Warning: fopen(cache/72ea64346d7b0d2465fd89e2b609abcb.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > de Echte Wereld Wannabe Ftb
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De echte Wereld Wannabe Ftb
De Prijzen van het forum > van het Huis van de Neerstorting van de Prijs van het huis > de schrijvers uit de klassieke oudheid
CrashedOutAndBurned
n ding I ve merkte het spreken aan mensen op het werk, vrienden, vrienden van op vrienden in zoverre dat er mensen die over het kopen denken zijn die eenvoudig niet als mensen op dit forum denken. That die s waarschijnlijk de neerstortingspartij een weinig vertraagt.

De mensen op dit forum kunnen zeer in gezichtspunten verschillend houden en verschillende gevolgtrekkingen maken, maar allen nemen een rente in hun geld, bredere politieke en economische voorwaarden.

Het meeste mensen eenvoudig don t. Punt. Het kan frustrerend zijn aangezien de mensen die plotseling intelligent zijn slap-jawed idioten worden wanneer het onderwerp aan de immobilinmarkt draait.

Here s welke I ve opmerkte:

Vele mensen overwegen hoge huisprijzen in een vacum, zonder historische schommelingen te overwegen, de rol van gemakkelijk krediet, ongecontroleerde speculatie, en alle andere dingen die brood en boter voor hpc.co.uk lezers zijn. Wanneer zij een uiterst kleine, vormende omgezette vlakte voor 130k zien, that s nog onmiddellijk welke it s worth , zij don t kennen of dat het 42k in 1999 kostte geven en de zelfde miserabele stapel van bakstenen zijn. Als zij een aanbieding van 125k toegelaten krijgen, they denkt ll they ve zich een reusachtig koopje landde.

Aan hen, zijn de huisvestingskosten enkel een ander ding dat iedereen knows en up , zoals de raadsbelasting, of gas miljard stijgt. Iets om ongeveer te zuchten en dan met dingen verder te gaan. Als zij acht keer hun inkomen konden lenen dat zij. It s niet een kwestie om het bewijsmateriaal te negeren naar een neerstorting richt, it s dat die zij haven t naar het eenvoudig uit streefden. That s waarom wanneer u het vermeldt zij u alsof you aangaande het spinnen van een garen over de moord JFK bekijken.

Ik sprak aan n kloofje in zijn recente jaren '20 op van 20k who s een weinig plotseling sparend voor een vlakte verscheidene jaren en heb rond 30k. Hij zou omhoog met een hypotheek van 100k voor een n bed vlak beindigen. Hij haat gedeelde huizen en het leven als een student . Genoeg markt.
Hij weet nu sommige geldschieters waarschijnlijk omhoog het contante geld zouden hoesten dat hij heeft gewenst. Ik zei het goed zou kunnen zijn om te wachten aangezien de prijzen en zelfs uitglijdend op vele gebieden vlak waren.
Hij zei I can t negatieve gelijkheid omdat I m gaand krijgt 30k neerzetten.
I didn wil t zeggen die niet genoeg buffer en geluid zoals n of andere extremist zou kunnen zijn, zo vroeg of is he D gelukkig te zien het geld he D jarenlang scrimped en de te bewaren jaren enkel in een dalende markt verdampen.
goed, wanneer ik, het verblijfs daar lange term van I ll koop.
(Grappig hoe dat lange term knie-schok meejduh de uitdrukking op everyone s lippen is, was het soort gelijkaardig de uitdrukkings afwijking terug naar work de sleutelzin van de miner s staking. de afwijking van It s over- there S.A. terug naar work , You aangaande o.k., denkt lange term . onderzoekt mijn ogen, niet rond de ogen, het recht, you aangaande under ).
Fundamenteel, zodra hij genoeg storting had en iemand kon vinden om hem een reusachtige hypotheek te lenen hij couldn t wacht om te duiken in. Hij doesn t schijnt om veel idee dat de rentevoeten zijn toegenomen en kunnen meer toenemen, of dat te hebben de inkomensverhoudingen historisch hoog zijn, of dat de hypotheekgoedkeuring sterk is gedaald. Maar hij kan van het idee dat winden lange term negatieve equity tegenhoudt.

hoe lang, lange term , ik wordt gevraagd?

