Warning: fopen(cache/838193ac5bc991adf6348c26263129a0.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum > Alexa Stats van de Neerstorting van de Prijs van het huis
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Alexa Stats
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > over housepricecrash.co.uk > over housepricecrash.co.uk
Charlie de Landloper
Het wordt geëist0 door sommige leden dat het rangschikken van HPC `s is gevallen.

Zij verzamelen hun stats door Browsers die hun geïnstalleerdei Toolbar hebben, trek ik `aan t, u?

Ik heb meer geloof in de Logboeken van het Forum dan een klap en mis methode die door Alexa wordt gebruikt. rolleyes.gif
Baronet van Duisternis
Zelfs als ik het wist waar te om de toolbar te krijgen, zou ik het niet waarschijnlijk installeren. Ik verdenk de meeste mensen het zelfde voelen.

Deze stats worden waarschijnlijk gecompileerd gebruikend een minder dan handvol gebruikers. Als één op vakantie voor een week gaat, onderaan ga stats.
The_Oldie
CITAAT (Charlie Januari 2008, PM van de Landloper @ 9 van het 04:52) *
Het wordt geëistT door sommige leden dat het rangschikken van HPC `s is gevallen.

Zij verzamelen hun stats door Browsers die hun geïnstalleerdei Toolbar hebben, trek ik `aan t, u?

Ik heb meer geloof in de Logboeken van het Forum dan een klap en mis methode die door Alexa wordt gebruikt. rolleyes.gif

Me ook, zie ik het dalend weg helemaal niet, maar het is op en neer afhankelijk van het nieuws van de dag.

Wij schijnen om ongeveer 400-500 gebruikers in de meeste tijden tijdens de werkdag, met pieken op Mpc- besluitdagen en wanneer sommige groot huisvestingsnieuws de heersende stromingspers raakt, aan meer dan 1.000 (de Meeste gebruikers ooit online waren 1.132 op 6 Dec 2007, 12:15PM) online te hebben.
Charlie de Landloper
CITAAT (Baronet van Januari 2008, 05:41PM van de Duisternis @ 9) *
Zelfs als ik het wist waar te om de toolbar te krijgen, zou ik het niet waarschijnlijk installeren. Ik verdenk de meeste mensen het zelfde voelen.

D.W.Z. van hier

De Toolbar van Alexa

Firefox van hier, opent in uw Browser Firefox

Sparky

Who weet of installeert één lid het onze het rangschikken exorbitant kon gaan. rolleyes.gif
Jason
Ik heb ook niet het niet.
bearORbullENIGMA

Veronderstel mijn disapointment op het openen van deze draad & het te weten komen dat „Alexa“ niet uw Vrouw van de naam van het Meisje was.
Charlie de Landloper
Donderdag 7 Februari bij 01-22.

CITAAT
gebruiker 311 actief in het verleden de 30 minuten
.

Nooit geweten dat sinds I `ve een lid van dit Forum sinds 2004. wink.gif
Baronet van Duisternis
CITAAT (bearORbullENIGMA @ 30 Januari 2008, 12:28 AM) *
Veronderstel mijn disapointment op het openen van deze draad & het te weten komen dat „Alexa“ niet uw Vrouw van de naam van het Meisje was.

Er was een reeks van TV van het BBC van die naam vele jaren geleden, starring schitterende Isla Blair.

Baronet van Duisternis
Juiste gedachte dat ik dit vandaag genomen screengrab zou toevoegen. 666 gebruikers in totaal. Niet slecht voor een niet in het bijzonder actuele dag.

Baronet van Duisternis
CITAAT (Charlie Januari 2008, PM van de Landloper @ 9 van het 04:52) *
Het wordt geëistT door sommige leden dat het rangschikken van HPC `s is gevallen.

Ik heb nog om van om het even welke HPC- affiche te lezen toelatend aan het hebben van de geïnstalleerde toolbar.

Deze mythe dat Alexa stats om het even welke relevantie heeft wordt nog gevent door sommigen. Of zij hebben een te malen bijl of kunnen echt niet het eenvoudige argument van Charlie begrijpen.

Blijkbaar de plaats die in 2006 een hoogtepunt wordt bereikt. gezien wij meer dan 1300 mensen hadden die op één punt vandaag het programma worden geopend, zou ik bedelen te verschillen. In 2006, werden 400 beschouwd als bezig.

Alexa stats is voor de vogels.
Charlie de Landloper
CITAAT (de Baronet van Duisternis @ brengt 11 2008, 12:57 AM) in de war *
Alexa stats is voor de vogels.

Het winterkoninkje bedelt te verschillen. biggrin.gif
Charlie de Landloper
Wat Alexa van dit zou maken.

CITAAT
De meeste gebruikers ooit online waren 1.470 op Vandaag, 01:11PM
Baronet van Duisternis
CITAAT (Charlie de Landloper @ brengt 17 2008, PM van het 11:28) in de war *
Wat Alexa van dit zou maken.

Als de affiche Joe Bloggs, één van de 2 of 3 mensen met de geïnstalleerded toolbar Alexa, tegelijkertijd kip had, zou Alexa zeggen waarschijnlijk dat de bezoekers 33% waren gedaald.
Charlie de Landloper
CITAAT (de Baronet van Duisternis @ brengt 18 2008, 01:12 AM) in de war *
Als de affiche Joe Bloggs, één van de 2 of 3 mensen met de geïnstalleerded toolbar Alexa, tegelijkertijd kip had, zou Alexa zeggen waarschijnlijk dat de bezoekers 33% waren gedaald.

Ik heb het op goed gezag dat twee bepaalde websites in geheim schijnen om hun leden aan te moedigen om de Toolbar te installeren Alexa, klaarblijkelijk hebben zij nu Microsoft in verkeer het rangschikken overgegaan. biggrin.gif unsure.gif
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.