Deaneybear
24 Dec 2007, PM van 09:08
Ik opende toevallig een brief voor landlady. Aan mijn verschrikking/opwinding heb ik ontdekt dat zij £1,000 in schuldvorderingen is.
1) Is GMAC rfc een subprime makelaar?
2) Waarom zijn de hypotheekdocumenten die naar dit huis worden verzonden, misschien bewerend een OO te zijn? Krijgt BTL minder gunstige termijnen?
3) Als het mijn fout is is zij niet zich bewust van de schuldvorderingen ben aansprakelijke I (door:sturen niet op haar post).
4) Wat aan me zal gebeuren als zij repossesed krijgt?
het tigsrenting
24 Dec 2007, PM van 09:56
CITAAT (Deaneybear @ Dec 24 2007, PM van 09:08)

Ik opende toevallig een brief voor landlady. Aan mijn verschrikking/opwinding heb ik ontdekt dat zij £1,000 in schuldvorderingen is.
2) Waarom zijn de hypotheekdocumenten die naar dit huis worden verzonden, misschien bewerend een OO te zijn? Krijgt BTL minder gunstige termijnen?
3) Als het mijn fout is is zij niet zich bewust van de schuldvorderingen ben aansprakelijke I (door:sturen niet op haar post).
Hallo Deaneybear die ik u moeten=zou= de draad van Dr. Guid in de het huren sectie lezen heb gedacht. Het was een gelijkaardige situatie.
1) Weet wie niet GMAC is
2) als de documenten worden verzonden naar uw adres het het is geen hypotheek BTL zeer waarschijnlijk is.
3) me maak niet ongerust over of het uw fout is, gaat de post verkeerd, heeft de helft van mijn en ik ben zeker zij weet zij in schuldvorderingen is.
4) Lees de andere draden.
Ik wens dit ik nuttiger zou kunnen zijn. Goed geluk en ik zou nadenken betalend niet de huur. Probeer zich en teveel ongerust maken niet.
crash2006
24 Dec 2007, PM van 09:57

niets met u, telefoon te doen de bank uw vertelt hen omhoog renter en LL leeft niet op dit adres,
xian
24 Dec 2007, PM van 10:02

1) ja - GMAC heeft grote blootstelling aan sub-bloei die ik heb geloofd. Zij hebben weg mensen in dit land toe te schrijven aan de recente marktproblemen gelegd.
2) Ongetwijfeld bewerend OO te zijn, ja, bent u juist, krijgen OO meer gunstige tarieven dan BTL. Vele novice eigenaars doen dit.
3) Nr, u is niet schuldig, zou landlady post moeten verzamelen, en achteloos, is het onvoorstelbaar om te geloven zij niet weet zij in schuldvorderingen is!
4) U zult gediend uw bericht worden.
Het Huis van Hector
24 Dec 2007, PM van 10:16

Ik ben 99.9% zekere GMAC een subprimegeldschieter is.
Citeer me niet op dat hoewel.
dandare500
24 Dec 2007, PM van 10:29
Fairies dragen Laarzen
24 Dec 2007, PM van 10:58
Ik heb dit voordien op hier gezien. Eigenaar die OO beweert te zijn wanneer niet. Wat niet ik heb gezien is met succes iedereen dob hen in. Zelfs als de hypotheekbedrijven niet op u letten die aan hen over inkomens liggen, d.w.z. zelfcert, zeker missen zij opbrengst als u OO zegt en zijn niet (of extra risico geen dat zij worden betaald voor als u het als dat bekijkt).
Ook gezien dat openend andere volkeren posten wordt onwettig. Maar zo zijn veel dingen de mensen niet waardie voor worden vervolgd worden. Kan nauwelijks zien hoe iedereen voor een eerlijke fout kon vervolgen. Misschien is het onwettig voor gevallen waar de mensen doelbewust open volkeren posten om geen goed te doen?
heather5
24 Dec 2007, PM van 11:01
ga onderzoek google met landlordzone.co.uk.
En post… zullen zij u daar terugkoppelen u vereisen geven.
X-QUORK
24 Dec 2007, PM van 11:26
Het begin dat een nieuwe plaats zoekt aan huur, en zorgt ervoor u niet het equivalent van uw storting in huur betaalt - het is waarschijnlijk reeds geweest opgeblazen door uw eigenaar.
InternationalRockSuperstar
24 Dec 2007, PM van 11:35
Als de brief van „Commerciële Financiën GMAC“ toen is is GMAC niet de hypotheekgeldschieter, maar slechts achtervolgt de schuld waarwhoevernamens de hypotheek leende.
het eind is nigh
24 Dec 2007, PM van 11:35