Oh, 2-3 years
Iemand zei hier de neerstorting momenteel als de beeldverhalen is waar iemand van een klip stormt en daar voor leeftijden hangt alvorens zij hun lot realiseren. That s vrij veel de stand van zaken. De neerstorting is hier. Het vereist enkel kerels als dit beginnen neer te kijken.
rood
CITAAT (CrashedOutAndBurned @ Februari 28 2005, PM van het 07:21)
n ding I ve merkte het spreken aan mensen op het werk, vrienden, vrienden van op vrienden in zoverre dat er mensen die over het kopen denken zijn die eenvoudig niet als mensen op dit forum denken. That die s waarschijnlijk de neerstortingspartij een weinig vertraagt.

De mensen op dit forum kunnen zeer in gezichtspunten verschillend houden en verschillende gevolgtrekkingen maken, maar allen nemen een rente in hun geld, bredere politieke en economische voorwaarden.

Het meeste mensen eenvoudig don t. Punt. Het kan frustrerend zijn aangezien de mensen die plotseling intelligent zijn slap-jawed idioten worden wanneer het onderwerp aan de immobilinmarkt draait.

Vele mensen overwegen hoge huisprijzen in een vacum, zonder historische schommelingen te overwegen, de rol van gemakkelijk krediet, ongecontroleerde speculatie, en alle andere dingen die brood en boter voor hpc.co.uk lezers zijn. Wanneer zij een uiterst kleine, vormende omgezette vlakte voor 130k zien, that s nog onmiddellijk welke it s worth , zij don t kennen of dat het 42k in 1999 kostte geven en de zelfde miserabele stapel van bakstenen zijn. Als zij een aanbieding van 125k toegelaten krijgen, they denkt ll they ve zich een reusachtig koopje landde.

Aan hen, zijn de huisvestingskosten enkel een ander ding dat iedereen knows en up , zoals de raadsbelasting, of gas miljard stijgt. Iets om ongeveer te zuchten en dan met dingen verder te gaan. Als zij acht keer hun inkomen konden lenen dat zij. It s niet een kwestie om het bewijsmateriaal te negeren naar een neerstorting richt, it s dat die zij haven t naar het eenvoudig uit streefden. That s waarom wanneer u het vermeldt zij u alsof you aangaande het spinnen van een garen over de moord JFK bekijken.

Ik sprak aan n kloofje in zijn recente jaren '20 op van 20k who s een weinig plotseling sparend voor een vlakte verscheidene jaren en heb rond 30k. Hij zou omhoog met een hypotheek van 100k voor een n bed vlak beindigen. Hij haat gedeelde huizen en het leven als een student . Genoeg markt.
Hij weet nu sommige geldschieters waarschijnlijk omhoog het contante geld zouden hoesten dat hij gehad heeft=. Ik zei het goed zou kunnen zijn om te wachten aangezien de prijzen en zelfs uitglijdend op vele gebieden vlak waren.
I didn wil t zeggen die niet genoeg buffer en geluid zoals n of andere extremist zou kunnen zijn, zo vroeg of is he D gelukkig te zien het geld he D jarenlang scrimped en de te bewaren jaren enkel in een dalende markt verdampen.
(Grappig hoe dat lange term knie-schok meejduh de uitdrukking op everyone s lippen is, was het soort gelijkaardig de uitdrukkings afwijking terug naar work de sleutelzin van de miner s staking. de afwijking van It s over- there S.A. terug naar work , You aangaande o.k., denkt lange term . onderzoekt mijn ogen, niet rond de ogen, het recht, you aangaande under ).
Fundamenteel, zodra hij genoeg storting had en iemand kon vinden om hem een reusachtige hypotheek te lenen hij couldn t wacht om te duiken in. Hij doesn t schijnt om veel idee dat de rentevoeten zijn toegenomen en kunnen meer toenemen, of dat te hebben de inkomensverhoudingen historisch hoog zijn, of dat de hypotheekgoedkeuring sterk is gedaald. Maar hij kan van het idee dat winden lange term negatieve equity tegenhoudt.

