Warning: fopen(cache/f80620a7fc1c765c98148e5541d7f017.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/loan-resources.org/websitetranslator/cache-script.php on line 76
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > is Dit Housepricecrash.co.uk?
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Dit Housepricecrash.co.uk is?
Het forum van de Neerstorting van de Prijs van het huis > over housepricecrash.co.uk > over housepricecrash.co.uk
EssexFTB
Meer kom ik op deze plaats, meer wordt het een economieforum. Ik weet de economie essentiële indicatoren verspreidt in verband met waar de huismarkt leidt maar de draden van de huisprijs beginnen om in de schaduw van CPI, RPI, NR af te nemen, Stearns enz. te dragen.

Persoonlijk i'am hier om lusjes op de prijzen van het Huis te houden en het harde bewijsmateriaal te bekijken, wanneer ik hard bewijsmateriaal zeg ik de Goedkeuring van de Hypotheek, de Nationale, Gegevens van Haliwide en LR bedoel.

Wanneer is de volgende partij van berekent met betrekking tot de Prijzen van het Huis enz.

Vindt iedereen als zij in een midden van een economieforum verloren worden?

Misschien zijn een oppurtunity om www.commoditiescrash.co.uk of www.goldwillgothesamewayasproperty.co.uk te beginnen
redalert
CITAAT (EssexFTB @ brengt 18 2008, 10:18 AM) in de war *
Meer kom ik op deze plaats, meer wordt het een economieforum. Ik weet de economie essentiële indicatoren verspreidt in verband met waar de huismarkt leidt maar de draden van de huisprijs beginnen om in de schaduw van CPI, RPI, NR af te nemen, Stearns enz. te dragen.

Persoonlijk i'am hier om lusjes op de prijzen van het Huis te houden en het harde bewijsmateriaal te bekijken, wanneer ik hard bewijsmateriaal zeg ik de Goedkeuring van de Hypotheek, de Nationale, Gegevens van Haliwide en LR bedoel.

Wanneer is de volgende partij van berekent met betrekking tot de Prijzen van het Huis enz.

Vindt iedereen als zij in een midden van een economieforum verloren worden?

Misschien zijn een oppurtunity om www.commoditiescrash.co.uk of www.goldwillgothesamewayasproperty.co.uk te beginnen

De economie in het algemeen, en de instorting van het krediet en de derivatenbel in het bijzonder, zijn integraal om prijzen te huisvesten. Ik denk niet u zonder andere kunt werkelijk bespreken. Zonder het concept effecten met hypotheek en andere dergelijke ondoorzichtige financiële instrumenten, zou het lenen niet uit hand hebben en de huisprijzen zouden niet kunnen hebben stijgen aangezien zij hebben gedaan.
Shedfish
ik postte hier vroegere één, die zonder een spoor… daalde
http://www.housepricecrash.co.uk/forum/ind...t&p=1024324

CITAAT
Het totaal voor het bruto lenen in Februari was £24 miljard, onderaan van £25.9 miljard in Januari en zes percenten van het tempo van het lenen van laatste Februari.

Het bruto Lenen neer in Februari

de gebeurtenissen in de markten zijn opwekkend, eerlijk gezegd… geweest
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.