Warning: fopen(cache/5073843ce6d34a62ae9c0601373fe158.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum > de Eigenaar van de Neerstorting van de Prijs van het huis in Moeilijkheden
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Eigenaar in Moeilijkheden
De Prijzen van het forum > van het Huis van de Neerstorting van de Prijs van het huis > de schrijvers uit de klassieke oudheid
Pagina's: 1, 2
munimula
Bekeek een 2 bedvlakte voor huur in Chiswick vorige zaterdag en ontdekte toen de eigenaar die onafhankelijk via de Buit probeert te huren. Wist van de agent dat zij wanhopig om zijn zo vlug mogelijk te laten. Werd gezet in een aanbieding vandaag van £1000pcm (is over £1200pcm vragen) en het antwoord die;

CITAAT
Ik zal het overwegen maar het is minder dan de hypotheek wat met rentevoeten het uitgaan

Kan niet geloven welke strakke marges deze mensen op in werking stellen. Als zij het door de agent laten zouden zij geen veel meer dan £1000 krijgen die ik na agentenprijzen enz. heb aangeboden. Zij klinken niettemin vrij wanhopig, moetend over extra £1000 vinden een maand om de hypotheek op hun BTL te betalen!

Ik zal u bijgewerkt ..... houden
Michael
CITAAT (munimula @ brengt 3 2005, 03:08PM) in de war
Bekeek een 2 bedvlakte voor huur in Chiswick vorige zaterdag en ontdekte toen de eigenaar die onafhankelijk via de Buit probeert te huren. Wist van de agent dat zij wanhopig om zijn zo vlug mogelijk te laten. Werd gezet in een aanbieding vandaag van £1000pcm (is over £1200pcm vragen) en het antwoord die;
Kan niet geloven welke strakke marges deze mensen op in werking stellen. Als zij het door de agent laten zouden zij geen veel meer dan £1000 krijgen die ik na agentenprijzen enz. heb aangeboden. Zij klinken niettemin vrij wanhopig, moetend over extra £1000 vinden een maand om de hypotheek op hun BTL te betalen!

*

deze muppets waren om aan dergelijke strakke marges te werken bereid omdat zij dachten de kapitaalwinst op korte termijn hen ....... zou opkopen
Onwetende Steve
Een kerel die om met me gebruikte te werken gebruikte om een huis in Chiswick met enkelen van zijn partners te huren. Zij besteedden geld als zij bezaten de plaats.

Nooit werd op de huisvestingsladder, geen geëmigreerde besparingen - ontgoocheld in 2000.

Waarom moet u in Chiswick huren? Het is een dure luxe.
FernandoMorientes
CITAAT (Onwetende Steve @ brengt 3 2005, PM van het 02:19) in de war
Een kerel die om met me gebruikte te werken gebruikte om een huis in Chiswick met enkelen van zijn partners te huren. Zij besteedden geld als zij bezaten de plaats.

Nooit werd op de huisvestingsladder, geen geëmigreerde besparingen - ontgoocheld in 2000.

*

Is een vlak bed twee dat dicht bij Londen voor grand een maand helemaal niet slecht?
Als u in Londen uw niet het gaan 2 uren werkt willen reizen per dag en dat is een rit van een half uur op de buis aan cl.
Ik schuin zie af het probleem met dat heel wat voor het gebied kijkt (IMO).
munimula
CITAAT (Onwetende Steve @ brengt 3 2005, PM van het 03:19) in de war

*

Velen van ons hebben niet de luxe van het leven met onze ouders als wij in Londen willen werken en onbekwaam om op de bezitsladder te krijgen ik niet bereid ben houden slumming het in de shitplaatsen, 18 maanden in Brixton eens gehouden en het gehaat. £1000 voor 2 bed zou een vlakte eigenlijk steelt voor dit gebied zijn, is moeilijk om minder overal buiten te betalen houdt van van Peckham. £1200 zouden niet zelfs overpriced zijn. Wat zou u voorstellen ik BEN - opgezet een tent in Park Hyde deed?
niet-FTBer
Onwetende Steve,

Het huren kan er een luxe zijn, maar persoonlijk terwijl ik voor een storting spaar ga ik niet in een smerige bedsit leven.

Ik kan slechts £600 in huur voor wat betalen me £950 op een hypotheek IO zou kosten.

Waarom niet plons uit? Als u nog kunt dan sparen kunt u leven waar feck u houdt van.

