurde in tijden toen de gemiddelde tarieven om ongeveer 8.5% op een KAPITAAL & een rentehypotheek werden verwacht.

Ook, kon een paar gemiddelde van verdienen zegt £43000 x3 = niet slecht.
De overvloed betaalt huren van £800 - 900 per maand op mijn gebied - dat een rente slechts lening van c£200000 vertegenwoordigt. Terecht of verkeerd zullen vele kopers zo besluiten nemen.
weezer
Kan iemand me vertellen wat over hypotheken IO goed is. Ik word enkel het gevoel zij een ernstig slecht idee zijn.
Gtr Londen FTB
CITAAT (weezer @ 28 Februari 2005, 03:07PM)
Kan iemand me vertellen wat over hypotheken IO goed is. Ik word enkel het gevoel zij een ernstig slecht idee zijn.
*

De enige manier zij om het even welk soort financiële betekenis kunnen maken is in een steil toenemende bezitsmarkt, die niet meer zodat bestaat om het even welk soort rationele persoon ooit zou moeten niet overwegen!
Onwetende Steve
CITAAT (weezer @ 28 Februari 2005, 02:07PM)
*

Zij ZIJN een ernstig slecht en stom idee - tenzij u een fatsoenlijk financiënvoertuig hebt die de hoofdschuld aan het eind van termijn lopen te ontruimen.
right_freds_dead
dogbox.

ik wedde huren in uw gebiedsstrijd voor £900 pcm uw het citeren.

kreeg om het even welke links?
Onwetende Steve
CITAAT (Februari 2005, PM van Gtr Londen FTB @ 28 van het 02:09)
De enige manier zij om het even welk soort financiële betekenis kunnen maken is in een steil toenemende bezitsmarkt, wat niet meer zodat bestaat om het even welk soort rationele persoon ooit zou moeten niet overwegen!
*

Geen dat vuilnis eveneens omdat is als u moet verkopen om de originele lening te betalen wat youi gaand zijn met de rest kunnen kopen?

Toen deze hypotheken IO eerst werden geworven waren er ladingen van artikelen over hoe zij worden verkeerd begrepen. Uw antwoord bevestigt jammer genoeg dit.
Gtr Londen FTB
CITAAT (Onwetende Februari 2005, PM van Steve @ 28 van het 03:13)
Geen dat vuilnis eveneens omdat is als u moet verkopen om de originele lening te betalen wat youi gaand zijn met de rest kunnen kopen?

*

Ik overwoog zelfs geen IO voor OOs, eenvoudig voor BTL, waarbij wanneer verkocht in de toekomst u zou veronderstellen dat de winsten niet in bezit zouden teruggaan!

IO voor OO is enkel waanzin, gewoonweg. Maar toch heeft HSBC zelfs mortagage HomeStart specifiek richtend FTBs die zich terugbetalings geen hypotheken voor de eerste 3 jaar kan veroorloven!
Onwetende Steve
CITAAT (Februari 2005, PM van Gtr Londen FTB @ 28 van het 02:17)
Ik overwoog zelfs geen IO voor OOs, eenvoudig voor BTL, waarbij wanneer verkocht in de toekomst u zou veronderstellen dat de winsten niet in bezit zouden teruggaan!

IO voor OO is enkel waanzin, gewoonweg.  Maar toch heeft HSBC zelfs mortagage HomeStart specifiek richtend FTBs die zich terugbetalings geen hypotheken voor de eerste 3 jaar kan veroorloven!
*

O.K. - nergens in de draad was vermelde BTL zodat veronderstelde ik wij slechts OO spraken.

Eigenlijk zijn er niets verkeerd met IO voor een OO mits de „schenking“ de originele schuld ontruimt. Als u een Drijver ISA gebruikt kon indien u debatteren dat over een 25yr periode uw winst beter de terugbetalingsmethode. Het probleem aangezien ik zeker ben iedereen het weet is dat u niet de definitieve uitbetaling kunt waarborgen.

Niemand zal worden verrast dat ik een hypotheek IO heb.
FernandoMorientes
CITAAT (dogbox @ 28 Februari 2005, 02:03PM)
6x het inkomen is een relevanter cijfer. 3.5 gebeurde in tijden toen de gemiddelde tarieven om ongeveer 8.5% op een KAPITAAL & een rentehypotheek werden verwacht.