Oh, 2-3 years
Iemand zei hier de neerstorting momenteel als de beeldverhalen is waar iemand van een klip stormt en daar voor leeftijden hangt alvorens zij hun lot realiseren. That s vrij veel de stand van zaken. De neerstorting is hier. Het vereist enkel kerels als dit beginnen neer te kijken.
*

Wij allen kennen mensen als dit, eh. Rationeel gelet op in alle andere opzichten maar met een „blinde vlek“ wanneer het over bezit komt.
De cultuur van huiseigendom en zijn verhoging binnen de maatschappij aan moeten-hebben statussymbool zijn ook gedeeltelijk verantwoordelijk voor de boom/de mislukking. Mijn ouders waren immigranten aan het UK en kochten een huis toen iedereen rond gelukkig huurde. zij letten op met open-monden als STREPTOKOK van I en slagen er niet in om het idee dat te begrijpen mijn wekelijkse huur zal zijn minder dan mijn huis in „waarde“ zal verliezen als ik het houd.
Maar wij zijn een minderheid, ga ik met u akkoord. FTBs wordt hersenspoeld en in neg misleid. gelijkheid en ik wil hen schudden al zeer hard tot de stuiver… daalt!
Bestelwagen
Een goede post, COAB. Zoals met alles betreffende de bezitsmarkt, raken deze dingen geen huis tot een paar jaar onderaan de lijn, wanneer de omstandigheden beginnen te veranderen. Uw vriend zou omhoog in 3 of 4 jaar kunnen willen handel drijven en vinden dat Ne hem tegenhoudt. Het zelfde voor miljoen andere recente FTBs. De werkloosheid kan niet dit voor altijd laag blijven, en zodra het omhoog kruipt, zullen sommige families de harde manier waarop te weten komen wat hun huizen werkelijk met een waarde van zijn. Eveneens, more and more vrouwen moederschap tot later in leven stellen op de bezitsladder het te krijgen uit, en dat kan niet voor onbepaalde tijd verdergaan.

De meeste mensen waarschijnlijk begrijpen zelfs welke niet negatieve gelijkheid is, en de publieke opinie blijft de ware stand van zaken achter. Op het ogenblik, springt n of andere FTBs in de markt, denkend zijn zij een koopje geland omdat het 5% van de prijzen van de vorige zomer is. Het zou het fTB-Veevoeder van volgend jaar kunnen nemen om te zien dat FTBs van dit jaar weg SLECHTER is alvorens het bericht WERKELIJK begint binnen te dalen.
Loanshark
Sommige mensen schijnen heel wat geld voor een bezit WILLEN betalen, heb ik mensen „opscheppend“ getuigd dat zij net £250,000 voor een fundamentele 2 bedvlakte hebben betaald. ik veronderstel in hun hoofd zij ergens RIJKER £1/4M net zijn gewordend een 99% hypotheek VOELEN zij de schuld helemaal niet zien!
Cassandra

Oh, 2-3 years

*

n van de problemen is dat vele mensen (toe met inbegrip van… laat het… wat) draagt denken dat dit allen over in een paar jaren zal zijn. Dan zal het eenvoudig als een slechte droom schijnen. Met dit HPC zijn de rentevoeten laag, is de werkloosheid laag, zeer is de schuld, hoge verey. Het netto resultaat is dat het velen, vele jaren zou kunnen vergen om de bodem en veel meer jaren voor prijzen te bereiken om opnieuw te beklimmen op. Omdat dit niet in het UK is geen waarborg is gebeurd dat het niet dit keer zal gebeuren. Het risico is dat iemand dat uit op een hypotheek maxxing of (i) nu hernieuwde inbezitneming of (ii) wordt geplakt in het zelfde bezit voor de volgende 20 jaar riskeert.

Is iedereen aan Japan in de laatste jaren geweest? Ga in om het even welke belangrijke openbare parken. Grote gebieden van tenten gewoonlijk van blauw plastiek (standaardkleur van geteerde zeildoeken die in de belangrijkste ijzerhandels zoals Konan worden verkocht). Occuped door sararyman (d.w.z. witte kleurenarbeiders) gevallen op harde tijden. In tegenstelling tot Britse Landlopers (misschien met uitzondering van Charlie) zij hebben een betekenis van trots dusdanig dat hun nieuwe „huizen“ of vlekkeloos. Kleedt keurig buiten het hangen. Geen draagstoel. In sommige gevallen zelfs elektriciteit!! Maar het is geen prettig bestaan. Het inkomen schijnt om aluminiumblikken hoofdzakelijk te verzamelen voor recycling. In Japan is het oppressively koud in de zomer en het frezing in de winter.

