Warning: fopen(cache/40b3c238f8e4b53a4e2fadbc373aa394.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > het Kopen Buffett
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Het kopen Buffett
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > de Prijzen > de Economie van het Huis
AC2
Weet iedereen het hoe te om dit te doen? Ik kan niet schijnen om het door www.iii.co.uk te doen, vermoedelijk omdat de aandelen BRK.A en BRK.B op NYSE eerder dan LSE worden verhandeld. Kent iedereen de eenvoudigste manier om deze aandelen te kopen? Ik zou om eerder dan handelskorte termijn kopen te houden, in feite zou ik kunnen verkiezen het document in mijn handen (of een stortingsdoos) eigenlijk te hebben indien mogelijk.
DrBob
CITAAT (AC2 @ 28 Dec 2007, PM van 05:17) *
Weet iedereen het hoe te om dit te doen? Ik kan niet schijnen om het door www.iii.co.uk te doen, vermoedelijk omdat de aandelen BRK.A en BRK.B op NYSE eerder dan LSE worden verhandeld. Kent iedereen de eenvoudigste manier om deze aandelen te kopen? Ik zou om eerder dan handelskorte termijn kopen te houden, in feite zou ik kunnen verkiezen het document in mijn handen (of een stortingsdoos) eigenlijk te hebben indien mogelijk.

De overvloed van Britse online sharetrading rekeningen staat toe handel drijvend in ons-Vermelde effecten. Ik gebruik Iweb Sharedealing, en zij laten me kopen/verkopen Berkshire Hathaway. Nochtans, dit Iweb is de dienst van de benoemdeaandeelhouder (en maakt deel van reusachtige & hypotheek-blootgestelde HBOS) uit, zodat kunt u willen elders kijken als u de uiteindelijke veiligheid… wilt

Een andere moeilijkheid is dat één enkel aandeel HRK.A ong. USD 4700 momenteel kost, zodat is het niet ideaal als u van plan bent om een klein bedrag te investeren!
AC2
CITAAT (DrBob @ Januari 1 2008, PM van 07:47) *
De overvloed van Britse online sharetrading rekeningen staat toe handel drijvend in ons-Vermelde effecten. Ik gebruik Iweb Sharedealing, en zij laten me kopen/verkopen Berkshire Hathaway. Nochtans, dit Iweb is de dienst van de benoemdeaandeelhouder (en maakt deel van reusachtige & hypotheek-blootgestelde HBOS) uit, zodat kunt u willen elders kijken als u de uiteindelijke veiligheid… wilt

Een andere moeilijkheid is dat één enkel aandeel HRK.A ong. USD 4700 momenteel kost, zodat is het niet ideaal als u van plan bent om een klein bedrag te investeren!

Dank. Ik heb met III gecontroleerd en het was tijdelijke geregeld glitch, nu; zij kunnen de meeste gelijkheid van de V.S. uitwisselen. Motley Dwaas staat ook handel drijvend in BRK, hoewel (als III) slechts de goedkopere 'b'aandelen, niet de aandelen £70k+ toe BRK.A. Ik denk niet ik veel slaap over dat zal verliezen!

Goed punt over het benoemdemateriaal - ik weet of niet niet of III of het werk van de Dwaas aangaande de zelfde basis. Meer onderzoek…
NickP
Weet iedereen wie in de vleugels wacht om Berkshire Hathaway over te nemen wanneer Warren Buffett " zich terugtrekt“?
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.