1) GMAC is één van de grootste sub-eerste geldschieters in het UK
2) BTLers die wordt gebruikt om minder gunstige termijnen te krijgen maar de laatste jaren zijn zij in de zelf-zelf-certcategorie gevallen en tot een paar weken geleden eigenlijk kreeg veel betere termijnen
3) nr, maar als u bewust haar post toen opende heeft u een misdaad begaan
4) u zoekt ergens anders om te leven
X-QUORK
24 Dec 2007, PM van 11:45
Bijna onmogelijk om te bewijzen dat u bewust de post van uw LL opende. Me maak niet over het ongerust.
Bearback
25 Dec 2007, 11:03 AM
Me maak niet over het openen van uw landlady post ongerust, de gevangenissen herinneren zijn volledig.
Nelly
25 Dec 2007, 11:22 AM
Ive vernam nooit OOIT IEDEREEN die gedaan voor het openen van iemand elses post wordt.
Ik schuin zie iedereen @rsed zijn vervolgend het af, of CPS zijn zelfs @rsed geen van beiden
Deaneybear
25 Dec 2007, PM van 12:14
Het werd gedeeltelijk toevallig geopend. Ik zag toen een vlieger binnen, zodat opende ik het om te bevestigen het troeppost was om port te bewaren bij het door:sturen van het. De post van de troep is een echt probleem, krijgen wij het aan 4 verschillende mensen (vorige tennants) gericht.
Zij kan niet withold de storting voor het er niet in slagen om op post door:sturen kan zij?
HelpMe!
25 Dec 2007, PM van 12:56
De werkelijkheid van uw situatie is dat als LL niet de schuldvorderingen kan behandelen, zij zo binnen 3-4 maanden na zullen worden weer in bezit genomen nu u uit zullen zijn, tenzij de hypotheek een „echte“ BTL was en dan terughoudende mort het zal moeten laten tot vervaldag lopen en het correcte bericht geeft op te houden met.
Vergeet uw storting; tenzij het in nieuw fangled beschermingsregeling is u geen stuiverrug zult zien en het niet de moeite waard zal zijn vervolgend de eigenaar, zult u eenvoudig meer contant geld door huur op een onwettige AST in te houden produceren
Neem een reis aan deze post door DrGuid en de commentaren die volgen.
http://www.housepricecrash.co.uk/forum/ind...showtopic=64195Lees verder, verteer en post dan als u meer hulp wilt. Het belangrijkste nota te nemen van punt is dat het gehele proces vrij lang is en er een GROOT verschil tussen hernieuwde inbezitneming en dan eviction is.
HTH
BTW op een ander forum las ik over een werkelijk onhandige eigenaar dat opgeroepen de politie om hen te hebben een huurder voor het openen van post arresteren. Toen zij de situatie verklaarde zij het niet verder maar namen het was zijn manier om te proberen haar in het betalen van de schuldvorderingen „bang maken“ - alhoewel hij ook weer in bezit werd genomen.
Enkel te bevestigen om; Ik heb en zou altijd post openen die door letterbox komt, vooral als het werd gericht aan de eigenaar, om enkel de reden u zich nu in hebt gevonden.
Si1
25 Dec 2007, PM van 01:05
CITAAT (Deaneybear @ Dec 25 2007, PM van 12:14)

