Warning: fopen(cache/3fc4dde291d9bbf49b0f2d3ea451e194.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum > Nethouseprices van de Neerstorting van de Prijs van het huis
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Nethouseprices
De Prijzen van het forum > van het Huis van de Neerstorting van de Prijs van het huis > de schrijvers uit de klassieke oudheid
Pagina's: 1, 2
Ik vertelde zo u
Zij hebben voor 05 Januari bijgewerkt

Deed dat een onderzoek op Londen W9 dat duizenden op duizenden vlakten van het herenhuisblok heeft.

Totaal dat voor Januari wordt verkocht = 6

Ja is dat 6 voor het geheel van Londen W9, als dit het correcte dan daar gaan is heel wat EA zijn die vooral wanneer theres waarschijnlijk 15 bedrijven die minstens het gebied dienen zinkt. Dat is 6 prijzen die tussen 15 bureaus worden verdeeld biggrin.gif laugh.gif tongue.gif
moosetea
CITAAT (ik vertelde u @ in de war breng zo 2 2005, PM van het 04:02)
Zij hebben voor 05 Januari bijgewerkt

Deed dat een onderzoek op Londen W9 dat duizenden op duizenden vlakten van het herenhuisblok heeft.

Totaal dat voor Januari wordt verkocht = 6

Ja is dat 6 voor het geheel van Londen W9, als dit het correcte dan daar gaan is heel wat EA zijn die vooral wanneer theres waarschijnlijk 15 bedrijven die minstens het gebied dienen zinkt. Dat is 6 prijzen die tussen 15 bureaus worden verdeeld  biggrin.gif  laugh.gif  tongue.gif
*

Hmm u kon NHP gebruiken om een aardige grafiek van verkoop op uw gebied te doen…
niet-FTBer
Mijn normaal onderzoeksgebied dat ik een oog houd is twee postcodegebieden die een grote stad behandelen.

Gecontroleerde enkel nethouseprices…. slechts 47 verkoop in totaal voor Januari. Beste Oh laugh.gif
moosetea
Wat meer interessante stats van nethouseprijzen in het algemeen van Worcester, deed ik onderzoeken op Worcester, en telde het aantal resultaten voor specifieke mounths (januari)

Verkoop:
2000: 2802
2001: 4082
2002: 4309
2003: 3638
2004: 3456
2005: 93 tot dusver

Vergelijkend Januari 2004 bij Januari 2005 .....

Januari 2003: 269
Januari 2004: 359
Januari 2005: 93

Synopsis:
Het kijkt als verkoophoeveelheden is geweest in daling sinds 2003, hoe jaarlijks dit Januari, in vergelijking met laatste Januari vreselijk is geweest, de stijging van Januari 2004 schijnt logisch omdat EA in Worcester 12 mounths geleden vooral bezig was. IMO dingen het havent begonnen vergt verpletteren behoorlijk nog in Worcester, ABSOLUUT dit in een grafiek….
Ik vertelde zo u
Gecontroleerde enkel Jan04 Londen W9

veronderstel de positie van de NEERSTORTING

Jan04 72 verkoop

Jan05 6 verkoop

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Te duur omhoog handel te drijven
Controleerde enkel mijn stad
03 - 30 januari
04 - 12 januari
05 - 4 januari

Dat is wat vertraging!
moosetea
Ik ben benieuwd of zijn al „gegevens“, binnen wat over Dec 2003 bij Dec 2004… vergeleek Zijn een schande zijn zo moeilijk om de gegevens te krijgen, aangezien het WERKELIJK aardig zou zijn om dit op een grafiek in kaart te brengen
Financiële Ontwerper
CITAAT (te duur omhoog handel te drijven @ breng 2 2005, 03:52PM) in de war
Controleerde enkel mijn stad
03 - 30 januari
04 - 12 januari
januari 05Â - 4

Dat is wat vertraging!
*

EN10 en EN11

04 - 98 januari
05 - 31 januari

Muhahahaha .......
garypearson
Gecontroleerde gegevens voor Fareham

Het 03:215 van Dec
Het 04:100 van Dec

Nice…
M. Tickle
Krijg ook geen opgewekte mensen, binnen zijn al gegevens niet.