De overvloed betaalt huren van £800 - 900 per maand op mijn gebied - dat een rente slechts lening van c£200000 vertegenwoordigt. Terecht of verkeerd zullen vele kopers zo besluiten nemen.
*

Welke = 130k! x3
In Londen is het gemiddelde huis nu wat (ik veronderstel hier) 220k?
Zo wat slecht is niet over die ..... goed heel wat werkelijk M. en Mevr. gemiddeld gaan x5 minstens gaan moeten en voor wat?
F*ck al ..... iedereen met om het even welke betekenis daar geen zijn gaat gaan hyped over vuilnis.
dogbox
CITAAT (right_freds_dead @ 28 Februari 2005, 02:13PM)
dogbox.

ik wedde huren in uw gebiedsstrijd voor £900 pcm uw het citeren.

kreeg om het even welke links?

Zijn niet ongewoon om dergelijke huren te horen betalend. De vriend liet enkel haar tatty 3 bed ex lokale semi voor £850 pcm in Puckerige, Herts.
Timmy Manson
De eenvoudige gemiddelde cijfers zijn totaal zonder betekenis, vooral in Londen.

Wat veel meer vertegenwoordiger is is de modale (gemeenschappelijkste) salarisband, die ik kan verzekeren u Geen £22k bent, vervormt een kleine minderheid van hoge verdieners de cijfers naar omhoog, vooral in Londen.

… het beweren dat de algemene bevolking van Londen 40% meer dan elders verdient is rollox, heeft Londen armer gebieden en hogere umemplyment dan bijna een ander Brits gebied. Dit wordt vervormd door de megasalarissen van 50.000 bankiers.
Cassandra
Één van de kostenhypotheken die op inkomen 3*dual worden gebaseerd is dat het voor FTBs zeer moeilijk is om zich een huis te veroorloven EN een familie te hebben. In jaren gegaan door dit was niet zo slecht aangezien (a) de maximum hypotheek als ca 3*partner1+ 1xpartner2 werd berekend, (cool.gif hogere inflatie betekende dat de echte hypotheekkosten die wezenlijk binnen 2 of 3 jaar worden gelaten vallen zo toen het voor zowel echtgenoot als vrouw minder noodzakelijk waren voltijds te werken.

Het gevolg is dat het geboortencijfer nog verder het leiden tot een meer greying bevolking, met een nog hoger deel immigranten en chavs zal dalen.

Dit is in Japan gebeurd (behalve de immigranten + chavs die bijna niet daar bestaan). Het geboortencijfer is onder 1 kind per wijfje gedaald. De Japanners zijn nu ongerust gemaakt dat zij uitgestorven zouden kunnen worden.
rockdoctor
Timmy, u sloeg me aan het. Het zou interessant zijn om de histogram van salarissen in 5K banden te zien. Vermoedelijk daar is een groot aantal in de 0-5K band (werklozen, staatspensioen enz.), toen een kleiner aantal dat in 5-10K, toeneemt tot een piek bij de wijze (? 20-25K).
U wordt dan een dalende tendens van steeds dalende aantallen met steeds grotere salarissen, recht uit op de verre staart van de distributie met de hoogste betaalde persoon in het UK.

Het gemiddelde (rekenkundig gemiddelde) van deze distributie zal naar de dure staart worden afgeschuind.

Zoals Timmy zegt, geeft de wijze (het meest meestal verdiende salarisband in dit geval) een beter idee van de soorten beschikbare salarissen om een gewoon huis te kopen.

De middenwaarde (het gelijke aantal mensen verdient salarissen hoger en lager dan dit) zou ook kunnen nuttig zijn, maar de wijze de voorkeur hebben.
Timmy Manson
CITAAT (rockdoctor @ 28 Februari 2005, 04:20PM)
Het gemiddelde (rekenkundig gemiddelde) van deze distributie zal naar de dure staart worden afgeschuind.
*

Wat zou werkelijk interessant zou zijn een frequentiehistogram van gestreepte salarissen zijn die met een histogram van de Britse immobiliënmarkt gestreept door bezitsprijs worden bedekt. Ik wedde u dollars aan een dime dat de inkomensgrafiek tegen het lagere eind skewed wordt verlaten en de PK- grafiek aan het centrum en het recht afgeschuind is.

De gissing zou het enkel bevestigen wat iedereen weet, dat PK maniermanier aan hoogte zijn, maar dat het huidige gebruik van stats heeft gemaskeerd. Welk ik veronderstel is waarom VI media NOOIT hebben en waarschijnlijk NOOIT zoals reeks grafieken zullen publiceren.
CrashedOutAndBurned
Ja, maken de salarisgemiddelden een zieke grap. 22k is een hoger loon in vele banen. De meeste gediplomeerde vrienden konden niet voorbij 18k verscheidene jaren na graduatie krijgen.

