Warning: fopen(cache/041cece803f1f33d03e6db80bc382f7f.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > I T V1 vanavond met Fiona Foster 09.01.08
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: I T V1 vanavond met Fiona Foster 09.01.08
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > over housepricecrash.co.uk > housepricecrash.co.uk in de media
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Geduldig het wachten
Samengevoegde posten:

Een blik zou kunnen waard zijn:

CITAAT
Dalingen van de Prijs van het Huis van Groot-Brittannië de Grootste:

Vanavond ITV 1

Het 10:00 p.m. van Januari van de woensdag 9 aan 10:30 p.m.

Onderzoek van de huidige daling in de immobiliënmarkt die van Groot-Brittannië, die de gebieden van het het meest het ergst beïnvloede land openbaart en niet alleen vraagt wie zich bevindt uit te verliezen, maar wie profiteert van de ineenstorting

ITV.com

Van S Whitely
Voor die van u om het punt (of wie op het willen steeds weer en over letten opnieuw) nog te zien, kunt u het van de server van HPC downloaden: Download nu (24 mins 1 seconde, DivX, 77.9MB)
Realistbear
Zij kunnen de gebruikelijke commissie van „deskundigen " hebben * proberend om de volledige verschrikking van de neerstorting onschadelijk te maken door te zeggen de prijzen langs zo zoals veel 0.1% „hebben verpletterd“ en kunnen stagneren gaand in de eerste helft van 2008 alvorens stijgende impuls in de tweede helft te herwinnen.

Experts* zal NOOIT aan een neerstorting toelaten. IIRC zij erkenden niet de prijzendalingen in Grote Neerstorting 1.

*Experts: De Agenten van het landgoed, de Makelaars van de Hypotheek, Bankiers en NuLabour politici allen gematigd door een vriendschappelijke goon HPI.
Geduldig het wachten
Rb, u is waarschijnlijk juist, is er nog een bepaalde poging om te ontkennen wat gebeurt en wat vooruit is. Maar ik herinner terug verscheidene gelijkaardige programma's in het vroege jaren '90hoogtepunt van verschrikkingsverhalen over negatieve gelijkheid, hernieuwde inbezitnemingen, en huisprijzen halverend in 2 jaar naast landgoedagenten die eisen, belachelijk, wie alles enkel op het punt stond opnieuw te verbeteren. Diep veranderd gevoel.

Tegen 1994, als u zei dacht u aan het kopen van een huis, dachten de meeste mensen u gek was laugh.gif
Pakje
CITAAT dat (geduldig @ 5 Januari 2008, PM van het 12:35 wacht) *
Tegen 1994, als u zei dacht u aan het kopen van een huis, dachten de meeste mensen u gek was laugh.gif

Zij zullen opnieuw in 2010.
CrashingPumpkin

Wanneer de mensen beginnen dit opnieuw te zeggen zult u het weten die de tijd zijn te kopen.
miauw
Een enkel gedachte hier…

Zou wat de productietijd op zulk een programma zijn?
crashmonitor
Rb, u is waarschijnlijk juist, is er nog een bepaalde poging om te ontkennen wat gebeurt en wat vooruit is. Maar ik herinner terug verscheidene gelijkaardige programma's in het vroege jaren '90hoogtepunt van verschrikkingsverhalen over negatieve gelijkheid, hernieuwde inbezitnemingen, en huisprijzen halverend in 2 jaar naast landgoedagenten die eisen, belachelijk, wie alles enkel op het punt stond opnieuw te verbeteren. Diep veranderd gevoel.

Denk niet 1994 de tijd was te kopen, werd het zeker werkelijk het gaan niet tot 1997-1999.The drie tot vijf jaar na 94 door stagnatie werden gemerkt. Ik werd gelachen bij voor het kopen van een huis voor 77K in 1996, werd het bezit dan nog gedacht van als iets die slechts na zeven jaar van inflatie - aangepaste dalingen daalt. Ik ging uiteindelijk via een pxovereenkomst die mijn bezit impliceert weg bij 300K en moest toen px ontladen. Dit was 2006 en was ongeveer twee jaar voorbij de piek want Derbyshire.I een weinig vroeg kocht en een weinig laat verkocht.
Besparing voor een RuimteSchip
CITAAT (CrashingPumpkin @ Januari 5 2008, PM van het 01:10) *
Wanneer de mensen beginnen dit opnieuw te zeggen zult u het weten die de tijd zijn te kopen.

