naaldboom
5 januari 2008, PM van het 09:27
Het kwam enkel aan me voor dat mensen die op het punt van het scheiden zijn (ik ben niet, me ongerust maak niet!) , in massa, zou kunnen beslissen het met vóór om het even welke neerstorting van de huisprijs over te worden - verkoop het familiehuis, verdeel het contante geld - beide ex-partnershuur tot zijn de prijzen gedaald kopen genoeg aan elk een fatsoenlijke plaats.
OzzMosiz
5 januari 2008, PM van het 09:34
CITAAT (naaldboom @ 5 Januari 2008, 09:27PM)

Het kwam enkel aan me voor dat mensen die op het punt van het scheiden zijn (ik ben niet, me ongerust maak niet!) , in massa, zou kunnen beslissen het met vóór om het even welke neerstorting van de huisprijs over te worden - verkoop het familiehuis, verdeel het contante geld - beide ex-partnershuur tot zijn de prijzen gedaald kopen genoeg aan elk een fatsoenlijke plaats.
Scheidingen zijn eigenlijk vrij laag de in vergelijking met jaren voorbij gegaan (misschien gepast aan het naast elkaar bestaan in plaats van het huwen).
De verontschuldigingen die door VIs over prijzen worden gemaakt die hoog cos. van de vraag van paren het verdelen is paard-shi+ zijn
De gemaskeerde Tulp
6 januari 2008, 11:56 AM
Ik denk u in scheidingen zult vinden dat één partij, gewoonlijk het wijfje, vastbesloten om op het huis is tot elke prijs te houden. Dit is vaak in verzet tegen raad omhoog te verkopen. Ook, als de kinderen dan geïmpliceerdo zijn gaat het huis gewoonlijk whoever bewaring van de kinderen heeft en dat is bijna altijd de vrouw.
Natuurlijk, is er overvloed van mannen die vrouwen in de steek laten en die dan ontdekken zij het familiehuis moeten omhoog verkopen aangezien het zij slechts bron van inkomsten is.
Eerder dan proberen om over de „voordelen“ van scheiding aan om het even welke huisvestingsneerstorting te denken probeer en denk over de gekwetste ellende, en de pijn die een recessie en een huisvestingsneerstorting aan tientallen duizenden mensen via scheiding in de komende jaren zullen brengen. Sommigen zullen omhoog beëindigen begaand zelfmoord. Ik denk niet wij om het even welke vreugde in scheiding zouden moeten vergen.
SurgeonGeneral
7 januari 2008, 12:14 AM
CITAAT (Gemaskeerd Januari 2008, 11:56 AM van de Tulp @ 6)

Ik denk u in scheidingen zult vinden dat één partij, gewoonlijk het wijfje, vastbesloten om op het huis is tot elke prijs te houden. Dit is vaak in verzet tegen raad omhoog te verkopen. Ook, als de kinderen dan geïmpliceerdo zijn gaat het huis gewoonlijk whoever bewaring van de kinderen heeft en dat is bijna altijd de vrouw.
Natuurlijk, is er overvloed van mannen die vrouwen in de steek laten en die dan ontdekken zij het familiehuis moeten omhoog verkopen aangezien het zij slechts bron van inkomsten is.
Eerder dan proberen om over de „voordelen“ van scheiding aan om het even welke huisvestingsneerstorting te denken probeer en denk over de gekwetste ellende, en de pijn die een recessie en een huisvestingsneerstorting aan tientallen duizenden mensen via scheiding in de komende jaren zullen brengen. Sommigen zullen omhoog beëindigen begaand zelfmoord. Ik denk niet wij om het even welke vreugde in scheiding zouden moeten vergen.
Zie mijn vorige post op dit. De dwaze hebzucht of de trots zal aan deze ellende voor zij toevoegen die het huis moeten hebben „winnen“.
www.mensdivorcedoctor.com
het waitingandsaving
8 januari 2008, PM van het 11:29
Ik schijn me herinneren lezend dat de aantallen scheidingen uitgaan wanneer de financiën goed zijn - het is gemakkelijker te verdelen, aangezien beide partijen het potentieel „hebben financieel O.K. te zijn“. Wanneer de tijden taai zijn, hangen de mensen vaak binnen daar, aangezien er vooruit nog slechter zijn als zij verdelen.
Hebben gezegdd dat nochtans, misschien dit keer, het verschillend is (het is de eerste keer ik dat in HPC! heb geschreven) Met het potentieel voor mensen die financiële problemen van de hun andere helften hebben verborgen meer dan ooit, kon ik zien dat misschien er gevallen zal zijn waar het financieel beter is om afstand van de partij te bereiken die met contant geld/schulden/enz. onverantwoordelijk is.
M.W&S en ik begon onlangs over wat benieuwd te zijn zal gebeuren wanneer de mensen die zaken hebben beginnen om het snuifje te voelen - vermoedelijk er zal minder contant geld zijn op de de maitresse/stuk speelgoed jongen te bespatten. Het sloeg ons dat „het gaan naar de gymnastiek“ een perfecte verontschuldiging is - de regelmatige verplichting, en een reden vers terug te komen overgoten - wanneer u zich niet het gymnastieklidmaatschap (en ik veronderstel die één van de eerste dingen om in de riem van mensen zal zijn te gaan het aanhalen oefeningen - geen bedoelde woordspeling) kunt veroorloven, zou de zaak ook moeten beëindigen… (wij dreven voorbij de gymnastiek van een ex collega, die wordt verondersteld om een zaak met een andere ex collega) te hebben
Om naaldboom te citeren - ik ben niet, (op het punt van scheiding!) me maak niet ongerust!
mitchbux
9 januari 2008, 11:35 AM
CITAAT (OzzMosiz @ Januari 5 2008, PM van het 09:34)