Gang onderaan de straat. Wat ziet u? De bureaus waar veel personeel 13-15k de types van klantendienst, winkels zal zijn waar het meeste personeel op £5 een uur is en zelfs de manager verdienen geen 22k.

Pervers in 1999, vlak vóór manie BTL, kende ik 12k winkelmedewerkers die vlakten met zinnige kleine stortingen voor in 40ks kochten, die nu 130k zijn.

Schijnt de het bezitsprijzen van de jaren '90zaag die grotendeels door real-world inkomens worden beperkt.

Aangezien het zou moeten zijn.
No6
Het „gemiddelde salaris voor het UK is £22,411, nog Londoners, met een gemiddeld loon van £30,984 verdien meer bijna 40%. “

Waar dan worden VI dan het gemiddelde salaris van ongeveer £24,500 van? £22,411 is dichter aan werkelijkheid, en de overgrote meerderheid is onder dit, maar ik heb diverse cijfers tot ongeveer £25,500 gezien aangezien het gemiddelde salaris en ik benieuwd ben waar zij het omhoog van dromen.
1 miljard Yen
Ongeacht wat het gemiddelde salaris in het UK is, moet iedereen ergens leven. Ik kan deze mensen nooit begrijpen die het „gemiddelde“ loon van 22k (24-26-28k nemen uw oogst) dan debatteren over doenbaarheid citeren.

Ik zou iemand me willen vertellen hoe de de plankenvullers van Tesco verondersteld om in Londen zijn te leven? Ernstig, hoe kan zich iemand het verdienen 11-12k per jaar om een plaats zelfs te huren veroorloven?

Ik weet al stier over „marktinvloeden“ aan de oppervlakte zal komen, maar als zij allen geweigerd om het werk (en zij zouden beter weg op JSA te doen zijn) toen hoe de ingezetenen van Londen hun kruidenierswinkels zouden krijgen? Uiteindelijk zou Tesco et al hun lonen moeten opheffen om personeel aan te werven, en de prijzen ballon.

Gissing zullen wij allen moeten wennen aan betalend £1.00 voor ons tin van bonen in plaats van 15p.
George
30k een goed uitgevoerd jaar, koopt uw bescheiden vlakte.
west gegaan
CITAAT (George @ brengt 1 2005, 02:45 AM) in de war
30k een goed uitgevoerd jaar, koopt uw bescheiden vlakte.
*

Ik heb een tendens opgemerkt om gemiddelde lonen onlangs te gebruiken wanneer het spreken over FTBs en doenbaarheid. Uw gemiddelde FTB niet waarschijnlijk, is of minstens nooit geweest, op het gemiddelde salaris. Het wordt dan uitgerekt nog koopt verder het gebruiken van de „twee mensen kan zich tweemaal zo veel“ argument veroorloven, alhoewel de huishoudens naar extreme andere (d.w.z. alleen levend) neigen. Werkelijk voel droevig voor de enige ouder op gemiddelde lonen (of, waarschijnlijker, veel minder) die zich geen smerige studio in ruwst van buurten kunnen zelfs veroorloven. Maakt me schreeuw… sad.gif
George
emmigrate ben ik.
west gegaan
CITAAT (George @ brengt 1 2005, 04:09 AM) in de war
emmigrate ben ik.
*

Ik.

Ik leef hier.

Ik wacht mijn tijd af en zal omhoog een kleine vlakte op een aardig gebied van Londen breken ik kan gebruiken aangezien een vakantie/huis liet.
Jachthaven
CITAAT (dogbox @ 28 Februari 2005, 02:03PM)

*

De huurmarkt is als de immobiliënmarkt - het dwaze geld wordt nog gevraagd om maar niet bereikt. U vermeldt later iemand dat een tatty 3 bed ex-raad semi voor £850 verhuurt een maand. Ben benieuwd waarom de mensen niet hier in Berkshire huren. Ik betaal £1000 een maand voor een 4 bed, bad 3, dat op het beste landgoed in het gebied wordt losgemaakt. Het huurde voor £1700 een maand 3 jaar geleden en, zijnd leeg 3 maanden alvorens ik me binnen bewoog, was de eigenaar gelukkig om mijn aanbieding goed te keuren.
Gtr Londen FTB
CITAAT (CrashedOutAndBurned @ Februari 28 2005, PM van het 07:09)
Ja, maken de salarisgemiddelden een zieke grap. 22k is een hoger loon in vele banen. De meeste gediplomeerde vrienden konden niet voorbij 18k verscheidene jaren na graduatie krijgen.