Dat „zij“ zeggen, maar ik ben niet zeker het het zelfde in deze moeder van alle bomen zal zijn (en vermoedelijk mislukkingen), aangezien wij zijn in unchartered grondgebied in termen van grootte en gevolg.
CrashingPumpkin
CITAAT (crashmonitor @ 5 Januari 2008, 01:18PM) *
Denk niet 1994 de tijd was te kopen, werd het zeker werkelijk het gaan niet tot 1997-1999.The drie tot vijf jaar na 94 door stagnatie werden gemerkt. Ik werd gelachen bij voor het kopen van een huis voor 77K in 1996, werd het bezit dan nog gedacht van als iets die slechts na zeven jaar van inflatie - aangepaste dalingen daalt. Ik ging uiteindelijk via een pxovereenkomst die mijn bezit impliceert weg bij 300K en moest toen px ontladen. Dit was 2006 en was ongeveer twee jaar voorbij de piek want Derbyshire.I een weinig vroeg kocht en een weinig laat verkocht.

Het kopen bij het begin van een periode van stagnerende prijzen zou me niet zo zoals te laat veel binnen springend hinderen. Zijn het het weten wanneer wij de bodem hebben geraakt.
Methinkshe
CITAAT (miauw @ 5 Januari 2008, 01:12PM) *
Een enkel gedachte hier…

Interessante vraag. Ik bereken een klein onafhankelijk bedrijf zulk een programma onder een maand kon binnen veroorzaken. I eens werd betrokken bij een kleinschalige documentaire die voor het Engelstalige onderwijs betreffende het onjuiste gebruik van het weglatingsteken werd opgedragen. Het lange verhaal maar iemand was op een rechtszaak verbeterd ik in dat voor een deel geïmpliceerde werd dat op het onjuiste gebruik van een weglatingsteken wordt gerust en me telefoneerde om te zien of ik in het verschijnen op dit programma geinteresseerd zou zijn. Ik keurde, bracht één dag in de film van Londen goed door en de gehele episode werd voltooid binnen een dag en werd uitgegeven binnen een week.
miauw
CITAAT (Methinkshe @ Januari 5 2008, PM van het 01:37) *
Interessante vraag. Ik bereken een klein onafhankelijk bedrijf zulk een programma onder een maand kon binnen veroorzaken. I eens werd betrokken bij een kleinschalige documentaire die voor het Engelstalige onderwijs betreffende het onjuiste gebruik van het weglatingsteken werd opgedragen. Het lange verhaal maar iemand was op een rechtszaak verbeterd ik in dat voor een deel geïmpliceerde werd dat op het onjuiste gebruik van een weglatingsteken wordt gerust en me telefoneerde om te zien of ik in het verschijnen op dit programma geinteresseerd zou zijn. Ik keurde, bracht één dag in de film van Londen goed door en de gehele episode werd voltooid binnen een dag en werd uitgegeven binnen een week.

„dat is snel“

wink.gif
Methinkshe
CITAAT (miauw @ 5 Januari 2008, 01:42PM) *
„dat is snel“

wink.gif

Ja! Bugger was, verloren wij het geval bij het Hof van het Beroep. Nog, hebben wij het dubieuze onderscheid van jurisprudentie gemaakt te hebben - allen met shortholdhuren te doen. Ik ben niet de favoriete persoon van een eigenaar na dat weinig episode! Maar het was vrij een ervaring die naar het Hof van appel in Londen gaat - zelfs als wij het geval verloren! Verloren bij Magistraten, die bij Provincie worden gewonnen verloor het Hof, bij het hof van het Beroep. Interesserend weinig oefening .....
pioneer31
CITAAT (Realistbear @ Januari 5 2008, PM van het 12:26) *
Zij kunnen de gebruikelijke commissie van „deskundigen " hebben * proberend om de volledige verschrikking van de neerstorting onschadelijk te maken door te zeggen de prijzen langs zo zoals veel 0.1% „hebben verpletterd“ en kunnen stagneren gaand in de eerste helft van 2008 alvorens stijgende impuls in de tweede helft te herwinnen.