Wij deden dit alles toen NHP eerst werd gelanceerd, dan voor 04 Oktober (meest recente maand tegelijkertijd) hadden 37 vermelde transacties, nu zijn 74.

Zo niet allen schijnen zij om op eerste blik te zijn.
PaulParanoia
Mijn gebied SS6.

Van 47 in 04 tot 18 Januari in 05 Januari is gedaald.

Zijn nog alle cijfers van Januari in?
DonnieDarker
laugh.gif

Januari 2004 in mijn postcode: 59 eigenschappen verkopen

Januari 2005 in mijn postcode: 16 eigenschappen verkopen

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
M. Tickle
Maar het zal toenemen omdat alle cijfers nog niet binnen zijn.
brij
er kan een vertraging zijn alvorens de details beschikbaar zijn. de paar huizen in mijn weg namen een paar op maanden alvorens de details… accesible waren
moosetea
CITAAT
Het het auteursrechtmateriaal wordt van de Kroon van © gereproduceerd met de toestemming van de Registratie van het Land. Dit materiaal werd het laatst bijgewerkt op 25 Januari 2005 het de periode vanaf 1 April 2000 tot 31 December 2004 behandelt.

dat de gemiddelde gegevens accurate/in upto Dec 2004 zijn? en Januari is enkel de bot?
DonnieDarker
CITAAT (M. Tickle @ brengt 2 2005, PM van het 04:37) in de war
Maar het zal toenemen omdat alle cijfers nog niet binnen zijn.
*

Booooooo. En ik veronderstel dat wanneer wij 05 Januari zeggen, wij eigenlijk over bezit dat „spreken“ in de dode maand van December verkocht.

Vergt 6 weken om door de molen te gaan en aan de landregistratie worden gerapporteerd
M. Tickle
Ik denk voor een volledig nauwkeurig beeld, zou men de laatste 3 maanden moeten negeren.

Soz sad.gif
Ik vertelde zo u
Aangezien LR de driemaandelijkse cijfers vrijgeeft 5 weken nadat het eindigt wij kunnen veronderstellen dat deze cijfers volledig zijn aangezien er ruwweg 5 weken sinds het eind van Januari verlopen is?
2MeterBear
De recente LR winst kan lange tijd druppelen in. Ik begrijp dat de regel is dat u 3 maanden na de maand moet beschikbaar wachten in kwestie voor nauwkeurige cijfers te zijn. Zo zou u statistische veronderstellingen voor de gegevens van November op dit ogenblik slechts moeten maken.

Dit is één aspect van ondoorzichtigheids binnenshuis prijzen en een andere reden dat de neerstorting niet behalve achteraf gezien herkenbaar zal zijn. Interessant in de grote voorraadneerstorting van 1929 was het ook een gebrek aan opportuniteit in tarifering die hielp tot paniek leiden. De mensen ervaren een neerstorting nadat het mogelijk is te handelen, vandaar verhogend paniekgedrag.

Zijn begin om te gebeuren, maar niemand zal definitief tot na de verkiezing van Mei kunnen vertellen. Natuurlijk, is dat enkel toeval.

CITAAT (ik vertelde u @ in de war breng zo 2 2005, PM van het 05:56)
Aangezien LR de driemaandelijkse cijfers vrijgeeft 5 weken nadat het eindigt wij kunnen veronderstellen dat deze cijfers volledig zijn aangezien er ruwweg 5 weken sinds het eind van Januari verlopen is?
*
Tonyb69
Als ik op Chelmsford zoek krijg ik verkoop vanaf 1 Januari aan 31 Januari 2005, zodat ik in verband met wat worden geïnteresseerde moet worden toegevoegd.

In elk geval verkoop Chelmsford: -

Januari 2005 73
Januari 2004 252
Januari 2003 280
Januari 2002 266
Januari 2001 248
europbaron
Ik voltooide in 05 Januari en mijn oud huis is nog niet vermeld. Mening u is er slechts 1 vermeld bezit!
De Kat van de giraf
CITAAT (2MeterBear @ brengen 2 2005, 05:02PM) in de war
Zo zou u statistische veronderstellingen voor de gegevens van November op dit ogenblik slechts moeten maken.
*

De Verkoop van het Huis van Kettering tot Nevember 04:

De de herfstsprong die in 03 gebeurde sep-Nov. slaagde om in 04 te materialiseren er niet in, hoewel de verkoop hoger was in het eerste deel van het jaar.