Gang onderaan de straat. Wat ziet u? De bureaus waar veel personeel 13-15k de types van klantendienst, winkels zal zijn waar het meeste personeel op £5 een uur is en zelfs de manager verdienen geen 22k.

Pervers in 1999, vlak vóór manie BTL, kende ik 12k winkelmedewerkers die vlakten met zinnige kleine stortingen voor in 40ks kochten, die nu 130k zijn.

Schijnt de het bezitsprijzen van de jaren '90zaag die grotendeels door real-world inkomens worden beperkt.

Aangezien het zou moeten zijn.
*

In plaats van het lopen onderaan Hoofdstraat Watford, waarom niet u probeert lopend onderaan sommige straten in de Stad van Londen en de zelfde observatie maakt!

Ernstig, hoeveel hogere banen verdienen slechts £22k?? En eerlijk gezegd classificeer ik een McDonalds van het opslagmanager of call centre team geen leiders als oudste.
Draag Beschermende brillen
CITAAT (Februari 2005, PM van 1 Miljard Yen @ 28 van het 10:09)
Ongeacht wat het gemiddelde salaris in het UK is, moet iedereen ergens leven.  Ik kan deze mensen nooit begrijpen die het „gemiddelde“ loon van 22k (24-26-28k nemen uw oogst) dan debatteren over doenbaarheid citeren.

Ik zou iemand me willen vertellen hoe de de plankenvullers van Tesco verondersteld om in Londen zijn te leven? Ernstig, hoe kan zich iemand het verdienen 11-12k per jaar om een plaats zelfs te huren veroorloven?

Ik weet al stier over „marktinvloeden“ aan de oppervlakte zal komen, maar als zij allen geweigerd om het werk (en zij zouden beter weg op JSA te doen zijn) toen hoe de ingezetenen van Londen hun kruidenierswinkels zouden krijgen?  Uiteindelijk zou Tesco et al hun lonen moeten opheffen om personeel aan te werven, en de prijzen ballon.

Gissing zullen wij allen moeten wennen aan betalend £1.00 voor ons tin van bonen in plaats van 15p.
*

De manier het de werken is dat wij hun lonen met voordelen „voltooien“. (huisvestingsvoordeel, het voordeel van de raadsbelasting, familiebelastingkrediet enz.)

Zo in feite betalen wij meer voor onze bonen door belastingen. Het is één van de paradoxen van sociale verantwoordelijkheid. Wij staan niet toe mensen om zo te verhongeren daarom wij sommige soorten voordelen moeten aanbieden. Nochtans, staat dit bedrijven toe om onder een „het leven loon“ en iedereen anders bovenkanten te betalen het met belasting.

Zo, krijgt Tesco veel goedkope arbeid en hun raad van beheer kan betaald worden meer dat alle nietbestuurs samengesteld personeel, zij 15p voor een tin van bonen kunnen nog laden en niemand sterft hongerig op de straten.

Everyones een winnaar!

(tenzij u om voor 12k een jaar, of voor die kwestie gebeurt te werken iedereen wie winkelt of niet op de raad van beheer is)
CrashedOutAndBurned
CITAAT
De manier het de werken is dat wij hun lonen met voordelen „voltooien“. (huisvestingsvoordeel, het voordeel van de raadsbelasting, familiebelastingkrediet enz.)

Als u, namelijk, 10.5k verdient en geen jonge geitjes hebt, werkt en niet ziek bent, krijgt u zilch.
Hoe levende mensen? Zij zijn of thuis geplakt of als dat niet mogelijk is zij betalen de helft hun inkomens om een ruimte in een krottenwijk te huren Rachmanesque.

CITAAT
In plaats van het lopen onderaan Hoofdstraat Watford, waarom niet u probeert lopend onderaan sommige straten in de Stad van Londen en de zelfde observatie maakt!

Ernstig, hoeveel hogere banen verdienen slechts £22k?? En eerlijk gezegd classificeer ik een McDonalds van het opslagmanager of call centre team geen leiders als oudste.

U hebt vrij een spottende houding over de backbone van het land, niet u? Bent u en uw zelfgenoegzame rijke partners de enige statistische steekproef die wij, de rest enkel een bit van vuil van uw schoen moeten overwegen?

Een paar jaar rug werd ik geïnterviewdt voor vele de ervaringsbanen van het gediplomeerd-plus-jaar betalend tussen 13k en 18k, gewoonlijk dingen zoals marketing of communicatie medewerkers. 30 zouden iets manager het interviewen u het waarschijnlijkst op niets meer dan 30k zijn.

