tara747
14 januari 2008, 10:24 AM
CITAAT (peul @ 12 Januari 2008, 01:50 AM)

Ik houd van die grote rode sloganstijl. Zeer oog het vangen!
Ja, begint EAs wanhopig te worden! Zij gaan ons werk voor ons spoedig doen door de prijsverminderingen van GROTE RODE BRIEVEN te adverteren.
CITAAT (doccyboy @ 12 Januari 2008, 09:35PM)

Goede zorg 767 prijsverminderingen deze week - dat kan niet zeker juist zijn? Ik dacht de markt opleefde?
http://www.treesdontgrowtothesky.com/Prope...NI/12.01.08.htmGoed nieuws.
CITAAT (Vespasian @ Januari 13 2008, PM van het 04:31)

Goed mensen, met 755 deze week en 203 vorige week, die slechts 4.35% van 22000 oneven op propertynews vertegenwoordigt. Deze kunnen als grote aantallen schijnen, maar wij hebben ver aan de bodem.
Iedereen heeft om het even welk idee hoeveel onder aanbiedingen binnen onder vraagprijzen komt? Estate_agent_NI?
Ik sprak vorge nacht aan een vriendenbroer wie om in Lisburn probeert te verkopen. Zij hadden vorige week een kijker. Hem en zijn vrouw gekscheerden over het die de enige kijker in Lisburn is. Ik ben benieuwd hoe dit gebrek aan zaken EA cash flow beïnvloedt? De zaken zijn vrij langzaam 6 maanden geweest
Ik zou zeggen EAs a in groot probleem met zo weinig zaken die is gaat. Sommigen consolideren, het staat te bezien wie zal overleven. Maar ik zou zeggen er minder EAs door deze zomer zal zijn dan er, en minder opnieuw door Kerstmis enz. enz. nu zijn.