Gelieve te vertellen somebody me wat is officiële reden die voor dit wordt gegeven?
adren
CITAAT dat (geduldig @ 5 Januari 2008, PM van het 12:20 wacht) *

ITV.com

Hayyyy Whay.
Wij zullen uit Kleenex voor dat hebben!
Geduldig het wachten
Er zijn meer. Las het huilen, het loeien, en gnashing van tanden in aangezien de smartlappen ontwikkeld worden:

CITAAT
De Brekers van de Schuld van het nieuwjaar:

Vrijdag 11 Januari op ITV 1 van 8:00 p.m. aan 8:30 p.m.
Vanavond ITV 1

Zoals de kosten van Kerstmis aan de schuldberg van Groot-Brittannië toevoegen, die met £15million elk uur stijgt, bekijkt Jonathan Maitland wat kan worden gedaan de het kredietcultuur van de natie controleren en de financiële kater genezen

Realistbear
CITAAT (pioneer31 @ Januari 5 2008, 03:11PM) *
Gelieve te vertellen somebody me wat is officiële reden die voor dit wordt gegeven?

Waarom zeggen de deskundigen prijzen naar omhoog later op het jaar zullen hervatten (na de 0.1% „neerstorting“)?

Zij zeggen de de vraagpartij van de vergelijking eeuwige HPI zal verzekeren. Zij vergeten gemakshalve de aanbodzijde die om als prijzenstijging neigt te stijgen en de kopers uit de markt worden gedwongen en aangezien de verhinderingen over de hele linie het verminderen van prijzen vermenigvuldigen. VIs kan nooit aan grepen met de cyclische aard van een vrije markt komen.
Financiële Ontwerper
„Prijs van het Huis van Groot-Brittannië daalt de Grootste: Vanavond
ITV 1
Onderzoek van de huidige daling in de immobiliënmarkt van Groot-Brittannië, die de gebieden van openbaart
land dat het meest het ergst beïnvloed en niet alleen vraagt wie zich bevindt uit te verliezen, maar wie profiteert van
ineenstorting "

Ik kan RB et al vertellen dat het op vriendschappelijk HPC volledig zal zijn.

100% feit. Gewaarborgd…
Financiële Ontwerper
CITAAT (miauw @ 5 Januari 2008, 01:12PM) *
Een enkel gedachte hier…

3 weken
Financiële Ontwerper
Interessante vraag. Ik bereken een klein onafhankelijk bedrijf zulk een programma onder een maand kon binnen veroorzaken.
Behalve dat is dit ITN.
jez123
Is dit vóór of na „slechte plaats slechte plaats slechte plaats“? laugh.gif
Gekke Jongen
Denk niet 1994 de tijd was te kopen, werd het zeker werkelijk het gaan niet tot 1997-1999.The drie tot vijf jaar na 94 door stagnatie werden gemerkt.

1994 was de optimale tijd voor huisaankoop tijdens de laatste correctie. De de kelderverdiepingsprijzen van het koopje combineerden met een enorme keus. Hoewel de prijzen gelaten vallen een bit verder omhoog tot 1996 het meest van de beste eigenschappen omhoog tegen die tijd waren gebroken.
Jason74
CITAAT (Besparing voor Januari 2008, 01:26PM van het RuimteSchip @ 5) *
Dat „zij“ zeggen, maar ik ben niet zeker het het zelfde in deze moeder van alle bomen zal zijn (en vermoedelijk mislukkingen), aangezien wij zijn in unchartered grondgebied in termen van grootte en gevolg.

Ik denk het bijna zeker opnieuw zoals voordien waar zal houden. De extreme stieren komen misschien enkel te weten dat het niet verschillend „dit keer“ is, omdat het nooit is. Eveneens, is het niet aan de onderkant verschillend „dit keer“ (imho). De prijzen zullen waarschijnlijk dalen, uiteindelijk zullen zij een bodem raken, en na het stoten bij die bodem voor een tijdje zullen de mensen denken dat het bezit slechts ooit een slechte beweging is.