De volgende maanden zouden interessant moeten zijn.

leugenaar dief twit
Netelig
Interessante cijfersfolkestone in Kent

01 januari 98 van 1607 totale verkoop d.w.z. 6.1%
02 januari 115 van 1894 totale verkoop d.w.z. 6.07%
03 januari 103 van 1680 totale verkoop d.w.z. 6.13%
04 januari 130 van 1553 totale verkoop d.w.z. 8.37%
05 januari 34 GEEFT ONTWORPEN VERKOOP VAN TUSSEN 406 EN 566 VOOR het jaar realiseren de recente ingangen zullen beïnvloeden maar dit is enorm verschil voor mijn gebied d.w.z. Folkestone in Kent.

01 Dec 134 van 1607 verkoop d.w.z. 8.34%
02 Dec 165 van 1894 verkoop ie8.71%
03 Dec 178 van 1680 verkoop d.w.z. 10.6%
04 Dec 72 van 1553 d.w.z. 4.64%
04 zou Dec circa 140 tot 160 verkoop van historische analyse verwacht hebben,
om het even wie wordt anders gelijkaardige resultaten??
geen dobbel
Londen SW15

Dec van nov. 03 - 123 03 - 129
Dec van nov. 04 - 87 04 - 57
TIF
Slechts 2 in mijn lokale stad in o.k. Januari, het zijn aan de kleine kant in elk geval, die is als de gegevens volledig zijn.

Ik ben door de jaren geweest en het patroon dat ik was heb gevonden die hier was een piek (van voltooiingen) in Juni/Juli/Augustus 2003 sindsdien met een langzame daling. December 2004 en de tribune van Januari 2005 uit zoals uiterst zijnd - laag, die is als al gegevens bijgewerkt zijn

Geef uit: een breder onderzoek naar postcode LL4 en de volgende gegevens gaan

2000 = 284 voltooiingen (niet incl. Januari - Maart)

2001 = 421 voltooiingen

2002 = 455 voltooiingen

2003 = 548 voltooiingen

2004 = 402 voltooiingen

Als mijn wiskunde o.k. is waren er 36% minder verkoop in 2004 in vergelijking met 2003.
CrashedOutAndBurned
Wij hebben deze plaats voor al manier van doelpostcodes afgetast en er zijn oog-opent, besnoeiing - prijsverkoop. In feite, opnieuw bekijken wij sommige gebieden van Groot Londen, aangezien het verschil tussen er en Watford in termen van vraagprijzen 10-15 een minder dan jaar of zo geleden schijnen.

Sommige immobiliënmarkten van Londen moeten in het water dood zijn.
Word hier me uit!
Kendal Cumbria,

Januari 2004 65 Verkoop

Januari 2005 9, ja negen verkoop

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Moet niettemin toelaten, is heel wat raad SSTC van-laat uitgegaan, nochtans zullen deze waarschijnlijk mislukken laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Mark5290
Controleerde enkel mijn gebied, Coventry

Totale verkoop

2000 - 5497
2001 - 7342
2002 - 8460
2003 - 7474
2004 - 6632
2005 - 118 tot dusver

Tegen Maand

2001 - 377 januari
2002 - 436 januari
2003 - 485 januari
2004 - 530 januari
2005 - 118 januari tot dusver
Charlie de Landloper
Het geheel van de postcode RM
Delen van het Ontschorsen en Dagenham
Het geheel van Havering
Grays
Ockendon
Purfleet
Aveley

Totaal 2004 = 10.564
Totaal in 2005 tot dusver = 227
Melmoth de Zwerver
De cijfers zijn niet perfect, oprapen elke verkoop niet. Een onderzoek op het huis wij 2001 inkochten en in 2004 verkochten en IS niet is IT DAAR - maar 2004 van de volgende deur verkoop.
Hoe lang wij moeten wachten
smile.gif Enkel Bekeken mijn gebied smile.gif

Broadstairs Margate

04 51 Verkoop van januari 100 verkoop

05 21 Verkoop van januari 29 verkoop

geen kwestie die manier u het bekijkt die een minder huizen die is worden verkocht
Ik vertelde zo u
Met de elektronische post verstuurd hen die gisteren vragen of de cijfers volledig voor 05 Januari zijn of het die waarschijnlijk is zullen meer worden toegevoegd?

