Warning: fopen(cache/51bd47fcd93bf3f191784888fdaf7caf.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum > de Benoemingen van de Neerstorting van de Prijs van het huis voor Hpc'er van 2007
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Benoemingen voor Hpc'er van 2007
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > over housepricecrash.co.uk > over housepricecrash.co.uk
VacantPossession
Laat me de van 2007 HPC- affiche van de jaardraad beginnen. Geen stemmen tenzij u, enkel een korte beschrijving van uw redenen of enkel een naam aandringt. Regel slechts: Kan voor oneself stemmen niet.

Voorgestelde categorieën - Affiche die:

1. Is het Energiekst

2. Is Het meest enthousiast

3. Debatteert het overtuigendst

4. Het dweepziekst

5. Meest minst Dweepziek

6. Het Rationeelst

7. Meest minst Rationeel

8. Het grappigst

9. Beste Linker aan het Verlichten van Info

10. Het Overtuigen het Overleven Stier (als om het even welk)

11. Het meest buitensporig

12. Geëerbiedigde de meesten

En tenslotte: HPC- Affiche van 2007
De Hoop van Uriah
CITAAT (VacantPossession @ Dec 29 2007, PM van 06:04) *
Laat me de van 2007 HPC- affiche van de jaardraad beginnen. Geen stemmen tenzij u, enkel een korte beschrijving van uw redenen of enkel een naam aandringt. Regel slechts: Kan voor oneself stemmen niet.

1. Is het Energiekst

Realist draagt, die anders. Ook als officiële nationale schat zou moeten worden benoemd.

Zoals hierboven.

Dr. Bubb altijd klinkt aannemelijk - niet zeker is zijn spoorverslag vrij zo goed aangezien hij maar altijd een gelezen goed opmaakt.

4. Het dweepziekst

Teveel mededingers. Eric zou met het op één punt er vandoor gegaan zijn maar hij schijnt onlangs nadenkender te worden.

5. Meest minst Dweepziek

Charlie de Landloper altijd schijnt zeer evenwichtig.

6. Het Rationeelst

De laatste Beer - u kunt niet met veel debatteren die hij zegt.

7. Meest minst Rationeel

Ik haat om het te zeggen omdat ik van zijn posten geniet, maar cgnao schijnt om ver van de kudde te zijn. Doet dat hem noodzakelijk irrationeel maakt. Misschien niet, maar ik denk u moet geven wat hij a lot more gedachte dan de meesten zegt.

8. Het grappigst

De partijen aan kozen hier van. Loo van Bloo springt aan mening op maar er zijn vele anderen.

Kan niet aan om het even wie, niettemin als de meesten bij hier de analyse van de de eerbiedLat van I denken.

Ik mis werkelijk tijd om de huren op te heffen. Hij scheen altijd om gezond verstand te spreken.

Laurajohn.

12. Geëerbiedigde de meesten

Extradry Martini wordt hier mijn stem - hoewel ik niet werkelijk denk ik qualifiied ben om te oordelen.

Het kan slechts realist zijn draagt.

Bearback
Mijn favoriet affiche/lid zijn vriespunt omdat hij op TV en radio krijgt - hij heeft een massieve invloed op gevoel en presteert altijd zeer goed tijdens gesprekken. Hopelijk zullen wij veel meer van hem op TV & radio in 2008 zien.
flits Harry
Vrij goede analyse - vooral draagt realist en Dr. bubb. Ik denk de posten van Dr. Bubbs vooral onderwijs zijn.

Ik denk het meest blijvend zou kunnen „slimmer draag zijn dan het gemiddelde“ in de Newcastle draad draagt. Zijn volgende post zal beschrijven die nieuw vlakten in Newcastle zal behouden hun eerlijke waarde… bouw
Samengesteld
CITAAT (VacantPossession @ Dec 29 2007, PM van 04:04) *

1. Is het Energiekst

cgnao

cgnao

Dr. Bubb

4. Het dweepziekst

Ik zie geen bigots

5. Meest minst Dweepziek

Zelfde - slechts gezonde informatieve bespreking hier

6. Het Rationeelst

Teveel om van hen een lijst te maken allen, Freetrader, Droge Martini, Steve Netwriter, Frizzers, Dr. Bubb, Baronet van Jon Pertwee, Goldfinger, Errol, Crudefool, Zilveren Stier, maskeerden Tulp, Minos, Onpartijdige, stedelijke hymn, bdon enz.,

7. Meest minst Rationeel

Weet niet het

8. Het grappigst

Chrlie de Landloper is pret
cellen - kan spellen niet maar scheidt het zelfvertrouwen van de jeugd af

Goldfinger - ik zou dat zeggen

Worden er verlaten?

cgnao, Eric Pebbles kleurenschema's is buitensporig zijn kleurrijke adviezen maar jammer genoeg meestal ware IMHO.

12. Geëerbiedigdea de meesten

Vriespunt - zeg niet een maar is duidelijk de invloedrijkste affiche

Vriespunt

Ik zou toevoegen

13. Beste draad

Eerste sneeuw van de k-Winter - fotp

Goud

Deflatie

Hyperinflation

14. Het ogenblik van Daftest

Dr. Bubb mod. dat met andere mods persoonlijk bitching - zelfs de wijze opbrengst dwaze dingen

Lange posten die waarom de affiche verklaren weggaat en waarom dit Forum niet aan hun smaak is.