Op dat punt, zal het tijd zijn om imho te kopen. Downside zal niet meer verschillend „dit keer“ dan omhooggaand zijn.
M. Yogi
CITAAT (CrashingPumpkin @ Januari 5 2008, PM van het 01:10) *

Nooit een waarder woord…

Ik kocht vier bedroomed huis van mijn huisbazin in 1994 voor de waarde van haar opmerkelijke hypotheek - £62k. Zij had het huis voor over £100k in 1989 gekocht.

Gedachte van mensen was ik gek!

Het was c£95k tegen 1998 waard toen ik van vrouw scheidde.

Ik verkocht in 2003 voor £190k toe te schrijven aan scheiding.

Het huis verkocht opnieuw vorig jaar voor £350k

Gedachte van mensen was ik gek!

Zoon van Taeper

Hangt van de productie af maar ik heb gewerkt aan dingen van Tellietubbies aan Nieuws 24 en de tijd is altijd wezenlijk met een groot verhaal. Ik kan een miniem verhaal uitgeven 5 in een minder dan dag op mijn eigen… audio en video.
dubsie
Mijn moeder is net erin geslaagd om haar huis te verkopen en nu om gekeken van de omvang te reduceren van. Zij heeft gezet een aanbieding op een huis gelijkend op mijn huis in het zelfde gebied maar veel grotere tuin gehad en is in betere voorwaarde, betaalde ik £115,000 voor mijn huis 4 jaar geleden en zij heeft net een toegelaten aanbieding van 107.000 gehad.

Ik heb in het gebied van 10.000 aan mijn huis besteed en in het gebied van 80.000 op de lening verschuldigd geweest. Het is onwaarschijnlijk dat ik in negatieve gelijkheid zal vallen maar ik heb zeker heel wat geld reeds verloren.

De prijzen van het huis dalen nu en de tarieven vallen zij door stijgen.

huw

Het kan van plaats afhangen: Ik kocht een huis van Londen in 1994 voor 75k en verkocht het in 1998 voor 110k. En niet vertelde één persoon me ik was gek tongue.gif

IMO het was duidelijk dat 1994 een het kopen kans in Londen was -- als u kon erin slagen om een goed bezit (dat niet gemakkelijk was) te vinden.
Bearfacts
CITAAT (Financieel Januari 2008, PM van de Ontwerper @ 5 van het 06:57) *
„Prijs van het Huis van Groot-Brittannië daalt de Grootste: Vanavond
ITV 1
Onderzoek van de huidige daling in de immobiliënmarkt van Groot-Brittannië, die de gebieden van openbaart
land dat het meest het ergst beïnvloed en niet alleen vraagt wie zich bevindt uit te verliezen, maar wie profiteert van
ineenstorting "

Ik kan RB et al vertellen dat het op vriendschappelijk HPC volledig zal zijn.

100% feit. Gewaarborgd…

Hallo vriespunt. ik in het infering van uw commentaren zou correct zijn dat u wat betrokkenheid in dit programma had?
Financiële Ontwerper
CITAAT (Bearfacts @ Januari 6 2008, PM van het 05:15) *
Hallo vriespunt. ik in het infering van uw commentaren zou correct zijn dat u wat betrokkenheid in dit programma had?

Youmay zegt dat. Ik kon onmogelijk becommentariëren… cool.gif
Francis

ITV.com

Absoluut ook met een waarde van luister is de „Bedreiging van de Schuld“ bij de Dienst van de Wereld van het BBC.

De eerste episode was uitzending vorige week en kan opnieuw worden geluisterd hier: http://www.bbc.co.uk/worldservice/document..._threat_1.shtml

De tweede episode is met een adellijke titel „Om het even welke Vlucht?“. De flaptekst is…

Het tweede programma zal de gevaren van de huidige crisis bekijken die een hoogtepunt wordt - schaalrecessie, en de schijnbaar wanhopige pogingen van bankiers, regelgevers en politici dat het gebeuren te verhinderen.
Welke kans hebben zij van succes? En heeft de geschiedenis om het even welke lessen aan te bieden?
Met huisprijzen en effectenbeurzen die reeds beginnen te vallen, de schulden die op hen worden beveiligd kijken steeds breekbaarder. Kan om het even wat de situatie, meer pijn in de echte steeds vermijden stabiliseren en worden gedaan economie aangezien de monsterlijke schuldstapel zich afwikkelt?