Mijn huidige eigenaar is ook in probleem.
2 weken tot ik me uit beweeg:
smile.gif Hij heeft 1 het bekijken en geen aanbiedingen gehad (niet zelfs brutale).
smile.gif Hij heeft 1 bekijken re-gelaten het gehad, en zij niet schenen geinteresseerd.

Hij geeft toe dat zelfs als hij £30 een maand meer dan krijgt wij nu betalen (dat is zullen wat zijn die toe wordt geadverteerd voor - het niet IMHO) krijgen dat het zelfs niet de hypotheek zal behandelen IO die hij heeft, en die met een 20% storting is.

En het is getaxeerd door EA aan ongeveer de zelfde prijs die hij voor 2 jaar heeft gekocht geleden, zodat is hij het waarschijnlijke bekijken het verliezen van sommige van zijn storting zelfs als hij erin slaagt te verkopen. laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ik kan een paar eigenaars veronderstellen ik het zijn in gelijkaardige posities… heb gekend laugh.gif laugh.gif
Onwetende Steve
CITAAT (munimula @ brengt 3 2005, 02:58PM) in de war
Velen van ons hebben niet de luxe van het leven met onze ouders als wij in Londen willen werken en onbekwaam om op de bezitsladder te krijgen ik niet bereid ben houden slumming het in de shitplaatsen, eens besteed 18 maanden in Brixton en gehaat het. £1000 voor 2 bed zou een vlakte eigenlijk steelt voor dit gebied zijn, is moeilijk om minder overal buiten te betalen houdt van van Peckham. £1200 zouden niet zelfs overpriced zijn. Wat zou u voorstellen ik BEN - opgezet een tent in Park Hyde deed?
*

Had geen gaan (voor een keer). Enkel echt geinteresseerd. Chiswick moet noch zeer dicht aan het centrum van Londen gemakkelijk zijn omzet noch is genoeg het ver uit goedkoop om te zijn (ish).

Zeker zou Acton u een gelijkaardige reis aan het werk voor veel minder huur geven.

Korte busrit aan Chiswick voor het nachtleven (of wat).
JBFTB
Ongeveer 6 maanden geleden vlak leefde ik in een 1st verdieping. De eigenaar besliste het te verkopen, zodat aangezien het geluk het zou hebben (zo gedachte I) een vlakte in het volgende gebouw was ook beschikbaar aan huur. Ik bewoog me aan de andere vlakte.

Het was over dit punt dat die ik een vloek goede neus rond de markt had, rond de lokale huisvestingsvoorraad wordt getoond - mijn oude vlakte was op de markt voor £124k in EA onderaan de weg. Toen ik de websites controleerde van de huisprijs kwam het omhoog zoals gekocht voor £69k een paar jaar geleden.

Het ding is niettemin, is het volledig leeg geweest sinds ik me uit bewoog. Ik heb me nu uit de 2de vlakte bewogen, die koud, vochtig en lawaaierig bleek, en weg een veel groter gehuurd huis een paar straten voor slechts een weinig meer huur werd.

Zoals voor de oude vlakte, is het één van beiden:
1) Nog verkocht niet - er is een bos omhoog van niet zekere voor-verkooptekens, de vlakten die zij waarhebben verwezen naar
2) Het is verkocht aan BTL en niemand heeft het sindsdien gehuurd
3) Het is verkocht aan iemand wie eigenlijk daar gaat leven zelf - maar waar zij na 6 maanden? zijn?

Maakt u wonder…
Antsy
CITAAT (munimula @ brengt 3 2005, 02:58PM) in de war
Velen van ons hebben niet de luxe van het leven met onze ouders als wij in Londen willen werken en onbekwaam om op de bezitsladder te krijgen ik niet bereid ben houden slumming het in de shitplaatsen, eens besteed 18 maanden in Brixton en gehaat het. £1000 voor 2 bed zou een vlakte eigenlijk steelt voor dit gebied zijn, is moeilijk om minder overal buiten te betalen houdt van van Peckham. £1200 zouden niet zelfs overpriced zijn. Wat zou u voorstellen ik BEN - opgezet een tent in Park Hyde deed?
*

Probeer SE Londen - 45 mins aan Oxford circus, u kunnen een bed 3 voor dat bedrag in een fatsoenlijke plaats (het Paleis van het Kristal, BosHeuvel) met fatsoenlijke parken krijgen die niet volledig van kindermeisjes die in hun mobiles ontschorsen zijn. Brixton is hoogst overschat, maar anderzijds worden de mensen doen schrikken wanneer zij niet op de buis… zijn
munimula
CITAAT (Onwetende Steve @ brengt 3 2005, PM van het 04:14) in de war
Had geen gaan (voor een keer). Enkel echt geinteresseerd. Chiswick moet noch zeer dicht aan het centrum van Londen gemakkelijk zijn omzet noch is genoeg het ver uit goedkoop om te zijn (ish).

