n ding I ve merkte het spreken aan mensen op het werk, vrienden, vrienden van op vrienden in zoverre dat er mensen die over het kopen denken zijn die eenvoudig niet als mensen op dit forum denken. That die s waarschijnlijk de neerstortingspartij een weinig vertraagt.
De mensen op dit forum kunnen zeer in gezichtspunten verschillend houden en verschillende gevolgtrekkingen maken, maar allen nemen een rente in hun geld, bredere politieke en economische voorwaarden.
Het meeste mensen eenvoudig don t. Punt. Het kan frustrerend zijn aangezien de mensen die plotseling intelligent zijn slap-jawed idioten worden wanneer het onderwerp aan de immobilinmarkt draait.
Here s welke I ve opmerkte:
Vele mensen overwegen hoge huisprijzen in een vacum, zonder historische schommelingen te overwegen, de rol van gemakkelijk krediet, ongecontroleerde speculatie, en alle andere dingen die brood en boter voor hpc.co.uk lezers zijn. Wanneer zij een uiterst kleine, vormende omgezette vlakte voor 130k zien, that s nog onmiddellijk welke it s worth , zij don t kennen of dat het 42k in 1999 kostte geven en de zelfde miserabele stapel van bakstenen zijn. Als zij een aanbieding van 125k toegelaten krijgen, they denkt ll they ve zich een reusachtig koopje landde.
Aan hen, zijn de huisvestingskosten enkel een ander ding dat iedereen knows en up , zoals de raadsbelasting, of gas miljard stijgt. Iets om ongeveer te zuchten en dan met dingen verder te gaan. Als zij acht keer hun inkomen konden lenen dat zij. It s niet een kwestie om het bewijsmateriaal te negeren naar een neerstorting richt, it s dat die zij haven t naar het eenvoudig uit streefden. That s waarom wanneer u het vermeldt zij u alsof you aangaande het spinnen van een garen over de moord JFK bekijken.
Ik sprak aan n kloofje in zijn recente jaren '20 op van 20k who s een weinig plotseling sparend voor een vlakte verscheidene jaren en heb rond 30k. Hij zou omhoog met een hypotheek van 100k voor een n bed vlak beindigen. Hij haat gedeelde huizen en het leven als een student . Genoeg markt.
Hij weet nu sommige geldschieters waarschijnlijk omhoog het contante geld zouden hoesten dat hij heeft gewenst. Ik zei het goed zou kunnen zijn om te wachten aangezien de prijzen en zelfs uitglijdend op vele gebieden vlak waren.
Hij zei I can t negatieve gelijkheid omdat I m gaand krijgt 30k neerzetten.
I didn wil t zeggen die niet genoeg buffer en geluid zoals n of andere extremist zou kunnen zijn, zo vroeg of is he D gelukkig te zien het geld he D jarenlang scrimped en de te bewaren jaren enkel in een dalende markt verdampen.
goed, wanneer ik, het verblijfs daar lange term van I ll koop.
(Grappig hoe dat lange term knie-schok meejduh de uitdrukking op everyone s lippen is, was het soort gelijkaardig de uitdrukkings afwijking terug naar work de sleutelzin van de miner s staking. de afwijking van It s over- there S.A. terug naar work , You aangaande o.k., denkt lange term . onderzoekt mijn ogen, niet rond de ogen, het recht, you aangaande under ).
Fundamenteel, zodra hij genoeg storting had en iemand kon vinden om hem een reusachtige hypotheek te lenen hij couldn t wacht om te duiken in. Hij doesn t schijnt om veel idee dat de rentevoeten zijn toegenomen en kunnen meer toenemen, of dat te hebben de inkomensverhoudingen historisch hoog zijn, of dat de hypotheekgoedkeuring sterk is gedaald. Maar hij kan van het idee dat winden lange term negatieve equity tegenhoudt.
hoe lang, lange term , ik wordt gevraagd?
Oh, 2-3 years
Iemand zei hier de neerstorting momenteel als de beeldverhalen is waar iemand van een klip stormt en daar voor leeftijden hangt alvorens zij hun lot realiseren. That s vrij veel de stand van zaken. De neerstorting is hier. Het vereist enkel kerels als dit beginnen neer te kijken.