Het werd gedeeltelijk toevallig geopend. Ik zag toen een vlieger binnen, zodat opende ik het om te bevestigen het troeppost was om port te bewaren bij het door:sturen van het.
vergis me, droevig, maar ik kan niet eigenlijk geloven dat u zelfs het verspillen van port door:sturen post hindert - het is vorige bewoners/van eigenaars verantwoordelijkheid om hun correct bijgewerkte adressen te hebben. Beklemtoon niet over de problemen van andere volkeren, minstens de soort waar ZIJ iets over hen (ik zeg niet) uncharitable ben kunnen doen, te korte het leven.
laurejon
25 Dec 2007, PM van 02:11
De Van Bedrijfs eigenaars transacties zijn niet werkelijk uw zaken, tenzij natuurlijk u één van die vele mensen bent die een reusachtige spaander op uw schouder hebben wanneer het over het huren komt.
Als u gelukkig met de aanpassing dan bent uw huur op tijd, betaal en dat de Eigenaar de schuldvorderingen kan behandelen hoop. Het is ongelukkig nochtans als om het even welke bedrijfsovereenkomst als de zaken onder u gaan aangezien een consument zal lijden.
Ik zou me bij het verdergaan met het genieten van van uw leven, concentreren en zou de zorgen van het lopen aan zaken aan iemand anders verlaten.
Ayatollah Bugheri
25 Dec 2007, PM van 04:02
CITAAT (laurejon @ 25 Dec 2007, 02:11 PM)

Als u gelukkig met de aanpassing dan bent uw huur op tijd, betaal en dat de Eigenaar de schuldvorderingen kan behandelen hoop.
Droevig, maar dat is een naïeve en nutteloze benadering. OP heeft sterke reden om te geloven dat LL niet de schuldvorderingen kan behandelen, en de gevolgen van dat zouden kunnen zijn dat hij dakloos wordt gemaakt en/of een significante hoeveelheid geld verliest. Iedereen met een ons van gezond verstand zou de hypotheekgeldschieter bewust dat LL het bezit in strijd met de hypotheek T & Cs onderverhuurt, maken en treft maatregelen om hun storting (b.v. door de huur van vorige maand in te houden alvorens zij zich uit en vertellend LL om de storting in plaats bewegen) te beschermen te houden.
Dat zou als het zeggen, „zijn als u bent gelukkig met uw ISA dan houdt betalend in Noordelijke Rots en hoopt dat de overheid zijn waarborg aan terugbetalingsspaarders zal eren als het mislukking“ gaat. De overheid heeft een lang en beschamend verslag van het eren van gelijkaardige waarborgen (b.v. aan de slachtoffers van doen ineenstorten pensioenregelingen), en daarom iedereen wie geen geld op storting met NR houdt heeft hun het hoofd onderzoeken nodig. Eveneens, is om het even welke huurder die hun hoofd in het zand in aanwezigheid van bewijsmateriaal plakt dat hun eigenaar in financieel probleem is zo ook stom. En zoals voor de condescending de „mening uw eigen bedrijfs“ lijn, de solventie van een handelaar de zaken van iedereen
is wie een financiële verhouding met hen heeft.
Antsy
25 Dec 2007, PM van 04:41
Droevige LAurejon, zo goed zoals uw raad normaal is, in dit geval hopend dat de eigenaar uw storting zou terugkeren is als het blijven goederen aan zaken leveren die in ernstig gevaar om te zinken zijn - terwijl u binnen uw wettelijke rechten zou zijn uw contant geldrug te krijgen, zou het een dure en lange winded zaak zonder waarborg van het krijgen van een resultaat zijn (bijvoorbeeld, als zij faillissement verklaarden). Bescherm uw contant geld - zoeken een nieuw huis, betalen niet de waarde van de storting van huur en herinneren zich als zij in financieel probleem zijn, dat te zeggen \ s zij zich zal kunnen veroorloven om de plaats omhoog te bevestigen als iets verkeerd gaat?
laurejon
25 Dec 2007, PM van 05:06
CITAAT (Antsy @ Dec 25 2007, PM van 06:41)