Zeker zou Acton u een gelijkaardige reis aan het werk voor veel minder huur geven.

Korte busrit aan Chiswick voor het nachtleven (of wat).
*

Eerlijk zou ik eerder in Wiek blijven Hampton (Kingston op Theems) maar ik moet delen aangezien het huren van 1 bed een afval van geld zou zijn en ik kan niet iedereen ertoe brengen om zich „uit“ aan Wiek te bewegen Hampton. Chiswick heeft zeer gemakkelijke directe links aan centraal Londen, is de lijn van het District niet dat slecht (groot vervoer) en kan een zetel van Park krijgen Chiswick. Goede links uit Londen op de wegen aan M4 of M3. Zeer kosmopolitische vibe op de Hoge Weg Chiswick.
Onwetende Steve
CITAAT (munimula @ brengt 3 2005, 03:24PM) in de war
Eerlijk zou ik eerder in Wiek blijven Hampton (Kingston op Theems) maar ik moet delen aangezien het huren van 1 bed een afval van geld zou zijn en ik kan niet iedereen ertoe brengen om zich „uit“ aan Wiek te bewegen Hampton. Chiswick heeft zeer gemakkelijke directe links aan centraal Londen, is de lijn van het District niet dat slecht (groot vervoer) en kan een zetel van Park krijgen Chiswick. Goede links uit Londen op de wegen aan M4 of M3. Zeer kosmopolitische vibe op de Hoge Weg Chiswick.
*

Alle redenen u voor zich het bewegen aan Chiswick citeert zijn zeker geldig als u kocht. Vandaar waarom het kopen de prijzen hoger zijn daar dan de omringende gebieden. Maar ik zou nog daar het huren niet bepleiten.

Ik ken goed Chiswick zeer - ik leef daar.
rockdoctor
De vloed van Chiswick regelmatig at high tide - ik heb één of ander uitstekend P.IX van kanovaarders in een garage Chiswick in een meter water, en een andere van een zwaan op de voor-deurgebied van iemand gezien.

Ik gebruikte om in Putney te leven en één van het vermaak wandelde neer aan de rivier toen het overstroomde om de onvermijdelijke woedende eigenaar te zien die van een sportwagen of chelseatractor uit aan hun lichtjes-ver*minderen-in-waardeauto waadt.
JBFTB
CITAAT (rockdoctor @ brengt 3 2005, 05:06PM) in de war
… een zwaan op de voor-deurgebied van iemand
*

biggrin.gif Droevig, maakte dat me giechel. Het enkel klinkt lichtjes obsceen biggrin.gif
Gtr Londen FTB
Ik betaal £1,000 een maand voor a1bed vlak niet te verre van Chiswick, zodat als u een bed 2 voor dat kunt opnemen goed doet u.

Verleend waar ik leef heeft veel betere vervoerlinks dat Chiswick. Is Ik veronderstel dat voor die prijs als waarschijnlijk één of andere afstand van Hoge Weg Chiswick?
Toevallige Waarnemer
CITAAT (JBFTB @ brengt 3 2005, PM van het 05:09) in de war
biggrin.gif Droevig, maakte dat me giechel. Het enkel klinkt lichtjes obsceen  biggrin.gif
*

Dan beter een krab in uw achterpassage
Failliete Idiot
CITAAT (Gtr Londen FTB @ brengt 3 2005, PM van het 05:44) in de war
Ik betaal £1,000 een maand voor a1bed vlak niet te verre van Chiswick, zodat als u een bed 2 voor dat kunt opnemen goed doet u.

Verleend waar ik leef heeft veel betere vervoerlinks dat Chiswick.  Is Ik veronderstel dat voor die prijs als waarschijnlijk één of andere afstand van Hoge Weg Chiswick?
*

Niet om nieuwsgierig te zijn.

Maar hoeveel u kerels typisch een jaarn.v. bonus, Londen wachtend enz. verdient zich de huur van £1000 kunnen veroorloven p.m.?