De tweede episode bedraagt uitzending morgen (7 Januari) 9.05am, 12.05pm en 8.05pm.

Geniet van! wink.gif
Confiteor
Het BBC probeert om weerstand te bieden door dit in de directe concurrentie te plannen:

CITAAT
Welk Groot-Brittannië Woensdag 09 Januari verdient
9:00 p.m. - 10:30 p.m.
BBC2
Elk jaar op dit ogenblik, dalen de Sneeuw op Groot-Brittannië. Twee jaar geleden reisten Peter en zijn enthousiaste zoon Dan het land om te ontdekken wie Groot-Brittannië bezat, dan vorig jaar openbaarden zij wat het al waarde was; nu onderzoeken zij het neteligste onderwerp van de partij - hoeveel wij verdienen. Het maakt voor een andere semi-afleidt wandeling door byways van de economie. Peter, van wie torenhoge tonen en meer loftier wenkbrauwen nationale schatstatus naderen, wordt begeleid door zijn gebruikelijke magische grafiek om alle grote aantallen smakelijk te maken. Hij zet ook Dan aan het werk in een waaier van banen van het plukken preien in Norfolk op het minimumloon aan de handel van de Stad, die Dan slechts lichtjes slechter dan zijn dagbaan doet. Maar de opmerkelijkste scène is een omweg in walk-in garderobe van Tamara Mellon's van de schoenmagnaat, haar „kast van B“. Uw kaak kan dalen.

OT: hoeveel van een buis u zou moeten zijn rond in de schaduw van uw papa zoals dat PR te volgen! CK Dan Snow? En waarom de lafbek ben vroeg ik om voor het te betalen. Banen voor de jongen!
buckers
Dat is werkelijk vrij luistert! En van het BBC! (O.k., zodat het is niet hun hoofdnieuwswebsite).

- Het probleem is niet alleen van toepassing op de V.S.
- het UK heeft het is eigen „sub-bloei“ in de vorm van „leugen om te kopen“
- Algemene problemen in Europa die door het verzwakken $ worden veroorzaakt
- Cirkel van de aanbesteding van het lenende leiden tot de dalingen die van de huisprijs tot verdere aanbesteding leiden die, enz., enz. leent
- China niet eigenlijk geschikt om „aan de redding“ van de wereldeconomie te komen

Buckers

CITAAT (Januari 2008, 06:22PM van Francis @ 6) *
Absoluut ook met een waarde van luister is de „Bedreiging van de Schuld“ bij de Dienst van de Wereld van het BBC.

De eerste episode was uitzending vorige week en kan opnieuw worden geluisterd hier: http://www.bbc.co.uk/worldservice/document..._threat_1.shtml

De tweede episode is met een adellijke titel „Om het even welke Vlucht?“. De flaptekst is…

Het tweede programma zal de gevaren van de huidige crisis bekijken die een hoogtepunt wordt - schaalrecessie, en de schijnbaar wanhopige pogingen van bankiers, regelgevers en politici dat het gebeuren te verhinderen.
Welke kans hebben zij van succes? En heeft de geschiedenis om het even welke lessen aan te bieden?
Met huisprijzen en effectenbeurzen die reeds beginnen te vallen, de schulden die op hen worden beveiligd kijken steeds breekbaarder. Kan om het even wat de situatie, meer pijn in de echte steeds vermijden stabiliseren en worden gedaan economie aangezien de monsterlijke schuldstapel zich afwikkelt?

De tweede episode bedraagt uitzending morgen (7 Januari) 9.05am, 12.05pm en 8.05pm.

Geniet van! wink.gif
JustinC
Gaat het programma studiodebat of docu zijn?