Droevige LAurejon, zo goed zoals uw raad normaal is, in dit geval hopend dat de eigenaar uw storting zou terugkeren is als het blijven goederen aan zaken leveren die in ernstig gevaar om te zinken zijn - terwijl u binnen uw wettelijke rechten zou zijn uw contant geldrug te krijgen, zou het een dure en lange winded zaak zonder waarborg van het krijgen van een resultaat zijn (bijvoorbeeld, als zij faillissement verklaarden). Bescherm uw contant geld - zoeken een nieuw huis, betalen niet de waarde van de storting van huur en herinneren zich als zij in financieel probleem zijn, dat te zeggen \ s zij zich zal kunnen veroorloven om de plaats omhoog te bevestigen als iets verkeerd gaat?
Als de Eigenaar mislukking ging, huisvesten zij moeten repossesed. Dat proces zou vele maanden vergen, en naar een hoforde zou door het Bedrijf van de Hypotheek moeten worden gestreefd om bezit te herwinnen. Een punt van nota zou zijn dat u uw storting niet zou verliezen aangezien u vrije huur zou kunnen blijven tot wanneer het Hof verleend bezit had overhandigd.
Het idee dat in deze dag en leeftijdsmensen en gras een huurder uit enkel als dat verschijnt, is iets geboren uit het begrip van niet het wettelijke proces.
Als zou elke huurder in Engeland dat over hun eigenaarszaken het ongerust wordt gemaakt enigszins huren painfull maken ervaren. Wij leiden naar een financiële afsmelting, zullen de Banken geen één geven noteren als iemand Door de eigenaar bewoond is mits zij hun geld krijgen.
Dobbing in een Eigenaar zal niets stoort meer dan zeer de Huurder doen. Aan zijn me een bit zoals een nosey parker in een straat, en zijn hoe te om vrienden niet te winnen en mensen te beïnvloeden. Verzegel omhoog de brief en open iemand niet elses post, zijn slechter naar mijn mening die kijkend in uw wifeshandtas.
FLASH_2007
25 Dec 2007, PM van 05:11
Ik gebruikte om in de hypotheekindustrie te werken en ik kan u vertellen dat GMAC als subprime is aangezien zij komen. Ik heb gevallen van mensen gezien die aan me voor een remortgage komen die met GMAC waren en 15 keer inkomen leenden. Aan het eind van hun voorzien periode ging het tarief van ongeveer 7% tot 11%. De leners probeerden toen om een remortgage te krijgen maar niemand zou hen de helft van amout lenen die zij hadden geleend en ik kon niet zeker hen helpen. Deze strategie werkte eigenlijk toen de markt toenam omdat als zij 15% gelijkheid hadden opgebouwd zij remortgage op konden kopen om aan een redelijk tarief te laten maar het werd duidelijk aan me in 2003 was de immobiliënmarkt gebeëindigd omdat een bedrijfsmodel als dit niet duurzaam is.
laurejon
25 Dec 2007, PM van 05:55
CITAAT (FLASH_2007 @ Dec 25 2007, PM van 07:11)

Ik gebruikte om in de hypotheekindustrie te werken en ik kan u vertellen dat GMAC als subprime is aangezien zij komen. Ik heb gevallen van mensen gezien die aan me voor een remortgage komen die met GMAC waren en 15 keer inkomen leenden. Aan het eind van hun voorzien periode ging het tarief van ongeveer 7% tot 11%. De leners probeerden toen om een remortgage te krijgen maar niemand zou hen de helft van amout lenen die zij hadden geleend en ik kon niet zeker hen helpen. Deze strategie werkte eigenlijk toen de markt toenam omdat als zij 15% gelijkheid hadden opgebouwd zij remortgage op konden kopen om aan een redelijk tarief te laten maar het werd duidelijk aan me in 2003 was de immobiliënmarkt gebeëindigd omdat een bedrijfsmodel als dit niet duurzaam is.
Stelt u ernstig dat voor de huisprijzen niet kunnen blijven boven het tarief van looninflatie voor altijd uitgaan?
Ik vind dit zeer het verrassen en overeenkomstig de geen Nieuwe officiële mededelingen van de Arbeid die ons vertellen dat de economie in grote vorm is en wij allen rijker zijn dan wij ooit voordien zijn geweest.
Als u correct bent in wat u zegt, dan zou dat voorstellen dat het bankwezensysteem kon instorten en ik niet kan werkelijk zien dat gebeurend aangezien Bruine Gordon onbeperkte openbare middelen omhoog bewaard tijdens het afgelopen decennium van econmic welvaart heeft. 53bn aan Noordelijke Rots en een belofte van onbeperkte fondsen ons uit de economische crisis heeft geholpen en wij zijn nu opnieuw al brandkast. De rentevoeten zullen neer in het Nieuwe Jaar komen nu de neerstorting over is, en wij reeds zien de groene spruiten van terugwinning aangezien de mensen sommige van hun besparingen over Kerstmis in de winkels met verslagverkoop besteden.
FLASH_2007
25 Dec 2007, PM van 06:04
CITAAT (laurejon @ 25 Dec 2007, 05:55 PM)