Nochtans hadden deze kerels goede banen en goede huizen of vlakten. Jammer genoeg zal dit het lot van velen in het UK zijn als zij niet zeer zorgvuldig zijn, zeer.
Michael

Hij weet nu sommige geldschieters waarschijnlijk omhoog het contante geld zouden hoesten dat hij gehad heeft=. Ik zei het goed zou kunnen zijn om te wachten aangezien de prijzen en zelfs uitglijdend op vele gebieden vlak waren.

Oh, 2-3 years
*

ja, is COAB, als BBB in zijn evenwichtigere stemming die wordt gebruikt om '' te zeggen het de denkrichting van Joe Public die de markt NIET de denkrichting van het type van mensen zal dicteren die dit forum '' ............. '' bezoeken en het Publiek van Joe grafieken en geen grafieken van huisprijzen en P/E verhoudingen '' analyseert
Zij nochtans vergelijken de huur zij op hun magnoliaBTL vlakte betalen met wat de hypotheekbetalingen zouden zijn als zij zulk een plaats ........ kochten
Skint het vuil zou ftb zijn
2 jonge kerels in mijn bureau hebben net… vandaag geruilde n gekocht. 25 njarigen FTBer die voor 215K met missus, hem op een 25K salaris gaan; 95% veranderlijke hypotheek. Plus geleende 15K op een huislening om storting, wit goederen en meubilair te behandelen. Heeft ook een lening op een grote vorig jaar gekochte auto 18. Hij denkt hij alle schulden zal kunnen consolideren door gelijkheid in een paar jarentijd terug te trekken.

Ik heb hem de grafieken. getoond. maar hij heeft aan het geplakt en nu zeer over de maan om een nieuwe huiseigenaar te zijn geweest. Ik hoop werkelijk hij o.k. is. Schijnt volledig gek aan me te zijn.

Andere is op een gematigd gemiddeld salaris, missus thuis met het jonge geitje, een ander jong geitje op de manier. Ik kon niet begrijpen hoe hij erin was geslaagd om een 3 bedplaats met slechts een £700 te krijgen een maand replayment. Tot vandaag dat ik het was slechts Rente te weten ben gekomen.

Zij zijn uiterst zeker allebei, en zeker doen zij het juiste ding, en bekijken me zoals het zijn een bit van een verliezer voor niet het krijgen op de „ladder“ panicked.

maar wat kan u….
Cassandra
CITAAT (Michael @ 28 Februari 2005, PM van het 09:59)
Zij nochtans vergelijken de huur zij op hun magnoliaBTL vlakte betalen met wat de hypotheekbetalingen zouden zijn als zij zulk een plaats ........ kochten
*

Als zij doen dat zij onmiddellijk zouden moeten realiseren zijn zij beter van het huren. Geen manier zal het goedkoper om zijn te kopen.

Nochtans denk ik de meeste mensen iets willen zij de muren kunnen kopen, willen schilderen een verschillende kleur en daarom bereid zijn om een weinig meer per maand te betalen. Het woord LEMMINGS komt te letten op.
Michael
CITAAT (Cassandra @ Februari 28 2005, PM van het 10:20)
Als zij doen dat zij onmiddellijk zouden moeten realiseren zijn zij beter van het huren. Geen manier zal het goedkoper om zijn te kopen.

Nochtans denk ik de meeste mensen iets willen zij de muren kunnen kopen, willen schilderen een verschillende kleur en daarom bereid zijn om een weinig meer per maand te betalen. Het woord LEMMINGS komt te letten op.
*

aan vele mensen is het gebrek aan veiligheid van ambtstermijn het slechtste deel van het huren, tenzij natuurlijk zij raad of de huurders van Ha ............ zijn
DonnieDarker
CITAAT (Cassandra @ Februari 28 2005, PM van het 09:20)

*

U hebt de spijker op het hoofd daar geraakt.

Het is vooral zo als u in een verhouding op lange termijn… bent die de cultuur is die wij binnen zijn gegroeid. En hoe kan u mensen beschuldigen gegeven de dagelijkse aanval van IKEA en het huis makeover toont.

