CITAAT (DrBob @ Januari 1 2008, PM van 07:47)

De overvloed van Britse online sharetrading rekeningen staat toe handel drijvend in ons-Vermelde effecten. Ik gebruik Iweb Sharedealing, en zij laten me kopen/verkopen Berkshire Hathaway. Nochtans, dit Iweb is de dienst van de benoemdeaandeelhouder (en maakt deel van reusachtige & hypotheek-blootgestelde HBOS) uit, zodat kunt u willen elders kijken als u de uiteindelijke veiligheid… wilt
Een andere moeilijkheid is dat één enkel aandeel HRK.A ong. USD 4700 momenteel kost, zodat is het niet ideaal als u van plan bent om een klein bedrag te investeren!
Dank. Ik heb met III gecontroleerd en het was tijdelijke geregeld glitch, nu; zij kunnen de meeste gelijkheid van de V.S. uitwisselen. Motley Dwaas staat ook handel drijvend in BRK, hoewel (als III) slechts de goedkopere 'b'aandelen, niet de aandelen £70k+ toe BRK.A. Ik denk niet ik veel slaap over dat zal verliezen!
Goed punt over het benoemdemateriaal - ik weet of niet niet of III of het werk van de Dwaas aangaande de zelfde basis. Meer onderzoek…