Stelt u ernstig dat voor de huisprijzen niet kunnen blijven boven het tarief van looninflatie voor altijd uitgaan?
Ik vind dit zeer het verrassen en overeenkomstig de geen Nieuwe officiële mededelingen van de Arbeid die ons vertellen dat de economie in grote vorm is en wij allen rijker zijn dan wij ooit voordien zijn geweest.
Als u correct bent in wat u zegt, dan zou dat voorstellen dat het bankwezensysteem kon instorten en ik niet kan werkelijk zien dat gebeurend aangezien Bruine Gordon onbeperkte openbare middelen omhoog bewaard tijdens het afgelopen decennium van econmic welvaart heeft. 53bn aan Noordelijke Rots en een belofte van onbeperkte fondsen ons uit de economische crisis heeft geholpen en wij zijn nu opnieuw al brandkast. De rentevoeten zullen neer in het Nieuwe Jaar komen nu de neerstorting over is, en wij reeds zien de groene spruiten van terugwinning aangezien de mensen sommige van hun besparingen over Kerstmis in de winkels met verslagverkoop besteden.
Ik zou onderaan de ochtend van de het dingsdonderdag van landgoedagenten moeten krijgen toen eerste toen en weinig BTLs opnemen
Deaneybear
25 Dec 2007, PM van 07:04
Ik herhaal, was het openen een ongeval. Een 2 éénjarigennicht is enige die zou kunnen worden beschuldigd.
Ik ben niet zeker of LL de schuldvorderingen kan of niet betalen. Dit zijn de feiten (vanaf de hypotheekverklaring).
De „verwachte betaling“ was £475 (ik denk, aangezien de verklaring) een weinig verwarrend schijnt een maand mijn huur £550 is. Ik merkte vorige schuldvorderingen van £300, 3 maanden geleden op. Het zegt ontbroken DD.
De „verwachte betalingen“ zijn nu £750 nochtans LL betaalde £475, 2 maanden geleden. Ik ben zeker zij niet zich ervan bewust is dat zij in schuldvorderingen is aangezien zij me een brief in Augustus vragend me schreef om op post door:sturen en insloot enkelen stempelt gericht zelf envolopes.
Één van beide manier 500 > 700 is een grote sprong. Ik hoop zij zich het kan veroorloven aangezien ik deze recessie in relatief comfort wilde uit berijden.
Als ik moest nu kopen welk soort korting kom ik (indien mogelijk) aan break-even het eind van deze neerstorting vereisen?
Ik heb een 35k storting maar de mijn en mijn partnersinkomen waren niet genoeg om het huis te krijgen dat wij 8 maanden hebben gewild geleden. Mijn papa besliste hij me niet zou lenen wat ik nodig had en ik en letterlijk „Deze mijn laatste kans schreeuwde zei om een huis te kopen alvorens zij uit mijn bereik“ zijn. Ik ben zo blij ik koop.
Denkt u als het huis repossed ik zal kunnen een goed ertoe brengen genoeg overeenkomst om niets in de komende neerstorting te verliezen krijgt?
Het huis is (juiste bewegings vraagprijzen) 130 waard - 150k en er is 90k ish opmerkelijke hypotheek.
Dank u voor uw nuttige antwoorden.
dandare500
25 Dec 2007, PM van 07:19
CITAAT (Deaneybear @ Dec 25 2007, PM van 07:04)