Ik zou het hard vinden om huur te betalen £400 of £500.
Gtr Londen FTB
CITAAT (de Failliete Idiot @ brengt 3 2005, PM van het 05:55) in de war

Maar hoeveel u kerels typisch een jaarn.v. bonus, Londen wachtend enz. verdient zich de huur van £1000 kunnen veroorloven p.m.?

*

Ik huur met mijn vrouw, zodat veronderstel ik mijn aandeel enkel over £500/month…. isof niet!

De overgrote meerderheid van 1 bedvlakten in wordt West-Londen gehuurd door paren. Kiest neigen uit om studio's te huren aangezien u ernstig geld moet verdienen om alleen het betalen van dat te rechtvaardigen.
zorn
CITAAT (de Failliete Idiot @ brengt 3 2005, PM van het 04:55) in de war

*

Het gemiddelde salaris in Stad van Londen en de Gehuchten van de Toren (de stad die de Werf van de Kanarie bevat) is over £65,000. Ik zou dat als uw uitgangspunt, gebruiken en herinner dat het de reinigingsmachines evenals de bankiers omvat.
Gtr Londen FTB
CITAAT (zorn @ breng 3 2005, 06:06PM) in de war
Neem het gemiddelde van salaris in Stad van Londen en de Gehuchten van de Toren (de stad die de Werf van de Kanarie bevat) is over £65,000. Ik zou dat als uw uitgangspunt, gebruiken en herinner dat het de reinigingsmachines evenals de bankiers omvat.
*

Herinner me dat enkel de mensen die in die steden leven is, NIET alle mensen die daar werken.
zorn
CITAAT (Gtr Londen FTB @ brengt 3 2005, PM van het 05:12) in de war
Herinner me dat enkel de mensen die in die steden leven is, NIET alle mensen die daar werken.
*

Nr, het is mensen die daar werken. Zij leven helemaal over de plaats, natuurlijk.
Gtr Londen FTB
CITAAT (zorn @ breng 3 2005, 06:14PM) in de war
Nr, het is mensen die daar werken. Zij leven helemaal over de plaats, natuurlijk.
*

Waar krijgt u deze feiten? U gekregen hebben om het even welke links aangezien ik het zeer vind hard om dat het gemiddelde alle arbeiders in de Stad van Londen en de Gehuchten van de Toren £65k is, zelfs gezien de massieve salarissen van de investeringsbankiers te geloven.
zzg113
CITAAT
Waar krijgt u deze feiten? U gekregen hebben om het even welke links aangezien ik het zeer vind hard om dat het gemiddelde alle arbeiders in de Stad van Londen en de Gehuchten van de Toren £65k is, zelfs gezien de massieve salarissen van de investeringsbankiers te geloven.

http://www.gle.co.uk/onelondon/GVine/Grape...iting4Nov04.htm

CITAAT
De Werf van de kanarie overvalt Stad in loonsstaken; de recentste cijfers aangaande jaarlijkse inkomens die door het Bureau voor Nationale Statistieken worden gepubliceerd tonen aan dat het loon van arbeiders in Docklands die in de Stad voor het eerst heeft overvallen. De jaarlijkse salarissen voor full-time arbeiders in de Gehuchten van de Toren gingen door 19.5 percenten in het jaar uit aan April 2004 die hen neemt aan een gemiddelde van £66,300 in vergelijking met de Stad waar een daling van 0.1 percenten betekende dat het gemiddelde loon £64,178 was. Het nationale gemiddelde is £26,989. Het cijfer voor de Gehuchten van de Toren is opmerkelijker aangezien het ook gebieden zoals Shadwell en Stepney behandelt, die de armste gebieden in Londen zijn. De Werf van de kanarie is naar huis aan globaal HK van HSBC en de Europese dochterondernemingen van Citigroup en Morgan Stanley. Verdere informatie beschikbaar over het Bureau voor de Nationale website van Statistieken. Tijden 29.10.04
Loanshark
CITAAT (zzg113 @ brengen 3 2005, 07:01PM) in de war

De statistieken en de vloek liggen!