Vandaag ontvangen antwoord;

Hallo 88888888

Dank voor het contacteren van ons over dit.

Ik geloof dat wij op plaats nu al volledige marktwaarde woon hebben
de transacties registreerden met binnen de Registratie van het Land/Registers van Schotland
Januari 2005.

Is daar een transactie van dit type dat u hoopte te vinden die nog niet zijn
daar?

Beste wensen
8888
Nethouseprices Admin

Oh beste blikken als is er een ernstig probleem met de bezitsmarkt laugh.gif
rood
CITAAT (ik vertelde u @ in de war breng zo 3 2005, PM van het 08:22)
Met de elektronische post verstuurd hen die gisteren vragen of de cijfers volledig voor 05 Januari zijn of het die waarschijnlijk is zullen meer worden toegevoegd?

Hallo 88888888

de transacties registreerden met binnen de Registratie van het Land/Registers van Schotland
Januari 2005.

daar?

Beste wensen
8888
Nethouseprices Admin
*

Ik veronderstel het volgende ding u gaat zeggen „ik VERTELDE U ZO“. is.
wink.gif
Dicky
CITAAT (ik vertelde u @ in de war breng zo 3 2005, PM van het 08:22)

Hallo 88888888

Januari 2005.

daar?

Beste wensen
8888
Nethouseprices Admin
*

Hoe bekijkt u de aantaltransacties op een postcodebasis?
RRP
Dit is vrij een revelatie. Moet helling dit tot de bovenkant. Ik hoop dit gespeld wordt
Warwickshire Knul
CITAAT (RRP @ brengt 3 2005, PM van het 07:41) in de war
Dit is vrij een revelatie. Moet helling dit tot de bovenkant.  Ik hoop dit gespeld wordt
*

Goed, zette dat me ertoe aan om mijn gebied in het lichtjes minder elegant-eind van Warwickshire te gaan en te bekijken. ph34r.gif

Totalen:

2001 - 2137 verkoop
2002 - 2200 verkoop
2003 - 2279 verkoop
2004 - 2057 verkoop

Januari 2005: 55 verkoop (extrapoleert aan enkel 660 tijdens het jaar).

Dat is een vrij dramatische vertraging door iedereen normen.
Skint het vuil zou ftb zijn
Bloomin eck. Dit zou kunnen zijn grote! biggrin.gif

Niet kan het over nog eens 18 maanden wachten, moet ik één of andere besparing eerst doen unsure.gif
west gegaan
CITAAT (warks_lad @ breng 3 2005, 07:55PM) in de war
Goed, zette dat me ertoe aan om mijn gebied in het lichtjes minder elegant-eind van Warwickshire te gaan en te bekijken.    ph34r.gif

Totalen:

2001 - 2137 verkoop
2002 - 2200 verkoop
2003 - 2279 verkoop
2004 - 2057 verkoop

Januari 2005: 55 verkoop (extrapoleert aan enkel 660 tijdens het jaar).

Dat is een vrij dramatische vertraging door iedereen normen.
*

Ik denk niet u een geheel jaar van de verkoop van Januari kunt extrapoleren. Het is traditioneel een langzame maand. De blikken zoals het aantal van het definitieve jaar zullen, nochtans een lager zijn. Misschien zou u een seizoengebonden aanpassing moeten doen, als Nationaal.

2001 - 2137 verkoop
2002 - 2200 verkoop
2003 - 2279 verkoop
2004 - 2057 verkoop

Januari 2005: 55 per seizoen aangepaste verkoop (aan 5679 tijdens het jaar). laugh.gif
FTB
Blimey, zelfs alle beren betwijfelde de cijfers aangezien zij zo „slecht“ zijn!