Ik herhaal, was het openen een ongeval. Een 2 éénjarigennicht is enige die zou kunnen worden beschuldigd.
Ik ben niet zeker of LL de schuldvorderingen kan of niet betalen. Dit zijn de feiten (vanaf de hypotheekverklaring).
De „verwachte betaling“ was £475 (ik denk, aangezien de verklaring) een weinig verwarrend schijnt een maand mijn huur £550 is. Ik merkte vorige schuldvorderingen van £300, 3 maanden geleden op. Het zegt ontbroken DD.
De „verwachte betalingen“ zijn nu £750 nochtans LL betaalde £475, 2 maanden geleden. Ik ben zeker zij niet zich ervan bewust is dat zij in schuldvorderingen is aangezien zij me een brief in Augustus vragend me schreef om op post door:sturen en insloot enkelen stempelt gericht zelf envolopes.
Één van beide manier 500 > 700 is een grote sprong. Ik hoop zij zich het kan veroorloven aangezien ik deze recessie in relatief comfort wilde uit berijden.
Als ik moest nu kopen welk soort korting kom ik (indien mogelijk) aan break-even het eind van deze neerstorting vereisen?
Ik heb een 35k storting maar de mijn en mijn partnersinkomen waren niet genoeg om het huis te krijgen dat wij 8 maanden hebben gewild geleden. Mijn papa besliste hij me niet zou lenen wat ik nodig had en ik en letterlijk „Deze mijn laatste kans schreeuwde zei om een huis te kopen alvorens zij uit mijn bereik“ zijn. Ik ben zo blij ik koop.
Denkt u als het huis repossed ik zal kunnen een goed ertoe brengen genoeg overeenkomst om niets in de komende neerstorting te verliezen krijgt?
Het huis is (juiste bewegings vraagprijzen) 130 waard - 150k en er is 90k ish opmerkelijke hypotheek.
Naar mijn mening, en inderdaad voor mijn eigen omstandigheden, zou het een goede zaak om voor minstens volgend jaar en de helft zijn te huren, maar bereid is om maximaal 3 jaar te huren. Kopen zou stomp zijn wanneer u belastingvrij kunt bereiken terwijl de eigenschappen dalen. Zodra zij na de originele twee jaar vertragen, denk ik de tijd is beginnen te kijken. Ik beschouw het huren als kans om uit te werken van wat mijn familie doet en niet houdt voor wanneer wij ons „huis“ - goed op zijn minst voor de volgende 15-18 jaar kopen. Misschien dan zouden mijn jonge geitjes voor ons om genoeg oud zijn te reizen terwijl de volgende mislukking gebeurt! Minstens tenzij regering van dit leert!
Bootsox
25 Dec 2007, PM van 07:52

De geluiden zoals de uw oude mens deden u een grote gunst!
Sox
M. Yogi
26 Dec 2007, 08:59 AM

Aanbieding om de plaats van haar voor £90k - snelle verkoop, betaalde hypotheek, geen agentenprijzen - het antwoord aan al haar problemen te kopen!
EEN beter voor haar dan een repo.
Herinner me, is de kennis macht!
Deaneybear
26 Dec 2007, PM van 12:01
Dat zal me niet tegen de negatieve gelijkheid van een 50% neerstorting beschermen.
*Edit*
Negeer bovengenoemd. Dat is waarschijnlijk het stomste ding ooit bovengenoemd op dit forum.
M. Yogi
26 Dec 2007, PM van 12:08
CITAAT (Deaneybear @ Dec 26 2007, PM van 12:01)

Dat zal me niet tegen de negatieve gelijkheid van een 50% neerstorting beschermen.
*Edit*
Negeer bovengenoemd. Dat is waarschijnlijk het stomste ding ooit bovengenoemd op dit forum.
Wat is?
Wat u enkel zei of wat ik enkel zei?
Deaneybear
26 Dec 2007, PM van 12:45
Wat ik zei.
okaycuckoo
26 Dec 2007, PM van 01:06
Geen raad hier - enkel anecdotisch:
Ik doe vaak repohoorzittingen voor het gerecht, maar word om geen huurders te behandelen. Een paar weken geleden verscheen een collega op „aan personen onbekende“ sommatie d.w.z. de onbevoegde huurders werden vervoerd binnen aan hof nadat een bezitsorde tegen LL was verkregen. De huurders verschenen voor het gerecht, volledig onbewust van de positie van LL. Zij zeiden hij rond vroeg elke maand zoekend de huur had geroepen - zelfs nadat de bezitsorde was verleend. Voor het gerecht, werden de huurders bevolen om vrij te maken EN werden geplakt met de kosten van die bepaalde hoorzitting.
Ben voorzichtig en bescherm me. Het identificeren van aan de geldschieter kan geen goed idee zijn. Dit alles is de fout van LL, maar het is betwistbaar of hij zijn contract met u heeft overtreden.
Deaneybear
16 januari 2008, PM van 04:43
Ik ben gediend mijn bericht. 17 april. Hoe bescherm ik mijn storting?
DissipatedYouthIsValuable
16 januari 2008, PM van 04:58
CITAAT (laurejon @ 25 Dec 2007, 02:11 PM)