VacantPossession
Ik ga dit enkel eens stoten om een lichte afleidingsactie van nieuws aan te moedigen hier rapporteerde die vaak in „meer van zelfde“ categorie zonder veel stevige vooruitgang toe te voegen is, en ik ben zo schuldig zoals iedereen. Proberen en verwijder weg wat tijd voor een bit uit lichte hulp van het gebruikelijke malen, enkel voor een verandering. Dank u.

VP
bulltraderpt
Wonder waar HPC in de Internet staken komt?

Er was een post op MSE zeggend hoe slecht en smerig wij zijn.

Oh ook op de donkere zijwebsite. Een zo donkere plaats, toen ik het typte, werd de post geschrapt. ohmy.gif

het tigsrenting
CITAAT (bulltraderpt @ 29 Dec 2007, 11:10 PM) *

Oh ook op de donkere zijwebsite. Een zo donkere plaats, toen ik het typte, werd de post geschrapt. ohmy.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Onpartijdig
CGNAO

Deze mens heeft het no1 citaat van 2007 genoemd en ik gebruik het in vele besprekingen zelf, is dit „100% verbetert gewaarborgd“

Maakt ook zeer tot geldige punten op de wereldeconomie en de ware gevolgen van economisch beleid voor huisprijzen, wereldeconomie en verven een beeld van het eindspel.

Een geldig en significant lid van HPC en de kandidaat dat HPC'r van het jaar zouden moeten winnen - correcte 100% (gewaarborgd??)
Onpartijdig
CITAAT (bulltraderpt @ 30 Dec 2007, 01:10 AM) *

Een 2 bit, tweede tarief, verzwakte uitgewassen plaats die hoofdbesprekingsforum is over deze plaats is!

Een zo donkere plaats, zou zelfs nacht het niet bezoeken, zodat zal afschuwelijke ian huntley het niet vermelden, zodat lafhartig - dick zal niet aan het, zodat lelijke peter beardsley squirms bij de gedachte van het drijven, zodat nonsensicle goody is de jade van het op de hoogte, zodat zullen de inferieure slechts eencellige organismen het op de hoogte brengen, tevreden niet vermeld het, huiver ik bij zijn naam.
bulltraderpt
CITAAT (Onpartijdig @ 29 Dec 2007, PM van 11:28) *
Een 2 bit, tweede tarief, verzwakte uitgewassen plaats die hoofdbesprekingsforum is over deze plaats is!

Een zo donkere plaats, zou zelfs nacht het niet bezoeken, zodat zal afschuwelijke ian huntley het niet vermelden, zodat lafhartig - dick zal niet aan het, zodat lelijke peter beardsley squirms bij de gedachte van het drijven, zodat nonsensicle goody is de jade van het op de hoogte, zodat zullen de inferieure slechts eencellige organismen het op de hoogte brengen, tevreden niet vermeld het, huiver ik bij zijn naam.

laugh.gif

Groot humeur bij zulk een recente uur! wink.gif

Goede nacht.
Bobsta
CITAAT (VacantPossession @ Dec 29 2007, PM van 10:59) *
Ik ga dit enkel eens stoten om een lichte afleidingsactie van nieuws aan te moedigen hier rapporteerde die vaak in „meer van zelfde“ categorie zonder veel stevige vooruitgang toe te voegen is, en ik ben zo schuldig zoals iedereen. Proberen en verwijder weg wat tijd voor een bit uit lichte hulp van het gebruikelijke malen, enkel voor een verandering. Dank u.

Persoonlijk zou ik een extra categorie van de „Meeste elloquent affiche“ willen toevoegen en uw goede zelf, VP benoemen.
Nickolarge
CITAAT (Onpartijdig @ 29 Dec 2007, PM van 11:28) *

Wat is de donkere zijwebsite? Ik probeerde om het zonder succes te vinden.
Loo van Bloo
CITAAT (Nickolarge @ Dec 30 2007, PM van 12:09) *
Wat is de donkere zijwebsite? Ik probeerde om het zonder succes te vinden.

dwaas valdermort.com
het daiking
Slechte oud?.! niemand geeft apen over hem maar hij moet omhoog daar zijn aangezien de gezondste, rationele, geëerbiedigdez affiche, hij hoe dan ook mijn benoeming zou zijn.

Beste catchphrase? 100% van CGNAO „waarborgde“ nog niettemin nog onderworpen niet aan hyperinflation

De grappigste Affiche zou de Jeugd geweest zijn Dissapated maar zijn recente inspanningen zijn plotseling van zijn hoge normen gevallen en ik denk Oplosbare Kelt een speciale vermelding in deze categorie voor het type van Kraken van het Krediet P.IX verdient dat hij heeft gehouden ontgravend.
M. Parry
Hij doesen't post veel, maar wanneer hij doet het is donker amuserend.

De man XYY = Grappigste Posten.
nest
Grumpy Oude Mens - gaf goed advies dat ons toeliet om onze plaats verkochte Phew op het allerlaatste moment te krijgen!!! Al ronde goede kerel.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.