Het tegengif moet deze mensenhorloge/de gelezen „Club van de Strijd maken“. wink.gif
pioneer31
CITAAT (CrashedOutAndBurned @ Februari 28 2005, PM van het 06:21)

*

Dit is precies wat ik ook heb opgemerkt. De mensen die goede banen en hebben intelligent plotseling volledig dwaas en clueless word „schijnen“ wanneer het over het kopen van een bezit komt.

Zij omwikkelen omhoog elk laatste woord van VI en ik kan niet waarom voorstellen.

De enige manier kan ik rationlise het ben dat hun ongeduld om hun eigen huis te krijgen al het andere, zij het gezond verstand met voeten treedt, financile scherpzinnigheid enz. ...... waarschijnlijk gelijkend op voor het eerst het vallen in liefde?
west gegaan
Herinner me, verloor de Heer Isaac Newton een fortuin in de Overzeese van het Zuiden bel. Waanzin van menigten.
DonnieDarker
CITAAT (pioneer31 @ Februari 28 2005, 09:35PM)
Zij omwikkelen omhoog elk laatste woord van VI en ik kan niet waarom voorstellen.
*

Het is flagrant duidelijk. Naast plaatsen als dit (die het waarschijnlijk worden gedacht onder ogen zien aan aangezien de extremistische knettergekke forums) dan de media dekking een unidirectionele weg is.

Beslag iedereen met dat veel info en zij zullen het geloven. Dit is precies waarom wij omhoog zouden moeten spreken als u denkt de mensen zieke genformeerde en het nemen van onbesuisde besluiten over bezit zijn.
1 miljard Yen
Ik reiste in een auto met een vriend die een bed 2 shoebox voor 46k in 2001 verkocht het toen voor 90k in 2004 kocht.

Ik vroeg terloops hem hoeveel zijn nieuw huis „met een waarde van“ was (vorig jaar gekocht voor 90K) en hij ging me te vertellen te werk die hij het taxeerde bij 130k had gehad.

Ik weet hij bulls1tting over de waardevaststelling was maar ik wilde een gevoel voor krijgen hoe hij de markt op het ogenblik zag.

Het is zo waar dat de mensen enkel geloven het bezit zal houden uitgaand en omhoog. Hij is een andere MEW'er die uit contant geld op ontwerpergoederen bespat, verwacht dat de auto's enz., dan zijn gelijkheidsgroei betaalt zijn schulden van CC en leningen enz.

Deze mensen gaan een smerige schok hebben wanneer zij realiseren dat hun veiligheidsnet van onder hen is getrokken.
andrew_uk
Als maatschappij schijnen wij steeds minder interessant in het zorgen van voor. Het idee van onafhankelijkheid is veranderd in het idee dat iemand anders voor ons zal opletten. Of het de overheid, de ouders of in het algemeen de maatschappij is.
Waarom loon in een pensioen - de overheid zal ons regelen
Waarom zorg over het streatching om een huis te kopen - BOE zal tarieven verminderen als het slecht wordt
Waarom zorg over het Mauwen - de overheid zal huis geen prijzen laten vallen.
Kan geen storting omhoog bewaren - Mum & de Papa zullen de rekening betalen

Het allen is gegaan een weinig gek. Wij hebben een HPC, recessie of een gelijkaardige schop nodig omhoog het achtereind om mensenbegin te maken dat de verantwoordelijkheid neemt.
STR@2%GY
Ik denk niet COAB volledig juist is - zijn niet verdeelt zwart & een wit tussen bewuste (HPC-ers) en onbewust. Het is een breed voortdurend spectrum van hoogst genformeerdw aan hoogst niet genformeerd met partijen binnen - tussen, en wat wij op het ogenblik met de daling van mortagegoedkeuring zien is een regelmatige druppel-druppel aangezien more and more mensen van de markt achteruitgaan. Wij hebben niet uit dwazen nog (en zal nooit) maar het saldo van levering gelopen & is de vraag nu genoeg blijven prijzen neer dwingen.

Herinner dat in 1990 toen de huisprijzen 18% in rele waarden daalden er nog 780.000 hypotheekgoedkeuring was. In 1991, daalden de echte prijzen een verdere 6% en er was nog 722.000 goedkeuring. Het aantal goedkeuring die in 93 bij 600.000 wordt gebaseerd.
Jake
Cassandra. Ik denk u bedoelde „heet“ in de zomer, in Japan. Een klein punt… weet ik… het
Bott
CITAAT (DonnieDarker @ Februari 28 2005, PM van het 09:27)
U hebt de spijker op het hoofd daar geraakt.