Financiële Ontwerper
CITAAT (JustinC @ Januari 7 2008, PM van het 10:39) *
Gaat het programma studiodebat of docu zijn?

docu
vpatel

ITV.com

Nog een ander programma over de muziekwagen. Een paar maanden geleden ITV toonde een programma over de huisvestingsboom! Sommige mensen op dit forum schijnen hysterisch over huisschommelingen te zijn op korte termijn. Herinner dat als u redelijke gelijkheid in uw huis hebt en u niet bij binnenshuis dan het verkopen van een „daling“ plant de prijzen slechts een daling op papier is. Het wordt slechts gerealiseerd wanneer het over het verkopen van het bezit komt. Zelfs toen, hebben meeste huiseigenaars en de Eigenaars BTL die goede plaatsen hebben ingekocht hun eigenschappen voor een periode bezeten zodat is een absoluut verlies zeer onwaarschijnlijk.
Financiële Ontwerper
CITAAT (vpatel @ 9 Januari 2008, 09:40 AM) *
Herinner dat als u redelijke gelijkheid in uw huis hebt en u niet bij binnenshuis dan het verkopen van een „daling“ plant de prijzen slechts een daling op papier is. Het wordt slechts gerealiseerd wanneer het over het verkopen van het bezit komt. Zelfs toen, hebben meeste huiseigenaars en de Eigenaars BTL die goede plaatsen hebben ingekocht hun eigenschappen voor een periode bezeten zodat is een absoluut verlies zeer onwaarschijnlijk.

Ga niet akkoord.

Iedereen met zegt huis £450k en zegt hypotheek £200k en zegt £25k andere schulden met schuldendienst door 2 inkomens - zoals de meesten zijn - zeer zal geven wanneer één hun inkomen verliest. Dit is niet extreem.

Ook, waarom de dienst een schuld op dalende activa. Als, als Japan, de prijzen neen hoger zijn in 20 jaar dan vandaag (daar, zijn zij hieronder 20-30%!!!) waarom houd die schuld, wanneer u kon het geld aan veel veel beter gebruik elders zetten?
vpatel
CITAAT (Financieel Januari 2008, PM van de Ontwerper @ 9 van het 12:30) *
Ga niet akkoord.

Iedereen met zegt huis £450k en zegt hypotheek £200k en zegt £25k andere schulden met schuldendienst door 2 inkomens - zoals de meesten zijn - zeer zal geven wanneer één hun inkomen verliest. Dit is niet extreem.

Ook, waarom de dienst een schuld op dalende activa. Als, als Japan, de prijzen neen hoger zijn in 20 jaar dan vandaag (daar, zijn zij hieronder 20-30%!!!) waarom houd die schuld, wanneer u kon het geld aan veel veel beter gebruik elders zetten?

ik ga met uw groot niet akkoord ALS, d.w.z. „als, als Japan“ - er is geen bewijsmateriaal of voorspellingsmodel om te zeggen dat de huisprijzen over het middel aan lange termijn niet zullen stijgen. Japan is ook een anomalie - die andere stabiele belangrijke economieën blijvende dalings binnenshuis prijzen hebben ervaren? Met de voorspellingen die van de bevolkingstendens regelmatige en significante verhogingen van het UK tonen steunt dit ook de onderliggende vraag naar bezit.
Financiële Ontwerper
CITAAT (vpatel @ 9 Januari 2008, 01:15PM) *
ik ga met uw groot niet akkoord ALS

Eigenlijk wij AR zeer gelijkend op Japan van de recente jaren '80. Ik zou het minstens 50/50 geven. Onafhankelijk, wat over scenarion ik zette - ik neem het u akkoord ga met dat asd u niet anders zei. Vandaar, mild zetten velen wie niet theoretisch binnen zullen zijn - ve eq zal prijs het zeer zeer hard inderdaad - en dat het.
vpatel
CITAAT (Financieel Januari 2008, PM van de Ontwerper @ 9 van het 01:27) *
Eigenlijk wij AR zeer gelijkend op Japan van de recente jaren '80. Ik zou het minstens 50/50 geven. Onafhankelijk, wat over scenarion ik zette - ik neem het u akkoord ga met dat asd u niet anders zei. Vandaar, mild zetten velen wie niet theoretisch binnen zullen zijn - ve eq zal prijs het zeer zeer hard inderdaad - en dat het.

zo waar verkoopt deze familie levend na zij hun huis? Huren zij van een Eigenaar? Om op uitgaven zeker, beter te verminderen en te houden betalend de hypotheek in plaats van huur, daardoor betalend in het waarderen activa op lange termijn. Ja kan het moeilijk en in sommige gevallen niet mogelijk zijn om de schuld te onderhouden maar in andere gevallen zal het fijn zijn.
Financiële Ontwerper
CITAAT (vpatel @ 9 Januari 2008, 01:51PM) *
zo waar verkoopt deze familie levend na zij hun huis?