Scheidingen zijn eigenlijk vrij laag de in vergelijking met jaren voorbij gegaan (misschien gepast aan het naast elkaar bestaan in plaats van het huwen).
De verontschuldigingen die door VIs over prijzen worden gemaakt die hoog cos. van de vraag van paren het verdelen is paard-shi+ zijn
Ik herinner me lezend iets een jaar of zo geleden, dat de hoge huisprijzen een grote factor in sommige paren die waren proberen samen te blijven. Zodra de gelijkheid werd verdeeld was het geen goed genoeg storting voor een plaats van hun.
Ik heb een vriend die op het punt staat haar philandering echtgenoot te scheiden. Hij heeft een gezond definitief salarispensioen tegen zijn aandeel van de gelijkheid (helemaal bijna bezeten huis) te compenseren. Ik heb haar geadviseerd om brand op om het even welke financiële regeling te hangen, aangezien de waarde van zijn activa (het pensioen) niet zal dalen, maar de gelijkheid in het huis zal. Zij zeer gelukkig kon uit een HPC worden, en de hypotheek te moeten niet verhogen om het huis te houden. De goede baan b*st ** D heeft geen het pensioenplan van de geldaankoop.
OzzMosiz
9 januari 2008, PM van het 12:52
CITAAT (mitchbux @ 9 Januari 2008, 11:35 AM)

Ik herinner me lezend iets een jaar of zo geleden, dat de hoge huisprijzen een grote factor in sommige paren die waren proberen samen te blijven. Zodra de gelijkheid werd verdeeld was het geen goed genoeg storting voor een plaats van hun.
Ik heb een vriend die op het punt staat haar philandering echtgenoot te scheiden. Hij heeft een gezond definitief salarispensioen tegen zijn aandeel van de gelijkheid (helemaal bijna bezeten huis) te compenseren. Ik heb haar geadviseerd om brand op om het even welke financiële regeling te hangen, aangezien de waarde van zijn activa (het pensioen) niet zal dalen, maar de gelijkheid in het huis zal. Zij zeer gelukkig kon uit een HPC worden, en de hypotheek te moeten niet verhogen om het huis te houden. De goede baan b*st ** D heeft geen het pensioenplan van de geldaankoop.
Duidelijk, is hij een teen-vod, maar hij kan redenen gehad hebben voor zijn „het philandering“ - bijvoorbeeld wordend geen!
KingCharles1st
9 januari 2008, PM van het 01:10
blimey dit is een oude draad
mitchbux
13 januari 2008, PM van het 01:06
CITAAT (OzzMosiz @ Januari 9 2008, PM van het 12:52)

Duidelijk, is hij een teen-vod, maar hij kan redenen gehad hebben voor zijn „het philandering“ - bijvoorbeeld wordend geen!
Ik krijg dat niet ver in mijn vriendenverhoudingen met los hun echtgenoten. Nochtans het eerste ding dat zij ertoe brengt zich aan de artsen was om te controleren heeft gedaan zij om het even wat niet had gevangen - zodat kom voor ik hij iets kreeg!
DrBubb
26 januari 2008, 02:35 AM
De statistieken maken werkelijk onverbiddelijke lezing…
Statistieken van Grote Depression*
+ Huwelijk ...........: -15%
+ Scheiding .............: -25%
+ BNP .................: -50%
+ DJIA .................: -90%
* (van een q-Lijn vraag op FS, xx januari 2008: ongeveer 34 minuten binnen)
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.