Ik heb nog mijn twijfels zij correct zijn! Maar als zij zeggen zijn zij, die I om ben te debatteren…? wink.gif
RRP
Greenwich SE10. 35 verkoopJanuari 2004

11 verkoopJanuari 2005
west gegaan
CITAAT (RRP @ brengt 3 2005, PM van het 08:52) in de war
Greenwich SE10.    35 verkoopJanuari 2004

11 verkoopJanuari 2005
*

Dat is meer als het!
FTB
De verkoop voor 05 Januari 'in mijn postcode is 33% van wat zij in 05 Januari 'waren.
(Zuidoosten - Essex)
Starcrossed
EX6 (nr Exeter)

Het 2004:17 van januari

Het 2005:7 van januari
patprimer74
CITAAT (ik vertelde u @ in de war breng zo 3 2005, PM van het 07:22)
Januari 2005.
*

Droevig om een vochtige voetzoeker maar allen te klinken zeggen zij is dat zij alle GEREGISTREERDE (GEREGISTREERDE herhaling,) transacties van Januari 2005 tonen. Wat over alle transacties die geregistreerde later laat/zijn? Dit onderwerp werd behandeld over een maand geleden en I, voor één, besloot dat deze cijfers ongeveer 2-3 maanden zonder betekenis zijn wanneer de meeste registratie binnen zijn.

p
BigDipper
CITAAT (FTB @ brengt 3 2005, PM van het 09:11) in de war
De verkoop voor 05 Januari 'in mijn postcode is 33% van wat zij in 05 Januari 'waren.
(Zuidoosten - Essex)
*

Ik deed sommige vergelijkingen van oct 2003 met oct 2004 voor IG11. Alle verkoop zou onderhand voor deze data moeten worden gemeld en een daling van ongeveer 50% vinden.
OnlyMe
SN1 - Swindon en gebieden die met SN1x beginnen.

2004 - 337 januari
2005 - 91 januari
mongoes
Londen E14

Januari 2003 101
Januari 2004 117
Januari 2005 40

En wij worden nog brieven van landgoedagenten die het feit aanmanen dat zij meer eigenschappen op hun boeken omdat dingen „omhoog gebroken worden“ - somebodies vertellend porkies… nodig hebben

Naakt in mening dat deze cijfers voor voltooiingen in Januari zijn, zodat zullen waarschijnlijk van de aanbiedingen van Nov. zijn/van Dec. De cijfers „van de de lentesprong“ zullen uit in een maand of twee zijn. Zij maken nog grote lezing biggrin.gif
Freelance Mycophagist
Surbiton KT5:

Jan04: 33

Jan05: 7

Veronderstel de positie…
FTB
CITAAT (BigDipper @ brengt 3 2005, PM van het 10:23) in de war
Ik deed sommige vergelijkingen van oct 2003 met oct 2004 voor IG11. Alle verkoop zou onderhand voor deze data moeten worden gemeld en een daling van ongeveer 50% vinden.
*

Geprobeerd enkel Oktober - '04 waren 80% van '03 voor mijn postcode in Zuidoosten.
Jachthaven
CITAAT (patprimer74 @ brengen 3 2005, 09:21PM) in de war
Droevig om een vochtige voetzoeker maar allen te klinken zeggen zij is dat zij alle GEREGISTREERDE (GEREGISTREERDE herhaling,) transacties van Januari 2005 tonen.  Wat over alle transacties die geregistreerde later laat/zijn?  Dit onderwerp werd behandeld over een maand geleden en I, voor één, besloot dat deze cijfers ongeveer 2-3 maanden zonder betekenis zijn wanneer de meeste registratie binnen zijn.

p
*

Wanneer een huisverkoop voltooit moet de verandering van titel bij de Registratie van het Land binnen 28 dagen worden geregistreerd of er is één of ander reusachtig probleem. U wenst hier een rechtskundig adviseur welomlijnd om over dit te zijn.
Wanneer een huisverkoop vordert, is dat wanneer de problemen met de titel worden ontward. Als er een probleem met de titel van een huis is koopt u, zal uw rechtskundig adviseur u niet het laten kopen tot het probleem wordt gesorteerd. Zo, huisvest voltooiingen die in Januari nu worden geregistreerd bij de Registratie van het Land plaatsvonden. Zij drijven niet ongeveer in de ether zodat kunnen zij worden retrospectief toegevoegd aan het totaal van Januari.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.