Voor een jaar nu zijn zij de sleutels aan de bank in de V.S. weggegaan en afgegeven. Zij doen het nu in Spanje. Het zelfde zal binnen hier en Ierland en elders gebeuren.

Zijn het zelfde als hernieuwde inbezitneming.
GAL DRAAGT
Ik ken zijn gespeld maar veel ons kan niet het daar opmerken….

Stoot dit wanneer u het leest zodat valt het niet van het voorstrand (zo worden wij allen om het te zien).
Frank Hovis
CITAAT (gal DRAAGT @ 9 Januari 2008, PM van het 07:04) *
Ik ken zijn gespeld maar veel ons kan niet het daar opmerken….

Stoot dit wanneer u het leest zodat valt het niet van het voorstrand (zo worden wij allen om het te zien).

Dank, had ik vergeten.

Ik denk de gespelde draden ik meer opmerken hen niet daar zo lang zijn geweest.
schuld-vrij
CITAAT (Januari 2008, PM van Frank Hovis @ 9 van het 07:40) *
Dank, had ik vergeten.

Ik denk de gespelde draden ik meer opmerken hen niet daar zo lang zijn geweest.

Eveneens. BUIL!
OzzMosiz
Ik zal vergeten, aangezien ik omhoog in bed zal worden geplooid. Kan iemand het en MPEG het registreren?
flapjack
Wow - echt vermaak!

8.00 ch4 - Kirsty en Phil - hoe te om een moord in bezit te maken.

9.00 ch4 - Hugh F-W - hoe te om een kip te doden!

10.00 ITV - Grootste huisdalingen!!

Dat is wat ik vermaak! roep! U moet lachen - allen wij wensen nu is Jamie O proberend om de slechte struik tucker schepselen te redden - of minstens hen behoorlijk koken. Wat ooit aan het „Goede Leven“ of Morecambe en Wijs gebeurde. huh.gif
GAL DRAAGT
[nameCan citaat iemand verslag het en MPEG het?
[/quote]

GOD! als ik wist wat was dat ik het graag voor u!!! zou doen!
Gekke Jongen
neerstorting ..... zijn geluiden dan beter buil
29929BlackTuesday
Ja - ik zal letten op.

Voorspel het een wegspoeling op de lijnen van „bekijkt de prijsdalingen zal zijn - nu zal het hulp zo gaat en breekt omhoog een koopje“ gaan
OzzMosiz
CITAAT (gal DRAAGT @ 9 Januari 2008, PM van het 07:55) *
[nameCan citaat iemand verslag het en MPEG het?

GOD! als ik wist wat was dat ik het graag voor u!!! zou doen!

http://en.wikipedia.org/wiki/MPEG-4 wink.gif
Methinkshe
CITAAT (flapjack @ 9 Januari 2008, 07:53PM) *
Wow - echt vermaak!

8.00 ch4 - Kirsty en Phil - hoe te om een moord in bezit te maken.

9.00 ch4 - Hugh F-W - hoe te om een kip te doden!

10.00 ITV - Grootste huisdalingen!!

Dat is wat ik vermaak! roep! U moet lachen - allen wij wensen nu is Jamie O proberend om de slechte struik tucker schepselen te redden - of minstens hen behoorlijk koken. Wat ooit aan het „Goede Leven“ of Morecambe en Wijs gebeurde. huh.gif

Enkel gelet op het - zelfde oud materiaal; het kopen van 2 bedvlakten in het van-plan van Bristol is een goede investering. Geen vermelding van dalende enkel impliciete bezitsmarkt - die is was het knappe onderhandelen van hun kant toen zij erin slaagden om 20K van een bezit £325K in Devon te krijgen.

In elk geval *BUMP* voor 10pm prog op ITV
miauw ook
dank bumpers, zou ik dit niet gezien hebben als niet voor uw inspanningen was.

buil tongue.gif
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.