CrashedOutAndBurned
Breng 1 2005, PM van het 07:32 in de war
CITAAT
De manier het de werken is dat wij hun lonen met voordelen „voltooien“. (huisvestingsvoordeel, het voordeel van de raadsbelasting, familiebelastingkrediet enz.)
Als u, namelijk, 10.5k verdient en geen jonge geitjes hebt, werkt en niet ziek bent, krijgt u zilch.
Hoe levende mensen? Zij zijn of thuis geplakt of als dat niet mogelijk is zij betalen de helft hun inkomens om een ruimte in een krottenwijk te huren Rachmanesque.
CITAAT
In plaats van het lopen onderaan Hoofdstraat Watford, waarom niet u probeert lopend onderaan sommige straten in de Stad van Londen en de zelfde observatie maakt!
Ernstig, hoeveel hogere banen verdienen slechts £22k?? En eerlijk gezegd classificeer ik een McDonalds van het opslagmanager of call centre team geen leiders als oudste.
U hebt vrij een spottende houding over de backbone van het land, niet u? Bent u en uw zelfgenoegzame rijke partners de enige statistische steekproef die wij, de rest enkel een bit van vuil van uw schoen moeten overwegen?
Een paar jaar rug werd ik geïnterviewdt voor vele de ervaringsbanen van het gediplomeerd-plus-jaar betalend tussen 13k en 18k, gewoonlijk dingen zoals marketing of communicatie medewerkers. 30 zouden iets manager het interviewen u het waarschijnlijkst op niets meer dan 30k zijn.
In de loop van de maanden die ik naar verscheidene banen heb verwezen „van het grappensalaris“ die ik gezien=heb= geadverteerd in Londen, die vragen om de aarde voor enkel een paar sleutel meer dan een winkelmedewerker met de rol van een supervisor. Hoe gaan zij weg met het? Goed, ontving ons bedrijf onlangs meer dan 2.000 inschrijvingen die voor zes gediplomeerde posities van IT op veel minder dan 22k opgeven. „Er is altijd een andere mok…“.
U hebt een liefde van Londen in andere posten uitgedrukt. Het is nu een dode stad, die tussen die armen wordt gepolariseerd genoeg om voor de overblijfselen van gesubsidiÃ˲rde huisvesting en zeer rijk te kwalificeren. Andere steden worden deze maniermanier ook, zoals Manchester.
Het is miserabel ploetert voor 80% in het midden, als direct resultaat van bezitsspeculatie.
Londen was duur in de betekenis dat de gemiddelde of bescheiden verdieners waarschijnlijk vlak of zeer een plattelandshuisje in een minder modieuze postcode bekeken, terwijl zij iets veel in een provinciale stad aardiger zouden krijgen. Een paar op 14k elk kon storting, namelijk, bewaren en twee-omhooggaand, twee in Plaistow voor £90k neer opnemen. Nu zou het zelfde type van mensen op misschien 15k zijn, als zij gelukkig, zijn en 215k bekijken. Londen heeft zich snel van zeer duur aan vrijwel onmogelijk bewogen.
De salarissen van Londen zijn slechts een schaduw hoger dan banen buiten voor de meeste mensen, de cijfers die door megarich worden afgeschuind. Een leraar krijgt 3k voor het zijn in centraal Londen, bijvoorbeeld - nauwelijks genoeg om de verhoogde het leven kosten te compenseren.