Warning: fopen(cache/14d0e0d74b3d3347e1a2855bcda7f317.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > de Overdracht van de Draad
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De Overdracht van de draad
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > Investering > Contant geld ISA en de Rekeningen van Besparingen
De gemaskeerde Tulp
Hallo,

Krijg Ik word verteld dat mensen die eigenschappen verkopen de gelddraad op hun bankrekeningen eerder dan hebbend een cheque? Een paar vragen:

1. Is dit moment? (Zoals tegengesteld voor de dagen van X voor een te ontruimen cheque)

2. Ik veronderstel er een prijs - om het even welk idee is hoeveel van Britse bank aan Britse bank?

Dank,

TMT.
Jason
Niet zij gebruiken een overdracht van KLOOFJES die gewoonlijk dezelfde dag is als vóór [3pm] ik denk. De kosten zijn gewoonlijk laatste tijd £20-30 ik een overdracht van KLOOFJES deed.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.