Ja het Gemiddelde misschien £65k maar zij allen werken niet en LEVEN in docklands!
deano
CITAAT (zorn @ breng 3 2005, 06:06 AM) in de war
Neem het gemiddelde van salaris in Stad van Londen en de Gehuchten van de Toren (de stad die de Werf van de Kanarie bevat) is over £65,000. Ik zou dat als uw uitgangspunt, gebruiken en herinner dat het de reinigingsmachines evenals de bankiers omvat.
*

Ik krottenwijk het voor de helft dat, de oorzaak van de behoefteIngenieurs van de kanarieWerf I.d levend in een sloot doet en zich aan Argentinië in een jaar terugtrekt!
munimula
CITAAT (Gtr Londen FTB @ brengt 3 2005, PM van het 05:44) in de war

Verleend waar ik leef heeft veel betere vervoerlinks dat Chiswick.  Is Ik veronderstel dat voor die prijs als waarschijnlijk één of andere afstand van Hoge Weg Chiswick?
*

10 mins van de buis van het Park Chiswick.
munimula
CITAAT (Onwetende Steve @ brengt 3 2005, PM van het 04:30) in de war
Alle redenen u voor zich het bewegen aan Chiswick citeert zijn zeker geldig als u kocht. Vandaar waarom het kopen de prijzen hoger zijn daar dan de omringende gebieden. Maar ik zou nog daar het huren niet bepleiten.

Ik ken goed Chiswick zeer - ik leef daar.
*

Dit houdt geen steek. Waarom zou de redenen om ergens is verschillend leven te willen moeten als u huurt?
munimula
CITAAT (zorn @ breng 3 2005, 06:06PM) in de war
*

Ik geloof niet dat, 3 jaar geleden ik me herinner lezend in het vrije document van de Werf van de Kanarie dat het gemiddelde loon voor de werknemers van de Werf van de Kanarie £40K was. Dit zou u hoger denken te zijn dan het gemiddelde voor Stad van Londen en de Gehuchten van de Toren en ik zou niet denken het zo veel in de laatste 3 jaar is uitgegaan.
munimula
CITAAT (zzg113 @ brengen 3 2005, 07:01PM) in de war
De Werf van de kanarie overvalt Stad in loonsstaken; de recentste cijfers aangaande jaarlijkse inkomens die door het Bureau voor Nationale Statistieken worden gepubliceerd tonen aan dat het loon van arbeiders in Docklands die in de Stad voor het eerst heeft overvallen. De jaarlijkse salarissen voor full-time arbeiders in de Gehuchten van de Toren gingen door 19.5 percenten in het jaar uit aan April 2004 die hen neemt aan een gemiddelde van £66,300 in vergelijking met de Stad waar een daling van 0.1 percenten betekende dat het gemiddelde loon £64,178 was. Het nationale gemiddelde is £26,989. Het cijfer voor de Gehuchten van de Toren is opmerkelijker aangezien het ook gebieden zoals Shadwell en Stepney behandelt, die de armste gebieden in Londen zijn. De Werf van de kanarie is naar huis aan globaal HK van HSBC en de Europese dochterondernemingen van Citigroup en Morgan Stanley. Verdere informatie beschikbaar over het Bureau voor de Nationale website van Statistieken. Tijden 29.10.04
*

Strewth, is het gemiddelde met ongeveer 75% in de laatste 3/4 jaar gestegen. Waarschijnlijk de grote banken die zich binnen bewegen. Het werkelijk is tijd voor een loonsstijging - het werk van I van zowel de Werf van de Kanarie als de Stad!
Loanshark
Ik werk in zowel de Werf van de Kanarie als de Stad!

Goed kunt u slechts hebben stijging betalen!
munimula
Update

De eigenaar riep terug vanavond om te zeggen dat de aanbieding van £1000 te laag was en dat zij hadden een andere aanbieding maar £1125 zouden nemen (het laagst konden zij ermee instemmen om hypotheek te behandelen). Ik daalde zeggend dat het bezit slechts £1000 aan me waard was zoals betere plaats enz. kon krijgen. De eigenaar zei dat dit niet genoeg zou zijn om de hypotheek te behandelen en zij zullen worstelen en dat als de rentevoeten verder toenemen zij zullen moeten verkopen! Niet zeer professioneel materiaal om te onthullen en tonend hun ware amateurstatus BTL. Dan zeiden zij wat over £1100 zodat ik de „andere aanbieding“ realiseerde kan geweest zijn geen veel meer dan mijn aanbieding en dat zij werkelijk vrij wanhopig zijn

Enkel neemt wat bewijsmateriaal van het BTL koolfront, huur dogbox toe - ik denk niet zo!
De kerel
CITAAT (FernandoMorientes @ brengt 3 2005, PM van het 02:49) in de war
Is een vlak bed twee dat dicht bij Londen voor grand een maand helemaal niet slecht?
Als u in Londen uw niet het gaan 2 uren werkt willen reizen per dag en dat is een rit van een half uur op de buis aan cl.
Ik schuin zie af het probleem met dat heel wat voor het gebied kijkt (IMO).
*

