Warning: fopen(cache/172d27e2fd9de823026f7b7eab15d9a7.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > de Prijs Stats van het Huis op Front Page
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De Prijs Stats van het huis op Front Page
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > over housepricecrash.co.uk > over housepricecrash.co.uk
Jason
Kunnen wij kolom nog eens twee in de Prijs van het Huis stats op de voorpagina toevoegen? Het zou goed zijn als wij piekprijzen konden binnenshuis toevoegen, wat slechts wordt bijgewerkt als om het even welke maand hoger is dan de vorige piek, en de % daling op het huidige niveau.

Enkel als in mijn handtekening.

Dan, bij een glace hebt u bewijsmateriaal te zeggen „… Halifax zei de prijzen x% van de piek.“ zijn gedaald Ik zou ook voor de media ook… goed zijn
Webmaster
Hallo Jason,

Dit is een groot idee, zal ik een woord met de kerels hebben.
Webmaster
Wij hebben dit aan de homepage nu toegevoegd.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.