De Van Bedrijfs eigenaars transacties zijn niet werkelijk uw zaken, tenzij natuurlijk u één van die vele mensen bent die een reusachtige spaander op uw schouder hebben wanneer het over het huren komt.
Als u gelukkig met de aanpassing dan bent uw huur op tijd, betaal en dat de Eigenaar de schuldvorderingen kan behandelen hoop. Het is ongelukkig nochtans als om het even welke bedrijfsovereenkomst als de zaken onder u gaan aangezien een consument zal lijden.
Ik zou me bij het verdergaan met het genieten van van uw leven, concentreren en zou de zorgen van het lopen aan zaken aan iemand anders verlaten.
Bent u zijn eigenaar? Spunked teveel MEW op schoenen en vetements-que-couvert-La-kerven-tres-tenger-et-semi-transparant? Betaal uw hypotheek u feckless scumbag en houd op neerhalend het land!
dodelijk
16 januari 2008, PM van 04:59
CITAAT (Deaneybear @ Januari 16 2008, PM van 04:43)

Ik ben gediend mijn bericht. 17 april. Hoe bescherm ik mijn storting?
Eenvoudigste methdoSi om huur aan het eind van de termijn in te houden gelijkwaardig aan de storting.
bobthe~
16 januari 2008, PM van 05:12
CITAAT (dodelijk @ 16 Januari 2008, 04:59 PM)

Eenvoudigste methdoSi om huur aan het eind van de termijn in te houden gelijkwaardig aan de storting.
2 punten,
1. niet werd de storting geregistreerd onder de regeling van de stortingsbescherming?
2. Als niet, toen withold het goed van stortingsgeluiden.
3. Ik kan niet geloven u allen op de dag van Kerstmis postte. Tenzij u geen Christenen, en zelfs toen… bent
Blauwe Peter
16 januari 2008, PM van 05:16
CITAAT (okaycuckoo @ 26 Dec 2007, 01:06 PM)

Ik doe vaak repohoorzittingen voor het gerecht, maar word om geen huurders te behandelen. Een paar weken geleden verscheen een collega op „aan personen onbekende“ sommatie d.w.z. de onbevoegde huurders werden vervoerd binnen aan hof nadat een bezitsorde tegen LL was verkregen. De huurders verschenen voor het gerecht, volledig onbewust van de positie van LL. Zij zeiden hij rond vroeg elke maand zoekend de huur had geroepen - zelfs nadat de bezitsorde was verleend. Voor het gerecht, werden de huurders bevolen om vrij te maken EN werden geplakt met de kosten van die bepaalde hoorzitting.
Ben voorzichtig en bescherm me. Het identificeren van aan de geldschieter kan geen goed idee zijn. Dit alles is de fout van LL, maar het is betwistbaar of hij zijn contract met u heeft overtreden.
Ik begrijp niet; waarom moesten de huurders kosten betalen? Als zij wisten niet dat zij uit zouden moeten zijn, schijnt het eerder oneerlijk.
Peter.
Rachman
16 januari 2008, PM van 05:25
Houd enkel op betalend de huur en zet het ergens anders naar een storting - u ziet opnieuw niet de storting. Tegen de tijd dat zij het geld vindt om u weg te gaan, zult u uw geld met een waarde van gehad hebben.
En vind niet slecht over het - zij bedriegt - u enkel uw geld met een waarde van wilt.
dirge
16 januari 2008, PM van 05:32
Niet voel slecht? Ik zou niet ook moeten hopen, wat een tosser voor het laten van dingen dit slecht krijgen.
Is de eigenaar in aanraking geweest? hebben zij u langs de manier geïnformeerdh gehouden? Of werd u enkel een slag op de deur door iemand en gezien uw uiterste termijn?
Ik zou haar een andere stuiver niet geven zij het duidelijk allen aan schoenen besteedt.
Stig van de stortplaats
16 januari 2008, PM van 05:39
bummer, hoe over het contacteren van uw landlady en het vragen om uw storting in een paypal of gelijkaardige holding account/or of een vooraf gedateerde cheque u zo secruity hebt dat u zult ontvangen wat u verschuldigd bent geweest.
Of dat of om te doen aangezien anderen zeggen en de huur aan het equivilant bedrag inhouden.
Deaneybear
25 januari 2008, PM van 04:26
Het laten van agentschap riep me enkel zegt die dat de reden ik mijn bericht ben gediend is dat mijn eigenaarsomstandigheden zijn veranderd.
Enkel aan het reming van u. De eigenaar heeft opmerkelijke hypotheek 90kish.
Ik denk het huis 120k waard is.
Bureau verklaarde 155k!
Ik zei ik interessant ben aangezien ik keek om over een jaar te kopen geleden alvorens de immobiliënmarkt zuur draaide. Hij ging in een zenuwachtig verkoperstype akkoord van manier.
Wat zou ik moeten aanbieden?
Ik ben een FTB en I voordien nooit gedaan dit type van materiaal. Laatste tijd die ik de bank lenen=zou= me 150k heb gecontroleerd. Betaal sindsdien is gestegen met 25%.
Achting,
Deaneybear
DabHand
25 januari 2008, PM van 04:36
Jeez biedt hen F aan allen.
Zij doen u geen gunsten door u de verkoop aan te bieden. Zij veronderstellen u meer dan de volgende kerel toe te schrijven aan het ongemak en de omwenteling van zich het bewegen zult betalen. Verspreid hen het statutaire maandenbericht en de beweging.
Oh door de manier, onder de regeling van de stortingsbescherming schuinen zij eigenlijk kwestie af u om zich opmerkt uit te bewegen tot de storting in de regeling is. Zo technisch kon u ophouden het betalen, niet beweging en maakt hun het levenshel komen april.
gilf
25 januari 2008, PM van 04:59
CITAAT (Deaneybear @ Januari 25 2008, PM van 04:26)