Het is grappig om over de mentaliteit van de mensen van Londen te horen. Waarom iedereen zou leven en in Londen zou werken dat ik niet het weet… Waarom niet u uit dat krijgen shithole - krijg me niet verkeerd… Londen is een fantastische te bezoeken plaats maar om daar te leven, goed het grenst aan sadomasochisme… geeft hoeveel niet iedereen zegt „goed het is de enige plaats ik kan het geld verdienen dat ik gedacht=heb= ik verdien“ Bullox….De mensen van Londen zijn ernstig F *** E-D omhoog….
De buffer draagt
Het charmeren! sad.gif
Bestelwagen
Londen moet niet duur zijn als u het niet wilt zijn. Zie de het gebieds handdraad van Frugalista! Het meeste Londoners schijnt om hun banen te haten maar wil tezelfdertijd zo dicht leven om te werken mogelijk!
De kerel
CITAAT (de Bestelwagen @ brengt 4 2005, 12:14 AM) in de war
Londen moet niet duur zijn als u het niet wilt zijn. Zie de het gebieds handdraad van Frugalista! Het meeste Londoners schijnt om hun banen te haten maar wil tezelfdertijd zo dicht leven om te werken mogelijk!
*

Het „meeste Londoners schijnt om hun banen“ te haten

zij zijn geestelijk en financieel GEBONDEN aan hun kleine banen…. Droevig zo vies te zijn en mijn vorige uitdrukking maar mensen te herhalen die in Londen omdat „werken het de enige plaats is waar mijn gediplomeerde graad de inkomens beveelt het zo duidelijk“ goed verdient, zijn zij omhoog totaal hersendood en F *** E-D.

„Niemand is gezond in Londen, kan niemand zijn.“ Jane Austen
Onwetende Steve
CITAAT (munimula @ brengt 3 2005, 06:21PM) in de war
Dit houdt geen steek. Waarom zou de redenen om ergens is verschillend leven te willen moeten als u huurt?
*

De reden ik niet (en niet) zou in Chiswick huren is dat het veel duurder is dan de omringende gebieden. Ik huurde op volkomen aanvaardbaar gebied van Ealing en Hanwell terwijl besparing voor de storting. Elke £100 bewaard in huur is een andere £100 van de uiteindelijke hypotheek.

Hebben u bekeken hoeveel u sparen over het leven van een hypotheek als de originele lening lagere £10,000 is.

Om Chiswick in perspectief te zetten. Ik ging winkelend op de hoge weg op Zaterdag en zag Vanessa Redgrave (in een kapper) en Imogen Stubbs, Trevor Nunn en hun zoon. Het is een zeer aardige plaats om te leven, maar niet als u de hypotheek van iemand anders subsidiÃ˲rt.
Gtr Londen FTB
CITAAT (de kerel @ brengt 4 2005, 12:18 AM) in de war
Het is grappig om over de mentaliteit van de mensen van Londen te horen.  Waarom iedereen zou leven en in Londen zou werken dat ik niet het weet… Waarom niet u uit dat krijgen shithole - krijg me niet verkeerd… Londen is een fantastische te bezoeken plaats maar om daar te leven, goed het grenst aan sadomasochisme… geeft hoeveel niet iedereen zegt „goed het is de enige plaats ik kan het geld verdienen dat ik gedacht=heb= ik verdien“ Bullox….De mensen van Londen zijn ernstig F *** E-D omhoog….
*

Ik houd van Londen en ik houd van mijn baan.

Ik weet niet waar u leeft, maar als ik ik niet vuilnis het of u. Gelieve te tonen ons de zelfde hoffelijkheid.
Onwetende Steve
CITAAT (Gtr Londen FTB @ brengt 4 2005, 11:26 AM) in de war
Ik houd van Londen en ik houd van mijn baan.

Ik weet niet waar u leeft, maar als ik ik niet vuilnis het of u.  Gelieve te tonen ons de zelfde hoffelijkheid.
*

Me maak niet over de raap ongerust likkend land ongelikt zonder idee van echt in de snelle steeg. Wanneer hij bezoekt vindt hij het waarschijnlijk hard om zijn tractor onderaan onze tree-lined boulevards te passen.
mescalinemonkey
Al die plaatsen zoals Chiswick, Richmond en Kingston zijn overpriced tosh (IMHO biggrin.gif) en de meesten van hen (vooral Kingston) zijn volledig van fuif drinkend chavs op een weekend en een lastige aanmatigende twats in de Maalmachines van het Land van Toyota.

