Warning: fopen(cache/2206045614f70469dd37735912b1f7cc.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum > de Telegraaf van de Neerstorting van de Prijs van het huis: De vlucht aan Goud als Investeerders verliest Geloof in Geld
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Telegraaf: De vlucht aan Goud als Investeerders verliest Geloof in Geld
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > Investering > Goud en andere kostbare metalen
cgnao
MUHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH

http://www.telegraph.co.uk/money/main.jhtm...C-mostviewedbox
De vlucht aan goud als investeerders verliest geloof in geld
Laatst bijgewerkt: 1:30 am GMT 06/01/2008

De prijs is 42 percenten gesprongen aangezien de het kredietmarkten van de V.S. aan hun hartaanval in Augustus leden. Het heeft sinds Bruine Gordon verkocht over de reserves van half Groot-Brittannië verdrievoudigd, achtend het een barbaars overblijfsel. Die zelfgenoegzaamheid heeft belastingbetalers £3.4bn, na het aanpassen winst van dollar, euro, en Yenbanden gekost.

Merk op dat gebroken goud de 28-jaar verslag enkel dagen nadat de Europese Centrale Bank zijn monetaire „schok en awe“ lanceerde, overgietend de helft triljoen dollars op de banken, met parallelle bewegingen door Gevoed, de Bank van Engeland en de Zwitsers.

In de MiddenLeeftijden in reële waarden haalde het goud bijna $3.000 een ons. De prijs daalde aan meer dichtbijgelegen $550 toen Spanje de wereld met rijkdom Aztec en Inca overstroomde, en daar hing het voor drie eeuwen.

Maar de moderne era is een aberratie geweest. De levering is uitgeput. Misschien zouden wij de MiddenLeeftijden als juiste benchmarkprijs nu moeten beschouwen. Één ding is bepaald: het goud zal document overtreffen zolang de overheden houden verhogend globaal geldvoorraad 15 percenten per jaar.

narco
CITAAT (cgnao @ 6 Januari 2008, 02:20 PM) *
Maar de moderne era is een aberratie geweest. De levering is uitgeput. Misschien zouden wij de MiddenLeeftijden als juiste benchmarkprijs nu moeten beschouwen. Één ding is bepaald: het goud zal document overtreffen zolang de overheden houden verhogend globaal geldvoorraad 15 percenten per jaar.

Ik ben hoeveel meer artikelen benieuwd als dit zullen zijn rond wanneer het goud $1000 raakt? ohmy.gif

Zeker zal de stierencyclus in een andere fase zich op dit niveau bewegen. Dit is het punt wanneer het grote publiek omhoog zit en luistert.
christh
Haha! Who schreef dat artikel? Ik merk op het niet door iedereen wordt ondertekend. Waarschijnlijk één van de kerels van bullionvault.
cgnao
CITAAT (christh @ 6 Januari 2008, 03:50 PM) *
Haha! Who schreef dat artikel? Ik merk op het niet door iedereen wordt ondertekend. Waarschijnlijk één van de kerels van bullionvault.

Wordt u die voorstellen dat de website van de Telegraaf is geweest binnendrongen in een beveiligd computersysteem of wat?
Het dalen het Voelen
Is één of andere HPCers banen bij de Telegraaf deze week geworden?
Financiële Ontwerper
Briljant! Dit verzekert ons bijna omhoog van een pullback aan waarschijnlijk 700-750 vóór de volgende grote beweging.
vicmac64
Ik denk ik morgen een ernstige blik bij goud - ik bedoel dat - goud zal nemen dat ik nu stratosferisch zal gaan heb geloofd.

Ik kan niets dan SLECHT financieel en bankwezennieuws van nu tot eind 2008 zien.
Verwoesting
CITAAT (vicmac64 @ Januari 6 2008, 04:38 PM) *
Ik denk ik morgen een ernstige blik bij goud - ik bedoel dat - goud zal nemen dat ik nu stratosferisch zal gaan heb geloofd.

Ik kan niets dan SLECHT financieel en bankwezennieuws van nu tot eind 2008 zien.

2008 verbleekt in vergelijking met het echte probleem dat voorbij het kon liggen.

Q4 is 2009 ruwweg wanneer ik de pret (of niet) werkelijk zie beginnend met wat als een globale hyperinflationary holocaust kijkt.

Het kopen van goud zal u zeker geen kwaad doen. wink.gif
domo
Nu orgasming de massa's over goud nogmaals zijn tijd voor een grote correctie. Hoe groot? Laat zien.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.