In de loop van de maanden die ik naar verscheidene banen heb verwezen „van het grappensalaris“ die ik gezien=heb= geadverteerd in Londen, die vragen om de aarde voor enkel een paar sleutel meer dan een winkelmedewerker met de rol van een supervisor. Hoe gaan zij weg met het? Goed, ontving ons bedrijf onlangs meer dan 2.000 inschrijvingen die voor zes gediplomeerde posities van IT op veel minder dan 22k opgeven. „Er is altijd een andere mok…“.

U hebt een liefde van Londen in andere posten uitgedrukt. Het is nu een dode stad, die tussen die armen wordt gepolariseerd genoeg om voor de overblijfselen van gesubsidiÃ˲rde huisvesting en zeer rijk te kwalificeren. Andere steden worden deze maniermanier ook, zoals Manchester.

Het is miserabel ploetert voor 80% in het midden, als direct resultaat van bezitsspeculatie.
Londen was duur in de betekenis dat de gemiddelde of bescheiden verdieners waarschijnlijk vlak of zeer een plattelandshuisje in een minder modieuze postcode bekeken, terwijl zij iets veel in een provinciale stad aardiger zouden krijgen. Een paar op 14k elk kon storting, namelijk, bewaren en twee-omhooggaand, twee in Plaistow voor £90k neer opnemen. Nu zou het zelfde type van mensen op misschien 15k zijn, als zij gelukkig, zijn en 215k bekijken. Londen heeft zich snel van zeer duur aan vrijwel onmogelijk bewogen.

De salarissen van Londen zijn slechts een schaduw hoger dan banen buiten voor de meeste mensen, de cijfers die door megarich worden afgeschuind. Een leraar krijgt 3k voor het zijn in centraal Londen, bijvoorbeeld - nauwelijks genoeg om de verhoogde het leven kosten te compenseren.
Gtr Londen FTB
CITAAT (CrashedOutAndBurned @ brengt 1 2005, PM van het 08:36) in de war
U hebt vrij een spottende houding over de backbone van het land, niet u? Bent u en uw zelfgenoegzame rijke partners de enige statistische steekproef die wij, de rest enkel een bit van vuil van uw schoen moeten overwegen?
*

Het afbreken van de „backbone“ van het land was mijn bedoeling helemaal niet, mijn bedoeling was erop te wijzen aan u dat het meest de „hogere“ banenmensen a lot more verdienen dan £22k die de verklaring was u voordien maakte.

Het is waar dat heel wat mensen zelfs dit bedrag of minder, maar het ook waar zijn dat heel wat mensen a lot more verdienen die u schijnt om in uw gehele „grads volledig te negeren verdient crap lonen“ rantings.
Gtr Londen FTB
CITAAT (CrashedOutAndBurned @ brengt 1 2005, PM van het 08:36) in de war
U hebt een liefde van Londen in andere posten uitgedrukt. Het is nu een dode stad, die tussen die armen wordt gepolariseerd genoeg om voor de overblijfselen van gesubsidiÃ˲rde huisvesting en zeer rijk te kwalificeren. Andere steden worden deze maniermanier ook, zoals Manchester.

*

Het uiterste en volledige vuilnis, is dingen werkelijk die slecht in Watford die u zo belachelijk cynisch van één van de grote steden van de wereld?? bent geworden?
CrashedOutAndBurned
Ja, leef ik in Watford, zo waar denkt u vele mensen ik levend ken?

Ja, Londen.

Waar ik de meeste gesprekken voor banen heb gehad?

Ja, Londen.

Wat is één van mijn favoriete steden?

Ja, Londen.

Dat is waarom het zo droevig is dat het het fatsoenlijk leven voor normale mensen kan niet meer aanbieden.

In twee draden vanavond heb ik aangetoond dat de zeer bescheiden verdieners huizen in Watford - of delen van Londen - enkel een paar jaar konden kopen geleden.

Meeste 20 en het 30 iets in Londen, dat geen 1999 kon inkopen of vóór zeker op de rand van „wordt geprijst uit“ zijn, verlatend banen die zij niet eenvoudig op aan esacpe het leven kosten letten. De meesten kunnen niet zich zelfs veroorloven te huren, in plaats daarvan levend in studenty househarevoorgeborchte der hel. Deze mensen zouden volkomen gelukkige Londoners zijn als het niet voor een tsunami van haaien BTL was geweest - nu is het enkel een kwestie van tijd alvorens zij economisch worden gereinigd

Dat is geen vuilnis. Dat is de werkelijkheid.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.