Ik betaal £1100 een maand voor een 3 bedhuis in Balham, recht naast Toeterend gemeenschappelijk BEC. 20 minuten op de buis aan het Eind en de Stad van het Westen en zijn de noordelijke lijn niet de shitty districtslijn. minieme gang 20 aan Gemeenschappelijke Clapham. Ladingen van halve fatsoenlijke bars en een zeer aardige demografische mengeling van mensen. 5 minuten leiden over land aan Verbinding Clapham op waarkunt bijna overal worden van u aan.
munimula
CITAAT (mescalinemonkey @ brengt 4 2005, 12:42PM) in de war
Al die plaatsen zoals Chiswick, Richmond en Kingston zijn overpriced tosh (IMHO biggrin.gif) en de meesten van hen (vooral Kingston) zijn volledig van fuif drinkend chavs op een weekend en een lastige aanmatigende twats in de Maalmachines van het Land van Toyota.

Ik betaal £1100 een maand voor een 3 bedhuis in Balham, recht naast Toeterend gemeenschappelijk BEC. 20 minuten op de buis aan het Eind en de Stad van het Westen en zijn de noordelijke lijn niet de shitty districtslijn. minieme gang 20 aan Gemeenschappelijke Clapham. Ladingen van halve fatsoenlijke bars en een zeer aardige demografische mengeling van mensen. 5 minuten leiden over land aan Verbinding Clapham op waarkunt bijna overal worden van u aan.
*

De noordelijke lijn is misschien de slechtste lijn in Londen. Hoe is het shitty in vergelijking met de lijn van het District? Het de lijnvervoer van het district is bijna groot tweemaal zo, worden de mensen nooit aangestampt als op de Noordelijke lijn en de luchtkwaliteit is veel beter - de Noordelijke lijn is een zeer diepe buis met luchtkwaliteit die zelfs aan geen saftety normen voldoet.

De prijs van de huur is niettemin goed
Onwetende Steve
Gebruik de buis??

Heb sommige stijl en gebruiks zwarte cabines.

Een zuivere £35 om huis van het theater te krijgen - koopje!
mescalinemonkey
CITAAT (munimula @ brengt 4 2005, 11:46 AM) in de war
De noordelijke lijn is misschien de slechtste lijn in Londen. Hoe is het shitty in vergelijking met de lijn van het District? Het de lijnvervoer van het district is bijna groot tweemaal zo, worden de mensen nooit aangestampt als op de Noordelijke lijn en de luchtkwaliteit is veel beter - de Noordelijke lijn is een zeer diepe buis met luchtkwaliteit die zelfs aan geen saftety normen voldoet.

De prijs van de huur is niettemin goed
*

Oh stem vóór keur ik zijn het slechtst in termen van wordt aangestampt in gelijkaardig vee goed wink.gif het veruit de beste lijn voor niettemin het worden van plaatsen en frequentie is. Wanneer ik aan de buis denk overweeg ik nuts niet comfort!

De noordelijke Lijn is ook (marginaal) sneller dan District, b.v. Wimbledon aan Dijk 32 mins op District, Zuiden Wimbledon aan Dijk 26 minuten
Jachthaven
CITAAT (de Buffer draagt @ in de war brengt 3 2005, PM van het 11:54)
Het charmeren! sad.gif
*

Het charmeren maar waar. Het meeste Londoners denkt het UK begint en in een stad met zo vele smerige stortplaatsen zoals mooie parken beëindigt.

Er zijn 2 Londons - één hoogtepunt van mensen die in PR werken, Reclame, Wet, Meejah enz. - en het andere hoogtepunt van mensen die bugger allen verdienen die langs in één van de duurste steden van de wereld proberen te schaven.

Leef in Londen? Slechts als ik rijken stonk en me een huis in een aardige plaats en een plaats in het land kon veroorloven. Maar leef in Hayes, of Eg, of Stepney, of Groene Bethnall, of Harlesden. Geen dank.
Toevallige Waarnemer
CITAAT (de Jachthaven @ brengt 4 2005, PM van het 01:12) in de war
Het charmeren maar waar. Het meeste Londoners denkt het UK begint en in een stad met zo vele smerige stortplaatsen zoals mooie parken beëindigt.

Er zijn 2 Londons - één hoogtepunt van mensen die in PR werken, Reclame, Wet, Meejah enz. - en het andere hoogtepunt van mensen die bugger allen verdienen die langs in één van de duurste steden van de wereld proberen te schaven.