Het laten van agentschap riep me enkel zegt die dat de reden ik mijn bericht ben gediend is dat mijn eigenaarsomstandigheden zijn veranderd.
Enkel aan het reming van u. De eigenaar heeft opmerkelijke hypotheek 90kish.
Ik denk het huis 120k waard is.
Bureau verklaarde 155k!
Ik zei ik interessant ben aangezien ik keek om over een jaar te kopen geleden alvorens de immobiliënmarkt zuur draaide. Hij ging in een zenuwachtig verkoperstype akkoord van manier.
Wat zou ik moeten aanbieden?
Ik ben een FTB en I voordien nooit gedaan dit type van materiaal. Laatste tijd die ik de bank lenen=zou= me 150k heb gecontroleerd. Betaal sindsdien is gestegen met 25%.
Achting,
Deaneybear
U verkeert in een zeer sterke positie als u me vraagt, aanbiedt niet meer dan £90,001k wanneer uitgedaagd enkel zegt u het weet zijn die is dit de opmerkelijke hypotheek en u hebt vriendelijk extra £1 geplakt zodat kan landlady door sommige snoepjes.
Ik ben ernstig door de manier, is £90k hoogste wack, als zij het uit hand zeggen „het goede geluk verkopen in deze markt verwerpen, zal ik op de bank zijn om hen £80k aan te bieden het zelfde wanneer het repossesed is, zodat heeft landlady een keus het geld nemen en de bank £10k korte daling“ in werking stellen of verschuldigd zijn
Deaneybear
25 januari 2008, PM van 06:22
Ik mijn storting neer Oktober 2006, zette het wordt beschermd?
Ik zal 90k aanbieden nochtans betaal ik 600 per maand in huur. De rente slechts bij 6% is minder dan dat.
Achting,
Deaneybear
IP Nieuwkomer
26 januari 2008, PM van 07:54
CITAAT (Deaneybear @ Januari 25 2008, PM van 08:22)

Ik mijn storting neer Oktober 2006, zette het wordt beschermd?
Waarschijnlijk niet. De verplichte dekking begon op 6 April 2007:
http://england.shelter.org.uk/advice/advic...wipLive-34145-3Nochtans was er één of andere fragmentarische vrijwillige dekking vóór onwaarschijnlijk dit geweest (als u weet dat u) omvat bent of reeds geen of werd u gegeven een herziene overeenkomst na April.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.