Het is vooral zo als u in een verhouding op lange termijn… bent die de cultuur is die wij binnen zijn gegroeid. En hoe kan u mensen beschuldigen gegeven de dagelijkse aanval van IKEA en het huis makeover toont.

Het tegengif moet deze mensenhorloge/de gelezen „Club van de Strijd maken“. wink.gif
*

U bent niet uw baan… u bent niet de auto u ..... u bent niet het huis u „“…. drijft u bent niet uw roombank ..... u bent niet uw fecking khakis…
U bent al het zingen. .all dansend crap van de wereld… niet FECK MET de V.S.…
Beste Film OOIT!!! Feit
DonnieDarker
CITAAT (Bott @ brengt 1 2005, 09:47 AM) in de war
U bent niet uw baan… u bent niet de auto u ..... u bent niet het huis u „“…. drijft u bent niet uw roombank ..... u bent niet uw fecking khakis…
U bent al het zingen. .all dansend crap van de wereld… niet FECK MET de V.S.…
Beste Film OOIT!!! Feit
*

Wijzerplaat-a, maar het boek zijn beter tien keer. In feite, lees om het even wat door Palahiuck en het is enkel incendary.
patientFTB
COAB
Goede post.

n ding - u vermeldt dat mensen het denken aan het kopen eenvoudig niet als mensen op dit forum denkt.

Ik zou voorstellen dat het verschil slechts onwetendheid is. Vele affiches aan dit forum zijn slechts hier omdat zij uit - worden geprijst en een zeer grote overeenkomst over de bezitsmarkt en de praktijken van VIs later geleerd.

Ik kwam zeer dicht aan het kopen laatste Mei zonder concept van om het even welke aard dat de prijzen konden dalen. Ik had het niet zien gebeuren en niemand had gelaten doorschemeren zij konden. Ik had het geld en de ambitie. Ik bracht een aanbieding voor £370k aan die niet werd goedgekeurd. God zij dank. Het was veel waarschijnlijk de helft waard dat.

Hebben zo wat sympathie en medeleven voor die die niet kunnen begrijpen. Wij waren daar eens allen.
Spaarder II
Goed punt PatientFTB

Hebben een diploma behaaldd in 1998 & gelete op prijzen schiet sneller omhoog dan ik voor een storting kon sparen, werd ik meer en meer despondant en kon niet zien veroorlovend ooit een plaats van mijn.

Mijn persoonlijke epiphany was het artikel van The Economist van 03 Mei 'dat de markt verklaarde, borrelt enz. Sindsdien heb ik more and more over economie gelezen en een betekenis van hoop bereikt!

Het probleem is dat hoewel ik redenen kan zien waarom de markt zou moeten vallen, jongen het die zijn tijd vergt is! Zij roepen geen economie de sombere wetenschap voor niets!

Ik heb ook zeer goede vrienden die het kopen bekijken. Ik kan niet enkel hen maken zien dat huren goedkoper is! Zij schijnen bepaald om iets aan om het even welke prijs (hoewel ik moet zeggen, is het hoofdzakelijk de vrouwen die meer vocaal zijn over dit!) te bezitten.

Ik maak me slechts ongerust dat aangezien ik hoop om Mevr. Saver II in volgend jaar te hebben, zij zelfde…. zal voelen Ik hoop slechts de markt duidelijke dalingen tegen die tijd toont, anders ik een slag op mijn handen heb!
Onwetende Steve
Er is een zeer echt gevaar dat als een FTB slechts deze plaats bekeek dat zij een zeer vervormd beeld zouden krijgen.

Om vele bronnen van informatie beter te herzien en dan pros te overwegen - en - cons.

Iedereen die beslist of niet te kopen om op beperkte kennis te kopen is een dwaas.
Michael
ja, COAB, vind ik altijd mensen who're 23 tot 25 niet over HPs hoog zijnd denken aangezien 6 jaar geleden zij te jong waren huis het kopen ooit om te overwegen ..........
Michael
zij nog spreken omhoog de markt
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.