Leef in Londen? Slechts als ik rijken stonk en me een huis in een aardige plaats en een plaats in het land kon veroorloven. Maar leef in Hayes, of Eg, of Stepney, of Groene Bethnall, of Harlesden. Geen dank.
*

Dat is vuilnis - er zijn een aantal zeer aardige plaatsen om in en rond het gebied van Londen te leven. Typisch nadeel niet-Londoner.
Michael
CITAAT (de Toevallige Waarnemer @ brengt 4 2005, PM van het 02:37) in de war
Dat is vuilnis - er zijn een aantal zeer aardige plaatsen om in en rond het gebied van Londen te leven. Typisch nadeel niet-Londoner.
*

De misère en 2 Londons zijn op de binnenbits vooral plaatsen zoals Islington van toepassing waar de familiemensen vooral of stinkende rijken of immigranten die in raadsvlakten ............ leven zijn maar wanneer u krijgt is 15 tot 20 mijlen vanaf centrale het inkomensdistributie van Londen en het gebrek aan misère als de rest van het UK .......
Onwetende Steve
CITAAT (de Jachthaven @ brengt 4 2005, PM van het 12:12) in de war
In leef Londen? Slechts als ik rijken stonk en me een huis in een aardige plaats en een plaats in het land kon veroorloven. Maar leef in Hayes, of Eg, of Stepney, of Groene Bethnall, of Harlesden. Geen dank.
*

Ik was geboren in Hayes (typisch FTB bezit 1 bedmaisonnette), bracht omhoog in Eg (typische volgende stap 3 semi bed) en oploste dat ik nooit in zulk een godverlaten gat opnieuw zou leven.

Het was de belangrijkste bestuurder in het kunnen zich veroorloven om in een beter deel van Londen te leven.

Ik besloot dat ik niet zou compromitteren. Of verdien genoeg om zich comfortabel in een fatsoenlijke bit van Londen te leven of uit totaal te bewegen.
Yonmon
CITAAT (Onwetende Steve @ brengt 4 2005, 01:54 AM) in de war
Ik was geboren in Hayes (typisch FTB bezit 1 bedmaisonnette), bracht omhoog in Eg (typische volgende stap 3 semi bed) en oploste dat ik nooit in zulk een godverlaten gat opnieuw zou leven.

Het was de belangrijkste bestuurder in het kunnen zich veroorloven om in een beter deel van Londen te leven.

Ik besloot dat ik niet zou compromitteren. Of verdien genoeg om zich comfortabel in een fatsoenlijke bit van Londen te leven of uit totaal te bewegen.
*

Blimey, kende het uitzien van op anarcho-punker betaald band Bot niet dat goed….
Onwetende Steve
CITAAT (Yonmon @ brengt 4 2005, PM van het 02:28) in de war
Blimey, kende het uitzien van op anarcho-punker betaald band Bot niet dat goed….
*

1) Wij verkochten de commune aan bezitsontwikkelaars.
2) Ik zorgde van de vroege dagen ervoor dat ik slechts de beste advocaten tewerkstelde
3) Everytime iemand gebruikte ons embleem zij royaltys moesten betalen
4) Last van de honing werd gestuurd op het spel - zij was ons verschuldigd.
5) Niets van bovengenoemd - ik ben een vette het balding scherpe meedja
DonnieDarker
Ongeveer 70% van Londen is een cakehole.
De Mistroostigheid van de arts
CITEER (munimula @ brengt 3 2005, 03:04PM) [snapback] in de war 78153 [/snapback]

Allen met de ogen bij het maken van een snelle bok, denken deze mensen eerlijk zij gaan een half miljoen in tien jaar maken? Omdat dat is wat het zou moeten zijn de moeite waard te zijn.

Geen zijn zij niet…
ScaredEitherWay
CITAAT (de Failliete Idiot @ brengt 3 2005, PM van het 05:51) in de war *

Maar hoeveel u kerels typisch een jaarn.v. bonus, Londen wachtend enz. verdient zich £1000p.m. huur kunnen veroorloven?

Ik wilde dat vragen!

I netto £1000/month… en het bedrag veel loon voor huur maken me ruwweg wonder waar zij het geld van krijgen. Zeker kon zich niemand ik het weet dat veroorloven.

Internet heeft werkelijk mijn ogen voor een gehele nieuwe soort mensen/het leven geopend dat ik nooit bestaan gewe het heb ten.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.